Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024 16:34

YouTube: Ποιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του Twitter αντιγράφει

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Αυτή η λειτουργία δοκιμαζόταν ήδη από το Twitter πριν το εξαγοράσει ο Έλον Μασκ και το μετατρέψει σε Χ.

Από τότε που ο Έλον Μασκ αγόρασε το Twitter, δηλαδή από το 2022, και το μετέτρεψε σε X, χαλάρωσε τους κανόνες έκφρασης και απέλυσε πολλούς από τους ανθρώπους που ήταν υπεύθυνοι για την επιβολή τους. Ωστόσο, έχει υιοθετήσει μια ιδέα για τον έλεγχο του περιεχομένου που προϋπήρχε: Μία λειτουργία που ονομάζεται Community Notes (Κοινοτικές Σημειώσεις), η οποία επιστρατεύει τους χρήστες για να ελέγξουν τα γεγονότα και να προσθέσουν περιεχόμενο σε δυνητικά παραπλανητικές αναρτήσεις.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Washington Post, όταν ένας χρήστης προτείνει μία κοινοτική σημείωση, ζητείται από άλλους χρήστες να εξετάσουν τη χρησιμότητα της σημείωσης πριν αυτή δημοσιευτεί. Εάν υπάρχει ευρεία συμφωνία ότι η σημείωση αυτή είναι χρήσιμη, τότε εμφανίζεται κάτω από την εν λόγω ανάρτηση για να τη δουν όλοι οι χρήστες του X. Η λειτουργία αυτή έχει οδηγήσει στη δημόσια διάψευση αναρτήσεων από χρήστες που κυμαίνονται από απατεώνες κρυπτονομισμάτων μέχρι τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν – και σε αρκετές περιπτώσεις αφορά και στον ίδιο τον Έλον Μασκ.

Ο ειδικός αλγόριθμος για τις κοινοτικές σημειώσεις

Η ιδέα των κοινοτικών σημειώσεων εξαπλώνεται τώρα. Αυτήν την εβδομάδα, το YouTube της Google άρχισε να δοκιμάζει μία παρόμοια λειτουργία που δεν έχει ακόμη κατονομαστεί, προσκαλώντας μία ομάδα χρηστών να αρχίσει να προτείνει σημειώσεις που προσθέτουν περιεχόμενο στα βίντεο των άλλων. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν «σημειώσεις που διευκρινίζουν πότε ένα τραγούδι προορίζεται να είναι παρωδία, επισημαίνουν πότε είναι διαθέσιμη μία νέα έκδοση ενός προϊόντος που εξετάζεται ή ενημερώνουν τους θεατές όταν παλαιότερο υλικό παρουσιάζεται λανθασμένα ως ένα τρέχον γεγονός», ανέφερε η Google σε σχετική ανάρτηση στο blog της.

Όπως και το X, έτσι και το YouTube δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει ένα ειδικό είδος συστήματος κατάταξης για να αποφασίσει ποιες προτεινόμενες σημειώσεις αξίζουν να προωθηθούν. Τα συστήματα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν προτεραιότητα σε ιδέες, οι οποίες απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων και όχι μόνο σε εκείνους που βρίσκονται στη μία πλευρά ενός ζητήματος. Αυτό το χαρακτηριστικό σημαίνει ότι ένα σημείωμα ή ένας έλεγχος γεγονότων πρέπει να έχει την έγκριση χρηστών που έχουν διαφωνήσει στο παρελθόν μεταξύ τους για να εμφανιστεί στον ιστότοπο. Ο μηχανισμός αυτός βοήθησε τις κοινοτικές σημειώσεις να μην καταληφθούν είτε από τη Δεξιά είτε από την Αριστερά, αν και μπορεί να υπάρχουν ακόμη τρόποι να τον εκμεταλλευτούν.

Είναι φθηνότερο από την πρόσληψη επαγγελματιών για τον έλεγχο των γεγονότων και σχετικά εύκολο να επεκταθεί όταν το σύστημα είναι έτοιμο. Ίσως το πιο σημαντικό, απομακρύνει την εταιρεία από τον αμφιλεγόμενο ρόλο της άμεσης διαιτησίας για το ποια είναι η αλήθεια. Στην περίπτωση του YouTube, η εκπρόσωπος, Έλενα Ερνάντεζ, δήλωσε ότι οι σημειώσεις προορίζονται να «χτίσουν» πάνω σε άλλες μορφές πλαισίου που η εταιρεία προσθέτει ήδη σε ορισμένα βίντεο, όπως είναι οι πίνακες πληροφοριών που παραπέμπουν σε αξιόπιστες πηγές για αμφιλεγόμενα θέματα.

«Μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε είναι πώς να αυξήσουμε το πλαίσιο τρίτων σε ένα βίντεο με τρόπο που να είναι συγκεκριμένος, λεπτομερής και επίκαιρος για το ίδιο το βίντεο και να μπορεί να γίνει σε κλίμακα σε όλη την τεράστια ποικιλία περιεχομένου στο YouTube», δήλωσε η εκπρόσωπος της Google, προσθέτοντας το εξής: «Δοκιμάζουμε τις σημειώσεις ως ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος».

«Θύμα» των κοινοτικών σημειώσεων και ο Έλον Μασκ

Ο Κιθ Κόουλμαν, αντιπρόεδρος προϊόντων της X, βοήθησε να τεθεί επικεφαλής του αρχικού έργου των κοινοτικών σημειώσεων, που ονομαζόταν Birdwatch στο Twitter πριν το αγοράσει ο Έλον Μασκ. Μάλιστα, είπε ότι η κίνηση του YouTube να δοκιμάσει μία παρόμοια λειτουργία είναι «απόδειξη της δύναμης της προσέγγισης Community Notes που δίνει φωνή στους ανθρώπους». Ακόμα, ο ίδιος επικαλέστηκε έρευνα που διαπίστωσε ότι οι κοινοτικές σημειώσεις μειώνουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης στο X, συχνά προτρέποντας το άτομο που έγραψε την παραπλανητική ανάρτηση, να τη διαγράψει. Ενώ ο παραδοσιακός έλεγχος των γεγονότων είναι συχνά «πολωτικός», όπως πρόσθεσε, «μία πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι από όλο το πολιτικό φάσμα αξιολόγησαν τις κοινοτικές σημειώσεις ως πιο αξιόπιστες από μια απλή σημαία παραπληροφόρησης».

Πάντως, τον Οκτώβριο, ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε ότι οι δημιουργοί που έχουν μία ανάρτηση διορθωμένη από τις κοινοτικές σημειώσεις δεν θα μπορούν να κερδίζουν χρήματα από την εν λόγω δημοσίευση στο Χ. Αυτό δεν θα ισχύει προς το παρόν στο YouTube, καθώς σχεδιάζει να πειραματιστεί με τη λειτουργία σημειώσεων πριν αποφασίσει αν θα την αναπτύξει ευρύτερα.

Η αυστηρή διαδικασία αναθεώρησης των κοινοτικών σημειώσεων σημαίνει ότι συχνά εμφανίζονται σε μία ανάρτηση μόνο αφού αυτή έχει φτάσει σε ένα ευρύ κοινό, αμβλύνοντας τον αντίκτυπό τους. Ενώ το X ανέφερε ότι εμφάνισε σχεδόν 30.000 σημειώσεις τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, αυτό αντιπροσωπεύει πιθανότατα ελάχιστες αναρτήσεις σε σχέση με όλες τις παραπλανητικές δημοσιεύσεις που κυκλοφορούν στην πλατφόρμα. Επισημαίνεται ότι, το περασμένο φθινόπωρο, μία ανάλυση της NewsGuard σε 250 ευρέως προβαλλόμενες αναρτήσεις του X που προωθούσαν την παραπληροφόρηση σχετικά με τον πόλεμο Ισραήλ – Γάζας, διαπίστωσε ότι μόλις το 32% είχαν επισημανθεί από τις κοινοτικές σημειώσεις.

Υπενθυμίζεται ότι, τον περασμένο Δεκέμβριο, αφού μία από τις αναρτήσεις του επισημάνθηκε με κοινοτική σημείωση, ο Έλον Μασκ ισχυρίστηκε ότι «κρατικοί φορείς εκμεταλλεύονται το σύστημα».

Twitter, Έλον Μασκ, Community Notes, Κοινοτικές Σημειώσεις

Πηγή: iEidiseis.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024 13:09

Σχετικά Άρθρα

  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Γιατί Snapchat, TikTok και YouTube μπήκαν στο στόχαστρό της
    Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Γιατί Snapchat, TikTok και YouTube μπήκαν στο στόχαστρό της

    Τα αιτήματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς το Snapchat, το TikTok και το YouTube υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA).

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε, την Τετάρτη (2/10), πληροφορίες από το YouTube, το Snapchat και το TikTok σχετικά με τις παραμέτρους που χρησιμοποιούν οι αλγόριθμοί τους για να προτείνουν περιεχόμενο στους χρήστες και τον ρόλο τους στην ενίσχυση ορισμένων συστημικών κινδύνων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με τις εκλογές, την ψυχική υγεία και την προστασία των ανηλίκων.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters, τα αιτήματα που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), «αφορούν επίσης στα μέτρα των πλατφορμών για τον μετριασμό της πιθανής επιρροής των συστημάτων σύστασής τους στη διάδοση παράνομου περιεχομένου, όπως η προώθηση παράνομων ουσιών και η ρητορική μίσους, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε ανακοίνωσή της.

    Ακόμα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι ζήτησε πρόσθετες πληροφορίες από το TikTok σχετικά με τα μέτρα που έχει λάβει η εταιρεία για να εμποδίσει τους κακούς παράγοντες, προκειμένου να χειραγωγήσουν την εφαρμογή, με στόχο να μειώσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τις εκλογές και τον πολιτικό διάλογο.

    Οι εταιρείες τεχνολογίας πρέπει να παράσχουν τις ζητούμενες πληροφορίες έως τις 15 Νοεμβρίου, δήλωσε η Ε.Ε., και στη συνέχεια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αποφασίσει για τα επόμενα βήματα, τα οποία θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν πρόστιμα.

    Επισημαίνεται ότι η Ε.Ε. έχει ανοίξει στο παρελθόν διαδικασίες μη συμμόρφωσης στο πλαίσιο του DSA, ο οποίος απαιτεί από τις εταιρείες τεχνολογίας να κάνουν περισσότερα για την αντιμετώπιση του παράνομου και επιβλαβούς περιεχομένου στις πλατφόρμες τους, όπως είναι το Facebook και το Instagram της Meta, η AliExpress και το TikTok.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Χάκαραν τον Εμπαπέ στο Twitter: "Ο Κριστιάνο είναι ο GOAT μου, όχι ο νάνος ο Μέσι"
    Χάκαραν τον Εμπαπέ στο Twitter:

    Ο λογαριασμός του Κιλιάν Εμπαπέ στο Twitter παραβιάστηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (29/8) και σ' ένα από τα tweets που ανέβηκαν υπήρχε προσβλητικός χαρακτηρισμός για τον Λιονέλ Μέσι.

    Θύμα των χάκερς έπεσε ο Κιλιάν Εμπαπέ στο Twitter, με τον προσωπικό του λογαριασμό να παραβιάζεται τα ξημερώματα της Πέμπτης (29/8).

    Μεταξύ των tweets που έγιναν από το προφίλ του σούπερ σταρ της Ρεάλ, ένα από αυτά αναφερόταν στο δίπολο Κριστιάνο Ρονάλντο - Λιονέλ Μεσι, στοχοποιώντας ωστόσο, τον Αργεντινό.

    "Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών. Ο νάνος Λιονέλ Μέσι ΔΕΝ είναι ο GOAT μου", ανέφερε συγκεκριμένα το tweet.

    Φυσικά λίγο αργότερα, διαγράφηκαν.

    Πηγή: Sport24.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ IAN LANGSDON

  • Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του YouΤube
    Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του YouΤube

    Το TikTok πειραματίζεται με βίντεο διάρκειας 60 λεπτών.

    Για την παροχή της δυνατότητας παρακολούθησης βίντεο διάρκειας 60 λεπτών στο TikTok για ορισμένους χρήστες, έγραψε δημόσια για πρώτη φορά ο συντάκτης ενημερωτικών δελτίων για την τεχνολογία. Το ΤikTok το επιβεβαίωσε στο TechCrunch την προηγούμενη Πέμπτη.

    Δεν είναι σαφές σε ποιες περιοχές είναι διαθέσιμη η ενημέρωση και εάν και πότε θα είναι προσβάσιμη σε περισσότερους χρήστες. Η εταιρεία ενημέρωσε το TechCrunch ότι δεν σκοπεύει να αναπτύξει άμεσα τη λειτουργία μεταφόρτωσης 60 λεπτών ευρέως.

    Όπως επισημαίνει το Business Insider αυτή είναι η πιο πρόσφατη προσπάθεια της κινεζικής πλατφόρμας να διευρύνει τα προϊόντα που προσφέρει, με φόντο την επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των χρηστών.

    Όταν πρωτοκυκλοφόρησε, η πλατφόρμα επέτρεπε στους δημιουργούς να δημοσιεύουν μόνο βίντεο 60 δευτερολέπτων. Το όριο είναι πλέον 10 λεπτά για όλους τους χρήστες και 15 για ορισμένους δημιουργούς. Οι ανταγωνιστές του TikTok, Instagram Reels και YouTube Shorts προσφέρουν παρόμοια διάρκεια μεταφόρτωσης.

    Με τη δυνατότητα ανάρτησης 60λεπτων βίντεο, το TikTok μπαίνει στην ίδια κατηγορία βάρους με το YouTube.

    Η δυνατότητα μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο μπορεί επίσης να απειλήσει υπηρεσίες ροής όπως το Netflix, το Hulu και το Disney+.

    Θα επέτρεπε στους δημιουργούς περιεχομένου να ανεβάζουν βίντεο που απαιτούν μεγαλύτερη διάρκεια, όπως αναλυτικά μαθήματα ή πανεπιστημιακά και οικογενειακά vlogs τα οποία είναι δημοφιλή στο YouTube.

    Crash test

    Το YouTube ξεπερνά το TikTok όσον αφορά τoν αριθμό των συνολικών χρηστών στις ΗΠΑ. Πάνω από το 80% των ενηλίκων των ΗΠΑ είπαν στο Pew Research Center πέρυσι ότι είχαν χρησιμοποιήσει το YouTube, ενώ το 33% είχε χρησιμοποιήσει το TikTok.

    Οι χρήστες της πλατφόρμας σύντομης μορφής είναι νέοι: το 62% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών είπαν στην Pew ότι χρησιμοποιούν το TikTok και το 93% των χρηστών στην ίδια ηλικιακή ομάδα χρησιμοποιεί το YouTube.

    Αλλά το TikTok προηγείται του YouTube στον ημερήσιο χρόνο παρακολούθησης: Πέρυσι, η αδελφή εταιρεία eMarketer του Business Insider προέβλεψε ότι το 2024 οι ενήλικες χρήστες TikTok κατά μέσο όρο θα έφταναν τα 55 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα — πέντε λεπτά περισσότερα από τον μέσο όρο του YouTube.

    «Λόγω του πιο σύντομου περιεχομένου του TikTok, η πλατφόρμα κινδυνεύει να ανακαλύψουν οι χρήστες αποσπασματικά περιεχόμενο και να αφήσουν την πλατφόρμα για να παρακολουθήσουν την πλήρη έκδοση στο YouTube», έγραψε η αναλύτρια του eMarketer Sara Lebow τον Δεκέμβριο. «Η αύξηση της διάρκειας του βίντεο θα μπορούσε να αποτρέψει έναν χρήστη από το να παρακολουθήσει το μισό βίντεο στο TikTok και να ολοκληρώσει την παρακολούθηση στο YouTube».

    Το TikTok διαθέτει μια τεράστια βιβλιοθήκη με ανεπίσημες αναρτήσεις σύντομων αποσπασμάτων από δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες, τα οποία συγκεντρώνουν τεράστιο ενδιαφέρον για να δουν ολόκληρη την εκπομπή.

    Η πρόσβαση σε μεγαλύτερα βίντεο εκπομπών μπορεί να κάνει αυτή τη δραστηριότητα πιο διαδεδομένη.

    Η δυνατότητα μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο μπορεί επίσης να απειλήσει υπηρεσίες ροής όπως το Netflix, το Hulu και το Disney+.

    Τα τηλεοπτικά δίκτυα κάνουν χρήση και του TikTok. Πέρυσι, η πλατφόρμα ροής Peacock ανέβασε ένα πιλοτικό επεισόδιο της κωμικής εκπομπής “Killing It” στο TikTok. Το επεισόδιο, το οποίο ανέβηκε σε πέντε μέρη, έλαβε εκατομμύρια προβολές.

    Η μεγαλύτερη διάρκεια βίντεο θα σήμαινε ότι τα επεισόδια μπορούν να μεταφορτωθούν με μία κίνηση και ότι η τηλεθέαση μπορεί να μετατοπιστεί από τις υπηρεσίες ροής στο TikTok.

    Πηγή: OT.gr - In.gr

  • Σαν σήμερα πριν 19 χρόνια ανέβηκε το πρώτο βίντεο στο YouTube!
    Σαν σήμερα πριν 19 χρόνια ανέβηκε το πρώτο βίντεο στο YouTube!

    Ήταν πριν από είκοσι περίπου χρόνια όταν το πρώτο βίντεο αναρτήθηκε στην πλατφόρμα του YouTube. Συγκεκριμένα, στις 23 Απριλίου του 2005 ο Jawed Karim, ανέβασε το βίντεο που έγινε γνωστό ως «Me at the Zoo». Εκείνη την ημέρα κανείς όμως δεν μπορούσε να προβλέψει πως τα επόμενα χρόνια το YouTube θα γινόταν η πιο διάσημη πλατφόρμα του κόσμου.

    «Είμαστε μπροστά από του ελέφαντες. Το ωραίο με αυτούς τους τύπους είναι ότι έχουν πολύ, πολύ, πολύ μακριές προβοσκίδες, και αυτό είναι, αυτό είναι ωραίο», έλεγε ο Karim, ένας από τους δημιουργούς του YouTube.

    Δείτε το βίντεο

    Η έμπνευση για το YouTube, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ήρθε για πρώτη φορά από το περιστατικό με τη Janet Jackson στον τελικό του Super Bowl το 2004, όταν είχε εμφανιστεί το στήθος της τη στιγμή που ήταν στη σκηνή, αλλά και αργότερα από το τσουνάμι στον Ινδικό Ωκεανό επίσης το 2004.

    Σήμερα, εν έτει 2024, 19 χρόνια μετά, το πρώτο βίντεο του YouTube έχει πλέον 317 εκατομμύρια προβολές και διάρκεια 19 δευτερολέπτων.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Twitter: Μειώθηκε η χρήση του στις ΗΠΑ από τότε που το αγόρασε ο Μασκ
    Twitter: Μειώθηκε η χρήση του στις ΗΠΑ από τότε που το αγόρασε ο Μασκ

    Μαύρα μαντάτα για το Twitter στις ΗΠΑ από τότε που το αγόρασε ο Έλον Μασκ και το μετονόμασε σε Χ.

    Η χρήση του Twitter στις ΗΠΑ έχει μειωθεί κατά περισσότερο από το ένα πέμπτο από τότε που ο Έλον Μασκ αγόρασε τον ιστότοπο και τον μετονόμασε σε X, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας παρακολούθησης εφαρμογών Sensor Tower.

    Από τον Φεβρουάριο του 2024, οι καθημερινοί χρήστες του Twitter είχαν μειωθεί κατά 23% από τον Νοέμβριο του 2022, δηλαδή αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς από τον Μασκ. Κάθε άλλο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο παρουσίασε μείωση κατά την ίδια περίοδο, αλλά κανένα από αυτά δεν είχε ούτε κατά διάνοια την πτώση των χρηστών του X. Το πλησιέστερο ήταν το TikTok, το οποίο μειώθηκε κατά λίγο λιγότερο από 10%, ενώ το Facebook, το Instagram και το Snapchat σημείωσαν πτώση χρηστών μικρότερη από 5%, σύμφωνα με τα στοιχεία, τα οποία ανέφερε πρώτο το NBC News.

    Σε παγκόσμιο επίπεδο, το X τα πήγε ελαφρώς καλύτερα, σημειώνοντας πτώση 15% των χρηστών του και φτάνοντας τα 174 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες της εφαρμογής καθημερινά , σύμφωνα με τα στοιχεία της Sensor Tower. Η εταιρεία αναλύσεων δεν παρακολουθεί τους χρήστες που επισκέπτονται το κοινωνικό δίκτυο μέσω του διαδικτύου, ούτε εκείνους που χρησιμοποιούν εφαρμογές για υπολογιστές και βασίζεται σε διάφορες πηγές για να διατηρήσει ένα ακριβές πάνελ χρηστών για δειγματοληψία.

    Ενώ το Twitter δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό, η εταιρεία απέρριψε εμμέσως τους ισχυρισμούς της Sensor Tower μέσω ανάρτησης. Σε ένα ανυπόγραφο μήνυμα ανέφερε ότι «250 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το X κάθε μέρα», με 550 εκατομμύρια να το επισκέπτονται κάθε μήνα, και ότι ο «ημερήσιος μέσος χρόνος παραμονής στην πλατφόρμα και τα ημερήσια λεπτά ενεργού χρήστη" είναι αμφότερα αυξημένα σε ετήσια βάση».

    Μειώνεται η αξία του Twitter που πλέον λέγεται Χ

    Η πτώση της αξίας της εταιρείας αντανακλάται στις εκτιμήσεις του διαχειριστή κεφαλαίων Fidelity, ενός από τους επενδυτές στην εξαγορά της - μέχρι πρότινος - εισηγμένης εταιρείας από τον Έλον Μασκ. Το blue chip growth fund της Fidelity, το οποίο κατέχει το μερίδιό της, έχει συνεχώς μειώσει την αξία που αποδίδει στην εταιρεία, φτάνοντας στο τελευταίο χαμηλό της μείωσης της αξίας κατά 71,5% από τον Νοέμβριο του 2022 έως τον Νοέμβριο του 2023.

    Δεδομένου ότι ο Έλον Μασκ πλήρωσε 44 δισ. δολάρια για το μερίδιό του, αυτό φέρνει την εκτιμώμενη αξία της Fidelity για τη συνολική εταιρεία σε λίγο πάνω από 12,5 δισ. δολάρια. Ακόμα, τη Δευτέρα (25/03), δικαστής στην Καλιφόρνια απέρριψε την αγωγή του Έλον κατά του Center for Countering Digital Hate, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού που δημοσίευσε εκθέσεις που καταγράφουν την αύξηση του ρατσιστικού, αντισημιτικού και εξτρεμιστικού περιεχομένου στην πλατφόρμα μετά την εξαγορά από τον Έλον Μασκ.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ETIENNE LAURENT
  • Ελον Μασκ: Σχεδιάζει να λανσάρει εφαρμογή για να ανταγωνιστεί το You Tube
    Ελον Μασκ: Σχεδιάζει να λανσάρει εφαρμογή για να ανταγωνιστεί το You Tube

    Η X του Eλον Μασκ σχεδιάζει να λανσάρει μια τηλεοπτική εφαρμογή για τις έξυπνες τηλεοράσεις της Amazon και της Samsung την επόμενη εβδομάδα, ανέφερε το Fortune, επικαλούμενο άτομο που εργάζεται στην εταιρεία κοινωνικών μέσων.

    Ο Μασκ στοχεύει να ενθαρρύνει τους χρήστες του Χ να παρακολουθούν μεγάλα βίντεο σε μεγαλύτερη οθόνη και έχει θέσει ως στόχο να ανταγωνιστεί το YouTube, δήλωσε το άτομο. Η νέα εφαρμογή μοιάζει «πανομοιότυπη» με την τηλεοπτική εφαρμογή του YouTube, πρόσθεσε το άτομο.

    Η πλατφόρμα ζωντανής ροής Twitch, η εφαρμογή κρυπτογραφημένων μηνυμάτων Signal και το φόρουμ κοινωνικών μέσων Reddit είναι μερικές από τις άλλες υπηρεσίες που ο Μασκ στοχεύει να ανταγωνιστεί, σύμφωνα με το Fortune.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Το κανάλι του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στο youtube:  Η εφαρμογή AgriSnap– GR παρέχει πληροφορίες για την εφαρμογή της νέας ΚΑΠ
    Το κανάλι του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. στο youtube:  Η εφαρμογή AgriSnap– GR παρέχει πληροφορίες για την εφαρμογή της νέας ΚΑΠ

    Με γνώμονα την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη παροχή βοήθειας προς τους δικαιούχους παραγωγούς, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις αλλαγές που έχει επιφέρει η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική, η Διεύθυνση Τεχνικών Ελέγχων του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. προχώρησε στη δημιουργία βοηθητικού υλικού με τη μορφή βίντεο. Θα προβεί δε σε άμεση ενημέρωση των Κέντρων Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ) και των παραγωγών για την νέα αυτή δυνατότητα ενημέρωσής τους.

    Στο πλαίσιο των ελέγχων με παρακολούθηση (monitoring), είναι υποχρεωτική η αποστολή αποδεικτικών στοιχείων από τους ίδιους τους δικαιούχους φωτογραφιών με γεωσήμανση με τη χρήση της εφαρμογή AgriSnap – GR.

    Σας ενημερώνουμε ότι, από σήμερα, 01/03/2024 ο Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. έχει επίσημο κανάλι στο ΥouΤube, στο οποίο έχουν αναρτηθεί τα πρώτα δύο βίντεο με αναλυτικές οδηγίες που αφορούν στην εγκατάσταση και παρουσίαση της εφαρμογής AGRISNAP-GR, η οποία χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό. Αναμένεται η ανάρτηση και άλλου οπτικοακουστικού σχετικού υλικού που αφορούν στη λήψη και αποστολή φωτογραφιών με γεωσήμανση.

    Το επίσημο κανάλι είναι: www.youtube.com/@opekepe.greece

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ζούκερμπεργκ vs Μάσκ και Threads vs Twitter και στην Ευρώπη
    Ζούκερμπεργκ vs Μάσκ και Threads vs Twitter και στην Ευρώπη

    Η μάχη των υπηρεσιών σύντομων μηνυμάτων ξεκινά και στη Γηραιά Ήπειρο.

    Ο ανταγωνιστής του Twitter (Χ) κάνει πρεμιέρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση με τον διευθύνων σύμβουλο της Meta, Μάρκ Ζούκερμπεργκ, να δηλώνει «παρών» στη μάχη με τον Έλον Μάσκ.

    «Σήμερα ανοίγουμε το Threads σε περισσότερες χώρες της Ευρώπης», έγραψε στη πλατφόρμα. Το Threads έκανε ντεμπούτο στις ΗΠΑ και σε περισσότερες από 100 άλλες χώρες ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, τον Ιούλιο του 2023.

    Το νέο «παιδί» του Ζούκερμπεργκ μέχρι σήμερα δεν ήταν διαθέσιμο στα 448 εκατομμύρια που ζουν στην ΕΕ.

    Μπορεί κανείς να περιηγηθεί στην πλατφόρμα χωρίς να έχει προφίλ

    Παράλληλα, με το σημερινό λανσάρισμα, η Meta δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να περιηγηθούν στην πλατφόρμα χωρίς να χρειάζονται προφίλ. Ωστόσο, η αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο θα απαιτεί έναν λογαριασμό Instagram.

    Οι αναρτήσεις επιτρέπεται να έχουν έως και 500 χαρακτήρες

    Το Threads επιτρέπει στους χρήστες να εγγραφούν χρησιμοποιώντας τα στοιχεία σύνδεσής τους στο Instagram και μπορούν να ακολουθούν αυτόματα όλους τους λογαριασμούς που ακολουθούσαν και πριν.

    Οι αναρτήσεις επιτρέπεται να έχουν έως και 500 χαρακτήρες, να συμπεριλαμβάνουν εικόνες, gif και βίντεο διάρκειας έως και πέντε λεπτών και μοιάζει πολύ με το Twitter.

    Γιατί άργησε να έρθει στην Ευρώπη

    Η καθυστέρηση λανσαρίσματος στην Ευρώπη έχει να κάνει με τις ρυθμιστικές αρχές και τις ανησυχίες που είχαν εκφραστεί με το εάν η εφαρμογή θα συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων.

    Οι υποστηρικτές του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων έχουν επισημάνει τον όγκο των πληροφοριών που μπορεί να συλλέγει το Threads και σχετίζονται με την υγεία, τα οικονομικά, τις επαφές, το ιστορικό περιήγησης και αναζήτησης, τα δεδομένα τοποθεσίας, τις αγορές και άλλες «ευαίσθητες πληροφορίες» του χρήστη.

    Να θυμίσουμε πως όταν ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2023, οι χρήστες ανά τον κόσμο (εκτός Ευρώπης) εγγράφηκαν μέσω των υφιστάμενων λογαριασμών τους στο Instagram και μπορούσαν να συνδεθούν γρήγορα με όλους τους χρήστες του Instagram που ακολουθούσαν. Αυτό βοήθησε το Threads να συγκεντρώσει γρήγορα 100 εκατομμύρια χρήστες μέσα σε λίγες ημέρες.

    Πηγή: In.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ETIENNE LAURENT
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο