Δευτέρα, 01 Ιουλίου 2024 15:40

Ανατριχιαστικό: Διαφήμιση που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 προέβλεψε πώς θα είναι η ζωή το 2026

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η διαφήμιση «ζωγραφίζει» μια ζοφερή εικόνα του μέλλοντος, όπου τα βασικά έξοδα έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

Μπορεί να μην έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα, ωστόσο μια διαφήμιση περιοδικού από τη δεκαετία του 1990 ήρθε ξανά στην επιφάνεια, παρουσιάζοντας ανατριχιαστικά ακριβείς προβλέψεις για τη ζωή το 2026.

Η διαφήμιση, η οποία κυκλοφόρησε αρχικά το 1996 από την Ένωση Ασφαλίσεων και Προσόδων Εκπαιδευτικών της Αμερικής (Teachers Insurance and Annuity Association of America – TIAA) και το College Retirement Equities Fund (CREF), χρησιμεύει ως μια έντονη υπενθύμιση της προνοητικότητας των δημιουργών της. Προειδοποιώντας τους αναγνώστες για τις πιθανές επιπτώσεις του πληθωρισμού στις αποταμιεύσεις τους, η διαφήμιση ζωγραφίζει μια ζοφερή εικόνα του μέλλοντος, όπου τα βασικά έξοδα έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

«Σε τριάντα χρόνια από τώρα, ένα μπέργκερ με πατάτες θα μπορούσε να κοστίζει 16 δολάρια, οι διακοπές 12.500 δολάρια και ένα βασικό αυτοκίνητο 65.000 δολάρια», αναφέρει η διαφήμιση. «Κανένα πρόβλημα. Θα τρώτε μέσα. Δεν θα οδηγείτε. Και δεν θα πάτε πουθενά».

«Βροχή» τα σχόλια στα Social Media

Αν και αυτά τα νούμερα μπορεί να φάνηκαν υπερβολικά εκείνη τη στιγμή, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναρωτιούνται τώρα με σχόλια για το πόσο ακριβείς αποδείχθηκαν αυτές οι προβλέψεις. Η απεικόνιση της διαφήμισης για ένα μέλλον όπου το κόστος ζωής ξεπερνά την αύξηση του εισοδήματος βρίσκει βαθιά απήχηση σε πολλούς που έχουν βιώσει την πραγματικότητα της οικονομικής ανισότητας και της οικονομικής αστάθειας.

Σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Reddit, οι χρήστες μοιράζονται τη διαφήμιση μαζί με σχόλια που αναγνωρίζουν την ακρίβειά της. «Είχαν δίκιο», παρατήρησε ένας Instagrammer, ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Ώρα να φάμε τους πλούσιους». Ο χρήστης του Reddit ανέφερε επιγραμματικά: «Αυτή η διαφήμιση σε ένα περιοδικό του 1996 συνοψίζει τα πάντα από τη γενιά μας και μετά».

Αν και ορισμένοι σημείωσαν ότι οι προβλεπόμενες τιμές για αγαθά και υπηρεσίες μπορεί να είναι ελαφρώς εκτός πραγματικότητας, ιδίως υπό το πρίσμα των τεχνολογικών εξελίξεων, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το γενικότερο μήνυμα παραμένει σαφές: οι προκλήσεις του πληθωρισμού και του οικονομικού προγραμματισμού είναι διαχρονικές.

Η διαφήμιση:

Πηγή: in.gr

Κεντρική φωτογραφία: EyeEm

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 01 Ιουλίου 2024 17:37

Σχετικά Άρθρα

  • Αντιδράσεις για τη νέα διαφήμιση της Apple - «Συγγνώμη, δεν πετύχαμε τον σκοπό μας»
    Αντιδράσεις για τη νέα διαφήμιση της Apple - «Συγγνώμη, δεν πετύχαμε τον σκοπό μας»

    Συγγνώμη ζήτησε η Apple για διαφήμιση που δημιούργησε ώστε να προωθήσει το νέο iPad, καθώς το μήνυμα κατηγορήθηκε πως υποτιμά και συνθλίβει τη δημιουργικότητα και την τέχνη.

    Στη διαφήμιση εμφανίζεται μια τεράστια πρέσα να συνθλίβει πληθώρα εργαλείων μουσικής, ζωγραφικής, γλυπτικής, συγγραφής και να καταλήγει, μετά από σχεδόν ένα λεπτό ολικής καταστροφής, στη «γέννηση» του μικροσκοπικού, λεπτότερου iPad.

    «Γνωρίστε το νέο iPad Pro: το λεπτότερο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει ποτέ, την πιο προηγμένη οθόνη που έχουμε παραγάγει ποτέ, με την απίστευτη ισχύ του chip M4. Φανταστείτε μόνο όλα τα πράγματα που θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία του», έγραψε ο Τιμ Κουκ διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τεχνολογίας.

    Αντιδράσεις από το κοινό

    Ωστόσο, η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση μερίδας του καταναλωτικού κοινού, που την επέκριναν πως δεν ενσωματώνει, όπως διαφημίζεται, αλλά συνθλίβει τη δημιουργικότητα, αφανίζοντας όλα αυτά τα μέσα που προσφέρουν σε έναν άνθρωπο τη χαρά και την εμπειρία της δημιουργίας.

    Ανάμεσα σε αυτούς που εξαπέλυσαν τα πυρά τους κατά του Κολοσσού ήταν και ο ηθοποιός Χίου Γκραντ, ο οποίος αναδημοσίευσε το βίντεο και έγραψε, «η συντριβή της ανθρώπινης εμπειρίας».

    Η «συγγνώμη» της Apple

    Ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας μάρκετινγκ της Apple ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους της εταιρείας, λέγοντας πως «η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας εδώ στην Apple και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενθαρρύνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας είναι να τιμούμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε τον στόχο μας με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».

    Πηγή: ethnos.gr

  • Η ΕΛΑΣ χτυπά καμπανάκι για οδήγηση και αλκοόλ με viral διαφήμιση
    Η ΕΛΑΣ χτυπά καμπανάκι για οδήγηση και αλκοόλ με viral διαφήμιση

    Η ΕΛΑΣ στέλνει «μήνυμα» στους οδηγούς για το ποτό με έμπνευση το βίντεο του Scorpios Music Bar.

    Μήνυμα της ΕΛΑΣ για την Καθαρά Δευτέρα με έμπνευση το Scorpios Music Bar.

    «Θέλεις κάπου να διασκεδάσεις και να πιεις ποτό; Το τιμόνι ΔΕΝ είναι για σένα», αναφέρει και «προειδοποιεί» η ΕΛΑΣ μέσω social media.

    Το Scorpios Music Bar είναι το μπαρ στην Καλλιθέα που έχει γίνει viral τις τελευταίες ημέρες μέσω TikTok και η ΕΛΑΣ «δανείστηκε» την έμπνευση της διαφήμισης για να ενημερώσει τους πολίτες για τα μέτρα οδικής ασφάλειας που ισχύουν για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

    «Θέλεις κάπου να διασκεδάσεις και να πιεις ποτό; Το Scorpios είναι για εσένα! Παμ!», λέει στο σχετικό clip του μαγαζιού η γυναίκα που διαφημίζει το εν λόγω μπαρ.

    Η ΕΛ.ΑΣ. αποφάσισε να «χρησιμοποιήσει» τη viral διαφήμιση για να προωθήσει τα μέτρα οδικής ασφάλειας με τη λεζάντα:

    «Θέλεις κάπου να διασκεδάσεις και να πιείς ποτό; Το τιμόνι ΔΕΝ είναι για σένα. ΠΑΜ. Μάθε το γιατί», αναφέρει το μήνυμα στον επίσημο λογαριασμό της Αστυνομίας στο Twitter.

    Πηγή: ieidiseis.gr

  • Avatars διαφημίζουν ελληνικούς προορισμούς - Generation Z, παιγνιοποίηση και τουριστική προβολή
    Avatars διαφημίζουν ελληνικούς προορισμούς - Generation Z, παιγνιοποίηση και τουριστική προβολή

    Να αλλάξει τα δεδομένα στον τρόπο προβολής και επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών επιχειρεί το ερευνητικό εργαστήριο διαδραστικών τεχνών (inArts Research Laboratory) του Ιονίου Πανεπιστημίου παρουσιάζοντας στο ευρύ κοινό τη νέα μεθοδολογία που συστήνεται για την τουριστική προβολή ενός τόπου.

    Ο Γιάννης Δεληγιάννης αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου και ιδρυτικό μέλος του εργαστηρίου διαδραστικών τεχνών InArts.eu. μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εξηγεί ότι η νέα μεθοδολογία που προτείνεται για την τουριστική προβολή ενός τόπου, εκσυγχρονίζεται με την εισαγωγή της διαμεσικής αφήγησης και της παιγνιδικής διαδικασίας. Με αυτήν την καινοτόμα προσέγγιση, όπως αναφέρει, ο αυξανόμενος πληθυσμός των ψηφιακών ιθαγενών αναγνωρίζει την ταυτότητά του μέσα από avatars που κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε ιστορίες (storytelling), αποκτά χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με τα ενδιαφέροντα του, ακολουθεί τους κανόνες του παιχνιδιού, επιβραβεύεται και αποκτά εμπλουτισμένη εμπειρία μόλις επισκεφθεί τον προορισμό.

    Mε έναυσμα τις προκλήσεις της πανδημικής κρίσης και με σημείο αναφοράς τα δεδομένα που προκύπτουν από το Digital Tourism Think Tank, την TripAdvisor και την Beautiful Destinations αναφορικά με την ομάδα των ψηφιακών ιθαγενών, η δημιουργική ομάδα του ερευνητικού εργαστηρίου inArts του Ιονίου Πανεπιστημίου πειραματίστηκε επιτυχώς σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο το οποίο υλοποιείται για την προσέγγιση του εν λόγω κοινού, όπως τονίζεται.

    Σύμφωνα με στοιχεία της TripAdvisor οι κατηγορίες ταξιδιωτών που θα επιστρέψουν πιο άμεσα στο ταξίδι είναι η οικογένεια και οι φίλοι. Για το εγγύς μέλλον βασική προϋπόθεση είναι ο εμβολιασμός ωστόσο, ήδη σχεδιάζεται από τους αρμόδιους Φορείς και Οργανισμούς η στρατηγική για το 2025-2030 όπου αναμένεται να έχει ολοκληρώσει τον κύκλο της η πανδημία. Η τουριστική βιομηχανία εστιάζει αρκετά στους ψηφιακούς ιθαγενείς οι οποίοι μέχρι το 2030 θα αποτελούν το κύριο ταξιδιωτικό κοινό και βρίσκονται στα πρώτα τους βήματα για την λήψη αποφάσεων σχετικά με την επιλογή του προορισμού και της αντίστοιχης εμπειρίας που συνδυάζει ψυχαγωγία, έμπνευση και αυθεντικότητα.

    Ήδη, το 80% των οικογενειών λαμβάνουν υπόψη την γνώμη των παιδιών τους (Gen Z) για την επιλογή του προορισμού. Το ίδιο νεανικό κοινό είναι χρήστες του Tik Tok και ενδεικτικά αναφέρεται ότι το 60% των χρηστών του στην Κίνα είναι μεταξύ 24-55 ετών. Είναι γεγονός ότι ιδιαίτερα η Gen Z με ημερομηνία γέννησης μεταξύ 1997-2012, θα κατακτήσει σύντομα το μεγαλύτερο μερίδιο (32%) του παγκόσμιου πληθυσμού (Bloomberg). Με αυτά τα δεδομένα, η δημιουργική ομάδα του Ερευνητικού Εργαστηρίου inArts υλοποίησε μια καινοτόμο μεθοδολογία διαδραστικής προβολής ενός προορισμού η οποία υποστηρίζει τη δυνατότητα ανάρτησης περιεχομένου σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ παράλληλα επιτρέπει τη στόχευση του περιεχομένου σε ειδικές ομάδες αλλά και την γενικευμένη προβολή του σε εκθέσεις. Το βασικότερο όμως, είναι ότι υποστηρίζει και εφαρμόζει συνδεδεμένες παιγνιδικές διαδικασίες και δράσεις που ενισχύουν τη διάδοση του μηνύματος μεταξύ των χρηστών και έχει τη δυνατότητα μέτρησης της αποτελεσματικότητας της εκάστοτε δράσης ή καμπάνιας.

    Σε 12 διαφορετικούς τύπους επισκεπτών εστίασε το ερευνητικό εργαστήρι

    Σε αυτό το πλαίσιο σκιαγραφήθηκαν οι πιθανότεροι αποδέκτες του επιθυμητού μηνύματος καταλήγοντας σε 12 διαφορετικούς τύπους επισκεπτών, ο καθένας εκ των οποίων απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Η ομάδα, παρουσίασε στην πράξη το πρώτο demo που αφορά έναν εκ των 12 τύπων επισκέπτη. Διαπιστώνεται λοιπόν πως η συγκεκριμένη νέα μεθοδολογία που συστήνεται για την τουριστική προβολή ενός τόπου εκσυγχρονίζεται με την εισαγωγή της διαμεσικής αφήγησης και της παιγνιδικής διαδικασίας.

    Η πρώτη επιχείρηση δημιουργίας που έφτιαξε η ομάδα προβάλλει μια προτεινόμενη μεθοδολογία που εφαρμόζεται στο σύγχρονο πληροφοριακό περιβάλλον για την προσέγγιση της νέας γενιάς ταξιδιωτικού κοινού. Συνεπώς, είναι επιτακτική ανάγκη τόσο για τους προορισμούς όσο και για τις εταιρείες της τουριστικής βιομηχανίας να χαράξουν επικαιροποιημένες στρατηγικές και να αδράξουν τις ευκαιρίες που έχουν απήχηση σε αυτό το κοινό. Το 31% πραγματοποιεί αναζητήσεις για προορισμούς που δεν σχετίζονται με τους περιορισμούς της πανδημίας αλλά με την «κανονικότητα», έστω κι αν αυτή θα είναι η νέα κανονικότητα. Στην πραγματικότητα, αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες που τους προσφέρουν ψυχαγωγία και συμβάλλουν στην αυτοβελτίωσή τους αλλά και στην βελτίωση και προστασία του προορισμού που επισκέπτονται. Είναι ευαισθητοποιημένοι με θέματα κουλτούρας και πολιτισμού (αποτελούν ήδη το 40% της τουριστικής βιομηχανίας στην Ε.Ε.) καθώς και με την προστασία του περιβάλλοντος και ως εκ τούτου αναζητούν ξεχωριστά καταλύματα που εναρμονίζονται με αυτήν την φιλοσοφία.

    Το σημαντικότερο όμως είναι ο βαθμός εξάρτησής τους από τις συσκευές τους, γεγονός που αποτελεί σημαντικό δείκτη για την μελλοντική συμπεριφορά τους. Επιθυμούν όλες οι αναζητήσεις τους να εντοπίζονται εύκολα στο κινητό τους καθώς επίσης οι όλες οι διαδικασίες της ταξιδιωτικής εμπειρίας να ολοκληρώνονται εύκολα μέσω αυτού. Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να επαναπροσδιοριστεί το πλαίσιο δημιουργίας περιεχομένου καθώς και να εισαχθούν σύγχρονα μέσα διάχυσης της πληροφορίας προκειμένου να επιτευχθεί από τώρα μεγαλύτερη δέσμευση της προσοχής τους. Είναι σημαντικό να γίνεται σε παράλληλο χρόνο η προετοιμασία για την προσέγγιση του μελλοντικού ταξιδιώτη με σύγχρονο τρόπο (smart tourism) ώστε να επιτευχθεί άμεσα η προσαρμογή όταν επανέλθει η (νέα) κανονικότητα και να είναι αποδοτική κατά το μέγιστο η σύνδεση μεταξύ προορισμού και ταξιδιώτη.

    Η μεθοδολογία του εργαστηρίου ήδη έχει τεθεί σε εφαρμογή προβάλλοντας την Νότια Κέρκυρα, με τον κ. Δεληγιάννη να σημειώνει ότι δημιουργήθηκε συγκεκριμένο περιεχόμενο αντλώντας το από το φυσικό περιβάλλον όπως το βίωσαν οι ίδιοι οι επισκέπτες, σε συνεργασία με τους κατοίκους της περιοχής, την ανάγκη επανακαθορισμού του προορισμού και την αλλαγή της παλαιότερης εικόνας του. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό καθώς η καθετοποιημένη εφαρμογή του σε όλους τους φορείς που εμπλέκονται, απαιτείται για τη μέγιστη αποτελεσματικότητα του, αναφέρει ο καθηγητής.

    Μάλιστα ο κ. Δεληγιάννης εκτιμά ότι η μεθοδολογία που ανέπτυξε και εφάρμοσε το εργαστήριο παραμετροποιείται ανάλογα με τις ανάγκες της επικοινωνίας και μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικούς προορισμούς, εμπειρίες και κλίμακα. Για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη της τοποθεσίας του μπορεί να υλοποιήσει τοπικά την καμπάνια του, παρέχοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τις διαφορετικές εμπειρίες που προσφέρονται, όπως λέει. Αντί λοιπόν να δημιουργήσουν μόνο ένα γενικό βίντεο προβολής, αποτυπώνουν τις εκάστοτε δράσεις (ή σε πιο πειραματική εφαρμογή αφήνουν τους επισκέπτες τους να αποτυπώσουν την εμπειρία τους) και το υλικό αυτό μοντάρεται από ειδικούς παρέχοντας εξατομικευμένες παρουσιάσεις τις οποίες οι επισκέπτες θα χρησιμοποιήσουν για να επικοινωνήσουν την εμπειρία τους. Άλλωστε, ο βαθμός ελκυστικότητας ενός ξενοδοχείου ή καταλύματος εν γένει, είναι συνάρτηση της περιοχής στην οποία βρίσκεται αλλά και όλων των διαθέσιμων επιλογών γύρω από αυτήν που συνθέτουν την μοναδικότητα της εμπειρίας.

    Mέλη και συνεργάτες της δημιουργικής ομάδας του Ερευνητικού Εργαστηρίου inArts:

    Δρ. Ιωάννης Δεληγιάννης αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Τεχνών, Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου, Νατάδα Πανδή υποψήφια διδάκτωρ στο γνωστικό αντικείμενο «Ο εκσυγχρονισμός της πολιτιστικής διπλωματίας, οι τεχνολογίες πολυμέσων και οι αναπτυξιακές προοπτικές», Βασίλης Μεταλληνός αστροφωτογράφος-φωτογράφος, Μάριος Παπαμανώλης απόφοιτος του Τμήματος Τεχνών, Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου

    (Περισσότερες πληροφορίες για τα projects της ερευνητικής ομάδας στην ιστοσελίδα: https://www.ionianexperience.com/)

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

  • ΗΠΑ: Τέλος στις διαφημίσεις παγωτών για παιδιά κάτω των 12 για να καταπολεμηθεί η παιδική παχυσαρκία
    ΗΠΑ: Τέλος στις διαφημίσεις παγωτών για παιδιά κάτω των 12 για να καταπολεμηθεί η παιδική παχυσαρκία

    H Unilever αποφάσισε να σταματήσει να βάζει influencers και διασημότητες να απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 12 ετών

    Η εταιρεία Unilever, η παρασκευάστρια των παγωτών Wall's και Magnum, θα σταματήσει να διαφημίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τρόφιμα και ποτά που παράγει για παιδιά κάτω των 12 ετών, ανακοίνωσε σήμερα η ίδια ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ανησυχία για την παιδική παχυσαρκία.

    H εταιρεία ανέφερε ότι με βάση τις νέες της αξίες για το υπεύθυνο μάρκετινγκ θα σταματήσει επιπλέον να προσλαμβάνει influencers και διασημότητες που απευθύνονται κυρίως σε παιδιά κάτω των 12 ετών και ότι θα μειώσει τη χρήση χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων.

    Τις αλλαγές αυτές θα ξεκινήσει να επιβάλει η εταιρεία από το τμήμα της των παγωτών. Πρόκειται για μια κίνηση που εντάσσεται στην πρωτοβουλία της εταιρείας την τελευταία πενταετία να περιορίσει τα επίπεδα της ζάχαρης στα παιδικά παγωτά στις 110 θερμίδες ή στα 12 γραμμάρια ανά μερίδα.

    Η εταιρεία Wall's, της οποίας τα παγωτά Max, Paddle Pop και Twister έχουν κυρίως ως αγοραστικό τους κοινό τα παιδιά, θα συνεχίσει ωστόσο να διαφημίζει σε καταστήματα και ψυγεία τα προϊόντα της.

    Το 2016, 124 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι παγκοσμίως από πέντε ως 19 ετών εκτιμάται ότι ήταν παχύσαρκα, ενώ άλλα 213 εκατομμύρια υπέρβαρα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).

    Πηγή: Protothema.gr - Φωτογραφία: Sebastian Coman Photography on Unsplash

  • Βασιλικό... γάλα: Εγγονός της βασίλισσας Ελισάβετ πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση
    Βασιλικό... γάλα: Εγγονός της βασίλισσας Ελισάβετ πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση

    Ο Πίτερ Φίλιπς, ο μεγαλύτερος γιος της πριγκίπισσας Άννας, κόρης της Βασίλισσας Ελισάβετ, διαφημίζει γάλα στην κινεζική «μικρή οθόνη»

    Mε όπλο στη φαρέτρα την βασιλική του καταγωγή του, ο μεγαλύτερος εγγονός της βασίλισσας Ελισάβετ, Πίτερ Φίλιπς, εμφανίστηκε σε διαφημιστικό σποτ για γάλα στην Κίνα.

    Μήπως δίνει το παράδειγμα στο ζεύγος Σάσεξ που απομακρύνθηκε από τα βασιλικά του καθήκοντα στη Βρετανία για να κάνει ένα νέο ξεκίνημα στον Καναδά;, αναφέρει το βρετανικό δίκτυο Sky News.
    Η είδηση τροφοδοτεί την συζήτηση για το πώς ο πρίγκιπας Χάρι και η σύζυγός του Μέγκαν θα μπορούσαν να βγάλουν χρήματα μετά την απόσχισή τους από την βρετανική οικογένεια.

    The ghetto!!! THE GHETTO! The British tabloid rats have gone after Meghan with a handful of baseless "merching" claims, while turning a blind eye on Peter Phillips, who is having a jolly good time moonlighting for a milk ad in Asia! There's something rotten about the Windsors. pic.twitter.com/cy7uI9lfMl

    — Pearl Kadupul (@idkwiadthgis) 19 Ιανουαρίου 2020
    Ο Πίτερ Φίλιπς, ο μεγαλύτερος γιος της πριγκίπισσας Άννας, κόρης της Βασίλισσας Ελισάβετ, διαφημίζει γάλα στην κινεζική «μικρή οθόνη».

    Με φόντο ένα πολυτελές σπίτι, ο γενειοφόρος Φίλιπς δέχεται με ευχαρίστηση από τον μπάτλερ ένα ποτήρι με γάλα. Το ποτήρι βεβαίως σερβίρεται σε δίσκο.

    Υψώνοντας το ποτήρι του στο τέλος του διαφημιστικού σποτ, ο Φίλιπς ακούγεται να λέει:
    «Αυτό είναι που πίνω» με τη λεζάντα από κάτω να γράφει:

    «Μέλος της βρετανικής βασιλικής οικογένειας, Πίτερ Φίλιπς».

    Η κινεζική εταιρεία γαλακτοκομικών «Bright Dairies» διαφημίζει τα προιόντα της στη τηλεοπτικό δίκτυο «Dragon TV».

    Ο Πίτερ Φίλιπς έχει επισκεφθεί τη Σαγκάη «αρκετές φορές» κι έχει δηλώσει ότι απολαμβάνει τα ταξίδια του εκεί.

    «Η Bright Dairies έχει φανταστική φήμη εντός κι εκτός της Κίνας για την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων υψηλής ποιότητας», αναφέρει το βρετανικό δίκτυο Sky News και προσθέτει:

    «Ο Πίτερ Φίλιπς δεν είχε ποτέ βασιλικό τίτλο, ούτε η αδελφή του Ζάρα Τίνταλ , όμως και οι δύο είχαν βρεθεί στο στόχαστρο για τον τρόπο με τον οποίο βγάζουν χρήματα .

    Το 2008, όταν φόρεσε βέρα στο δεξί, ο Φίλιπς και η σύζυγός του μοσχοπούλησαν τον γάμο τους στο περιοδικό Ηello!.
    Πηγή: Protothema.gr
  • «Δεν ξεχνάμε εκείνους που ξεχνούν»: Το συγκινητικό βίντεο της «Αποστολής» για τα Χριστούγεννα
    «Δεν ξεχνάμε εκείνους που ξεχνούν»: Το συγκινητικό βίντεο της «Αποστολής» για τα Χριστούγεννα

    Το Πρότυπο Κέντρο Alzheimer της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» έχει βρεθεί στο πλευρό 5.000 ανθρώπων, άνω των 60 ετών

    Με ένα νέο συγκινητικό βίντεο γεμάτο ευαισθησία και ζεστασιά για τους ανθρώπους που ζουν με άνοια και τις οικογένειές τους στέλνει το χριστουγεννιάτικο μήνυμά της η «ΑΠΟΣΤΟΛΗ». Ο μικρός πρωταγωνιστής της ταινίας βλέπει την «παράξενη» συμπεριφορά της γιαγιάς του που άθελά της προκαλεί τριβές στο σπίτι και έρχεται να δώσει το δικό του δώρο αγάπης σε εκείνη, αλλά και σε όλη την οικογένεια.
    Το κοινωνικό μήνυμα του Φιλανθρωπικού Οργανισμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» για τα Χριστούγεννα, μας καλεί να μην ξεχνάμε, ειδικά αυτές τις γιορτινές μέρες, τους ανθρώπους που…ξεχνούν και ταυτόχρονα μας παρακινεί να δείξουμε έμπρακτα την αγάπη μας σε εκείνους που έχουν ανάγκη από την φροντίδα και την κατανόησή μας.

    Περίπου 50 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με άνοια, ενώ σχεδόν 10 εκατομμύρια νέα περιστατικά εμφανίζονται κάθε χρόνο. Στη χώρα μας περίπου 200.000 άνθρωποι πάσχουν από άνοια, αριθμός που υπολογίζεται να ξεπεράσει τις 600.000 έως το 2050.

    Η «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» δραστηριοποιείται και στέκεται εδώ και χρόνια στο πλευρό των ηλικιωμένων που ζουν με άνοια. Από το 2011, η Ολοκληρωμένη Μονάδα Αντιμετώπισης Νόσου Alzheimer και Συναφών Παθήσεων «Καρέλλειο» της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» προσφέρει εξειδικευμένες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας, ιατρικής παρακολούθησης και θεραπείας, καθώς και ψυχολογικής υποστήριξης, συμβουλευτικής και εργοθεραπείας προς τους ασθενείς με άνοια.

    Το Πρότυπο Κέντρο Alzheimer της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» έχει βρεθεί στο πλευρό 5.000 ανθρώπων, άνω των 60 ετών, με το επιστημονικό προσωπικό του να συνεχίζει τα οδοιπορικό σε πόλεις και νησιά της Ελλάδας, χορηγώντας δωρεάν τεστ μνήμης σε άτομα που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

    Ο Γενικός Διευθυντής της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» κ. Κωνσταντίνος Δήμτσας με αφορμή το κοινωνικό μήνυμα του Φιλανθρωπικού Οργανισμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για τις γιορτές αναφέρει: «Τις Άγιες Ημέρες των Χριστουγέννων θέλουμε να θυμίσουμε ότι το πιο σπουδαίο και σημαντικό δώρο είναι η αγάπη, ειδικότερα σε εκείνους που νιώθουν μόνοι και ξεχασμένοι. Η «ΑΠΟΣΤΟΛΗ», με την πρωτοβουλία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμου, συνεχίζει και εντείνει τις προσπάθειές της για να βοηθήσει τους συνανθρώπους μας που ζουν με άνοια. Το προσωπικό του «Καρέλλειου» στηρίζει με κάθε τρόπο τους πάσχοντες και παράλληλα διευρύνει τις δράσεις του για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την άνοια και το Alzheimer».
    Πηγή: Protothema.gr
  • «Ακόμη μαζεύω τα δάκρυά μου»: Τα Jumbo έβγαλαν την πιο αναπάντεχη διαφήμιση για τα Χριστούγεννα - Καμία σχέση με το παρελθόν, παραλήρημα στα social
    σε Viral
    «Ακόμη μαζεύω τα δάκρυά μου»: Τα Jumbo έβγαλαν την πιο αναπάντεχη διαφήμιση για τα Χριστούγεννα - Καμία σχέση με το παρελθόν, παραλήρημα στα social

    Viral η διαφήμιση

    Συγκίνηση και δάκρυα στα μάτια φέρνει η νέα διαφήμιση των Jumbo για τα Χριστούγεννα, όπως φανερώνουν και τα μηνύματα των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Βλέποντας τη διαφήμιση, είτε σε έχουν πάρει τα δάκρυα είτε όχι, το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεσαι είναι ότι αυτή η διαφήμιση δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες των Jumbo. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το μαλλί του Πέτρου Γαϊτάνου που παίρνει φωτιά από τη λαμπάδα του Πάσχα; Ή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη ντυμένο ως Ζορό στην αποκριάτικη διαφήμιση; Και, τέλος, την Άντζελα Δημητρίου με το αυγό στο χέρι και τον χαμό που έγινε στα social media;

    Η νέα διαφήμιση των Jumbo γίνεται viral

    Φέτος, όμως, τα Jumbo αλλάζουν. Η φετινή διαφήμιση είναι αφιερωμένη στη Μεγάλη Ελλάδα της θάλασσας και την ψυχή των ανθρώπων της. Μια ψυχή που ανθίζει μέσα από την εμβληματική μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου, από την ταινία «Κόκκινα Φανάρια».

    Κεντρικό πρόσωπο της νέας διαφήμισης των Jumbo είναι ένας ναυτικός που τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων βρίσκεται κάπου στον Ατλαντικό Ωκεανό και συνομιλεί μέσω ασυρμάτου με τη γυναίκα του και τον γιο του. Αφού ο μικρός τού λέει πως ο Άγιος Βασίλης του πήρε δώρο μία πραγματική πυροσβεστική, τον ρωτά τι του πήρε ο ίδιος, με τον ναυτικό να παγώνει προς στιγμή. Και τότε, βλέποντας μια τσάντα του Jumbo αρχίζει να του λέει το δώρο που του πήρε από το κάθε λιμάνι που επισκέφθηκε στο ταξίδι του. Το βίντεο κλείνει με τον πατέρα, φανερά συγκινημένο και με δάκρυα στα μάτια, να είναι στην κουκέτα του και να αναπολεί τις στιγμές που χάνει με την οικογένειά του.

    Τα social media κλαίνε

    • Γίνατε κι εσείς κομμάτια με την διαφήμιση του #jumbo ή να κοιταχτώ;
    • Νομίζω η καλύτερη διαφήμιση του #jumbo είναι η φετινή με τους ναυτικούς!
    • Αεί σιχτιρ #jumbo με τη χριστουγεννιατικη διαφήμιση...
    • Σκεφτόμουν πως η πιο συγκινητική διαφήμιση Χριστουγέννων ήταν αυτή του λαϊκού λαχείου με τον παππού κ το αμάξι στον εγγονό . Φέτος το #jumbo χτύπησε συναίσθημα μετά από πολλές
    • Ηλίθιες διαφημίσεις. Δύναμη σε όσους ταξιδεύουν σε θάλασσες κ αέρες!
    • Δεν πίστευα ποτέ ότι θα το πω αυτό αλλά η διαφήμιση των #jumbo είναι έπος..
    • Νομίζω πως πρώτη φορά τα #jumbo έβγαλαν μία αξιόλογη και σοβαρή διαφήμιση , δεν περίμενα ποτέ να το πω αλλά ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    • Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση Jumbo και σάουντρακ από Κόκκινα Φανάρια, εκρηκτικός συνδυασμός θα έλεγα
    • Καλά πολύ κλάμα με την καινούργια διαφήμιση των #jumbo, η μουσική ειδικά σκοτώνει
    • Ποιος έκανε την φετεινη Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των #jumbo ? Ακόμα μαζεύω τα δάκρυα μου! Μπράβο, βρε!

    Βέβαια υπήρξαν και κάποιοι που δεν τους άρεσε η νέα διαφήμιση των Jumbo

    • Το καράβι στο Ορατότης μηδέν του Κούρκουλου, πιο σύγχρονη γέφυρα είχε από την διαφήμιση του #jumbo...
    • Ως παιδι ναυτικου θα ηθελα να δηλωσω πως η νεα διαφημιση του #jumbo οχι μονο δε με συγκινει αλλα με Ψυχοπλακωνει και κυριως μου ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ! 10000 φορες η Στανιση να ψηνει κουραμπιεδες και να σουβλιζει αρνια !
    • Σας άρεσε η διαφήμιση του τζάμπο για τους ναυτικούς;Θα μπορούσε να μην πουλάει τον πόνο τους και την λαχτάρα του γυρισμού,αλλά να το δίνει με ένα θετικό τρόπο δείχνοντας τους να επιστρέφουν τα Χριστούγεννα

    https://www.youtube.com/watch?v=gnnrf4PmF0Y

    Πηγή: iefimerida.gr

  • Η διαφήμιση του ΙΚΕΑ που θα σε κάνει να κλάψεις και η δική μας Νάνσυ Μπούκλη
    Η διαφήμιση του ΙΚΕΑ που θα σε κάνει να κλάψεις και η δική μας Νάνσυ Μπούκλη

    Μια τρυφερή ιστορία αγάπης, με πρωταγωνιστές δύο υπέροχους σκύλους, είναι το θέμα της φετινής τηλεοπτικής καμπάνιας της γνωστής σουηδικής εταιρείας επίπλων ΙΚΕΑ.

    Με κεντρικό μήνυμα "Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι", η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στο σπίτι, που «μεταμορφώνεται» και γίνεται ο δικός μας προσωπικός χώρος.

    Μια συγκινητική διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστεί στο ρόλο της μαμάς η "δική μας" Νάνσυ Μπούκλη, τη γνωστή ηθοποιό από τον Πύργο.

    Το βίντεο ξεκινάει με δύο σκύλους, οι οποίοι είναι πολύ δεμένοι μεταξύ τους. Μια οικογένεια διαλέγει να υιοθετήσει τον έναν από τους δύο και τον παίρνει σπίτι.

    Ακολουθούν πλάνα, που δείχνουν ότι και οι δύο νοσταλγούν ο ένας τον άλλο. Ακόμα και ο σκυλάκος που υιοθετήθηκε και περνάει όμορφα στο καινούργιο του σπίτι, δεν ξεχνάει τον φίλο του.

    Η συγκλονιστική στιγμή, που θα σας κάνει σίγουρα να κλάψετε, είναι όταν το κοριτσάκι της οικογένειας ανακαλύπτει ότι ο σκυλάκος τους φυλούσε τα μπισκότα που του έδιναν για ένα... λούτρινο σκυλάκι, στο πρόσωπο του οποίου έβλεπε τον φίλο του, που είχε αφήσει πίσω.

    Τί θα αποτελούσε, άραγε, μεγαλύτερη απόδειξη της νοσταλγίας για τον φίλο του;

    Όταν η οικογένεια το καταλαβαίνει, αποφασίζει το πιο όμορφο πράγμα!

    Οι δύο αυτοί σκύλοι και η τρυφερή ιστορία αγάπης τους γίνονται η αφορμή για να ζήσει η οικογένεια που τα περιβάλει πιο πολλά απ’ όσα είχε φανταστεί!

    Τέτοιες διαφημίσεις, όπως αυτή του ΙΚΕΑ, αποτελούν μια υπέροχη πρωτοβουλία, που προάγουν την φιλοζωία.

    Δείτε τη διαφήμιση ΙΚΕΑ

    https://www.youtube.com/watch?v=sTuZfejD2Fc

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο