Η απόφαση του Netflix να εμποδίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης μεταξύ των συνδρομητών του φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς, τουλάχιστον στις ΗΠΑ.
Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming, μετά την εφαρμογή των μέτρων κατά της κοινής χρήσης κωδικών, κατέγραψε αύξηση συνδρομητών μεγαλύτερη ακόμα και από εκείνη στις αρχές της πανδημίας, όταν ο κόσμος κλείστηκε σπίτι και άνοιξε την τηλεόραση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που η εταιρεία αναλύσεων Antenna έδωσε στη δημοσιότητα την περασμένη Παρασκευή 9 Ιουνίου, αμέσως μετά την επιβολή τέλους στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης από πολλά νοικοκυριά στις ΗΠΑ, ο μέσος όρος των ημερήσιων εγγραφών στο Netflix έφτασε τις 73.000 ανά ημέρα, σημειώνοντας αύξηση 102% από τον προηγούμενο μέσο όρο 60 ημερών
NEW on the Antenna Blog: A first look at the impact of Netflix’s pw sharing crackdown. In the first 6 days since they implemented the new policy, Netflix has had the 4 single largest days of US user acquisition in the 4.5 yrs that Antenna has been measuring the streaming service. pic.twitter.com/rDYGxR43Qm
— Antenna (@AntennaData) June 9, 2023
Τόσο στις 26 όσο και στις 27 Μαΐου, το Netflix απέκτησε κοντά στους 100.000 νέους συνδρομητές ανά ημέρα, ξεπερνώντας τις επιδόσεις του ακόμη και κατά τις περιόδους του λοκντάνουν εξαιτίας της πανδημίας Covid-19.
Περισσότερες εγγραφές από ακυρώσεις
Βέβαια η αλλαγή πολιτικής – σύμφωνα με την οποία όποιος ήθελε να μοιραστεί τον κωδικό του με κάποιον εκτός του νοικοκυριού του θα έπρεπε να πληρώνει επιπλέον 7,99 δολάρια το μήνα – είχε ως αποτέλεσμα και την ακύρωση πολλών συνδρομών. Ωστόσο σύμφωνα με την έρευνα της Antenna οι εγγραφές ήταν περισσότερες από τις ακυρώσεις. Συγκεκριμένα, η αναλογία των εγγραφών προς τις ακυρώσεις από τις 23 Μαΐου είναι αυξημένη κατά 25,6% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο των 60 ημερών.
Πριν από τις ΗΠΑ, το Netflix είχε λάβει το ίδιο μέτρο στον Καναδά, τη Νέα Ζηλανδία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Για την Ελλάδα δεν έχει γίνει ακόμη κάποια σχετική ανακοίνωση, ωστόσο θα πρέπει να θεωρείται ζήτημα κάποιων μηνών να εφαρμοστεί το μέτρο και στη χώρα μας.
Εδώ και χρόνια η εταιρεία έκανε τα στραβά μάτια στο θέμα της κοινής χρήσης κωδικών, καθώς βοηθούσε την ανάπτυξή της και την έβαζε σε όλο και περισσότερα σπίτια. Ωστόσο ύστερα από τη μεγάλη απώλεια συνδρομητών που ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2022 και είχε ως αποτέλεσμα τη «βουτιά» της μετοχής της, αποφασίστηκε η λήψη μέτρων.
Πηγή: Cnn.gr