Παρασκευή, 05 Ιουλίου 2024 15:40

Το Spotify σε ρόλο… 112 - Δοκιμάζει την αποστολή ειδοποιήσεων έκτακτης ανάγκης

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Απώτερος στόχος του Spotify είναι οι χρήστες να ενεργοποιήσουν τις ειδοποιήσεις της εφαρμογής τους.

Το Spotify, η πλατφόρμα αναπαραγωγής μουσικής και podcasts, εισέρχεται σε νέα εδάφη καθώς, όπως έγινε γνωστό τη Δευτέρα (01/07), δοκιμάζει ένα σύστημα ειδοποιήσεων έκτακτης ανάγκης στην αγορά της Σουηδίας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το TechCrunch, σύμφωνα με αναφορές κώδικα που βρέθηκαν στην εφαρμογή του Spotify, η εταιρεία εξετάζει ένα σύστημα που θα βοηθά στη διανομή δημόσιων ανακοινώσεων που σχετίζονται «ατυχήματα, σοβαρά γεγονότα ή διακοπές σημαντικών υπηρεσιών» - κάτι που στην Ελλάδα γίνεται μέσω του 112.

Μάλιστα, το Spotify επιβεβαίωσε στο «TechCrunch» ότι δοκιμάζει ένα τέτοιο σύστημα, αλλά δεν εξήγησε γιατί θα ενδιέφερε τη συγκεκριμένη εταιρεία να παρέχει αυτού του είδους την υπηρεσία στους χρήστες της. Δεν υπάρχει σουηδικός νόμος που να απαιτεί από την εφαρμογή να το κάνει και το Spotify δηλώνει ότι, προς το παρόν, διερευνά μόνο αν η εφαρμογή θα μπορούσε να υποστηρίξει κάτι σαν σύστημα ειδοποιήσεων έκτακτης ανάγκης.

Η λειτουργία αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά από τον μηχανικό Κρις Μεσίνα, ο οποίος θεωρούσε ότι μια υπηρεσία ειδοποιήσεων έκτακτης ανάγκης θα μπορούσε να ωθήσει τους χρήστες του Spotify να ενεργοποιήσουν τις ειδοποιήσεις της εφαρμογής τους. Συχνά, οι χρήστες απενεργοποιούν τις ειδοποιήσεις από μη απαραίτητες εφαρμογές, όπως αυτές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που δυσκολεύει την εφαρμογή να τραβήξει την προσοχή των χρηστών και να προωθήσει τις νέες λειτουργίες της.

Τι κάνουν οι ανταγωνιστές του Spotify

Ευρύτερα, η υποστήριξη ειδοποιήσεων έκτακτης ανάγκης θα μπορούσε, επίσης, να εδραιώσει τη θέση του Spotify ως μια πιο απαραίτητη εφαρμογή που πρέπει να έχετε μαζί σας. Μπαίνει, ακόμα, στα… χωράφια της Meta, καθώς το κοινωνικό δίκτυο προσφέρει εδώ και σχεδόν μια δεκαετία τρόπους στους χρήστες ώστε να λαμβάνουν ενημερώσεις κατά τη διάρκεια μεγάλων καταστροφών με τη λειτουργία Safety Check. Η Google αξιοποίησε, επίσης, τη δημοτικότητα της εφαρμογής της για να ειδοποιεί τους χρήστες σχετικά με καταστροφές, όπως συμβαίνει με τις ειδοποιήσεις σεισμού σε συσκευές με λογισμικό Android.

Από την πλευρά του, ένας εκπρόσωπος του Spotify επιβεβαίωσε τη δοκιμή σε δήλωσή του, προσθέτοντας όμως ότι δοκιμάζεται μόνο στη Σουηδία προς το παρόν. «Στο Spotify, διεξάγουμε τακτικά διάφορες δοκιμές σε μια προσπάθεια να βελτιώσουμε την εμπειρία των χρηστών μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της εταιρείας, τονίζοντας: «Ορισμένες από αυτές τις δοκιμές καταλήγουν να ανοίγουν τον δρόμο για την ευρύτερη εμπειρία των χρηστών μας, ενώ οι περισσότερες χρησιμεύουν μόνο ως μια σημαντική εκμάθηση».

Πηγή: iEidiseis.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 05 Ιουλίου 2024 12:53

Σχετικά Άρθρα

  • Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ
    Τεχνητή νοημοσύνη: H Meta, το Spotify και άλλες εταιρείες κατά των «ασυνάρτητων» ρυθμιστικών αποφάσεων της ΕΕ

    Οι επιχειρήσεις ζητούν «αποφάσεις με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες» - «Χωρίς αυτές, η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης θα γίνει αλλού» προειδοποιούν

    Μια τριανταριά επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων η γιγάντια αμερικανική Meta (Facebook, Instagram), αλλά και ερευνητές και ενώσεις, καλούν την Ευρωπαϊκή Ένωση να «αποσαφηνίσει» τις κανονιστικές ρυθμίσεις της για την τεχνητή νοημοσύνη, σε ανοικτή επιστολή τους που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
    «Η Ευρώπη έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική και λιγότερο καινοτόμος απ' ό,τι άλλες περιφέρειες και διατρέχει σήμερα τον κίνδυνο να χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης λόγω ασυνάρτητων αποφάσεων σε ό,τι αφορά την κανονιστική ρύθμιση του τομέα», αναφέρουν εκφράζοντας την ανησυχία τους οι συνυπογράφοντες την έκκληση αυτή, μεταξύ των οποίων η Meta, οι γαλλικοί διαφημιστικοί όμιλοι Publicis και Criteo, η σουηδική πλατφόρμα streaming Spotify ή ακόμη ο γαλλοϊταλικός όμιλος EssilorLuxottica, πρώτος στον κόσμο στα οπτικά είδη.
    «Τον τελευταίο καιρό, οι κανονιστικές ρυθμίσεις έχουν γίνει αποσπασματικές και απρόβλεπτες», αναφέρουν, εκτιμώντας ότι οι παρεμβάσεις των ευρωπαϊκών αρχών «δημιούργησαν τεράστιες αβεβαιότητες αναφορικά με τον τύπο των δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης».
    Αντιμέτωπες με τη διαπίστωση αυτή, οι εν λόγω επιχειρήσεις ζητούν από τους ευρωπαίους πολιτικούς ηγέτες «αποφάσεις εναρμονισμένες, με συνοχή, γρήγορες και ξεκάθαρες σε ό,τι αφορά τις κανονιστικές ρυθμίσεις για τα δεδομένα στο εσωτερικό της ΕΕ».

    Οι συντάκτες της επιστολής υποστηρίζουν πως απηχούν την έκθεση του πρώην πρωθυπουργού της Ιταλίας Μάριο Ντράγκι για την οικονομία της ΕΕ, που παρουσιάσθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες και προειδοποιεί για μια οικονομική αποσύνδεση των 27 από τις Ηνωμένες Πολιτείες και για την ανάγκη «να επιταχυνθεί η καινοτομία», ιδιαίτερα στον ψηφιακό τομέα.

    Στην ανοικτή αποστολή γίνεται επίσης έκκληση για μια «ριζική αλλαγή» προς μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, αλλά επίσης και για λιγότερη γραφειοκρατία.

    Στις αρχές Αυγούστου, η νέα νομοθεσία της ΕΕ για την πλαισίωση της τεχνητής νοημοσύνης, πρωτοφανής σε παγκόσμιο επίπεδο, τέθηκε επισήμως σε ισχύ, με στόχο να ευνοήσει την καινοτομία στην Ευρώπη και παράλληλα να περιορίσει ενδεχόμενες παρεκκλίσεις.

    Η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία επιβάλλει κυρίως στα διάφορα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης υποχρεώσεις ανάλογες με τους κινδύνους που αντιπροσωπεύουν για την κοινωνία.
    Μολονότι η νομοθεσία αυτή δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί πραγματικά παρά μόνο μετά το 2026, ορισμένες διατάξεις της θα γίνουν υποχρεωτικές από την ερχόμενη χρονιά.

    Στόχος προσφυγών σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης X δεσμεύθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου να μην εκμεταλλεύεται πλέον τα προσωπικά δεδομένα των ευρωπαίων χρηστών του για να εκπαιδεύει το πρόγραμμά του τεχνητής νοημοσύνης Grok.

    Στο στόχαστρο ένδεκα ευρωπαϊκών χωρών, η Meta αναγκάσθηκε από την πλευρά της να αναστείλει τον Ιούνιο το σχέδιό της να χρησιμοποιήσει προσωπικά δεδομένα των χρηστών της σε ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης.
  • Spotify: Αλλάζει τον τρόπο που πληρώνονται οι καλλιτέχνες
    Spotify: Αλλάζει τον τρόπο που πληρώνονται οι καλλιτέχνες

    Αποκλεισμούς και ποινές περιλαμβάνει το νέο μοντέλο πληρωμών για τους καλλιτέχνες, που εξετάζεται από το Spotify.

    Το Spotify σχεδιάζει να εφαρμόσει αλλαγές στο μοντέλο δικαιωμάτων στις αρχές του 2024, οι οποίες θα επηρεάσουν καλλιτέχνες με λίγες αναπαραγωγές τραγουδιών, τα μη μουσικά κομμάτια, καθώς και τους διανομείς και τις εταιρείες που διαπράττουν απάτες, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (24/10).

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Billboard, οι συζητήσεις συνεχίζονται εδώ και εβδομάδες με τις μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες Universal Music Group, Sony Music Entertainment και Warner Music Group, καθώς και με ανεξάρτητες εταιρείες και διανομείς, όπως λένε διάφορες πηγές. Ενώ το νέο σύστημα δικαιωμάτων θα διατηρήσει το υφιστάμενο αναλογικό μοντέλο, εισάγει νέα κατώτατα όρια που θα αυξήσουν τα ποσά για τους πιο καταξιωμένους καλλιτέχνες, αλλά και κατόχους δικαιωμάτων.

    Ποιες αλλαγές φέρεται να εξετάζει το Spotify

    Οι αλλαγές στο μοντέλο δικαιωμάτων του Spotify, οι οποίες αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το Music Business Worldwide, περιλαμβάνουν:

    • Ένα νέο κατώτατο όριο ελάχιστων ετήσιων αναπαραγωγών, που πρέπει να πληροί ένα κομμάτι πριν αρχίσει να λαμβάνει δικαιώματα και έτσι το κατώτατο όριο, σύμφωνα με το MBW, θα απομονώσει κομμάτια που προηγουμένως λάμβαναν το 0,5% της δεξαμενής δικαιωμάτων του Spotify.

    • Οικονομικές κυρώσεις για τους διανομείς μουσικής και τις εταιρείες όταν εντοπίζεται δόλια δραστηριότητα σε κομμάτια που έχουν ανεβάσει στο Spotify.

    • Ελάχιστη χρονική διάρκεια, που πρέπει να έχουν τα κομμάτια μη μουσικά κομμάτια, όπως οι ήχοι πουλιών ή ο λευκός θόρυβος, για να λάβουν δικαιώματα.

    Τα συγκεκριμένα σημεία αναφοράς αυτών των αλλαγών και ο τρόπος με τον οποίο θα υπολογιστούν ή θα εφαρμοστούν οι οικονομικές κυρώσεις, δεν είναι προς το παρόν ξεκάθαρα.

    Πάντως, το Spotify θα χρειαστεί νέες συμφωνίες για τις αλλαγές στη δομή των δικαιωμάτων με τις περισσότερες δισκογραφικές εταιρείες για να εφαρμόσει το σχέδιό του, αλλά αυτό δεν σημαίνει και νέες ανανεώσεις αδειών, εφόσον οι εν λόγω αλλαγές μπορούν να γίνουν ειδικά για αυτά τα στοιχεία,όπως λένε οι πηγές. Δεδομένου ότι οι μεγάλες εταιρείες, οι οποίες διαπραγματεύονται όλες τις ανανεώσεις των συμφωνιών τους με το Spotify σε διαφορετικά χρονοδιαγράμματα, είναι πιθανό να επωφεληθούν από τους νέους όρους, είναι πιθανό να όλες να συμφωνήσουν.

    Όταν ζητήθηκε σχόλιο, ένας εκπρόσωπος του Spotify δήλωσε το εξής: «Αξιολογούμε πάντα πώς μπορούμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους καλλιτέχνες και συζητάμε τακτικά με τους συνεργάτες μας τρόπους για την προώθηση της ακεραιότητας της πλατφόρμας. Δεν έχουμε να μοιραστούμε κανένα νέο αυτή τη στιγμή».

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Miley Cyrus: Ενα ακόμη ρεκόρ στο Spotify κατέρριψε το «Flowers»
    Miley Cyrus: Ενα ακόμη ρεκόρ στο Spotify κατέρριψε το «Flowers»

    Η Μάιλι Σάιρους (Miley Cyrus) έσπασε ένα ακόμη ρεκόρ με το υπέροχο «Flowers» καθώς έγινε το τραγούδι που έφτασε γρηγορότερα από κάθε άλλο στο 1 δισεκατομμύριο ροές στην διάσημη υπηρεσία Spotify.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Flowers» από το άλμπουμ «Endless Summer Vacation» κυκλοφόρησε στις 12 Ιανουαρίου και κατέρριψε το ρεκόρ σε 112 ημέρες από την κυκλοφορία του.

    Ηταν στην κορυφή του Billboard Hot 100 οκτώ μη συνεχόμενες εβδομάδες και στην κορυφή των παγκόσμιων charts του Billboard για ακόμη περισσότερο διάστημα, 12 εβδομάδες στο Νο1 του Global 200 και 13 εβδομάδες στο Global Excl. US.

    «Mερικά λουλούδια δεν ξεθωριάζουν ποτέ» έγραψε η ποπ σταρ σε μία κοινή ανάρτησής της με το Spotify στο Ιnstagram. «Ευχαριστώ όλους τους θαυμαστές» πρόσθεσε.

    Το τραγούδι σε σύνθεση της ίδιας του «Aldae» και του Μίχαελ Πόλακ ήταν ένα από τα τραγούδια που ερμήνευσε η Σάιρους στο μουσικό αφιέρωμα, που κυκλοφόρησε η Disney+ με αφορμή το όγδοο άλμπουμ της.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΑΡΑ/ Alberto Valdes

  • Πόλεμος στην Ουκρανία - Spotify: Φεύγει από την αγορά της Ρωσίας
    Πόλεμος στην Ουκρανία - Spotify: Φεύγει από την αγορά της Ρωσίας

    Ακόμη μία μεγάλη εταιρεία αποχωρεί από την αγορά της Ρωσίας, μετά την εισβολή της στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου. Η εταιρεία ανακοίνωσε την ημερομηνία που θα σταματήσει να λειτουργεί.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με το NEXTA, το Spotify ανακοίνωσε ότι από τις 11 Απριλίου οι λειτουργίες του θα σταματήσουν να λειτουργούν στη Ρωσία.

    Spotify announced the date of withdrawal from #Russia - April 11 service leaves the country pic.twitter.com/ahjsCn30uR

    — NEXTA (@nexta_tv) April 7, 2022

    Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα τον Μάρτιο, η εταιρεία είχε κλείσει τα γραφεία της στη Ρωσία, δηλώνοντας τότε ότι «Το Spotify πιστεύει ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε την υπηρεσία μας λειτουργική στη Ρωσία για να παρέχουμε αξιόπιστες, ανεξάρτητες ειδήσεις και πληροφορίες από την περιοχή».

    Από την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία μέχρι σήμερα, μεγάλος είναι ο αριθμός των εταιρειών που αποφάσισε να «μπλοκάρει» τη Ρωσία. Μερικές από αυτές είναι:

    • Η Apple διέκοψε τις πωλήσεις των προϊόντων της και τις υπηρεσίες της
    • Η Google ανέστειλε όλες τις διαδικτυακές διαφημίσεις
    • Η Dell σταμάτησε τη διάθεση των προϊόντων της
    • Η IKEA έκλεισε τα υποκαταστήματά της στη Ρωσία και σταμάτησε όλες εξαγωγές/εισαγωγές

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο