Τεχνολογία

Ο Έλον Μασκ αλλάζει το Twitter: Η μηνιαία συνδρομή, οι ψεύτικοι λογαριασμοί και το κουμπί επεξεργασίας

Ο Έλον Μασκ αλλάζει το Twitter: Η μηνιαία συνδρομή, οι ψεύτικοι λογαριασμοί και το κουμπί επεξεργασίας

Ποια τα πλεονεκτήματα των συνδρομητών - Πώς θα λειτουργεί το Twitter Blue – Τι θα γίνει με τις διαφημίσεις

Ο Έλον Μασκ έχει αναλάβει τον έλεγχο του Twitter σε μια συμφωνία 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχει ήδη εκκαθαρίσει ολόκληρο το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, είναι ο μοναδικός διευθυντής της πλατφόρμας και σκοπεύει να προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Μασκ μετά τις απολύσεις του διευθύνοντα σύμβουλου του Twitter, του οικονομικού διευθυντή και του επικεφαλής νομικών υποθέσεων και πολιτικής έγραψε «το πουλί ελευθερώθηκε».

Ο δισεκατομμυριούχος λέει ότι ο στόχος του είναι να μετατρέψει το Twitter σε δύναμη για το καλό στη δημόσια ζωή, χωρίς λογοκρισία και να το προστατεύσει από ακροαριστερούς και ακροδεξιούς σχολιαστές και ψεύτικους λογαριασμούς.

Αλλά αναγνωρίζει επίσης ότι ορισμένα από τα σχέδιά του ακούγονται επικίνδυνα ριζοσπαστικά για τους διαφημιστές, ανακοινώνοντας χθες με μια ανάρτησή του ότι προσεχώς, έναντι συνδρομής 8 δολαρίων μηνιαίως, οι χρήστες της πλατφόρμας θα μπορούν να επαληθεύουν ως «αυθεντικό» τον λογαριασμό τους και να βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις.

Θα πρέπει οι χρήστες να πληρώσουν συνδρομή

Το Twitter κυκλοφόρησε πέρυσι το πρώτο του πακέτο συνδρομής, που ονομάζεται Twitter Blue, το οποίο κοστίζει 4,99 $ για πρόσβαση σε περισσότερες δυνατότητες.

Ο Μασκ έχει δηλώσει ότι υποστηρίζει ένα τέτοιο μοντέλο, αν και θέλει να είναι φθηνότερο, έχοντας προηγουμένως πει ότι το ενδιαφέρον του για το Twitter «δεν ήταν ένας τρόπος για να βγάλει χρήματα».

Είπε ότι θέλει να μειώσει την εξάρτηση του Twitter από τη διαφήμιση, έτσι ώστε να αποτελεί μόνο περίπου το 50% των εσόδων του.

Ωστόσο, θα πρέπει να καταλήξει σε μια αξιόπιστη στρατηγική για συνδρομές και μάλιστα μοντέλα διαφήμισης για να διαφυλάξει τα έσοδα του Twitter.

Πώς θα λειτουργεί η νέα συνδρομή Twitter Blue

Το προνόμιο του Twitter Blue θα συνοδεύεται από ορισμένα πλεονεκτήματα για όσους επιθυμούν να πληρώσουν. Τα 8 δολάρια το μήνα θα ισχύουν μόνο για τις ΗΠΑ με τιμές «προσαρμοσμένες ανά χώρα ανάλογα με την ισοτιμία αγοραστικής δύναμης», σύμφωνα με τον νέο ιδιοκτήτη του Twitter.

Οι συνδρομητές θα έχουν "προτεραιότητα σε απαντήσεις, αναφορές και αναζήτηση, κάτι που είναι απαραίτητο για την εξάλειψη των ψεύτικων λογαριασμών", καθώς και "δυνατότητα δημοσίευσης μεγάλου βίντεο και ήχου" και "μισές διαφημίσεις". Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να παρακάμπτουν τα paywalls σε εκείνες τις εταιρείες πολυμέσων και τους εκδότες που είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με το Twitter. Η ιδέα είναι να «δώσουμε στο Twitter μια ροή εσόδων για να ανταμείψουμε τους δημιουργούς περιεχομένου».

Τα άτομα που είναι δημόσια πρόσωπα θα λάβουν μια δευτερεύουσα ετικέτα κάτω από το όνομά τους, η οποία ισχύει ήδη για τους πολιτικούς. Σύμφωνα με παλαιότερες αναφορές του «The Verge», οι χρήστες που έχουν ήδη ένα μπλε σημάδι επιλογής θα έχουν 90 ημέρες για να πληρώσουν ή θα το χάσουν.

Σε τι διαφέρει το νέο Twitter Blue από το παλιό

Ο Μασκ δεν έχει πει πότε θα τεθεί σε ισχύ η νέα συνδρομητική υπηρεσία ούτε έδωσε λεπτομέρειες. Μέχρι τώρα, το Twitter Blue δεν ήταν συνδεδεμένο με την επαλήθευση. Η υπηρεσία 4,99 $ ανά μήνα έδωσε στους χρήστες τη δυνατότητα να επεξεργάζονται ή να αναιρούν tweets, να προσαρμόζουν τη γραμμή πλοήγησής τους και να ορίζουν ένα NFT (Non-Fungible token, κρυπτογραφημένα στοιχεία βασισμένα σε δίκτυο Blockchain) ως εικόνα προφίλ του χρήστη. Μπορούν επίσης να διαβάσουν άρθρα χωρίς διαφημίσεις, κάτι που σύμφωνα με πληροφορίες έχει αφαιρεθεί από την Τρίτη.

Θυμίζουμε πως η συνδρομητική υπηρεσία Twitter Blue διαθέτει ήδη ορισμένες έξτρα δυνατότητες σε σχέση με τη δωρεάν έκδοση, όπως τη δυνατότητα αναίρεσης ή διόρθωσης των μηνυμάτων του χρήστη (undo tweet) και φακέλους βιβλιοδεικτών, έτσι ώστε οι χρήστες να οργανώνουν πιο εύκολα τα μηνύματα που έχουν αποθηκεύσει και να τα βρίσκουν ταχύτερα. Το "undo" δίνει στους χρήστες χρονικό περιθώριο 30 δευτερολέπτων να ξεγράψουν αυτό που μόλις έγραψαν, αν το μετάνιωσαν στο μεταξύ ή συνειδητοποίησαν ότι έγραψαν κάτι λάθος. Υπάρχει επίσης μια επιπρόσθετη δυνατότητα πιο εύκολης ανάγνωσης (reader mode) μιας μακράς σειράς tweets.

Προηγουμένως, η επαλήθευση ενός λογαριασμού εξαρτιόταν από την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Η σήμανση έδειξε ότι ο λογαριασμός δεν ήταν bot αλλά ένας αξιόπιστος «αυθεντικός» λογαριασμός Twitter. Το μπλε σήμα περιοριζόταν σε συγκεκριμένο υποσύνολο χρηστών που ήταν υψηλού προφίλ, όπως εταιρείες και άτομα με επιρροή που μπορεί κάποιος να δημιουργήσει ψεύτικο προφιλ-παρωδία και των οποίων το όνομα ή η επωνυμία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διάδοση ψευδών πληροφοριών.

Θα προσθέσει ο Μασκ κουμπί επεξεργασίας

Οι κλήσεις για κουμπί επεξεργασίας δεν είναι νέες. Όμως, ενώ θα επέτρεπε στους χρήστες να διορθώσουν τυπογραφικά λάθη, θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει σε ουσιαστική αλλαγή του δημόσιου λόγου.

Ο Μασκ έκανε δημοσκόπηση στους ακολούθους του ρωτώντας αν θέλουν το Twitter να αναπτύξει ένα κουμπί επεξεργασίας, με το 73% των 4,4 εκατομμυρίων ψήφων να είναι υπέρ.

Ένας χρήστης που απάντησε στη δημοσκόπηση του Μασκ είπε ότι το κουμπί επεξεργασίας θα πρέπει να είναι διαθέσιμο μόνο για λίγα λεπτά και ότι το αρχικό tweet θα πρέπει να παραμείνει διαθέσιμο στο κοινό. Ο Μασκ χαρακτήρισε την πρόταση «λογική».

Το Twitter έχει ήδη αρχίσει να διαθέτει μια λειτουργία κουμπιού επεξεργασίας σε χρήστες στις ΗΠΑ.

Τι γίνεται με τους ψεύτικους λογαριασμούς

Ο Μασκ έχει αποκαλέσει τα spam bots, τα οποία συνήθως δημοσιεύουν έναν κατακλυσμό από tweets στις ροές των χρηστών, το «μοναδικό πιο ενοχλητικό πρόβλημα στο Twitter».

Πιστεύει ότι μια λύση θα ήταν ο έλεγχος ταυτότητας «όλων των πραγματικών ανθρώπων» και η χρήση φωτογραφιών, email και αριθμών τηλεφώνου για την εξακρίβωση της ταυτότητας κάποιου.

Το Twitter έχει ήδη εφαρμόσει πρακτικές για τον εντοπισμό ψεύτικων λογαριασμών. Ωστόσο, έχει γίνει πιο δύσκολο να εντοπιστούν οι περιπτώσεις όπου πραγματικοί άνθρωποι δημιουργούν ψεύτικους λογαριασμούς για παραπληροφόρηση ή να προσπαθήσουν να εξαπατήσουν χρήστες, ειδικά μέσω tweets που σχετίζονται με κρυπτογράφηση.

Πηγή: Protothema.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup