Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2023 15:48

Meta: Γιατί θα μπλοκάρει την πρόσβαση σε δημοσιεύματα που προέρχονται από καναδικά ΜΜΕ

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η Meta σημειώνει ότι είχε προειδοποιήσει «επανειλημμένα» πως θα έπαιρνε αυτό το μέτρο.

To Facebook και το Instagram θα μπλοκάρουν την πρόσβαση σε δημοσιεύματα που προέρχονται από καναδικά μέσα ενημέρωσης, δήλωσε η μητρική εταιρεία τους, η Meta, αντιδρώντας σ’ ένα νόμο που μόλις ψηφίσθηκε και υποχρεώνει τους γίγαντες του Διαδικτύου να πληρώνουν για να διανέμουν το περιεχόμενο των τοπικών μέσων ενημέρωσης.

«Σήμερα επιβεβαιώνουμε ότι το περιεχόμενο επικαιρότητας δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο στο Facebook και το Instagram για τους χρήστες στoν Καναδά», ανέφερε η Meta σε ανακοίνωσή της, υπογραμμίζοντας ότι είχε προειδοποιήσει «επανειλημμένα» πως θα έπαιρνε αυτό το μέτρο.

«Αν η κυβέρνηση δεν μπορεί να υπερασπιστεί τους Καναδούς απέναντι στους γίγαντες του διαδικτύου, ποιoς θα το κάνει;», αντέδρασε ο υπουργός Κληρονομιάς Πάμπλο Ροντρίγκες. Το Facebook δεν είχε «καμιά υποχρέωση» να κόψει αυτή την πρόσβαση, καθώς ο νόμος δεν έχει ακόμη τεθεί επισήμως σε ισχύ, πρόσθεσε.

Το γραφείο του υπουργού υπογράμμισε επίσης πως «έγινε συνάντηση αυτή την εβδομάδα με το Facebook και το Google και πως παραμένει ανοικτό σε νέες συνομιλίες.

Ο νέος νόμος υποχρεώνει τους γίγαντες της ψηφιακής οικονομίας να συνάπτουν δίκαιες εμπορικές συμφωνίες με τα καναδικά μέσα ενημέρωσης για τα δημοσιεύματα που ανεβάζουν στις πλατφόρμες τους, διότι διαφορετικά θα πρέπει να προσφύγουν σε υποχρεωτική διαιτησία.

Οι κατηγορίες του Τριντό στη Meta

Τον περασμένο μήνα ο πρωθυπουργός Τζάστιν Τριντό κατηγόρησε τη Meta ότι εμποδίζει την πρόσβαση ορισμένων Καναδών στη διαδικτυακή ενημέρωση στο πλαίσιο δοκιμών, δηλώνοντας πως η εταιρεία είναι «βαθιά ανεύθυνη και αποσυνδεμένη από την πραγματικότητα» όταν αρνείται να πληρώσει τους δημοσιογράφους για τη δουλειά τους.

Η αντίθεσή της στο νομοσχέδιο, δήλωσε ο πρωθυπουργός, είναι «εσφαλμένη και επικίνδυνη για τη δημοκρατία μας και την οικονομία μας».

Τους τελευταίους μήνες, οι Meta και Google ανακοίνωσαν πως διεξάγουν δοκιμές σε μικρό τμήμα του καναδικού πληθυσμού περιορίζοντας την πρόσβασή του σε ενημερωτικούς ιστότοπους.

Ο νέος νόμος, ο οποίος επικρίνεται έντονα από τους δύο γίγαντες της Σίλικον Βάλεϊ, έχει στόχο να υποστηρίξει τον τομέα της ενημέρωσης στον Καναδά που, σύμφωνα με τον υπουργό, βρίσκεται «σε κρίση».

Η εκπρόσωπος της Google Τζεν Κράιντερ δήλωσε πως η επιχείρηση «θα κάνει τα πάντα για να αποφύγει ένα αποτέλεσμα που κανείς δεν θέλει» και πως επιδιώκει να εργασθεί με την κυβέρνηση «για να προχωρήσουμε».

Ο γίγαντας του διαδικτύου πρότεινε τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο, όμως η Κράιντερ είπε χθες, Πέμπτη, πως «μέχρι τώρα καμιά από τις ανησυχίες μας δεν έχει ληφθεί υπόψη».

450 καναδικά ΜΜΕ έχουν κλείσει από το 2008

Από το 2008 έχουν κλείσει περισσότερα από 450 καναδικά μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα με το υπουργείο Κληρονομιάς.

Την έμπνευση για το νομοσχέδιο αυτό έδωσε ένα άλλο που υιοθετήθηκε το 2021 από την Αυστραλία και ήταν το πρώτο του είδους του στον κόσμο. Είχε υιοθετηθεί εύκολα, αφού οι Facebook και Google είχαν συνάψει συμφωνίες ώστε να αποφύγουν να υποβληθούν σε υποχρεωτική διαιτησία.

Αντιμέτωπη με την ίδια κατάσταση, η Ευρωπαϊκή Ένωση θέσπισε το 2019 «γειτονικά δικαιώματα» που αναμένεται ότι θα επιτρέψουν να αμείβονται οι εκδότες εντύπων για τα περιεχόμενα που χρησιμοποιούνται από τις πλατφόρμες του Ίντερνετ.

Αφού δυσανασχέτησε, η Google υπέγραψε το Νοέμβριο συμφωνίες με γαλλικές εφημερίδες, κάτι που έκανε για πρώτη φορά στον κόσμο. Το Γαλλικό Πρακτορείο υπέγραψε με τη Google στα τέλη του 2021 μια συμφωνία, βάσει της οποίας το πρακτορείο αμείβεται για πέντε χρόνια για τα περιεχόμενά του που παρουσιάζονται από τη γιγάντια αμερικανική εταιρεία, καθώς και δύο εμπορικά συμβόλαια, επίσης πενταετούς διάρκειας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - In.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2023 11:08

Σχετικά Άρθρα

  • Βόλος: Μαθητής εντόπισε μέσω Facebook τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την παρέδωσε
    Βόλος: Μαθητής εντόπισε μέσω Facebook τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την παρέδωσε

    Μαθητής Γυμνασίου του Βόλου, βρήκε και παρέδωσε την πιστωτική κάρτα στον άνθρωπο που την είχε χάσει, έπειτα από έρευνα που πραγματοποίησε για τον εντοπισμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Η έκπληξη για τον άνθρωπο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και την ξαναβρήκε χάρη στον μαθητή, ήταν πολύ ευχάριστη.

    Ο πρώην δήμαρχος του Βόλου Πάνος Σκοτινιώτης σύμφωνα με το Thenewspaper είναι το άτομο που έχασε την πιστωτική του κάρτα και δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον μαθητή γνωστοποιώντας μάλιστα τα όσα έγιναν με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Μία πιστωτική κάρτα βρήκε και παρέδωσε στον ιδιοκτήτη του ένας μαθητής της τρίτης τάξης του 5ου Γυμνασίου του Βόλου.

    Μάλιστα, ο μαθητής έκανε τη δική του έρευνα μέσω facebook εντοπίζοντας τον κάτοχο της κάρτας, ο οποίος ήταν… ο τέως δήμαρχος Βόλου Πάνος Σκοτινιώτης.

    Η ανάρτηση του πρώην Δημάρχου

    «Όσες και όσοι έχετε χάσει πιστωτική κάρτα ξέρετε πολύ καλά τι ζόρι είναι ‒ οι υπόλοιπες και οι υπόλοιποι μπορείτε να το φανταστείτε. Το έπαθα σήμερα. Κι εκεί που με είχαν πιάσει τα διαόλια, λαμβάνω ένα μήνυμα στο messenger.

    Ο άγνωστος σε μένα αποστολέας, ο οποίος προφανώς με αναζήτησε μέσω του fb ‒να και ένα από τα καλά του‒ είχε βρει την κάρτα και με ρωτούσε ευγενικά αν ήμουν εγώ εκείνος που την είχε χάσει.

    Του απάντησα θετικά, μου έκανε μια ερώτηση για να βεβαιωθεί ότι πράγματι ήταν δική μου και, αφού βεβαιώθηκε, μου έδωσε ραντεβού στο σχόλασμα, στην έξοδο του σχολείου του.

    Όπως διαπίστωσα, ήταν μαθητής στην τρίτη τάξη του 5ου Γυμνασίου Βόλου. Βγήκε παρέα με κάποιους συμμαθητές του και μου παρέδωσε αμέσως την κάρτα, λέγοντάς μου ότι πρόσφατα η μητέρα του είχε χάσει τη δική της κάρτα και ξέρει πόσο ταλαιπωρήθηκε.

    Με συγκίνησε πάρα πολύ. Δεν σας κρύβω, όμως, ότι καταχάρηκα και όλα τα παιδιά. Φωτεινά πρόσωπα, με χιούμορ, σπιρτάδα και θετική ενέργεια.

    Είπαμε λίγα λόγια στο πόδι και χαιρετηθήκαμε, αφού πρώτα ευχαρίστησα και συγχάρηκα τον Άγγελο (Aggelos Dimas) και αφού του ευχήθηκα να πορευτεί σ’ όλη του τη ζωή με ήθος και αξιοπρέπεια. Υπήρξα τυχερός, μα πιο τυχεροί είναι οι γονείς του που έχουν έναν τέτοιο λεβέντη, και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Ένα μπράβο και στους καθηγητές και τις καθηγήτριές του. Τελικά, υπάρχει ελπίς!»

    Πηγή: cnn.gr- Image by stevepb on Pixabay

  • Τα νέα μέτρα του Instagram ενάντια στο «sextortion»
    Τα νέα μέτρα του Instagram ενάντια στο «sextortion»

    Η δημοφιλής πλατφόρμα Instagram επιβάλει νέα μέτρα ώστε να προστατεύσει τους νεαρούς χρήστες από περιστατικά εκβίασης μέσω αποκαλυπτικών φωτογραφιών.

    Το Instagram της Meta εισάγει νέα μέτρα ασφαλείας για να αποτρέψει τους νεαρούς χρήστες από το να πέσουν θύματα sextortion.

    Τι είναι το sextortion

    Το sextortion (ο εκβιασμός που περιλαμβάνει υλικό σεξουαλικής φύσης) είναι το πιο σοβαρό έγκλημα που στοχεύει κυρίως νεαρά αγόρια και έχει σημειώσει ανησυχητική αύξηση 300% τα τελευταία τρία χρόνια.

    Αυτή η ανησυχητική τάση περιλαμβάνει απατεώνες, οι οποίοι συχνά εμφανίζονται ως ελκυστικά κορίτσια, εξωθούν τα αγόρια να μοιραστούν αποκαλυπτικές φωτογραφίες και στη συνέχει απειλούν να τις δημοσιεύσουν.

    Το Instagram, μια δημοφιλής πλατφόρμα μεταξύ των νέων, αναλαμβάνει τώρα να καταπολεμήσει αυτό το ζήτημα.

    Τον Ιούλιο, η Meta, η μητρική εταιρεία του Instagram, ανέλαβε σημαντική δράση αφαιρώντας περίπου 70.000 λογαριασμούς που συνδέονταν με ένα νιγηριανό κύκλωμα εξαναγκασμού.

    Βασιζόμενο σε αυτό, το Instagram εισήγαγε νέες δικλείδες ασφαλείας που έχουν σχεδιαστεί για να αποτρέψουν τις απόπειρες sextortion.

    Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνουν:

    • Προειδοποιητικά μηνύματα: Όταν οι νεαροί χρήστες λαμβάνουν αιτήματα σύνδεσης από ύποπτους λογαριασμούς, θα ειδοποιούνται εάν ο λογαριασμός προέρχεται από άλλη χώρα ή δεν έχει κοινούς ακολούθους.
    • Εύκολη αναφορά και αποκλεισμός: Τα πλήκτρα ενός πατήματος επιτρέπουν στους χρήστες να αναφέρουν και να αποκλείουν γρήγορα ύποπτους λογαριασμούς, καθώς και να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες βοήθειας.
    • Θόλωση ευκρινών περιεχομένων: Οι φωτογραφίες που περιέχουν γυμνό και αποστέλλονται μέσω άμεσων μηνυμάτων σε χρήστες κάτω των 18 ετών θα θολώνουν αυτόματα.
    • Περιορισμένες λίστες ακολούθων: Ο περιορισμός του ποιος μπορεί να δει τους follower ενός χρήστη συμβάλλει στην αποτροπή των απατεώνων από τον εντοπισμό και την επικοινωνία με πιθανά θύματα.

    Οι αλλαγές αυτές, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τα Εθνικά Κέντρα για τα Εξαφανισμένα και Εκμεταλλευόμενα Παιδιά (NCMEC), αποτελούν σημαντικό βήμα προς για την ασφάλεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν και καμία πλατφόρμα δεν μπορεί να είναι εντελώς ακίνδυνη, η προληπτική προσέγγιση του Instagram το καθιστά ασφαλέστερο χώρο για τους νεαρούς χρήστες.

    Πηγή: In.gr
  • Καναδάς: Παιδί πέθανε από λύσσα - Μάλλον κόλλησε από νυχτερίδα που μπήκε στο δωμάτιό του
    Καναδάς: Παιδί πέθανε από λύσσα - Μάλλον κόλλησε από νυχτερίδα που μπήκε στο δωμάτιό του

    Ένα παιδί στο Οντάριο του Καναδά πέθανε από λύσσα, που μάλλον κόλλησε από νυχτερίδα, που είχε μπει στο δωμάτιό του.

    «Ξύπνησαν και είδαν μια νυχτερίδα στο υπνοδωμάτιό», δήλωσε ο Δρ Lock, προσθέτοντας ότι οι γονείς δεν εντόπισαν κάποια γρατσουνιά ή δάγκωμα στο παιδί και έτσι δεν του έκαναν το εμβόλιο κατά της λύσσας.

    Το παιδί μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο του Οντάριο και λίγο αργότερα πέθανε. Η λύσσα είναι μια σπάνια αλλά θανατηφόρα ιογενής ασθένεια που μπορεί να μεταδοθεί στον άνθρωπο από μολυσμένο ζώο, όπως νυχτερίδες, κογιότ, αλεπούδες ή ρακούν.

    Σχεδόν βέβαιος ο θάνατος αν εμφανιστούν τα συμπτώματα

    Μπορεί να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στον εγκέφαλο και τον νωτιαίο μυελό. Λίγες ημέρες αφότου εμφανιστούν τα συμπτώματα ακολουθεί σχεδόν πάντα ο θάνατος του ασθενή, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

    Ο Δρ Lock δήλωσε ότι το ποσοστό των νυχτερίδων με λύσσα στην περιοχή του νότιου Οντάριο που εποπτεύει έχει αυξηθεί στο 16% τα τελευταία χρόνια.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Meta: Διασημότητες θα είναι οι φωνές πίσω από τα νέα chatbots AI
    Meta: Διασημότητες θα είναι οι φωνές πίσω από τα νέα chatbots AI

    Γιατί η Meta χρησιμοποιεί ξανά τη συνταγή τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων;

    Εκατομμύρια δολάρια «ρίχνει στα πόδια» αστέρων του Χόλιγουντ η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram, προκειμένου να αποκτήσει το δικαίωμα να ηχογραφήσει και να χρησιμοποιήσει τη φωνή τους για έργα τεχνητής νοημοσύνης, είχε επισημάνει το Bloomberg, πριν μερικές εβδομάδες.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η Meta πρόκειται να εισαγάγει chatbots AI που εκφράζονται από διασημότητες όπως βραβευμένη με Όσκαρ Dame τζούντι Ντεντς, την κωμικό και ράπερ Awkwafina και τον επίσης κωμικό Κίγκαν-Μάικλ Κι.

    Περίπου αυτή την περίοδο πέρυσι, η Meta παρουσίασε έναν διαφορετικό γύρο βοηθών τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων ως μέρος του Messenger. Αυτά τα chatbots είχαν τα πρόσωπα διασημοτήτων όπως η Κένταλ Τζένερ, ο Mr. Beast, ο Τομ Μπρέιντι, ο Snoop Dogg και άλλοι. Περιέργως, αυτά τα chatbots χρησιμοποίησαν την όψη των διασημοτήτων, αλλά όχι τα πραγματικά τους ονόματα. Για παράδειγμα, ο χαρακτήρας “Billie”, απεικονίζεται με το πρόσωπο της Κένταλ Τζένερ.

    Για τους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης με πρόσωπα διασημοτήτων, ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να πλήρωσε έως και 5 εκατομμύρια δολάρια σε δύο χρόνια, για έξι ώρες εργασίας σε στούντιο. Η συμφωνία δεν φάνηκε να λειτούργησε πολύ καλά για την Μέτα. Τα chatbots διακόπηκαν τον Αύγουστο, λιγότερο από ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία τους.

    Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η Meta χρησιμοποιεί ξανά τη συνταγή τεχνητής νοημοσύνης διασημοτήτων, αν και προφανώς κάηκε από αυτή την προσπάθεια;

    Οι διασημότητες μπορεί να βοηθήσουν την τεχνητή νοημοσύνη να είναι λιγότερο απειλητική

    Ίσως τα περσινά chatbots να μην ήταν αποτυχημένα σε ορισμένες μετρήσεις. Σίγουρα, οι άνθρωποι δεν έδειχναν να ενδιαφέρονται να μιλάνε με τον ψεύτικο Τομ Μπρέιντι, αλλά ίσως σκοπός ήταν να προσελκύσουν αρκετούς ανθρώπους να δοκιμάσουν να χρησιμοποιήσουν ένα chatbot AI έστω μία φορά, και αυτό λειτούργησε.

    Ίσως η Meta να έχει απλώς μια πραγματικά περίεργη σχέση με την έννοια της διασημότητας: Δεν είναι μια μάρκα όπως όταν κάποιο αναψυκτικό χρησιμοποιεί διασημότητες σε διαφημίσεις Super Bowl ή ένας οίκος μόδας όπου μια ηθοποιός είναι το πρόσωπο ενός αρώματος. Το Instagram έχει ενσωματωθεί τόσο πολύ στην έννοια της φήμης και της διασημότητας την τελευταία δεκαετία που είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς τη Meta και τους διάσημους ανθρώπους να υπάρχουν ο ένας χωρίς τον άλλον.

    Όταν κυκλοφόρησε το Threads της Meta το καλοκαίρι του 2023, εμφανίστηκε μια πραγματική ένταση: Κορυφαίες διασημότητες, το είδος που δεν είχε χρησιμοποιήσει το Twitter εδώ και χρόνια – συνέρρεαν ξαφνικά στη νέα πλατφόρμα, φέρνοντας μαζί τους μεγάλους αριθμούς ακολούθων. Αλλά οι περισσότερες από αυτές τις διασημότητες σώπασαν μετά από μια ή δύο μέρες, ίσως συνειδητοποιώντας ότι ένα μέσο βασισμένο σε κείμενο δεν ήταν στην πραγματικότητα κάτι που ασπάζονταν. Λίγους μήνες αργότερα, η Meta κυκλοφόρησε ένα πρόγραμμα για να δώσει μπόνους σε μετρητά σε αστέρια reality σε αντάλλαγμα για αναρτήσεις στο Threads.

    Όταν η Τέιλορ Σουίφτ κυκλοφόρησε το τελευταίο της άλμπουμ, δημοσίευσε στο Threads, όπου ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ποστάρισε πανηγυρικά για να την καλωσορίσει. Υπήρχε ακόμη και ένα προσαρμοσμένο εφέ πυροτεχνημάτων για χρήστες που πληκτρολογούσαν το όνομα του άλμπουμ της. Αλλά αφού η Meta πανηγύρισε τον ερχομό της Σουίφτ, εκείνη δεν δημοσίευσε ποτέ ξανά στο Threads.

    Και πρόσφατα, όταν η Σουίφτ ανακοίνωσε την υποστήριξη της για την Κάμαλα Χάρις, το έκανε μόνο στο Instagram.

    Υπήρξαν και άλλες αποτυχίες στον κόσμο των διασημοτήτων-στην Meta. Το 2019, η Κιμ Καρντάσιαν και Τζένιφερ Λόπεζ, δύο διασημότητες των οποίων οι προωθήσεις συνήθως δεν είναι φθηνές, πρωταγωνίστησαν σε τρία τηλεοπτικά σποτ για την προώθηση το Portal του Facebook. To Portal διακόπηκε στα τέλη του 2022.

    Πώς μπορούν οι διασημότητες να βοηθήσουν την Meta

    Έτσι, είναι λίγο περίεργο η Meta να βασίζεται σε φωνές διασημοτήτων για τα προϊόντα AI της. Τα προϊόντα της Meta είναι τα πάνε πολύ, επειδή οι άνθρωποι αγαπούν να τα χρησιμοποιούν. Οι διασημότητες τα χρησιμοποιούν ακόμη και χωρίς να πληρώνονται!

    Αλλά η επανένωση του καστ της τηλεοπτικής σειράς «Μοντέρνα Οικογένεια» για μια διαφήμιση στο WhatsApp υποδηλώνει ότι η Meta μπορεί να χρησιμοποιεί διασημότητες για να φτάσει σε κανονικά άτομα που συνήθως δεν χρησιμοποιούν AI ή WhatsApp. Και με αυτές τις τελευταίες φωνές βοηθών τεχνητής νοημοσύνης, η Meta δεν χρησιμοποιεί τους πιο δημοφιλείς Gen Z influencers, αλλά τελικά χρησιμοποιεί την Τζούντι Ντεντς.

    Η Meta δεν προσέλαβε «τυχαία» έναν ήχο που μοιάζει με μια γνωστή διασημότητα για να είναι η φωνή για έναν συνεργάτη τεχνητής νοημοσύνης όπως, κάποιοι άλλοι ανταγωνιστές τεχνητής νοημοσύνης.

    Ίσως είναι απλώς ότι η τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθεί να είναι λίγο τρομακτική και απρόσωπη, και τα στελέχη της Meta πιστεύουν ότι το να βάλουν το πρόσωπο, ή την φωνή, κάποιας διασημότητας θα το κάνουν να φαίνεται πιο προσιτό. Παραδόξως, η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να υποδύεται διασημότητες είναι ένα από τα πράγματα ίσως που πολλοί άνθρωποι πραγματικά φοβούνται σχετικά με την συγκεκριμένη τεχνολογία.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ
    Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ

    Οι επιχειρήσεις ζητούν «αποφάσεις με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες» - «Χωρίς αυτές, η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης θα γίνει αλλού» προειδοποιούν

    Μια τριανταριά επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων η γιγάντια αμερικανική Meta (Facebook, Instagram), αλλά και ερευνητές και ενώσεις, καλούν την Ευρωπαϊκή Ένωση να «αποσαφηνίσει» τις κανονιστικές ρυθμίσεις της για την τεχνητή νοημοσύνη, σε ανοικτή επιστολή τους που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
    «Η Ευρώπη έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική και λιγότερο καινοτόμος απ' ό,τι άλλες περιφέρειες και διατρέχει σήμερα τον κίνδυνο να χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης λόγω ασυνάρτητων αποφάσεων σε ό,τι αφορά την κανονιστική ρύθμιση του τομέα», αναφέρουν εκφράζοντας την ανησυχία τους οι συνυπογράφοντες την έκκληση αυτή, μεταξύ των οποίων η Meta, οι γαλλικοί διαφημιστικοί όμιλοι Publicis και Criteo, η σουηδική πλατφόρμα streaming Spotify ή ακόμη ο γαλλοϊταλικός όμιλος EssilorLuxottica, πρώτος στον κόσμο στα οπτικά είδη.
    «Τον τελευταίο καιρό, οι κανονιστικές ρυθμίσεις έχουν γίνει αποσπασματικές και απρόβλεπτες», αναφέρουν, εκτιμώντας ότι οι παρεμβάσεις των ευρωπαϊκών αρχών «δημιούργησαν τεράστιες αβεβαιότητες αναφορικά με τον τύπο των δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης».
    Αντιμέτωπες με τη διαπίστωση αυτή, οι εν λόγω επιχειρήσεις ζητούν από τους ευρωπαίους πολιτικούς ηγέτες «αποφάσεις εναρμονισμένες, με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες σε ό,τι αφορά τις κανονιστικές ρυθμίσεις για τα δεδομένα στο εσωτερικό της ΕΕ».

    Οι συντάκτες της επιστολής υποστηρίζουν πως απηχούν την έκθεση του πρώην πρωθυπουργού της Ιταλίας Μάριο Ντράγκι για την οικονομία της ΕΕ, που παρουσιάσθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες και προειδοποιεί για μια οικονομική αποσύνδεση των 27 από τις Ηνωμένες Πολιτείες και για την ανάγκη «να επιταχυνθεί η καινοτομία», ιδιαίτερα στον ψηφιακό τομέα.

    Στην ανοικτή αποστολή γίνεται επίσης έκκληση για μια «ριζική αλλαγή» προς μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, αλλά επίσης και για λιγότερη γραφειοκρατία.

    Στις αρχές Αυγούστου, η νέα νομοθεσία της ΕΕ για την πλαισίωση της τεχνητής νοημοσύνης, πρωτοφανής σε παγκόσμιο επίπεδο, τέθηκε επισήμως σε ισχύ, με στόχο να ευνοήσει την καινοτομία στην Ευρώπη και παράλληλα να περιορίσει ενδεχόμενες παρεκκλίσεις.

    Η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία επιβάλλει κυρίως στα διάφορα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης υποχρεώσεις ανάλογες με τους κινδύνους που αντιπροσωπεύουν για την κοινωνία.
    Μολονότι η νομοθεσία αυτή δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί πραγματικά παρά μόνο μετά το 2026, ορισμένες διατάξεις της θα γίνουν υποχρεωτικές από την ερχόμενη χρονιά.

    Στόχος προσφυγών σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης X δεσμεύθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου να μην εκμεταλλεύεται πλέον τα προσωπικά δεδομένα των ευρωπαίων χρηστών του για να εκπαιδεύει το πρόγραμμά του τεχνητής νοημοσύνης Grok.

    Στο στόχαστρο ένδεκα ευρωπαϊκών χωρών, η Meta αναγκάσθηκε από την πλευρά της να αναστείλει τον Ιούνιο το σχέδιό της να χρησιμοποιήσει προσωπικά δεδομένα των χρηστών της σε ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης.
  • Instagram: Δημιουργούνται τα προφίλ για εφήβους - Ποιοι περιορισμοί επιβάλλονται
    Instagram: Δημιουργούνται τα προφίλ για εφήβους - Ποιοι περιορισμοί επιβάλλονται

    Η Meta περιγράφει τις αλλαγές στο Instagram ως μια «νέα εμπειρία για τους εφήβους» και λέει ότι «θα υποστηρίξουν καλύτερα τους γονείς».

    Το Instagram, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (17/9), αναθεωρεί τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί για τους εφήβους, υποσχόμενο περισσότερη «ενσωματωμένη προστασία» για τους νέους και πρόσθετους ελέγχους και διαβεβαιώσεις για τους γονείς.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το BBC, τα «προφίλ εφήβων», για παιδιά ηλικίας 13 έως 15 ετών, σημαίνει ότι πολλές ρυθμίσεις απορρήτου να είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή, αντί να τις επιλέγει το παιδί. Οι αναρτήσεις των εφήβων θα είναι επίσης ιδιωτικές - καθιστώντας τις μη ορατές σε άτομα που δεν τους ακολουθούν και θα πρέπει να εγκρίνουν όλους τους νέους followers. Αυτές οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν μόνο δίνοντας σε έναν γονέα ή κηδεμόνα την εποπτεία του λογαριασμού, ή όταν το παιδί γίνει 16 ετών.

    Οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης δέχονται πιέσεις παγκοσμίως να καταστήσουν τις πλατφόρμες τους ασφαλέστερες, με τις ανησυχίες ότι δεν γίνονται αρκετά για να προστατευθούν οι νέοι από το επιβλαβές περιεχόμενο. Επισημαίνεται ότι τα προφίλ εφήβων εισάγονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Αυστραλία και θα έρθουν στην Ε.Ε. μέχρι το τέλος του έτους. Η Meta περιγράφει τις αλλαγές ως μια «νέα εμπειρία για τους εφήβους, καθοδηγούμενη από τους γονείς» και λέει ότι «θα υποστηρίξουν καλύτερα τους γονείς και θα τους δώσουν τη σιγουριά ότι οι έφηβοι τους είναι ασφαλείς με τη σωστή προστασία».

    Πώς θα λειτουργούν τα προφίλ εφήβων στο Instagram

    Οι εφηβικοί λογαριασμοί θα αλλάξουν ως επί το πλείστον τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Instagram για τους χρήστες μεταξύ 13 και 15 ετών, με μια σειρά ρυθμίσεων ενεργοποιημένων από προεπιλογή. Αυτές περιλαμβάνουν αυστηρούς ελέγχους στο ευαίσθητο περιεχόμενο και σίγαση των ειδοποιήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης, τα προφίλ για εφήβους θα είναι ιδιωτικά και όχι δημόσια.

    Ακόμα, οι γονείς που επιλέγουν να επιβλέπουν το λογαριασμό του παιδιού τους, θα μπορούν να βλέπουν σε ποιους στέλνουν μηνύματα και τα θέματα για τα οποία έχουν δηλώσει ότι ενδιαφέρονται - αν και δεν θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο των μηνυμάτων. Το Instagram λέει ότι θα αρχίσει να μετακινεί εκατομμύρια υπάρχοντες έφηβους χρήστες της πλατφόρμας στη νέα λειτουργία εντός 60 ημερών από την ενημέρωσή τους για τις αλλαγές.

    Το σύστημα θα βασίζεται κυρίως στο ότι οι χρήστες θα είναι ειλικρινείς σχετικά με την ηλικία τους - αν και το Instagram διαθέτει ήδη εργαλεία που προσπαθούν να επαληθεύσουν την ηλικία ενός χρήστη εάν υπάρχουν υποψίες ότι δεν λέει την αλήθεια. Από τον Ιανουάριο, στις ΗΠΑ, θα αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να προσπαθεί να εντοπίζει προληπτικά εφήβους που χρησιμοποιούν λογαριασμούς ενηλίκων, ώστε να τους επαναφέρει σε έναν εφηβικό λογαριασμό.


    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Μeta: Αποκλείει εντελώς RT και άλλα ρωσικά ΜΜΕ από Facebook και Instagram
    Μeta: Αποκλείει εντελώς RT και άλλα ρωσικά ΜΜΕ από Facebook και Instagram

    Την απαγόρευση του ρωσικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα Russia Today και άλλων δικτύων της χώρας, ανακοίνωσε η Meta, μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, υποστηρίζοντας «ότι έχουν εμπλακεί σε παραπλανητική επιχείρηση για αύξηση της επιρροής τους».

    «Μετά από προσεκτική εξέταση, επεκτείναμε την ποινή κατά των ρωσικών κρατικών μέσων ενημέρωσης. Η Rossiya Segodnya, το RT και άλλα συναφή ΜΜΕ απαγορεύονται πλέον από τις εφαρμογές μας παγκοσμίως», ανέφερε εκπρόσωπος της Meta σε δήλωσή του.

    Η εν λόγω ενέργεια έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση κατηγοριών εναντίον δύο εργαζομένων του RT από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, «για διοχέτευση σχεδόν 10 εκατομμυρίων δολαρίων σε αμερικανική εταιρεία με στόχο τη δημιουργία και την ενίσχυση περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται με τα ρωσικά συμφέροντα».

    Σημειώνεται ότι μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022, η Meta μπλόκαρε τα ρωσικά κρατικά μέσα ενημέρωσης από τη λειτουργία διαφημίσεων στην πλατφόρμα της.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Σάλος στον Καναδά: Έδιωξαν ασυνόδευτη ανήλικη από πτήση επικαλούμενοι... ανισορροπία βάρους
    Σάλος στον Καναδά: Έδιωξαν ασυνόδευτη ανήλικη από πτήση επικαλούμενοι... ανισορροπία βάρους

    Περιπετειώδες αποδείχθηκε αεροπορικό ταξίδι για 14χρονη στον Καναδά αφού η εταιρία την απομάκρυνε από την πτήση καθώς το αεροπλάνο δεν μπορούσε να πετάξει επειδή δεν ήταν σωστό το βάρος του αεροσκάφους.

    Η Κάμριν Λάρκαν επιβιβάστηκε σε πτήση της Porter Airlines από το Τορόντο του Καναδά προς τη Βικτώρια στις 30 Αυγούστου, αφού είχε επισκεφθεί την οικογένειά της, αναφέρει το CBC. Ωστόσο, αφού πήρε τη θέση της, μια αεροσυνοδός της είπε ότι έπρεπε να βγει από το αεροσκάφος.

    «Ήμουν λίγο μπερδεμένη ... Νόμιζα ότι θα επέστρεφα στη θέση μου. Νόμιζα ότι απλώς θα έπαιρναν τις βαλίτσες μου», δήλωσε η Κάμριν στο CBC. «Μόλις κατέβηκα από το αεροπλάνο και είδα ότι η πόρτα είχε κλείσει, τότε άρχισα να αγχώνομαι πολύ».

    Ευτυχώς, όπως αναφέρει η Independent ο πατέρας της Λάρκαν, ο οποίος την άφησε στο αεροδρόμιο, μπόρεσε να πάει να την πάρει.

    «Χαίρομαι που ο πατέρας μου ήταν εκεί, γιατί αν δεν ήταν εκεί θα ήμουν μόνη μου», πρόσθεσε η Λάρκαν. Το κορίτσι έμεινε στο Τορόντο κατά τη διάρκεια της νύχτας και έκλεισε εκ νέου πτήση για την επόμενη ημέρα.

    Η Porter Airlines απομάκρυνε τη Λάρκαν από την πτήση λόγω ανισορροπίας βάρους, αλλά το προσωπικό δεν γνώριζε ότι ήταν ασυνόδευτη ανήλικη, δήλωσε εκπρόσωπος.

    «Η ομάδα μας ζήτησε εθελοντές για να ταξιδέψουν την επόμενη ημέρα στη Βικτώρια. Όταν κανείς δεν προσήλθε, οι επιβάτες επιλέχθηκαν με βάση τον τύπο του ναύλου τους. Η ομάδα μας δεν γνώριζε εκείνη τη στιγμή ότι η Κάμριν ήταν ανήλικη», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας.

    Οι γονείς μπορούν να αγοράσουν ένα πρόγραμμα για ασυνόδευτους ανηλίκους για τα παιδιά τους άνω των 12 ετών έναντι 100 δολαρίων. Η υπηρεσία είναι υποχρεωτική για παιδιά ηλικίας 8 έως 11 ετών. Το σχέδιο διασφαλίζει ότι τα παιδιά δεν μπορούν να απομακρυνθούν από το αεροπλάνο.

    Ωστόσο, οι γονείς της δεν γνώριζαν για την υπηρεσία - πράγμα που σημαίνει ότι η αεροπορική εταιρεία αντιμετώπισε την Λάρκαν ως ενήλικα.

    «Έθεσαν το παιδί μου σε άμεσο κίνδυνο», δήλωσε η μητέρα της στο CBC. «Ήταν εντελώς αμελής και δεν θα έπρεπε να συμβεί σε κανέναν άλλο ανήλικο».

    «Παρέχουν μια υπηρεσία λέγοντας ότι γνωρίζουμε ότι αυτοί οι άνθρωποι κινδυνεύουν και λένε ότι αν δεν πληρώσεις για την υπηρεσία, θα αντιμετωπίζεσαι όπως οποιοσδήποτε άλλος ενήλικος επιβάτης που ταξιδεύει», πρόσθεσε. «Είναι απολύτως γελοίο».

    Πηγή: cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο