Τετάρτη, 20 Δεκεμβρίου 2023 15:23

Microsoft και TomTom ετοιμάζουν βοηθό ΑΙ για το αυτοκίνητο

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ο ψηφιακός βοηθός θα επιτρέπει στους χρήστες να «συνομιλούν φυσικά με τα οχήματά τους»

Η TomTom, εταιρεία που ειδικαύεται στην έκδοση ψηφιακών χαρτών και εφαρμογών πλοήγησης, ανακοίνωσε ότι συνεργάστηκε με τον τεχνολογικό κολοσσό Microsoft για να δημιουργήσει έναν ψηφιακό βοηθό για οχήματα με ενσωματωμένη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Ο ψηφιακός βοηθός θα επιτρέπει στους χρήστες να «συνομιλούν φυσικά με τα οχήματά τους» και θα επιτρέπει επιπλέον την ενεργοποίηση και τον χειρισμό, πάντα μέσω φωνής, των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του οχήματος, αναζήτησης τοποθεσίας και ελέγχου των οχημάτων, ανέφερε η εταιρεία.

Η TomTom είχε κυκλοφορήσει μια προσθήκη για το ChatGPT τον Ιούλιο

Η TomTom, η οποία ανταγωνίζεται τους Χάρτες της Google και τη μεγαλύτερη πλατφόρμα χαρτογράφησης στον κόσμο HERE, χρησιμοποίησε διάφορες υπηρεσίες της Microsoft, όπως η υπηρεσία Azure OpenAI για τη δημιουργία του εν λόγω ψηφιακού βοηθού.

Η υπηρεσία Microsoft Azure OpenAI επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) της OpenAI, κατασκευάστριας του εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT.

Ο ψηφιακός βοηθός της TomTom μπορεί να ενσωματωθεί σε άλλα συστήματα infotainment αυτοκινήτου και είναι επίσης ενσωματωμένος στο Digital Cockpit του TomTom, της ανοιχτής, αρθρωτής πλατφόρμςα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός του οχήματος, δήλωσε η εταιρεία δημιουργίας ψηφιακών χαρτών με έδρα την Ολλανδία.

Ο οικονομικός διευθυντής της TomTom, Τάκο Τιτούλερ, δήλωσε στο Reuters τον Οκτώβριο ότι η TomTom είδε νέες ευκαιρίες στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη και «επένδυσε χρόνο, χρήμα και ανθρώπους» στη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Η TomTom είχε κυκλοφορήσει μια προσθήκη LLM για το ChatGPT τον Ιούλιο για να επιτρέπει στους χρήστες του chatbot να προγραμματίζουν ταξίδια και να εξερευνούν νέα μέρη χρησιμοποιώντας τους χάρτες του.

Η ολλανδική εταιρεία ξεκίνησε να συνεργάζεται με τη Microsoft ήδη από το 2016, όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά να τροφοδοτεί τις υπηρεσίες τοποθεσίας των Χαρτών Azure.

Πηγή: OT.gr - In.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ RITCHIE B. TONGO

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 20 Δεκεμβρίου 2023 10:49

Σχετικά Άρθρα

  • Το ΑΙ δίνει ώθηση στην επόμενη γενιά των φορητών υπολογιστών
    Το ΑΙ δίνει ώθηση στην επόμενη γενιά των φορητών υπολογιστών

    Στο χώρο των προσωπικών υπολογιστών και ειδικά των φορητών συστημάτων κάνει δυναμική πλέον είσοδο η τεχνητή νοημοσύνη με το ΑΙ να αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες πάνω στον οποίο αναμένεται να στηριχθεί ο κλάδος προκειμένου να προωθήσει το επόμενο βήμα ανάπτυξης των laptops.

    Τα αποκαλούμενα και AI PCs αποτελούν τη νέα τάση στο χώρο των φορητών υπολογιστών με τις υπάρχουσες εκτιμήσεις να αναφέρουν ότι μέχρι το 2027 θα αποτελούν το 60% των συνολικών πωλήσεων προσωπικών υπολογιστικών συστημάτων παγκοσμίως από 18% που αναμένεται να είναι το 2024.

    Το ερώτημα είναι, βέβαια, ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που διαφοροποιούν ένα AI PC από ένα παραδοσιακό σύστημα. Σε αυτό το σημείο είναι αρκετοί οι αναλυτές που υποστηρίζουν πως υπάρχει μία σύγχιση. Πολύ απλά, γιατί ακόμη και τα «παραδοσιακά» laptops μπορούν να «τρέξουν» μία εφαρμογή που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη. Για παράδειγμα, η Microsoft, όπως ανέφεραν στελέχη του αμερικανικού κολοσσού κατά τη διάρκεια πρόσφατης ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους ελληνικών μέσων ενημέρωσης, υποστηρίζει ότι όλα τα PC με Windows μπορούν να «τρέξουν» το Copilot, το οποίο αποτελεί τον ΑΙ ψηφιακό βοηθό που έχει αναπτύξει η εταιρεία και ο οποίος αξιοποιεί τις δυνατότητες του ChatGPT.

    Η σημασία της NPU

    Όμως, για να πάρει ένα laptop τον χαρακτηρισμό Copilot+ PC που έχει λανσάρει εδώ και μερικούς μήνες η Microsoft θα πρέπει να έχει ένα επιπλέον χαρακτηριστικό που επιτρέπει να είναι εφικτό να «τρέχουν» πιο προηγμένες εφαρμογές ΑΙ. Το επιπλέον αυτό χαρακτηριστικό είναι η αποκαλούμενη NPU (Neural Processing Unit), ήτοι ένα εξειδικευμένο chip που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για να «τρέχει» εφαρμογές AI και μηχανικής μάθησης (machine learning). Μάλιστα, στην περίπτωση των Copilot+ PCs, η NPU θα πρέπει να είναι ενσωματωμένη με τον βασικό επεξεργαστή (CPU) του μηχανήματος και να μπορεί να μπορεί να πραγματοποιεί το λιγότερο 40 τρισεκατομμύρια πράξεις ανά δευτερόλεπτο (trillion operations per second ή TOPS).

    Ο λόγος που είναι απαραίτητη μία NPU είναι προκειμένου να είναι εφικτό να «τρέξουν» ΑΙ εφαρμογές απευθείας από τον υπολογιστή χωρίς να απαιτείται η σύνδεση στο Διαδίκτυο και δη σε cloud υποδομές. Πρόκειται για το αποκαλούμενο On Device AI, το οποίο έχουμε ήδη δει και σε smartphones όπως τα κορυφαία Samsung Galaxy και τη σειρά 14T της Xiaomi αλλά και το Apple Intelligence που θα υποστηρίζουν τα νέα iPhone 16.

    Στην περίπτωση των Copilot+ PCs, η ύπαρξη μίας ισχυρής NPU είναι ο λόγος που είναι εφικτές αρκετές νέες εφαρμογές από την πλευρά της Microsoft όπως είναι η αυτόματη εισαγωγή υποτίτλων με ταυτόχρονη μετάφραση σε πολυάριθμες γλώσσες (Live Captions Translation) που παρέχεται ήδη. Όπως είναι το Windows Studio Effects, το οποίο βελτιώνει αυτόματα την εικόνα και τον ήχο κατά τη διάρκεια video κλήσεων ή τη λήψη video ή το Cocreator που σε βοηθά να φτιάξεις τις δικές σου εντυπωσιακές εικόνες, απλά γράφοντας τι ακριβώς θες να δημιουργήσεις!

    Προφανώς, οι εφαρμογές που θα αξιοποιούν το on device AI θα πολλαπλασιαστούν καθώς η Microsoft θέλει να αναπτυχθεί ένα οικοσύστημα γύρω από αυτό. Και επιπλέον, μεγάλοι κατασκευαστές όπως η Lenovo και η HP, όπως είχαμε την ευκαιρία να δούμε σε διάφορες παρουσιάσεις αυτή την εβδομάδα, έχουν δημιουργήσει τους δικούς τους ψηφιακούς βοηθούς (Lenovo AI και HP AI αντίστοιχα) προκειμένου να προσφέρουν επιπλέον λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης στους χρήστες των νέων μηχανημάτων τους.

    Η νέα γενιά laptops

    Τα laptops με NPU δεν είναι ιδιαίτερα πολλά αλλά ο αριθμός τους θα αυξάνεται διαρκώς τα επόμενα χρόνια. Intel και AMD έχουν σπεύσει να παρουσιάσουν τις δικές τους πλατφόρμες που ενσωματώνουν CPU, GPU (Graphics Processing Unit που ήταν και το chip που μέχρι τώρα «επιβαρυνόταν» με τις ΑΙ εργασίες) αλλά και NPU. Το ζήτημα για τις δύο κορυφαίες εταιρείες επεξεργαστών είναι ότι στον «αγώνα» έχει εισέλθει πλέον και η Qualcomm, η οποία είναι ο ηγέτης στο χώρο των chips για smartphones και tablets.

    Η Qualcomm έχει τη δική της πλατφόρμα για laptops, ονόματι Snapdragon X που προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις σε σύγκριση με οτιδήποτε άλλο υπάρχει στην αγορά. Συν ότι προσφέρει εξαιρετικά μεγάλη αντοχή στην μπαταρία, καθώς πρακτικά ένα laptop που βασίζεται σε Snapdragon X μπορεί να λειτουργήσει χωρίς να συνδεθεί σε πρίζα ακόμη και για περισσότερες από 24 ώρες. Ο λόγος είναι ότι βασίζεται στην αρχιτεκτονική ARM, γεγονός που φέρνει ορισμένους περιορισμούς όσον αφορά κάποιες εφαρμογές. Περιορισμοί που μειώνονται διαρκώς καθώς δημιουργού εφαρμογών όπως η Adobe ετοιμάζονται να βγάλουν εκδόσεις των λύσεων τους και για ARM συστήματα.

    Βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα Copilot+ PCs είναι ακόμη σχετικά ακριβά, καθώς οι τιμές κυμαίνονται σε επίπεδα άνω των 1200 ευρώ. Όμως, μέσα στη χρονιά θα δούμε και μηχανήματα με Snapdragon X με τιμή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1000 ευρώ. Και η πτώση θα συνεχιστεί, γι’ αυτό και η εκτίμηση ότι πολύ σύντομα η πλειοψηφία των PCs που θα πωλούνται παγκοσμίως θα είναι σε θέση να «τρέξει» ΑΙ εφαρμογές ακόμη και σε τοπικό επίπεδο.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Καλαμάτα: Έσπασαν αυτοκίνητο με βαριοπούλα και τραυμάτισαν γυναίκα με μωρό
    Καλαμάτα: Έσπασαν αυτοκίνητο με βαριοπούλα και τραυμάτισαν γυναίκα με μωρό

    Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Καλαμάτα, όταν σε ένα όχημα στο οποίο επέβαινε ένα ζευγάρι μαζί με το 11 μηνών βρέφος τους στο ύψος του Δημαρχείου Καλαμάτας και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά η νεαρή μητέρα.

    Σύμφωνα με το protothema.gr, όλα έγιναν μέρα- μεσημέρι της Τρίτης, όταν ένα όχημα στο οποίο επέβαιναν τρεις Ρομά έκλεισε τον δρόμο σε αυτό του ζευγαριού των ομοφύλων τους και οι δυο από τους επιβάτες άρχισαν να το χτυπούν άγρια με μια βαριοπούλα προκαλώντας φθορές.

    Η τρομοκρατημένη μητέρα πήρε το μωρό στην αγκαλιά της και βγήκε στον δρόμο ζητώντας βοήθεια. Όμως, ο τρίτος Ρομά έβαλε μπροστά το αυτοκίνητό του και την χτύπησε σωριάζοντάς την στο έδαφος!

    Οι δράστες μπήκαν βιαστικά στο αυτοκίνητο και τράπηκαν σε φυγή προς άγνωστη κατεύθυνση, καταφέρνοντας να εξαφανιστούν παρά το γεγονός ότι οι άνδρες της Αστυνομία ξεκίνησαν άμεσα αναζητήσεις. Οι έρευνες για τον εντοπισμό τους συνεχίζονται, ενώ η τραυματισμένη γυναίκα διακομίστηκε στο νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου διαπιστώθηκε ότι έχει υποστεί κάταγμα στο πόδι.

    Πηγή: Gargalianoionline.gr

  • Σοκ στον Τύρναβο: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ
    Σοκ στον Τύρναβο: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ

    Ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε σε γειτονιά του Τυρνάβου, όταν μια γυναίκα, συνοδευόμενη από το μικρό παιδί της, άρχισε να ουρλιάζει στην μέση του δρόμου ζητώντας βοήθεια.

    Σύμφωνα με μαρτυρίες, η γυναίκα εξήγησε στους γείτονες, που βγήκαν έντρομοι να βοηθήσουν ακούγοντας τις φωνές της γυναίκας και του παιδιού, ότι ο σύζυγός της την κυνηγούσε, την χτυπούσε, και προσπάθησε να την πατήσει με το αυτοκίνητό του.

    Αναζητείται από τις Αρχές ο δράστης στον Τύρναβο

    Όπως αναφέρουν πληροφορίες του tirnavospress.gr, οι κάτοικοι της περιοχής ανταποκρίθηκαν άμεσα, προσφέροντας βοήθεια και ειδοποιώντας τις αρχές. Η αστυνομία έφτασε στο σημείο, παρέλαβε τη γυναίκα και το παιδί της, και τους μετέφερε στο τμήμα για την ασφάλεια τους. Ο σύζυγος, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε εγκαταλείψει το σημείο πριν την άφιξη των Αρχών.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Τεχνητή νοημοσύνη: «Κόκκινο πανί» για τις startups η αγορά συμπερασμάτων – Γιατί εισέρχονται με ταχείς ρυθμούς
    Τεχνητή νοημοσύνη: «Κόκκινο πανί» για τις startups η αγορά συμπερασμάτων – Γιατί εισέρχονται με ταχείς ρυθμούς

    Ο ανταγωνισμός στην τεχνητή νοημοσύνη και συγκεκριμένα στην αγορά συμπερασμάτων μπορεί να μειώσει την τιμή, ωφελώντας τους κατασκευαστές αλλά προκαλώντας τις επιχειρήσεις cloud

    Ο Τζάρεντ Κουίνσι Ντέιβις και η startup εταιρεία υπολογιστών ειδικά για την τεχνητή νοημοσύνη Foundry πωλούν συμπεράσματα. Δεν φτιάχνουν μικροτσίπ ούτε φτιάχνουν μεγάλα μοντέλα γλώσσας. Το Foundry έχει μια μοναδική μέθοδο για να κάνει το cloud computing πιο αποτελεσματικό. Αντί να πουλήσει την τεχνολογία της σε παρόχους cloud, η ομάδα του Foundry αποφάσισε να γίνει η ίδια τέτοια εταιρεία και να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της για να λειτουργήσει ένα πιο αποτελεσματικό cloud.

    Μόλις οι εταιρείες που θέλουν να αξιοποιήσουν και να πουλήσουν ένα προϊόν για τεχνητή νοημοσύνη που έχουν εκπαιδεύσει τα μοντέλα τους και γνωρίζουν ότι έχουν απόδοση, αναζητούν ευκολία, ταχύτητα και αξία κάθε φορά που παράγουν αποτελέσματα. Οι πάροχοι υπηρεσιών Inference-as-a-service, όπως η Foundry, στοχεύουν στην απλοποίηση της διαδικασίας δημιουργίας αυτών των αποτελεσμάτων.

    Η Foundry προσφέρει επίσης εκπαίδευση και λεπτομέρεια, όπως κάνουν πολλοί πάροχοι cloud, αλλά αυτές τις μέρες, φαίνεται ότι οποιοσδήποτε με τεχνολογία ενίσχυσης υπολογιστών AI προσπαθεί να δημιουργήσει έσοδα πουλώντας συμπεράσματα — ή πιο συγκεκριμένα, token, τη βασική μονάδα δεδομένων στην τεχνητή νοημοσύνη, σημειώνει ο Business Insider.

    H Cerebras πουλάει επίσης συμπεράσματα. Η βασική τεχνογνωσία της εταιρείας είναι ο σχεδιασμός τσιπ για εκπαίδευση και εξαγωγή συμπερασμάτων, αλλά πρόσφατα άρχισε να πουλά τα τελευταία ως υπηρεσία. Το ίδιο και η Groq, μια εταιρεία τσιπ που ιδρύθηκε από δύο πρώην υπαλλήλους της Google, οι οποίοι αναγνώρισαν νωρίς ότι το συμπέρασμα επρόκειτο να πάρει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς πληροφορικής. Η SambaNova Systems, μια άλλη πλατφόρμα υλικού, πουλά επίσης την εξαγωγή συμπερασμάτων ως υπηρεσία.

    Εταιρείες όπως η Lambda, η CoreWeave, η Together AI και η Crusoe, όλες στενοί συνεργάτες της Nvidia, διαχειρίζονται κέντρα δεδομένων κατάλληλα για φόρτους εργασίας AI και προσφέρουν υπηρεσίες συμπερασμάτων. Και μετά υπάρχουν οι υπερκλιμακωτές όπως το AWS και το Microsoft Azure.

    Με τόσες πολλές εταιρείες που ειδικεύονται στην εξαγωγή συμπερασμάτων στην τεχνητή νοημοσύνη, αυξάνονται οι υποψίες ότι το κόστος της εξαγωγής συμπερασμάτων πρόκειται να πέσει κατακόρυφα.

    «Μία αιτία που το συμπέρασμα είναι λίγο εμπορευματοποιήσιμο είναι ότι οι πελάτες πληρώνουν κάπως για tokens στο τέλος της ημέρας, ανέφερε στο Business Insider ο Ντέιβις. Η τρέχουσα αγορά συμπερασμάτων μοιάζει με την την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, ξεκαθάρισε ο Ντέιβις. Υπάρχουν πολλές εξειδικευμένες πηγές στις οποίες μπορείτε να έχετε πρόσβαση αν κάνετε πραγματικά αγορές, αλλά δεν το κάνουν όλοι. Οι περισσότεροι θέλουν απλώς να γυρίσουν τον διακόπτη του ηλεκτρικού ρεύματος.

    Υπάρχουν όμως πολλές αποχρώσεις για όσους θέλουν. Για ορισμένους πελάτες, η ταχύτητα είναι υψίστης σημασίας. Η ταχύτητα έχει επίσης διακρίσεις, όπως ο χρόνος για το πρώτο token και τα tokens ανά δευτερόλεπτο. Υπάρχει συνολικός χρόνος ολοκλήρωσης της εργασίας και υπάρχουν διάφορα είδη φόρτου εργασίας συμπερασμάτων που προσφέρονται για διαφορετικές ρυθμίσεις υπολογιστών.

    Η ενεργειακή απόδοση του υποκείμενου υλικού και της δικτύωσης είναι ένας μεγάλος καθοριστικός παράγοντας του κόστους. Και το κόστος στον υπολογισμό συμπερασμάτων είναι ακόμη πιο σημαντικό από ό,τι στην εκπαίδευση, δήλωσε πρόσφατα στο Business Insider ο συνιδρυτής της Groq, Τζόναθαν Ρος. Η εκπαίδευση είναι ένα γενικό κόστος, ενώ το συμπέρασμα είναι ένα λειτουργικό κόστος.

    Κάντε σμίκρυνση από όλες τις περιπλοκές και το συμπέρασμα γίνεται το εμπόρευμα της εποχής της τεχνητής νοημοσύνης. «Ορισμένες εταιρείες θέλουν απλώς παραγωγή και δεν τους νοιάζει η υποδομή», είπε στο Business Insider ο Μιτές Αγκραβάλ, επικεφαλής του cloud για τη Lambda.

    Τεχνητή νοημοσύνη και εμπορευματοποίηση

    Η Lambda βρίσκεται στα πρώτα στάδια μιας προσφοράς συμπερασμάτων ως υπηρεσίας στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά ο Αγκραβάλ είπε ότι η εταιρεία το κάνει προσεκτικά, εστιάζοντας στην παροχή ολιστικών υπολογιστικών υπηρεσιών, και όχι μόνο διακριτικών.

    Τα περιθώρια κέρδους συμπερασμάτων μπορεί να ποικίλλουν ευρέως, είπε ο Αγκραβάλ. Με τη γενική υπολογιστική — όπου ο πελάτης νοικιάζει σταθερή χωρητικότητα — τα περιθώρια είναι ευκολότερο να διαχειριστούν. Όταν χρεώνετε τη χρήση ή την είσοδο και την έξοδο ενός μοντέλου, η απόδοση είναι λιγότερο προβλέψιμη.

    Η οργάνωση πολλών χρηστών σε έναν πεπερασμένο αριθμό διακομιστών απαιτεί… φινέτσα. Το αν το κόστος λειτουργίας του υλικού καλύπτεται πράγματι με περιθώρια κέρδους εξαρτάται από το πόσο καλά γίνεται αυτή η οργάνωση, εξήγησε ο Αγκραβάλ.

    Γιατί λοιπόν τα neocloud να προσφέρουν την πιο επικίνδυνη υπηρεσία;

    Ο Agrawal είπε ότι πρόκειται για την είσοδο πιθανών πελατών. Οι πελάτες του συμπερασμάτων ως υπηρεσίας μπορούν να μετατραπούν σε πιο παραδοσιακούς πελάτες υπολογιστών και καθώς μεγαλώνει η λίστα των ανταγωνιστών, οι σχέσεις και η ιστορία αποκτούν σημασία.

    Τα οικονομικά μοντέλα της Lambda υποθέτουν ότι οι περικοπές τιμών θα έρθουν σύντομα καθώς περισσότεροι παίκτες εισέρχονται στο χώρο των συμπερασμάτων και τα τσιπ γίνονται πιο αποτελεσματικά.

    Κούρσα προς τα κάτω;

    Το πόσο γρήγορα αυξάνεται η ζήτηση για συμπεράσματα είναι αντικείμενο συζήτησης, αλλά σε πρόσφατες δημόσιες δηλώσεις, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nvidia, Τζένσεν Χουάνγκ, έχει πει πολλές φορές ότι τα νέα μοντέλα, όπως το o1 της OpenAI, απαιτούν περισσότερους υπολογισμούς για να δημιουργήσουν τον ίδιο αριθμό απαντήσεων, επειδή εκτελούν πολλαπλά μοντέλα για να ελέγξουν τη δική τους δουλειά ή «λόγο». Η ακρίβεια, αποδεικνύεται, απαιτεί περισσότερους υπολογισμούς.

    Τα φορτία συμπερασμάτων πρόκειται να αυξηθούν, αλλά οι πάροχοι υπηρεσιών εξακολουθούν να αναμένουν πτώση της τιμής από την εισροή νέων παικτών. Ωστόσο, ο Ντέιβις δεν ανησυχεί.

    Υπενθύμισε το παράδοξο του Jevon – μια οικονομική αρχή στην οποία η πτώση της τιμής ή η αύξηση της απόδοσης οδηγεί σε μεγαλύτερη συνολική κατανάλωση – όπως όταν διαπλατύνετε έναν αυτοκινητόδρομο και η κυκλοφορία γίνεται χειρότερη.

    «Αν κάνω κάτι 10 φορές φθηνότερο, οι άνθρωποι δεν θα ξοδέψουν 10 φορές λιγότερα, ούτε καν θα κρατήσουν τον προϋπολογισμό τους το ίδιο. Θα ξοδέψουν περισσότερα», είπε ο Ντέιβις. «Αυτό είναι λογικό γιατί αυτό που κάνετε όταν κάνετε κάτι 10 φορές φθηνότερο, βελτιώνετε την απόδοση της επένδυσης».

    Με άλλα λόγια, «αποδεικνύεται ότι όταν κάνετε τα συμπεράσματα φθηνότερα, οι άνθρωποι αποφασίζουν να κάνουν πολύ περισσότερα συμπεράσματα», είπε ο Ντέιβις.

    Η πορεία που θα ακολουθήσει θα μπορούσε να είναι «ανώμαλη» ωστόσο και δεν είναι πιθανό όλοι οι παίκτες να επιβιώσουν από τις στιγμές αναντιστοιχίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης.

    «Όπως έλεγε το παλιό μου αφεντικό στην Intel, Άντι Γκρόουβ, “αφήστε το χάος να βασιλέψει και μετά να βασιλέψτε στο χάος», δήλωσε ο Σιράμ Βισβαναθάν, ιδρυτικός συνεργάτης της Celesta Capital και επενδυτής στη SambaNova Systems.

    Συμφωνεί ότι τα επόμενα χρόνια θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικά για τους παρόχους συμπερασμάτων, αλλά πιστεύει ότι οι νικητές θα κριθούν βάσει αξίας. «Η βασική καινοτομία δεν μπορεί να βρίσκεται στην αγορά, αλλά στην απόδοση και τη δύναμη της υποκείμενης αρχιτεκτονικής», είπε ο Βισβαναθάν.

    Πολλές από τις εταιρείες που πωλούν tokens για να μπουν στην αγορά της τεχνητής νοημοσύνης φιλοδοξούν να αποκτήσουν περισσότερα. Οι σχεδιαστές τσιπ τελικά θέλουν να πουλήσουν τσιπ σε υπερκλιμακωτές αντί να συνάγουν συμπεράσματα σε νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνητής νοημοσύνης. Η απόλυτη έκδοση της τεχνολογίας του Foundry είναι επίσης μεγαλύτερη.

    «Αν κάνουμε τη δουλειά μας, σωστά, ξέρετε, θα είμαστε βασικό μέρος του τρόπου λειτουργίας κάθε GPU», είπε ο Ντέιβις. Όλοι οι δρόμοι, φαίνεται, περνούν από τα συμπεράσματα.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Οι 5 επικίνδυνες ζημιές στο αυτοκίνητο όταν πέφτει σε λακκούβα
    Οι 5 επικίνδυνες ζημιές στο αυτοκίνητο όταν πέφτει σε λακκούβα

    Οι ζημιές σε ελαστικά και ζάντες από τις λακκούβες. Τι μπορεί να πάθουν οι αναρτήσεις και η εξάτμιση.

    Καθημερινό «πονοκέφαλο» αποτελούν για τους οδηγούς οι λακκούβες, οι οποίες άλλωστε είναι ένα από τα μεγαλύτερα και διαχρονικά προβλήματα των ελληνικών δρόμων.

    Μάλιστα, το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο τον χειμώνα, καθώς τα νερά από τις βροχές ή ο πάγος επιδεινώνουν την ήδη βεβαρυμμένη κατάσταση. Συνήθως οι λακκούβες ξεκινούν από μικρές τρύπες στο οδόστρωμα και καταλήγουν να είναι μεγάλες και επικίνδυνες, οι οποίες χαλούν σημαντικά μέρη της ανάρτησης και των τροχών σε ένα αυτοκίνητο.

    Οι ζημιές σε ελαστικά και ζάντες από τις λακκούβες

    Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα ελαστικά, σχίζοντάς τα ή μετά από μεγάλη επιβάρυνση να μην μπορούν αυτά να κρατούν μια συγκεκριμένη πίεση. Τα ελαστικά που είναι περισσότερο επιρρεπή στις κακοτεχνίες του δρόμου είναι αυτά που έχουν χαμηλό προφίλ. Μπορεί να δημιουργηθεί εξόγκωμα στο προφίλ του ελαστικού πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Το εξόγκωμα είναι ένδειξη ότι έχει σπάσει το ενισχυτικό πλέγμα που βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος του ελαστικού, με αποτέλεσμα να μειωθεί η αντοχή του. Μια άλλη συνέπεια είναι να βγει μέρος του πέλματος από τον βασικό κορμό του ελαστικού.

    Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να στραβώσει ή ακόμα και να σπάσει τη ζάντα. Ειδικά αν αυτή είναι μεγάλης διαμέτρου, όπως για παράδειγμα άνω από 17 ίντσες. Στην καλύτερη περίπτωση, αυτό που μπορεί να συμβεί είναι ένα ράγισμα στη ζάντα το οποίο όμως, είναι πιθανό να μην αντιληφθεί ο οδηγός κατευθείαν, κυρίως επειδή δεν θα είναι ορατό. Αν μετά από ώρες ή την επόμενη ημέρα παρατηρήσει ο οδηγός ότι το ελαστικό της συγκεκριμένης ζάντας έχει χάσει αέρα, τότε θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα σε κάποιο εξειδικευμένο βουλκανιζατέρ, ώστε να γίνει η ανάλογη διάγνωση και η επιδιόρθωση της ζάντας. Τα ελαστικά τεχνολογίας run flat επειδή είναι πιο σκληρά σε σχέση με τα συμβατικά, είναι πιθανό σε μια λακκούβα να επιβαρύνουν τη ζάντα πολύ περισσότερο από ένα συμβατικό ελαστικό, ειδικά αν η ζάντα είναι μεγάλης διαμέτρου.

    Τι μπορεί να πάθουν οι αναρτήσεις και η εξάτμιση

    Το σύστημα αναρτήσεων του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρει ομαλή κύλιση σε κάθε είδους οδόστρωμα. Όμως μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να την καταπονήσει σε μεγάλο βαθμό, ώστε να χάσει την ευθυγράμμισή της, να σπάσει τα ακρόμπαρα ή να σκάσει λόγω μεγάλης καταπόνησης κάποιο αμορτισέρ. Αν το αυτοκίνητο χάσει την ευθυγράμμισή του, ο οδηγός θα παρατηρήσει ότι το τιμόνι θα βρίσκεται εκτός κέντρου, το αυτοκίνητο θα κλίνει μονίμως προς μια κατεύθυνση, θα χάσει τη σταθερότητα στις στροφές και τα ελαστικά θα φθείρονται ανομοιόμορφα.

    Οι βαθιές λακκούβες μπορούν να προκαλέσουν βαθουλώματα και τρύπες στο σύστημα εξάτμισης όπως τις σωληνώσεις ή τον καταλύτη. Αυτό συμβαίνει γιατί το σύστημα εξάτμισης βρίσκεται εκτεθειμένο κάτω από το αυτοκίνητο, πολλές φορές χωρίς κάποιο προστατευτικό κάλυμμα.

    Τέλος, μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να φθείρει ή να σπάσει έναν χαμηλό προφυλακτήρα κυρίως όταν πρόκειται για σπορ όχημα. Αν και αυτού του τύπου η ζημιά είναι συνήθως αισθητική και δεν επηρεάζει την ασφάλεια ή τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, είναι κάτι το οποίο οι οδηγοί θα πρέπει να προσέχουν διότι το κόστος επισκευής δεν είναι αμελητέο.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik
  • Κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το αμάξι για να πάρει την αποζημίωση – Συνελήφθη 37χρονος στο Ηράκλειο
    Κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το αμάξι για να πάρει την αποζημίωση – Συνελήφθη 37χρονος στο Ηράκλειο

    Οι αστυνομικοί μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσαν πως δεν πρόκειται για κλοπή αλλά ο ίδιος το είχε σχεδιάσει αυτό προκειμένου να εξαπατήσει την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό του ώστε να λάβει την αποζημίωση για μερική ή ολική κλοπή

    Ένας 37χρονος βρίσκεται στα χέρια των αρχών καθώς επιχείρησε να εξαπατήσει την ασφαλιστική του με ψευδή καταγγελία για κλοπή αυτοκινήτου.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, όλα ξεκίνησαν στις 8 Οκτωβρίου όταν ο 37χρονος πήγε στο αστυνομικό μέγαρο Ηρακλείου και κατέθεσε ότι άγνωστοι του έκλεψαν το αγροτικό όχημά του, αξίας 30.000 ευρώ.
    Ο ίδιος, στις 12 Οκτωβρίου, προχώρησε σε συμπληρωματική κατάθεση λέγοντας πως τελικά βρήκε το αυτοκίνητό του αλλά όπως κατήγγειλε του είχαν αφαιρέσει την καρότσα, το καπό και την πόρτα του οδηγού.
    Οι αστυνομικοί μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσαν πως δεν πρόκειται για κλοπή αλλά ο ίδιος το είχε σχεδιάσει αυτό προκειμένου να εξαπατήσει την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό του ώστε να λάβει την αποζημίωση για μερική ή ολική κλοπή.

    Οι αρχές μετά τα στοιχεία που συνέλεξαν συνέλαβαν τον 37χρονο ο οποίος πλέον βρίσκεται αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη με τη κατηγορία της κατάθεσης ψευδών στοιχείων.

    Πηγή: Cretapost.gr - Protothema.gr
  • Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)
    Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)

    Ολοκληρώνεται αυτή την ώρα η ανάσυρση του αυτοκινήτου που νωρίτερα το απόγευμα έπεσε μέσα στο λιμάνι της Κυλλήνης.

    Το όχημα ήταν σταθμευμένο κοντά στο αλιευτικό καταφύγιο και "κύλησε" προς τη θάλασσα καταλήγοντας σε αυτή.

    Επειδή δεν ήταν σαφές αν υπήρχαν άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση από τους περίοικους και το Λιμεναρχείο Κυλλήνης, αλλά και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

    Άμεσα έπεσε μέσα στο νερό ο δύτης Γιώργος Δραγώνας, για να εντοπίσει και να ελέγξει το όχημα.

    Όπως αποδείχθηκε σε αυτό δεν υπήρχαν επιβάτες, ενώ η ιδιοκτήτρια εμφανίστηκε σχεδόν την ίδια ώρα, λέγοντας πως το είχε σταθμεύσει κανονικά στο σημείο.

    Η ιδιοκτήτρια και μια φίλη της επέβαιναν στο αυτοκίνητο και σύμφωνα με πληροφορίες στάθμευσαν και κατέβηκαν για να αγοράσουν τα εισιτήρια τους.

    Τότε το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο του, πέφτοντας στη θάλασσα καταλήγοντας σε απόσταση 30 μέτρων από το ντόκο του λιμανιού σε βάθος πέντε μέτρων...

    Δείτε φωτογραφίες και video:

    Killini auto anelkisi 2

    Killini auto anelkisi 3

    Killini auto anelkisi 5

    Killini auto anelkisi 6

    Killini auto anelkisi 7

    Killini auto anelkisi 8

  • Τραγωδία στη Λάρισα: Βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητο - «Έσβησε» στο τιμόνι
    Τραγωδία στη Λάρισα: Βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητο - «Έσβησε» στο τιμόνι

    Τραγωδία στη Λάρισα, το πρωί του Σαββάτου, καθώς ένας 60χρονος άνδρας, μετά τις 9.30 το πρωί, άφησε την τελευταία του πνοή στο αυτοκίνητό του, σύμφωνα με πληροφορίες από παθολογικά αίτια, στην περιοχή της Ανθούπολης.

    Όπως αναφέρει το larissanet.gr, στο σημείο έσπευσε όχημα του ΕΚΑΒ μετά από κλήση – πιθανότατα του ίδιου του άνδρα – τον οποίο και μετέφεραν στο εφημερεύον Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της πόλης για τις πρώτες βοήθειες, αλλά ήταν ήδη αργά.

    Πηγή: newsbomb.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο