Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2023 22:18

Android: Ενημέρωση λογισμικού πλημμύρισε με κλήσεις τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η λειτουργία Emergency SOS πραγματοποιεί αυτόματα κλήση έκτακτης ανάγκης όταν ο χρήστης πατήσει επανειλημμένα το πλαϊνό κουμπί.

Μια νέα λειτουργία που προστέθηκε με ενημέρωση λογισμικού σε κάποιες συσκευές Android επιβαρύνει με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με άσκοπες κλήσεις, προειδοποιούν οι βρετανικές και ευρωπαϊκές αρχές.

Η λειτουργία Emergency SOS πραγματοποιεί αυτόματα κλήση έκτακτης ανάγκης όταν ο χρήστης πατήσει επανειλημμένα το πλαϊνό κουμπί, κάτι που όπως φαίνεται μπορεί να συμβεί τυχαία, όταν για παράδειγμα το κινητό βρίσκεται στην τσέπη.

Η λειτουργία ήταν ήδη διαθέσιμη στο Android 12, όπως φαίνεται όμως άρχισε να προκαλεί προβλήματα όταν προστέθηκε στο Android 13 πέρυσι.

Στις αρχές Ιουνίου, αναφέρει το BBC, η Ευρωπαϊκή Ένωση Αριθμών Έκτακτης Ανάγκης ανακοίνωσε ότι ορισμένα μέλη της καταγράφουν «αύξηση σε αυτόματες ψευδείς κλήσεις που προέρχονται από συσκευές Android».

Το φαινόμενο πήρε μεγάλες διαστάσεις και στη Βρετανία: «Σε εθνικό επίπεδο, όλες οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης καταγράφουν ρεκόρ κλήσεων στο 999» ανέφερε το εθνικό συμβούλιο της αστυνομίας (NPCC).

Κάθε σιωπηλή κλήση απασχολεί την υπηρεσία για 20 λεπτά, ανέφερε η αστυνομία του Ντέβον και της Κορνουάλης, η οποία κατέγραψε 169 τέτοιες κλήσεις σε διάστημα επτά ωρών την Κυριακή.

Ζήτησε μάλιστα από τους πολίτες να μένουν στη γραμμή και να εξηγούν ότι κάλεσαν κατά λάθος.

Εκπρόσωπος της Google δήλωσε ότι εναπόκειται στους κατασκευαστές να αποφασίζουν αν θα προσφέρουν τη δυνατότητα Emergency SOS στις συσκευές τους και να ρυθμίζουν τη λειτουργία του.

«Για να βοηθήσουμε τους κατασκευαστές να προλαμβάνουν ακούσιες κλήσεις έκτακτης ανάγκης στις συσκευές τους, το Android τους προσφέρει πρόσθετη καθοδήγηση και πόρους» είπε ο εκπρόσωπος.

«Αναμένουμε οι κατασκευαστές να προσφέρουν σύντομα ενημερώσεις που αντιμετωπίζουν το θέμα».

Αρκετοί κατασκευαστές, ανάμεσά τους η Samsung, προσφέρουν οδηγίες για την απενεργοποίηση της λειτουργίας.

Πηγή: In.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2023 20:01

Σχετικά Άρθρα

  • Πώς να ενημερωνόμαστε από τα social media και την ίδια ώρα να προστατεύουμε την ψυχική μας υγεία
    Πώς να ενημερωνόμαστε από τα social media και την ίδια ώρα να προστατεύουμε την ψυχική μας υγεία

    Τα social media είναι γεμάτα με βία, ακραίο πόνο και θάνατο. Υπάρχει τρόπος να είμαστε ενεργοί πολίτες αλλά παράλληλα να προσέχουμε τον ευατό μας;

    Ο πόλεμος, η βία και ο θάνατος δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά αυτό που είναι καινούργιο είναι η 24ωρη πρόσβαση σε ζωντανές, κοντινές λήψεις από τη φρίκη. Τα social media μας τροφοδοτούν με βίντεο απύθμενου πόνου και στη συνέχεια, τρία δευτερόλεπτα αργότερα, με φωτογραφίες από τα brunch και τα καινούρια ρούχα των ινφλουένσερ (και μη).

    Οι αντιφάσεις της καθημερινής μας ζωής, καθώς βλέπουμε συνεχώς βίντεο με τραυματισμένα σώματα και νεκρά παιδιά, και το επόμενο λεπτό παρακολουθούμε ανθρώπους που λένε στην κάμερα τι αγόρασαν από το σούπερμάρκετ για να φάνε, είναι μια αλλόκοτη εμπειρία και είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπους να την αντιμετωπίσουμε.

    Πώς μπορούμε να παραμείνουμε ενεργοί, να ενημερωνόμαστε, να μιλάμε και να παίρνουμε θέση, προστατεύοντας παράλληλα την ευημερία μας; Μπορεί να νιώθουμε εγωιστές αν θέλουμε να προστατεύουμε τη δική μας ψυχική υγεία στο πλαίσιο όσων συμβαίνουν σε άλλους, αλλά είναι σημαντικό να φροντίζουμε τον εαυτό μας.

    Το περιοδικό Dazed, σε ένα άρθρο που υπογράφει η Chloe Laws, απευθύνθηκε σε ειδικούς ώστε να μας δώσουν μερικές συμβουλές σχετικά με το πώς μπορούμε να είμαστε ενημερωμένοι, ευαισθητοποιημένοι, ενεργοί αλλά παράλληλα να προφυλάσσουμε τον ευατό μας.

    Ακολουθούν μερικές από τις συμβουλές που έδωσαν.

    Πράξεις

    Η διοχέτευση του θυμού και της θλίψης σε δράση είναι χρήσιμη και θα σας κάνει να αισθάνεστε λιγότερο απελπισμένοι. «Ένα τρομακτικό κομμάτι της [υπερ] έκθεσης είναι η αίσθηση ότι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γι’ αυτό», λέει ο Arash Javanbakht, MD, ψυχίατρος και συγγραφέας, ο οποίος είναι διευθυντής της Κλινικής Έρευνας για το Στρες, το Τραύμα και το Άγχος στο Wayne State University. «Το άγχος και το στρες αναδεύουν πολλή ενέργεια. Η θλίψη, το άγχος, ο θυμός και η απογοήτευση μπορούν να διοχετευτούν σε δράσεις όπως η συμβολή σε δραστηριότητες συγκέντρωσης χρημάτων, ο εθελοντισμός για τη βοήθεια των θυμάτων και ο ακτιβισμός για να πειστούν οι πολιτικοί να κάνουν το σωστό».

    Όρια

    Η Dr. Lara Wolfers, ειδικός της οποίας η έρευνα επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για να αντιμετωπίσουν το άγχος, λέει ότι είναι σημαντικό να περιορίσετε την έκθεση όπου είναι δυνατόν. «Το να αναζητάτε συνεχώς ενημερώσεις για παγκόσμια ζητήματα μάλλον δεν είναι καλό για την ψυχική σας υγεία. Έτσι, μπορεί κανείς να περιορίσει την έκθεση σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας – ίσως το βράδυ πριν από το δείπνο ή το πρωί πριν από την εργασία μπορεί να είναι καλές στιγμές για να εστιάσει κανείς στο τι συμβαίνει στον κόσμο. Θα πρέπει, ωστόσο, να υπάρχουν και ώρες της ημέρας χωρίς ειδήσεις κατά τις οποίες μπορεί κανείς να εστιάσει σε άλλα πράγματα και να είναι σε θέση να αποστασιοποιηθεί».

    Δραστηριότητες

    «Αφιερώστε χρόνο για να μελετήσετε τα συναισθήματά σας και μην τα αγνοείτε», συμβουλεύει ο Javanbakht. «Να θυμάστε ότι τα αρνητικά συναισθήματα της θλίψης, του φόβου και της απογοήτευσης είναι φυσιολογικές ανθρώπινες αντιδράσεις σε τέτοιες τρομερές αντιξοότητες. Στη συνέχεια, πάρτε μια ανάσα κάνοντας δραστηριότητες που μπορούν να τραβήξουν πλήρως την προσοχή σας και να σας απομακρύνουν από τις φρικιαστικές καταστάσεις. Μην αισθάνεστε ένοχοι [αν θέλετε] να διασκεδάσετε, είναι εντάξει ακόμη και αν οι άλλοι υποφέρουν. Η θλίψη σας δεν θα τους βοηθήσει. Μην σταματάτε τις συνήθεις δραστηριότητες της ζωής σας που σας κρατούν υγιείς», λέει.

    *Με πληροφορίες από: Dazed

    Πηγή: In.gr
  • Σε 11 εκατομμύρια συσκευές Android έχει ήδη περάσει το κακόβουλο λογισμικό Necro
    Σε 11 εκατομμύρια συσκευές Android έχει ήδη περάσει το κακόβουλο λογισμικό Necro

    Ως ιδανικό κέντρο διανομής κακόβουλου λογισμικού χρησιμοποιείται από επιτήδειους το κατάστημα εφαρμογών της Google, και αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη για κανέναν καθώς, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, οι χρήστες Android πρόκειται να κατεβάσουν, από το Play Store, 136 δισεκατομμύρια εφαρμογές το 2025 και 143 δισεκατομμύρια εφαρμογές το 2026.

    Στο λειτουργικό σύστημα Android, σύμφωνα με τους ερευνητές ασφαλείας της Kaspersky SecureList, έχει βρεθεί και το διαβόητο κακόβουλο λογισμικό Necro. Υπολογίζεται ότι, περισσότερες από 11 εκατομμύρια συσκευές, έχουν μολυνθεί- πρόκειται για αριθμό λήψεων τον οποίο εκτιμούν οι ερευνητές που αναζήτησαν τις μολυσμένες εφαρμογές. Κάποιες από τις εφαρμογές, όπως οι Wuta Camera και Max Browser, είναι επιβεβαιωμένα μολυσμένες. Το κακόβουλο λογισμικό φέρουν ακόμα και mods για το WhatsApp από ανεπίσημες πηγές, καθώς και ένα mod για το Spotify που - όπως η premium υπηρεσία της πλατφόρμας- ονομάζεται Spotify Plus. Οι ερευνητές αναφέρουν ακόμα και έναν αριθμό μολυσμένων mods για παιχνίδια όπως το Minecraft και το Melon Sandbox.

    Το κακόβουλο λογισμικό ήταν μέρος της Wuta Camera από την έκδοση 6.4.2.148 μέχρι την ανακάλυψη και την αφαίρεσή του στην έκδοση 6.4.7.138, όπως σημειώνεται στην έκθεση της Kaspersky SecureList. Το Max Browser αφαιρέθηκε από το Play Store, αλλά είχε προλάβει να κατέβει και να εγκατασταθεί περισσότερες από ένα εκατομμύριο φορές, και περιείχε το Necro από την έκδοση 1.2.0 και μετά.

    Πώς λειτουργεί το κακόβουλο λογισμικό στη συσκευή σας

    Το κακόβουλο λογισμικό Necro έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί έσοδα για τον «επιτιθέμενο», εκτελώντας διεργασίες στο παρασκήνιο του τηλεφώνου σας και είναι κατασκευασμένο για να μη γίνεται αντιληπτό.

    Ο τρόπος λειτουργίας του, με λίγα λόγια, είναι ότι ανοίγει και κάνει κλικ σε διαφημίσεις για να δημιουργήσει έσοδα, αλλά αυτό γίνεται μέσω αόρατων παραθύρων. Η Google δήλωσε ότι όλες οι γνωστές μολυσμένες εφαρμογές έχουν ήδη αφαιρεθεί και ότι οι περισσότεροι χρήστες θα έπρεπε να έχουν προστατευτεί από το Google Play Protect, το προεπιλεγμένο antivirus στις περισσότερες συσκευές Android.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Active-Listening: Τι είναι το λογισμικό «ενεργής ακρόασης» που μετατρέπει τα κινητά τηλέφωνα σε… κοριούς
    Active-Listening: Τι είναι το λογισμικό «ενεργής ακρόασης» που μετατρέπει τα κινητά τηλέφωνα σε… κοριούς

    Για χρόνια, οι χρήστες «έξυπνων» τηλεφώνων, υποπτεύονταν ότι οι συσκευές τους παρακολουθούσαν τις συνομιλίες τους για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Πρόσφατες αποκαλύψεις δείχνουν ότι οι ανησυχίες για τα κινητά τηλέφωνα μπορεί να είναι δικαιολογημένες…

    Οι συνομιλίες από τα κινητά τηλέφωνα μπορεί να μην είναι όσο ιδιωτικές νομίζουμε… Μια διαρροή από την CMG Local Solutions, θυγατρική της Cox Media Group (CMG), περιγράφει λεπτομερώς μια μέθοδο που αποκαλεί «Active-Listening» (ενεργή ακρόαση).

    Η μέθοδος αυτή χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να συνδυάσει δεδομένα φωνής με δεδομένα συμπεριφοράς στο διαδίκτυο για την παροχή υπερ-στοχευμένης διαφήμισης.

    Η μέθοδος που αποκαλείται «Active-Listening», πώς λειτουργεί και πώς μπορούμε να προστατευτούμε

    Εδώ και καιρό μεγάλη συζήτηση γίνεται γιατί άνθρωποι που συνομιλούν είτε από κοντά είτε τηλεφωνικά (με το κινητό τηλέφωνο τους) βλέπουν μετά να εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τους τηλεφώνου (ή του υπολογιστή) μια διαφήμιση σχετική με την συνομιλία που είχαν κάνει.

    Το μικρόφωνο – «κοριός»

    Το «Active-Listening» μπορεί να είναι η απάντηση. Τι κρύβεται πίσω από αυτό το νέο εργαλείο; Και ποιος είναι πραγματικά υπεύθυνος;

    Η CMG, ένας αμερικανικός όμιλος ψηφιακού μάρκετινγκ, ανέπτυξε μια τεχνολογία ικανή να ακούει τις συνομιλίες μας μέσω των μικροφώνων των συνδεδεμένων συσκευών μας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το «Active-Listening», μπορεί να ενσωματωθεί τόσο σε εφαρμογές κινητών τηλεφώνων (και στα Android και στα iPhones) αλλά και σε άλλες ηλεκτρονικές συσκευές όπως οι οικιακοί ψηφιακοί βοηθοί (Alexa κ.α.) ή έξυπνες τηλεοράσεις και γενικότερα όσες συσκευές διαθέτουν μικρόφωνα και είναι συνδεδεμένες στο διαδίκτυο.

    Στην πράξη, το σύστημα καταγράφει τις λέξεις-κλειδιά που ανταλλάσσονται κατά τη διάρκεια καθημερινών συνομιλιών σε πραγματικό χρόνο. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες αυτές αναλύονται και διασταυρώνονται με τις διαδικτυακές μας συμπεριφορές για τη δημιουργία λεπτομερών προφίλ καταναλωτών. Κατά συνέπεια, μια απλή συζήτηση για ένα προϊόν μπορεί να προκαλέσει μια χιονοστιβάδα στοχευμένων διαφημίσεων.

    Οι ειδικοί αναφέρουν επίσης ότι το λογισμικό αυτό διατηρεί μόνιμα ενεργή τη λειτουργία ακρόασης και καταγραφής όσων λέμε σε μια συσκευή, δηλαδή δεν ενεργοποιείται μόνο όταν χρησιμοποιούμε τη συσκευή στην οποία είναι εγκατεστημένο το λογισμικό αλλά καταγράφει και μεταδίδει ότι λέμε συνέχεια.

    Η αποκάλυψη

    Η 404 Media αποκάλυψε την ύπαρξη αυτού του λογισμικού επικαλούμενη εσωτερικά έγγραφα από την Cox Media Group. Σύμφωνα με τα έγγραφα αυτά, το πρόγραμμα είχε προωθηθεί σε αρκετές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων τεχνολογικών κολοσσών. Ωστόσο, οι εταιρείες αυτές αρνούνται οποιαδήποτε εμπλοκή.

    Τεχνολογικοί κολοσσοί όπως η Google, η Meta και η Amazon, που αναφέρονται μεταξύ των δυνητικών εταίρων αυτού του προγράμματος, ανταποκρίθηκαν άμεσα αρνούμενες οποιαδήποτε συμμετοχή τους στο πρόγραμμα «ενεργητικής ακρόασης».

    Εκπρόσωπος της Amazon δήλωσε στο Newsweek: «Η Amazon Ads δεν συνεργάστηκε ποτέ με την CMG σε αυτό το πρόγραμμα και δεν σκοπεύει να το κάνει».

    Εκπρόσωπος της Google δήλωσε στο Newsweek: «Όλοι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να συμμορφώνονται με τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς, καθώς και με τις Πολιτικές Google Ads, και όταν εντοπίζουμε διαφημίσεις ή διαφημιζόμενους που παραβιάζουν αυτές τις πολιτικές, λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα».

    Σύμφωνα με τη Google, η Cox Media Group αφαιρέθηκε από το πρόγραμμα συνεργατών της Google. Η Meta διερευνά εάν η CMG παραβίασε τους όρους και τις προϋποθέσεις της και δηλώνει ότι θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα, εφόσον χρειαστεί.

    Όροι και προϋποθέσεις – «Ασπίδα» προστασίας

    «Για να εκτελέσει μια εφαρμογή ενεργή ακρόαση, θα χρειαστεί δικαιώματα πρόσβασης στο μικρόφωνο. Τόσο στις συσκευές Android όσο και στις συσκευές iOS, αυτή η άδεια ζητείται ρητά κατά την εγκατάσταση ή την ενημέρωση της εφαρμογής», δήλωσε ο Luis Corrons, ερευνητής και Norton Security Evangelist.

    Όμως, τα δεδομένα τρίτων που αναφέρονται από την CMG προέρχονται συχνά από εφαρμογές για smartphones που καταγράφουν δεδομένα (φωνητικά ή άλλα) με βάση τη συμφωνία του τελικού χρήστη με τους όρους και τις προϋποθέσεις. Ωστόσο, έρευνες έχουν δείξει ότι το 91% των ανθρώπων συμφωνούν με τους όρους αυτούς, χωρίς να τους διαβάσουν. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 97% για τις ηλικίες 18-24 ετών.

    Με την καχυποψία να έχει «χτυπήσει ταβάνι» αυτό που προτείνουν οι ειδικοί είναι να διαγράψουμε όσες εφαρμογές έχουμε τοποθετήσει στα κινητά μας τηλέφωνα αλλά δεν χρησιμοποιούμε και στη συνέχεια να ανοίξουμε εκείνες που θα αποφασίσουμε να διατηρήσουμε στη συσκευή μας και να απενεργοποιήσουμε τη χρήση του μικροφώνου.

    Πηγή: in.gr

  • Ηλεκτρονικές απάτες: Το νέο κόλπο των επιτήδειων για να «ξαφρίζουν» τους τραπεζικούς λογαριασμούς
    Ηλεκτρονικές απάτες: Το νέο κόλπο των επιτήδειων για να «ξαφρίζουν» τους τραπεζικούς λογαριασμούς

    Πώς λειτουργεί το... «ψάρεμα» - Είναι σχεδιασμένη ειδικά για χρήστες Android και iPhone - Σε άλλα επίπεδα οι ηλεκτρονικές απάτες

    Μία ασυνήθιστη εκστρατεία phishing σε χρήστες κινητών τηλεφώνων εντόπισε το Ερευνητικό Κέντρο της εταιρείας κυβερνοασφάλειας ESET και ανέλυσε περιστατικό ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) που είχε βάλει στο στόχαστρο πελάτες γνωστής τσεχικής τράπεζας.

    Αυτή η μέθοδος χρήζει προσοχής επειδή εγκαθιστά την εφαρμογή phishing από μια ιστοσελίδα τρίτου φορέα, χωρίς ο χρήστης να δώσει άδεια εγκατάστασης εφαρμογών τρίτων φορέων.

    Στο Android, αυτό μπορεί να οδηγήσει στη «σιωπηλή» εγκατάσταση ενός ειδικού αρχείου APK, το οποίο μάλιστα παρουσιάζεται σα να έχει εγκατασταθεί από το Google Play. Η εκστρατεία είχε στόχο και χρήστες iPhone (iOS).

    Η Microsoft και η Google στην κορυφή της λίστας των επιθέσεων Phishing

    Οι ιστοσελίδες phishing που έχουν στόχο το λογισμικό iOS καλούν τα θύματα να προσθέσουν μια Προοδευτική Εφαρμογή Ιστού (PWA) στην αρχική τους οθόνη, ενώ στο Android, η PWA εγκαθίσταται μετά την επιβεβαίωση αναδυόμενων παραθύρων στο πρόγραμμα περιήγησης.

    Σε αυτό το σημείο, και στα δύο λειτουργικά συστήματα, οι εφαρμογές phishing μοιάζουν σε μεγάλο βαθμό με τις πραγματικές τραπεζικές εφαρμογές τις οποίες μιμούνται.

    Οι PWAs είναι ουσιαστικά ιστοσελίδες που μοιάζουν με αυτόνομες εφαρμογές, με την αίσθηση αυτή να ενισχύεται από τη χρήση εντολών του συστήματος.

    Οι PWAs είναι cross-platform, γεγονός που εξηγεί πώς αυτές οι εκστρατείες έχουν ως στόχο τόσο χρήστες iOS όσο και χρήστες Android. Η νέα τεχνική παρατηρήθηκε στην Τσεχία από τους ερευνητές της ESET που εργάζονται στην υπηρεσία ESET Brand Intelligence Service, η οποία παρακολουθεί τις απειλές κατά των εμπορικών σημάτων ενός πελάτη.

    Πώς λειτουργεί

    Η εκστρατεία phishing που αποκάλυψαν οι ερευνητές της ESET, χρησιμοποιούσε τρεις διαφορετικούς μηχανισμούς για τη διανομή διευθύνσεων URL. Αυτοί οι μηχανισμοί περιλαμβάνουν αυτοματοποιημένες φωνητικές κλήσεις, μηνύματα SMS και κακόβουλη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Στην μια περίπτωση η διανομή της διεύθυνσης URL γίνεται μέσω μιας αυτοματοποιημένης κλήσης που προειδοποιεί το χρήστη για μια τραπεζική εφαρμογή που χρειάζεται ενημέρωση και του ζητά να πατήσει ένα κουμπί στο πληκτρολόγιο. Αφού πατηθεί το σωστό κουμπί, αποστέλλεται μέσω SMS μια διεύθυνση URL phishing.

    Η διανομή μέσω SMS πραγματοποιήθηκε με την αποστολή μηνυμάτων αδιακρίτως σε αριθμούς τηλεφώνου στην Τσεχία. Το μήνυμα που εστάλη περιλάμβανε μια διεύθυνση URL phishing και κείμενο για την εξαπάτηση των θυμάτων.

    Η κακόβουλη εκστρατεία διαδόθηκε επίσης μέσω διαφημίσεων σε πλατφόρμες της Meta, όπως το Instagram και το Facebook. Αυτές οι διαφημίσεις περιλάμβαναν κάποια περιορισμένη προσφορά για τους χρήστες που θα «κατεβάσουν την ακόλουθη ενημέρωση».

    Μετά το άνοιγμα της διεύθυνσης URL που παραδόθηκε στο πρώτο στάδιο, οι χρήστες Android κατευθύνονται είτε σε μια σελίδα phishing που μιμείται την επίσημη σελίδα του καταστήματος Google Play για τη συγκεκριμένη τραπεζική εφαρμογή, είτε σε μια ψεύτικη ιστοσελίδα της εν λόγω εφαρμογής. Από εδώ, τα θύματα καλούνται να εγκαταστήσουν μια «νέα έκδοση» της τραπεζικής εφαρμογής.

    Η τεχνολογία των PWA

    Η εκστρατεία και η μέθοδος phishing είναι δυνατές μόνο λόγω της τεχνολογίας των Προοδευτικών Εφαρμογών Ιστού (PWA). Εν συντομία, αυτές είναι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με τη χρήση παραδοσιακών τεχνολογιών εφαρμογών ιστού και μπορούν να τρέξουν σε πολλαπλές πλατφόρμες και συσκευές.

    Τα WebAPKs θα μπορούσαν να θεωρηθούν μια αναβαθμισμένη έκδοση των Προοδευτικών Εφαρμογών Ιστού (PWA), καθώς το πρόγραμμα περιήγησης Chrome παράγει μια εφαρμογή Android από μια PWA: με άλλα λόγια, ένα APK. Αυτά τα WebAPKs μοιάζουν με κανονικές εφαρμογές. Επιπλέον, η εγκατάσταση ενός WebAPK δεν προκαλεί καμία από τις προειδοποιήσεις για «εγκατάσταση από μη αξιόπιστη πηγή». Η εφαρμογή θα εγκατασταθεί ακόμη και αν η εγκατάσταση από τρίτες πηγές δεν επιτρέπεται.

    Μια ομάδα χρησιμοποίησε bot του Telegram για να καταγράφει όλες τις εισαγόμενες πληροφορίες σε ομαδική συνομιλία του Telegram μέσω του επίσημου API της εφαρμογής, ενώ μια άλλη ομάδα χρησιμοποίησε έναν παραδοσιακό διακομιστή Command & Control (C&C) με έναν πίνακα διαχείρισης. Οι περισσότερες από τις γνωστές περιπτώσεις συνέβησαν στην Τσεχία, ενώ μόνο δύο εφαρμογές phishing εμφανίστηκαν εκτός της χώρας (συγκεκριμένα στην Ουγγαρία και τη Γεωργία).

    Όλες οι ευαίσθητες πληροφορίες που εντοπίστηκαν από την έρευνα της ESET για το θέμα αυτό στάλθηκαν αμέσως στις επηρεαζόμενες τράπεζες για επεξεργασία. Η ESET βοήθησε επίσης στη διακοπή της λειτουργείας πολλαπλών διευθύνσεων phishing στο διαδίκτυο και διακομιστών C&C.

    Για περισσότερες τεχνικές πληροφορίες σχετικά με τη νέα απειλή phishing, ανατρέξτε στο blogpost «Be careful what you pwish for – Phishing in PWA applications» στο WeLiveSecurity.com.

    Πηγή: ot.gr

  • Δήμος Αρχ. Ολυμπίας: Συνάντηση ενημέρωσης στο Πανόπουλο την Κυριακή 04/08, παρουσία του Δημάρχου, για την πανώλη των αιγοπροβάτων
    Δήμος Αρχ. Ολυμπίας: Συνάντηση ενημέρωσης στο Πανόπουλο την Κυριακή 04/08, παρουσία του Δημάρχου, για την πανώλη των αιγοπροβάτων

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΩΛΗ ΤΩΝ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΩΝ

    Πανόπουλο (παλιό Δημαρχείο), 4 Αυγούστου 2024, 8.30 μ.μ.

    Ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας, σεβόμενος την ανησυχία των κτηνοτρόφων για τις μεγάλες διαστάσεις που παίρνει η εξάπλωση της πανώλης των αιγοπροβάτων, διοργανώνει ευρεία ενημερωτική σύσκεψη σε συνεργασία με την Κτηνιατρική Διεύθυνση ΠΕ Ηλείας, την Κυριακή, στις 20:30.

    Η κτηνοτροφία ως πυλώνας ανάπτυξης της περιοχής μας, αλλά και ολόκληρης της χώρας, απαιτεί την επαγρύπνηση του Δήμου και την άμεση ενημέρωση και στήριξη των κτηνοτρόφων και παραγωγών, καθώς και των επιχειρηματιών που εμπορεύονται ζωοτροφές.

    Για τον λόγο αυτό, η παρουσία όλων στη συνάντηση ενημέρωσης σχετικά με την πανώλη των αιγοπροβάτων, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του παλιού Δημαρχείου στο Πανόπουλο, την Κυριακή 4 Αυγούστου και ώρα 20:30, κρίνεται απαραίτητη.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Εάν είστε κάτοχος Android μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση από την Google
    Εάν είστε κάτοχος Android μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση από την Google

    Εκατομμύρια άνθρωποι πιθανόν θα λάβουν αποζημίωση από την Google με αφορμή μία αγωγή εναντίον της

    Πριν από τέσσερα χρόνια, το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ —μαζί με αρκετές πολιτείες— κατέθεσε αγωγή εις βάρος της Google για κατάχρηση εξουσίας όσον αφορά την πρόσβαση των καταναλωτών σε εφαρμογές κινητών συσκευών που έχουν λογισμικό Android.

    Μετά το υπουργείο, ακολούθησαν αγωγές και από την Epic Games —αμερικάνικη εταιρεία ανάπτυξης παιχνιδιών— και από άλλες εταιρείες προγραμματισμού.

    Όσον αφορά, στο τι λάθος έκανε η Google, σύμφωνα με αναφορές φέρεται να ανάγκασε τους προγραμματιστές παιχνιδιών να χρησιμοποιούν το δικό της σύστημα πληρωμών για τις εφαρμογές που κατεβαίνουν από το Play Store, όπου η Google χρεώνει ένα ποσοστό 15 έως 30 τοις εκατό σε όλες τις συναλλαγές, σύμφωνα με το Forbes.

    Η πρώτη αγωγή εναντίον της διευθετήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2023, αλλά λεπτομέρειες δεν μοιράστηκαν τότε.

    Όσοι δικαιούστε αποζημίωση θα ενημερωθείτε αυτόματα

    Αλλά τον Δεκέμβριο του 2023, όταν ένα σώμα ενόρκων διαπίστωσε ότι η Google είχε παραβιάσει τους αντιμονοπωλιακούς νόμους των ΗΠΑ, η Google προχώρησε στην κοινοποίηση περισσότερων πληροφοριών σχετικά με τον διακανονισμό καθώς και στην ανακοίνωση άλλων αλλαγών που πρόκειται να κάνει.

    Google: Οι αλλαγές

    Το αρχικό ποσοστό του 15 με 30 τοις εκατό μειώθηκε σε 11 με 26 τοις εκατό και η Google δεσμεύτηκε να εμφανίσει διαφορετικές επιλογές τιμολόγησης στο Play Store, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν για το προϊόν απευθείας από τον προγραμματιστή και όχι μέσω του συστήματος χρέωσης του Google Play.

    Οι προγραμματιστές είναι επίσης πλέον σε θέση να εμφανίζουν διαφορετικές τιμές για τα προϊόντα τους εντός της εφαρμογής χωρίς να ζητούν άδεια από τη Google.

    Google: Το πρόστιμο

    Επιπλέον, η Google πρόκειται να καταβάλλει το τεράστιο ποσό των 630 εκατομμυρίων δολαρίων «που θα διανεμηθεί προς όφελος των καταναλωτών σύμφωνα με σχέδιο εγκεκριμένο από το Δικαστήριο», καθώς και επιπλέον 70 εκατομμύρια δολάρια σε ένα ταμείο για χρήση από τις πολιτείες.

    Όσον αφορά το ποσό που θα μπορέσετε να πάρετε στα χέρια σας, οι δικαιούχοι καταναλωτές που πραγματοποίησαν μια αγορά στο Play Store μεταξύ 16 Αυγούστου 2016 και 30 Σεπτεμβρίου 2023 θα λάβουν τουλάχιστον 2 δολάρια, σύμφωνα με τον δικαστικό διακανονισμό.

    Όσον αφορά το πώς θα πάρετε τα χρήματά σας, δεν χρειάζεται να κάνετε πολλά.

    Οι δικαιούχοι πελάτες έχουν οριστεί να ενημερώνονται αυτόματα για τις επιλογές που είναι διαθέσιμες για να λάβουν το μερίδιο των χρημάτων που τους αναλογεί.

    Ο διακανονισμός του 2023 ήρθε ως άλλο ένα τεράστιο πλήγμα για την Google, αφού ο τεχνολογικός κολοσσός αναγκάστηκε να πληρώσει ένα ποσό που ξεπερνά τα 400 εκατομμύρια δολάρια στους χρήστες Android και iPhone πέρυσι, μετά από παραβίαση των προσωπικών τους δεδομένων.

    Πηγη: In.gr
  • Ενημέρωση στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δήμου Πηνειού για τους καφέ κάδους
    Ενημέρωση στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δήμου Πηνειού για τους καφέ κάδους

    «Φροντίζουμε μαζί τον πλανήτη μας»

    Για τα πολυδιάστατα οφέλη της διαχείρισης των βιοαποβλήτων στην πηγή και την ορθή χρήση των καφέ κάδων ανακύκλωσης ενημερώθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Πηνειού. Τις σχολικές μονάδες επισκέφθηκε το πρωί της Τρίτης κλιμάκιο του δήμου προκειμένου να μοιράσει ενημερωτικά φυλλάδια –ειδικά προσαρμοσμένα για παιδιά-, να εξηγήσει τη σημασία της χρήσης των καφέ κάδων στην αλυσίδα της ανακύκλωσης και να απαντήσει στα ερωτήματα μαθητών και εκπαιδευτικών.

    Με πολύ απλό τρόπο και χρησιμοποιώντας το παιχνίδι των ερωτοαπαντήσεων για να εγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών και των μαθητριών, τα μέλη του κλιμακίου -με επικεφαλής τη διευθύντρια της διεύθυνσης τεχνικών υπηρεσιών κα. Νίκη Κοκκαλιάρη- αρχικά επανέλαβαν τη σημασία της διαλογής των απορριμμάτων στην πηγή. Στη συνέχεια αναφέρθηκαν με τη χρήση συγκεκριμένων παραδειγμάτων για το είδος των απορριμμάτων που εντάσσεται στην κατηγορία των βιοαποβλήτων και πρέπει να επιρρίπτονται στους καφέ κάδους. Παράλληλα έγινε ιδιαίτερη μνεία στην κομποστοποίηση, διαδικασία που μετατρέπει τα βιοαπόβλητα σε χρήσιμο λίπασμα για τους κήπους και τις καλλιέργειες· τα παιδιά ενημερώθηκαν για τον τρόπο που μπορεί κάθε σπίτι να λειτουργήσει τον δικό του κομποστοποιητή στον κήπο ή στο μπαλκόνι του και να επωφεληθεί έτσι από το παραγόμενο κομπόστ που προσφέρει θρεπτικά συστατικά και βελτιώνει την υφή και τη δομή του εδάφους.

    Επιπλέον, αναφορικά με τα οφέλη της κομποστοποίησης οι μαθητές και οι μαθήτριες των δημοτικών σχολείων ενημερώθηκαν ότι συμβάλλει στη μείωση των απορριμμάτων, στην προώθηση της βιώσιμης διαχείρισης των αποβλήτων, στην βελτίωση της ποιότητας του εδάφους, στη μείωση των αναγκών για χημικά λιπάσματα καθώς και στον περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Τα μέλη του κλιμακίου ζήτησαν από τα παιδιά να ενημερώσουν τους γονείς τους για τη χρήση των καφέ κάδων και να μελετήσουν μαζί το ενημερωτικό υλικό.

    Προτεραιότητα η αειφόρος ανάπτυξη

    Με χρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» (ΕΣΠΑ), ο Δήμος Πηνειού στοχεύει στην ανάπτυξη ενός συστήματος «Διαλογής στην πηγή βιοαποβλήτων (καφέ κάδοι) και οικιακής κομποστοποίησης» που θα συμβάλει στην επέκταση της ανακύκλωσης, στη μεγιστοποίηση της ανάκτησης χρήσιμων υλικών καθώς και στην ελαχιστοποίηση των υπολειμματικών σύμμεικτων αστικών στερεών αποβλήτων που οδηγούνται στη Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στην Τριανταφυλλιά (Ν. Ηλείας) και ακολούθως στο ΧΥΤΥ. Πρόκειται ουσιαστικά για μία προσπάθεια που εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την ενίσχυση της κουλτούρας της σωστής διαχείρισης των απορριμμάτων, τη βελτίωση της ποιότητα ζωής των πολιτών και για την υιοθέτηση στρατηγικών που ευνοούν τη βιώσιμη ανάπτυξη.

    pinios en mathites kadoi 4

    Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης τα παιδιά ενημερώθηκαν με σαφή και απλό τρόπο για τη σπουδαιότητα χρήσης των καφέ κάδων και τη σημασία της κομποστοποίησης.

    pinios en mathites kadoi 3

    Τα μέλη του κλιμακίου μοίρασαν ενημερωτικά φυλλάδια στους μαθητές και τις μαθήτριες.

    pinios en mathites kadoi 2

    Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον που επέδειξαν οι μικροί μαθητές για τη σημασία της ανακύκλωσης.

    pinios en mathites kadoi 5

    Τα μέλη του κλιμακίου ζήτησαν από τα παιδιά να ενημερώσουν τους γονείς τους για τη χρήση των καφέ κάδων και να μελετήσουν μαζί το ενημερωτικό υλικό.

    pin mpouka kath pagperiv 4

    «Η ευαισθητοποίηση και η ενεργοποίηση των παιδιών σε θέματα που άπτονται της προστασίας του περιβάλλοντος αποτελεί για εμάς ύψιστη προτεραιότητα» ανέφερε ο δήμαρχος Πηνειού κ. Αλέξης Καστρινός.

    (Δελτίο Τύπου)

  • 2ο Γυμνάσιο Πύργου: Ενημέρωση μαθητών από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο
    2ο Γυμνάσιο Πύργου: Ενημέρωση μαθητών από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

    Τη Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Πύργου διαδικτυακή ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο με στόχο την ευαισθητοποίηση και προστασία τους.

    Ειδικότερα, στέλεχος της Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημέρωσε τους μαθητές για τους διαδικτυακούς κινδύνους, ζητήματα προσωπικών δεδομένων, ασφάλειας των συσκευών, διαδικτυακού εκφοβισμού και εξαναγκασμού, διαδικτυακών παιχνιδιών, διαδικτυακής αποπλάνησης μέσα από λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαδικτυακής παραπλάνησης, πορνογραφίας ανηλίκων, εκδικητικής πορνογραφίας και στοχοποίησης θυμάτων.

    Οι μαθητές παρακολούθησαν βίντεο με ανάλογα περιστατικά και ενημερώθηκαν για τις λάθος συμπεριφορές των συνομηλίκων τους στο διαδίκτυο στις συγκεκριμένες περιπτώσεις. Επίσης, το στέλεχος της Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έδωσε συμβουλές για το πως οι ανήλικοι θα παραμείνουν ασφαλείς στο διαδίκτυο αλλά και τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση που πέσουν θύματα. Ανέδειξε τη σημασία του να είναι οι μαθητές υποψιασμένοι για τους κινδύνους και να μην εμπιστεύονται αγνώστους που γνωρίζουν στο διαδίκτυο και ανέφερε τους τρόπους καταγγελίας περιστατικών.

    Τέλος, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να τεστάρουν τις γνώσεις που απέκτησαν στην Ακαδημία Ψηφιακών Δεξιοτήτων της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μέσω παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας τα οποία έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο.

    2o gimnasio asf diad 2

    2o gimnasio asf diad 3

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο