Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2024 15:28

TikTok: Οι επιχειρήσεις προετοιμάζονται για το χειρότερο σενάριο

Γράφτηκε από την
Ad Slot

TikTok και Υπουργείο Δικαιοσύνης θέλουν να ξεμπερδεύουν μέχρι το Δεκέμβριο ώστε να προετοιμάσουν την έφεσή τους

Συνεχίζεται η μάχη μεταξύ TikTok και αμερικανικής κυβέρνησης που έφτασε σε πρωτοφανή σημεία τη Δευτέρα στο ομοσπονδιακό δικαστήριο, όπου η κινεζικής ιδιοκτησίας εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης υποστήριξε ότι ένα νομοσχέδιο που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση είναι αντισυνταγματικό.

H ομάδα τριών δικαστών που επιβλέπει την υπόθεση, άκουσε προφορικά επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές σε εφετείο στην Ουάσινγκτον, όπου η TikTok, η μητρική της ByteDance με έδρα το Πεκίνο, και μια ομάδα δημιουργών του TikTok κατέθεσαν μήνυση με στόχο να εμποδίσουν τον νέο νόμο.

Η ακρόαση, η οποία είχε προγραμματιστεί για 50 λεπτά, επεκτάθηκε σε μια δίωρη συζήτηση κατά την οποία οι δικαστές ήταν απαιτητικοί και από την TikTok όσο και από το Υπουργείο Δικαιοσύνης με ακανθώδη ερωτήματα που έθεταν υπό αμφισβήτηση τη συνταγματικότητα της απαγόρευσης και το εύρος των δραστηριοτήτων της ByteDance στο TikTok στις ΗΠΑ.

Τόσο το TikTok όσο και το Υπουργείο Δικαιοσύνης ζήτησαν να έχουν στα χέρια τους την απόφαση έως τις 6 Δεκεμβρίου, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να εξετάσει την έφεση πριν τεθεί σε ισχύ η προθεσμία του νόμου για την πώληση στις 19 Ιανουαρίου.

Η απειλή για τις επιχειρήσεις

Για τα εμπορικά σήματα, η απαγόρευση απειλεί αυτό που έχει γίνει μια εξαιρετικά προσοδοφόρα πηγή εσόδων. Τα τελευταία χρόνια, οι εταιρείες έχουν συρρεύσει μαζικά στο TikTok, την πλατφόρμα που είχε αναπτύξει τη φήμη ότι εκτοξεύει επιχειρηματικές επιτυχίες, φαινομενικά εν μία νυκτί.

Ακόμα και όταν το μέλλον του TikTok τέθηκε σε κίνδυνο στις ΗΠΑ, κάποιες μάρκες λένε ότι δεν θα την εγκαταλείψουν ακόμα, ενώ κάποιες άλλες συνεχίζουν να προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους εκεί όσο μπορούν. Παρόλα αυτά, οι εταιρείες και οι δημιουργοί που βασίζονται στο TikTok έχουν καταστρώσει σχέδια ασφαλείας σε περίπτωση που κλείσει ή αλλάξει χέρια.

Τον Μάρτιο, το TikTok δημοσίευσε μια έκθεση οικονομικών επιπτώσεων, η οποία ισχυρίζεται ότι η πλατφόρμα βοήθησε τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά σχεδόν 15 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Όπως και ότι συνεισέφερε περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια δολάρια στο ΑΕΠ των ΗΠΑ το 2022 μέσω των δικών της δραστηριοτήτων.

Η απαγόρευση προ των πυλών

Ήταν στις 24 Απριλίου, όταν εν μέσω αντιδράσεων το αμερικανικό Κογκρέσο ψήφισε με τον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να υπογράφει, ένα νομοσχέδιο που δίνει στην ByteDance προθεσμία μέχρι τις 19 Ιανουαρίου για να πουλήσει το μερίδιό της στο TikTok σε έναν εγκεκριμένο από την κυβέρνηση αγοραστή ή να έρθει αντιμέτωπη με εθνική απαγόρευση.

Η νομοθεσία, η οποία πέρασε με συντριπτική διακομματική υποστήριξη, καθοδηγήθηκε από ανησυχίες ότι η εφαρμογή αποτελεί απειλή για την εθνική ασφάλεια, συγκεκριμένα ότι η Κίνα θα μπορούσε να έχει πρόσβαση σε δεδομένα Αμερικανών ή να τους κατασκοπεύει με την εφαρμογή. Η TikTok και η ByteDance έχουν επανειλημμένα αρνηθεί τέτοιους ισχυρισμούς και στις αρχές Μαΐου οι εταιρείες κατέθεσαν αγωγή για να εμποδίσουν τη νομοθεσία, θεωρώντας την αντισυνταγματική.

Η ψήφιση της νομοθεσίας ήρθε την ώρα που η TikTok διπλασιάζει την προσπάθειά της να μετατρέψει την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σε έναν ολοκληρωμένο προορισμό αγορών με το TikTok Shop, το οποίο ξεκίνησε στις ΗΠΑ πέρυσι. Πάνω από το 11% των νοικοκυριών των ΗΠΑ έχουν πραγματοποιήσει μια αγορά μέσω του TikTok Shop από τότε που έκανε το ντεμπούτο του, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Earnest Analytics.

Γιατί μόνο το TikTok;

Ο Andrew Pincus, δικηγόρος της TikTok και της ByteDance, υποστήριξε ότι ο νόμος περί πώλησης ή απαγόρευσης θα είχε «συγκλονιστικές» επιπτώσεις στην Πρώτη Τροποποίηση των 170 εκατομμυρίων χρηστών της στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με όσα τόνισε, η εκποίηση ήταν «ανέφικτη» εντός του επιβαλλόμενου χρονικού πλαισίου, επιχείρημα που διατυπώθηκε προηγουμένως σε δικαστικές καταθέσεις.

Ο Pincus εξήγησε και στο Reuters ότι ο νόμος ξεχωρίζει άδικα την TikTok, παρόλο που άλλες κινεζικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, συλλέγουν δεδομένα από Αμερικανούς χρήστες. Ο Pincus δεν κατονόμασε καμία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά οι εταιρείες με κινεζική υποστήριξη, όπως η Temu και η Shein, έχουν αυξήσει τη δημοτικότητά τους μεταξύ των αγοραστών με πληθωρισμό στις ΗΠΑ.

Ο Rao δήλωσε ότι το επιχείρημα του Pincus φαίνεται να υποδηλώνει ότι το Κογκρέσο δεν έχει την εξουσία να ψηφίσει έναν τέτοιο νόμο. «Το Κογκρέσο δεν νομοθετεί συνέχεια, αλλά εδώ το έκανε. Στην πραγματικότητα ψήφισαν έναν νόμο και πολλά από τα επιχειρήματά τους θέλουν να τους αντιμετωπίζουμε σαν να είναι μια υπηρεσία», δήλωσε ο Rao. «Είναι ένα πολύ περίεργο πλαίσιο».

Εν τω μεταξύ, ο Τζέφρι Φίσερ, δικηγόρος των δημιουργών του TikTok, υποστήριξε ότι οι χρήστες έχουν το δικαίωμα της Πρώτης Τροπολογίας να συνεργάζονται με τον εκδότη της επιλογής τους. «Δεν θα μπορούσατε να πείτε σε έναν Αμερικανό συγγραφέα ότι δεν θα είχε συμφέρον από την Πρώτη Τροποποίηση να συνεργαστεί με το Twitter, που ανήκει σε ένα συγκεκριμένο άτομο», δήλωσε ο Fisher. Επισήμανε παραδείγματα άλλων εκδόσεων μέσων ενημέρωσης που ανήκουν σε ξένες οντότητες, όπως το Insider, το οποίο ανήκει στη γερμανική πολυεθνική εταιρεία Axel Springer SE.

Σε απάντηση, ο Rao τόνισε την κινεζική ιδιοκτησία του TikTok για να εκφράσει την αμφιβολία του ότι η νέα ιδιοκτησία θα εμπόδιζε πραγματικά την ελευθερία του λόγου.

Παρά τις αντιδράσεις των δικαστών, μια εθνική απαγόρευση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει εμπόδια, τόσο νομικά όσο και στο δικαστήριο της κοινής γνώμης, σύμφωνα με τον καθηγητή νομικής Eric Goldman του Πανεπιστημίου της Σάντα Κλάρα. Μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη σε ενήλικες στις ΗΠΑ από το Pew Research Center διαπίστωσε ότι η υποστήριξη για την απαγόρευση του TikTok έχει μειωθεί, με το 32% να τάσσεται υπέρ σε σύγκριση με το 50% τον περασμένο Μάρτιο. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι είναι επιφυλακτικοί ως προς την πραγματοποίηση μιας πλήρους απαγόρευσης.

«Η απαγόρευση είναι μαζικά εκτός πραγματικότητας και εναρμόνισης με το τι πραγματικά θέλουν οι άνθρωποι», επισήμανεκαι στο Modern Retail ο Goldman.

Το γεγονός ότι προηγούμενες προσπάθειες απαγόρευσης του TikTok απέτυχαν είναι επίσης ισχυρή απόδειξη ότι η κυβέρνηση αντιμετωπίζει μια δύσκολη μάχη, δήλωσε ο Goldman. Για παράδειγμα, τον Οκτώβριο του 2020, ένας ομοσπονδιακός δικαστής στην Πενσυλβάνια μπλόκαρε μια διαταγή της κυβέρνησης Τραμπ που θα απαγόρευε τη λειτουργία του TikTok εντός των ΗΠΑ. Πιο πρόσφατα, μόλις πριν από λίγους μήνες, ένας δικαστής του Περιφερειακού Δικαστηρίου των ΗΠΑ μπλόκαρε έναν άλλο νόμο της πολιτείας της Μοντάνα που επιχειρούσε να απαγορεύσει το TikTok.

Τι λένε οι μάρκες

Πολλά εμπορικά σήματα έχουν δηλώσει στο Modern Retail ότι θεωρούν το TikTok ως έναν καθοριστικό παράγοντα αύξησης των πωλήσεων. Η Cakes Body, η οποία κατασκευάζει καλύμματα σιλικόνης ιατρικής ποιότητας, έχει δημιουργήσει μια ισχυρή βάση θαυμαστών μέσω του TikTok. Η μάρκα Scrunchie NightCap εντοπίζει περίπου το 80% – ή 4 εκατομμύρια δολάρια – των πωλήσεών της στο TikTok. Εν τω μεταξύ, είναι σημαντικά πιο δύσκολο να γίνει κανείς viral σε άλλες πλατφόρμες, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της νεοσύστατης εταιρείας ένδυσης Collars & Co, Justin Baer.

Τον Μάρτιο, το TikTok δημοσίευσε μια έκθεση οικονομικών επιπτώσεων, η οποία ισχυρίζεται ότι η πλατφόρμα βοήθησε τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά σχεδόν 15 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Όπως και ότι συνεισέφερε περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια δολάρια στο ΑΕΠ των ΗΠΑ το 2022 μέσω των δικών της δραστηριοτήτων.

Τούτου λεχθέντος, τα εμπορικά σήματα είναι έτοιμα να αλλάξουν ταχύτητες αν χρειαστεί. «Δεν μπορώ να ελέγξω αυτό που δεν μπορώ να ελέγξω», δήλωσε ο Jeremy Lowenstein, επικεφαλής μάρκετινγκ της μάρκας μακιγιάζ Milani Cosmetics. «Οι έμποροι σήμερα είναι και ήταν πάντα, εξ ορισμού, πολύ ευέλικτοι – οπότε αναγκαστικά θα βρούμε λύση».

Για την Katya Constantine, ιδρύτρια του πρακτορείου Digishopgirl Media, μια πώληση φαίνεται πιο πιθανή από μια πλήρη απαγόρευση. «Δεν νομίζω ότι κανείς πιστεύει ότι το TikTok πρόκειται να απαγορευτεί», δήλωσε η Constantine. «Νομίζω ότι το ερώτημα, “Ποιος θα αποκτήσει το TikTok; Και πώς θα αλλάξει αυτό την πλατφόρμα;” είναι μάλλον πιο ανησυχητικό».

Όσο για τον Scott McIntosh, διευθύνοντα σύμβουλο και συνιδρυτή της Cell Phone Seat, του οποίου το προϊόν με τη θήκη για το τηλέφωνο και το φλιτζάνι που έγινε viral στο TikTok, είναι αισιόδοξος ότι η πλατφόρμα στο τέλος θα βγει νικήτρια από αυτή τη διαμάχη. «Αν το TikTok εξαφανιζόταν, θα έπληττε πραγματικά την επιχείρησή μου, αλλά δεν βλέπω να συμβαίνει κάτι τέτοιο εντελώς», δήλωσε ο McIntosh. «Δεν έχω δει ποτέ κάτι τόσο δημόσια μεγάλο και δημοφιλές να εξαφανίζεται, ειδικά σε μια χρονιά εκλογών».

Πηγή: OT.gr - In.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2024 11:18

Σχετικά Άρθρα

  • Μόλις 8 λεπτά TikTok την ημέρα μπορούν να βλάψουν την ψυχική μας υγεία
    Μόλις 8 λεπτά TikTok την ημέρα μπορούν να βλάψουν την ψυχική μας υγεία

    Η περιήγηση στην πλατφόρμα του TikTok μπορεί να έχει «άμεσες αρνητικές συνέπειες» για την ψυχική μας υγεία, προειδοποιούν επιστήμονες στην Αυστραλία.

    Οι γυναίκες που περνούν πολύ χρόνο στο TikTok αισθάνονται χειρότερα για την εμφάνισή τους, υποστηρίζουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Charles Sturt.

    Σύμφωνα με τη μελέτη τους που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ανοικτής πρόσβασης PLOS ONE, η υπερβολική έκθεση στο περιεχόμενο της πλατφόρμας θα μπορούσε να βλάψει την ψυχική μας υγεία, ρίχνοντας την αυτοπεποίθηση και αυξάνοντας τον κίνδυνο ανάπτυξης διατροφικών διαταραχών.

    Η ερευνητική ομάδα παρατήρησε ότι λιγότερα από 10 λεπτά χρήσης του TikTok είχε άμεσες αρνητικές συνέπειες για την ικανοποίηση από την εικόνα του σώματος των συμμετεχόντων.

    Οι γυναίκες που χρησιμοποιούσαν το TikTok περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα ανέφεραν περισσότερες προβληματικές διατροφικές συμπεριφορές.

    «Υπάρχουν τρέχοντα μέτρα που λαμβάνονται για τη διαγραφή επικίνδυνου περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου του αποκλεισμού αναζητήσεων όπως «#anorexia» ή βίντεο που προωθούν επικίνδυνες δίαιτες, ωστόσο υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι χρήστες παρακάμπτουν αυτούς τους ελέγχους και απαιτείται περαιτέρω ρύθμιση», υπογραμμίζουν οι συγγραφείς της μελέτης.

    TikTok και διατροφικές διαταραχές

    Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αυστραλίας έδειξε ότι όσο μεγαλύτερη ήταν η αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων με περιεχόμενο σχετικό με την εξωτερική εμφάνιση ή την διατροφή τόσο πιο συχνή ήταν και η έκθεση των ατόμων σε παρόμοιο περιεχόμενο από την πλατφόρμα του TikTok.

    Αυτό με τη σειρά του συνδέθηκε με μεγαλύτερη συχνότητα συγκρίσεων εμφάνισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο συνδέθηκε με πιο σοβαρά συμπτώματα διατροφικής διαταραχής.

    Σύμφωνα με τη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο ακαδημαϊκό περιοδικό International Journal of Eating Disorders, μόνο η αλληλεπίδραση με βίντεο σχετικά με τη διατροφή και την εικόνα του σώματος συνδέθηκαν με διατροφικές διαταραχές, ενώ ο συνολικός χρόνος μπροστά από την οθόνη για παράδειγμα δεν συνδέθηκε με συμπτώματα διατροφικών διαταραχών ή σύγκριση του σώματος.

    Μόνο το 2% των διατροφικών τάσεων είναι ακριβείς

    Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Δουβλίνου επισημαίνουν ότι, από τους 2.000 millennial και gez z χρήστες που ερωτήθηκαν, το 57% δήλωσε ότι έχει επηρεαστεί ή ότι συνηθίζει να δοκιμάζει τις διατροφικές τάσεις που βλέπει στην πλατφόρμα.

    Επιπλέον το 30% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δοκίμασε ένα TikTok trend (τάση του TikTok) παρά τους πιθανούς κινδύνους και το 31% ανέφερε ότι αισθάνθηκε μια αρνητική επίδραση από τις εκάστοτε διατροφικές τάσεις.

    Στην συνέχεια αναλύθηκαν περισσότερα από 67.000 βίντεο με διατροφικό περιεχόμενο που αντλήθηκαν από την εφαρμογή, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη και οι ερευνητές τα συνέκριναν με τις συστάσεις των ειδικών για την υγεία και τη διατροφή.

    Τα προκαταρκτικά ευρήματα έδειξαν ότι μόνο το 2,1% του περιεχομένου ταίριαζε με αυτές τις συστάσεις.

    Το 97,9% του περιεχομένου που δεν συμπεριλήφθηκε ταξινομήθηκε ως ανακριβές, εν μέρει ακριβές ή αβέβαιο λόγω έλλειψης επιστημονικών στοιχείων που να υποστηρίζουν τον εκάστοτε ισχυρισμό.

    * Πηγή: Vita

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik

  • Παρίσι: Όσα δεν έδειξαν οι κάμερες, τα έδειξε ο Καραλής στο TikTok - Βίντεο μέσα από το πλοιάριο που μετέφερε τους Έλληνες
    Παρίσι: Όσα δεν έδειξαν οι κάμερες, τα έδειξε ο Καραλής στο TikTok - Βίντεο μέσα από το πλοιάριο που μετέφερε τους Έλληνες

    Η προετοιμασία των αθλητών για την τελετή έναρξης στο Παρίσι, και η συγκίνησή τους όταν κυμάτιζαν την ελληνική σημαία

    Η ελληνική αποστολή των Ολυμπιακών Αγώνων έκανε ποδαρικό, όπως κάθε φορά, στην τελετή έναρξης, με σημαιοφόρους, τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη.
    Μέσω TikTok ο Εμμανουήλ Καραλής μοιράζεται στιγμές από τις μέρες των Ελλήνων αθλητών στο Παρίσι και με τα πλάνα που ανέβασε μετά την τελετή, δείχνει όσα συνέβησαν πριν μπουν στο πλοιάριο που τους μετέφερε δια Σηκουάνα, όπως και τις χιουμοριστικές, αλλά και τις στιγμές δέους, όπως τονίζει στην ανάρτησή του ο αθλητής του επί κοντώ, που έζησαν όλοι μαζί.
    Δείτε το βίντεο
    Στην αρχή, την κάμερα φαίνεται να κράτα η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη η οποία απαθανατίζει τον ενθουσιασμό της ομάδας, που μόλις έχει φορέσει την επίσημη στολή για την περίσταση. Ακολουθούν χιουμοριστικά πλάνα μέσα από το λεωφορείο που τους μετέφερε στο σημείο με το πλοιάριο. Τέλος, το βίντεο του Εμμανουήλ Καραλή στο TikTok, δείχνει βίντεο από την οπτική γωνία των αθλητών μέσα στο πλοιάριο, «Συγκίνηση και δέος» γράφει, μεταξύ άλλων.

    Μία μέρα πριν, ο Καραλής έδειξε στους πάνω από 1 εκατομμύριο ακολούθους του, πώς περνούν με τους υπόλοιπους αθλητές, τη μέρα τους στο Παρίσι.

    Με ένα πλάνο από το κρεβάτι του την ώρα που ξυπνάει, λέει στους φίλους του στο TikTok: «Γεια σε όλους, είμαι ο Μανόλο και αυτό είναι το Ολυμπιακό vlog» στην ανάρτηση που έκανε την Πέμπτη 25 Ιουλίου.

    Δείτε το βίντεο
    @flymanolofly Μανολος ο βλογκερ 🤓🫰🏾#olympics #paris2024 #flymanolofly ♬ Storytelling - Adriel
    Στη συνέχεια, ο κάτοχος του Πανελλήνιου Ρεκόρ στο άλμα επί κοντώ έδειξε το μέρος που παίρνουν το πρωινό τους οι αθλητές και στη συνέχεια, κατέγραψε με την κάμερα του κινητού του, το στάδιο, όπου κάνουν τις προπονήσεις τους. Μεταξύ άλλων, απαθανάτισε στιγμή από την προπόνηση του Μίλτου Τεντόγλου, αλλά και τη δική του. Από το κλιπ δεν έλειψαν τα πειράγματα του ενός στον άλλο.

    Ανάμεσα σε όσα έδειξε στο TikTok, ο Εμμανουήλ Καραλής έβγαλε βίντεο και τη στιγμή που ο πατέρας του και η φυσιοθεραπεύτριά του βοηθούν στην προετοιμασία των αθλητών και μεταφέρουν κοντάρια. Μετά την προπόνηση έφαγαν όλοι μαζί και εκμεταλλευτήκαν τον ελεύθερο χρόνο τους με μια βόλτα στην πόλη, για να επιστρέψουν μερικές ώρες αργότερα στο ξενοδοχείο τους και να ξεκουραστούν.
    Πηγή: Protothema.gr
  • ΗΠΑ: Εγκρίθηκε νομοσχέδιο που απαγορεύει το TikTok
    ΗΠΑ: Εγκρίθηκε νομοσχέδιο που απαγορεύει το TikTok

    Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ πέρασε το Σάββατο ένα νομοσχέδιο που απαγορεύει το TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες, εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικών μέσων ενημέρωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του εντός ενός έτους.

    Η απόφαση των Ρεπουμπλικάνων της Βουλής των Αντιπροσώπων να συμπεριλάβουν το TikTok ως μέρος ενός ευρύτερου πακέτου εξωτερικής βοήθειας, που αποτελεί προτεραιότητα για τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν με ευρεία υποστήριξη από το Κογκρέσο για την Ουκρανία και το Ισραήλ, επιτάχυνε την απαγόρευση.

    Ο λόγος είναι πως τόσο οι Δημοκρατικοί όσο και οι Ρεπουμπλικάνοι εξέφρασαν ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια και τον ιδιοκτήτη της εφαρμογής, την κινεζική εταιρεία τεχνολογίας ByteDance Ltd.

    Το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με ψήφους 360-58.

    Ένας χρόνος περιθώριο για να πουληθεί το TikTok

    Ακόμα και αν η νομοθεσία γίνει νόμος, ωστόσο, η εταιρεία θα έχει περιθώριο ενός έτους για να βρει αγοραστή και πιθανότατα θα προσπαθήσει να προσβάλει το νόμο στο δικαστήριο, υποστηρίζοντας ότι θα στερήσει από τα εκατομμύρια των χρηστών της εφαρμογής τα δικαιώματα της Πρώτης Τροπολογίας.

    Οι δικαστικές θα μπορούσαν να καθυστερήσουν σημαντικά το χρονοδιάγραμμα που όρισε το Κογκρέσο ή να εμποδίσουν την έναρξη ισχύος του νόμου.

    Η εταιρεία άσκησε σκληρή πίεση κατά της νομοθεσίας, ωθώντας τους 170 εκατομμύρια χρήστες της εφαρμογής στις ΗΠΑ - πολλοί από τους οποίους είναι νέοι - να καλέσουν το Κογκρέσο και να εκφράσουν την αντίθεσή τους. Ωστόσο, η σφοδρότητα των αντιδράσεων, όπως αναφέρει το CBS, εξόργισε τους νομοθέτες στο Καπιτώλιο, καθώς υπάρχει ευρεία ανησυχία για τις κινεζικές απειλές προς τις ΗΠΑ.

    «Δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε και να σας υπερασπιζόμαστε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του TikTok Shou Zi Chew σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα τον περασμένο μήνα.

    Απευθυνόμενος στους χρήστες της εφαρμογής, τόνισε: «Θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε, συμπεριλαμβανομένης της άσκησης των νομικών μας δικαιωμάτων, για να προστατεύσουμε αυτή την καταπληκτική πλατφόρμα που δημιουργήσαμε μαζί σας».

    Νομική αμφισβήτηση του νόμου

    Η αμερικανική κυβέρνηση δεν έχει παράσχει δημόσια στοιχεία που να δείχνουν ότι το TikTok μοιράστηκε δεδομένα χρηστών των ΗΠΑ με την κινεζική κυβέρνηση ή πείραξε τον δημοφιλή αλγόριθμο της εταιρείας, ο οποίος επηρεάζει τι βλέπουν οι Αμερικανοί.

    Η εταιρεία έχει βάσιμους λόγους να πιστεύει ότι μια νομική αμφισβήτηση θα μπορούσε να είναι επιτυχής, έχοντας σημειώσει κάποια επιτυχία σε προηγούμενες νομικές μάχες σχετικά με τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ.

    Τον Νοέμβριο, ένας ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε έναν νόμο της Μοντάνα που θα απαγόρευε τη χρήση του TikTok σε όλη την πολιτεία μετά από μήνυση της εταιρείας και πέντε δημιουργών περιεχομένου που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

    Πηγή: ethnos.gr

  • TikTok: Τι συνέβη όταν το απέκλεισε το πολυπληθέστερο έθνος του κόσμου
    TikTok: Τι συνέβη όταν το απέκλεισε το πολυπληθέστερο έθνος του κόσμου

    Η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε ένα νομοσχέδιο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πανεθνική απαγόρευση του TikTok

    Καθώς οι φίλοι του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες ανησυχούν μήπως χάσουν την πρόσβαση στην εξαιρετικά δημοφιλή εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, μπορούν να πάρουν μαθήματα από μια χώρα στην άλλη άκρη του κόσμου.

    Την Τετάρτη, η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ψήφισε ένα νομοσχέδιο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πανεθνική απαγόρευση του TikTok. Ενώ η κινεζικής ιδιοκτησίας εφαρμογή δεν εξαφανίζεται σύντομα από τα τηλέφωνα των Αμερικανών, πολλοί από τους 170 εκατομμύρια χρήστες της στη χώρα είναι βαθιά ταραγμένοι.

    Αλλά εδώ είναι αυτά που πρέπει να γνωρίζουν: Είναι δυνατόν να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν σε έναν κόσμο χωρίς TikTok.

    Το παράδειγμα της Ινδίας

    Τον Ιούνιο του 2020, μετά από μια βίαιη σύγκρουση στα σύνορα Ινδίας-Κίνας που άφησε πίσω της τουλάχιστον 20 Ινδούς στρατιώτες νεκρούς, η κυβέρνηση στο Νέο Δελχί απαγόρευσε ξαφνικά το TikTok και πολλές άλλες γνωστές κινεζικές εφαρμογές.

    «Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι όταν η Ινδία απαγόρευσε το TikTok και πολλές κινεζικές εφαρμογές, οι ΗΠΑ ήταν οι πρώτες που επαίνεσαν την απόφαση», δήλωσε ο Nikhil Pahwa, ιδρυτής της τεχνολογικής ιστοσελίδας MediaNama με έδρα το Δελχί. «[Ο πρώην] υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάικ Πομπέο είχε χαιρετίσει την απαγόρευση, λέγοντας ότι "θα ενισχύσει την κυριαρχία της Ινδίας"».

    Ενώ η απότομη απόφαση της Ινδίας σόκαρε τα 200 εκατομμύρια χρήστες του TikTok στη χώρα, στα τέσσερα χρόνια που μεσολάβησαν από τότε, πολλοί έχουν βρει άλλες κατάλληλες εναλλακτικές λύσεις.

    «Η απαγόρευση του Tiktok οδήγησε στη δημιουργία μιας ευκαιρίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων ... Μια βάση 200 εκατομμυρίων χρηστών χρειαζόταν κάπου να πάει», δήλωσε ο Pahwa, προσθέτοντας ότι τελικά ήταν οι αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας που εκμεταλλεύτηκαν τη στιγμή με τις νέες προσφορές τους.

    Η ζωή χωρίς TikTok

    Η απαγόρευση δεν ήταν ανώδυνη. Οι Ινδοί TikTokkers είχαν να αντιμετωπίσουν σύγχυση ή και αγωνία τις ημέρες και τους μήνες που ακολούθησαν.

    Μέχρι το 2020, το TikTok είχε γίνει εξαιρετικά δημοφιλές μεταξύ των Ινδών που αναζητούσαν ανακούφιση από τις πιέσεις των αυστηρών απαγορεύσεων που σχετίζονται με το Covid.

    «Όλοι στην Ινδία θέλουν να γίνουν αστέρες του Bollywood και το TikTok έκανε αυτό το όνειρο δυνατό, κάνοντας τους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στις μικρές πόλεις, αστέρες εν μία νυκτί», δήλωσε ο Saptarshi Ray, επικεφαλής του τμήματος προϊόντων της Viralo, μιας πλατφόρμας μάρκετινγκ επιρροής με έδρα το Bengaluru.

    Αλλά δεν άργησαν να δημιουργηθούν και άλλοι δρόμοι για τη δημιουργικότητά τους και τα εμπορικά τους εγχειρήματα.

    Ακολούθησε ένας άγριος αγώνας μεταξύ των αμερικανικών τεχνολογικών κολοσσών και των εγχώριων νεοφυών επιχειρήσεων για την κάλυψη του κενού. Μέσα σε μια εβδομάδα από την απαγόρευση, το Instagram που ανήκει στη Meta εξαργύρωσε το κέρδος λανσάροντας το αντίγραφο του TikTok, το Instagram Reels, στην Ινδία. Η Google παρουσίασε τη δική της προσφορά σύντομων βίντεο, το YouTube Shorts.

    Οι εγχώριες εναλλακτικές λύσεις, όπως η MX Taka Tak και η Moj, άρχισαν επίσης να βλέπουν αύξηση της δημοτικότητας και εισροή χρηματοδότησης.

    Ωστόσο, αυτές οι τοπικές νεοφυείς επιχειρήσεις σύντομα ξεφούσκωσαν, μη μπορώντας να φτάσουν την εμβέλεια και την οικονομική δύναμη πυρός των αμερικανικών εταιρειών, οι οποίες ακμάζουν.

    Επικαλούμενος ανεξάρτητα ευρήματα της εταιρείας συμβούλων Oxford Economics, εκπρόσωπος της Google δήλωσε ότι «το δημιουργικό οικοσύστημα του YouTube» συνέβαλε περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια στην ινδική οικονομία το 2022.

    Σύμφωνα με τον Ray, οι Ινδοί δημιουργοί περιεχομένου μετέφεραν γρήγορα όλο το παλιό περιεχόμενο που είχαν γυρίσει για το TikTok σε Instagram Reels και YouTube Shorts. «Ορισμένοι Influencers ανέβαζαν επτά Reels την ημέρα και κέρδιζαν τέσσερα έως πέντε εκατομμύρια συνδρομητές το χρόνο», είπε.

    Όμως δεν μπόρεσαν όλοι να δημιουργήσουν ένα σημαντικό κοινό σε αυτές τις πλατφόρμες.

    Ζητήματα ασφάλειας

    Αμερικανοί αξιωματούχοι και νομοθέτες εκφράζουν εδώ και καιρό ανησυχίες ότι η κινεζική κυβέρνηση θα μπορούσε να υποχρεώσει τη μητρική εταιρεία ByteDance της TikTok να παραδώσει τα δεδομένα που συλλέγονται από Αμερικανούς χρήστες.

    Οι ειδικοί σε θέματα κυβερνοασφάλειας λένε ότι οι ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια γύρω από το TikTok παραμένουν σε μεγάλο βαθμό υποθετικές. Οι Ινδοί εμπειρογνώμονες, ωστόσο, λένε ότι η εκκαθάρισή του από την εθνική ψηφιακή ζωή δεν οδήγησε σε έναν ασφαλέστερο χώρο.

    Οι Αμερικανοί νομοθέτες φοβούνται επίσης ότι η εφαρμογή θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως εργαλείο για το Πεκίνο ώστε να διαδώσει προπαγάνδα, παραπληροφόρηση ή να επηρεάσει τους Αμερικανούς. Η αφαίρεση του TikTok δεν έχει απομονώσει τους Ινδούς από αυτές τις απειλές.

    Πηγή: ethnos.gr

  • TikTok: Γίνεται η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη στην Ιστορία με πάνω από 11 εκατ. έσοδα ημερησίως!
    TikTok: Γίνεται η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη στην Ιστορία με πάνω από 11 εκατ. έσοδα ημερησίως!

    Το TikTok έγινε η πρώτη εφαρμογή που δεν είναι παιχνίδι για κινητά και απέφερε 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε καταναλωτικές δαπάνες παγκοσμίως, σύμφωνα με νέα έκθεση. Έτσι, αναμένεται να γίνει η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη όλων των εποχών!

    Οι άλλες τέσσερις εφαρμογές που αναγνώρισε ο πάροχος υπηρεσιών πληροφοριών εφαρμογών data.ai ότι έφτασαν το ορόσημο είναι όλα παιχνίδια: το Candy Crush Saga της Activision Blizzard, το Honor of Kings της Tencent, το Monster Strike της Mixi και το Clash of Clans της Supercell.

    Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύτηκε τη Δευτέρα, το Candy Crush είναι το κορυφαίο παιχνίδι όλων των εποχών με πάνω από 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες χρηστών κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Οι συνολικές τιμές βασίζονται στα έσοδα που προέρχονται από το Google Play και το App Store της Apple. Αλλά το TikTok αναμένεται να είναι ακόμη υψηλότερα από το δημοφιλές παιχνίδι!

    Ξοδεύουν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα

    «Το TikTok είναι έτοιμο να γίνει η πιο κερδοφόρα εφαρμογή για κινητά που έχει υπάρξει ποτέ -πλησιάζοντας το ορόσημο των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024. Οι χρήστες ξοδεύουν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα δίνοντας tips στους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου, οδηγώντας το TikTok να ξεπεράσει το πιο κερδοφόρο παιχνίδι για κινητά στον κόσμο μέχρι σήμερα», δήλωσε η Lexi Sydow, επικεφαλής του τμήματος Insights της data.ai, γράφει το CNN.

    Οι δαπάνες προέρχονται από τις αγορές «νομισμάτων» εντός της εφαρμογής του TikTok, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά δώρων για τους influencers στην πλατφόρμα. Αυτά τα δώρα ανταμείβουν τους δημιουργούς για το περιεχόμενό τους και μπορούν να εξαργυρωθούν, με την TikTok να διατηρεί το 50% της πληρωμής.

    Πόσες ώρες δουλεύουν οι TikTokers την εβδομάδα;

    «Οι TikTokers είναι έτοιμοι να περάσουν 40 ώρες εβδομαδιαίας εργασίας κάθε μήνα στην εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2024, που είναι αυξημένο κατά 22% από το 2023», πρόσθεσε.

    Σύμφωνα με την data.ai, η πιο δημοφιλής αγορά του TikTok εντός της εφαρμογής φέτος ήταν το πακέτο των 1.321 νομισμάτων για 19,99 δολάρια, το οποίο, όπως είπε, αποτελεί περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων της εφαρμογής εντός της εφαρμογής. Εκτός από τις δαπάνες εντός της εφαρμογής, η εξαιρετικά δημοφιλής εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας έχει και άλλες πηγές εσόδων, όπως η διαφήμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Ο πάροχος δεδομένων δήλωσε ότι η εφαρμογή γνωριμιών Tinder και η πλατφόρμα βίντεο YouTube είναι οι επόμενες εφαρμογές που βρίσκονται πιο κοντά στο ορόσημο των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αλλά απέχουν από το TikTok κατά 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Murat Erdem: Αυτός είναι ο «Τούρκος Τόνι Σφήνος» που έχει γοητεύσει όλο το TikTok! Γιατί είναι τόσο διάσημος
    σε Viral
    Murat Erdem: Αυτός είναι ο «Τούρκος Τόνι Σφήνος» που έχει γοητεύσει όλο το TikTok! Γιατί είναι τόσο διάσημος

    Ο Murat Erdem από την Τουρκία είναι το πρόσωπο των ημερών στο TikTok έχοντας ενθουσιάσει τους χρήστες με το μοναδικό του στυλ από την δεκαετία του ’70, που θυμίζει τον Τόνι Σφήνο, και την γοητεία που εκπέμπει στα βίντεο που ανεβάζει στην πλατφόρμα.

    O Murat έχει πάνω από 340.000 ακόλουθους ενώ δεκάδες χιλιάδες είναι και τα χιουμοριστικά βίντεο που ανεβάζουν άλλοι χρήστες με τον ίδιο πρωταγωνιστή.

    Σύμφωνα με το τουρκικό site marasmanset.com, ο Murat είναι 40 ετών και διατηρεί κατάστημα με μπαχαρικά και ξηρούς καρπούς στην πλατεία της Δημοκρατίας, της πόλης Καχραμάνμαρας.

    Πηγαίνει για δουλειά με παντελόνι καμπάνα και πουκάμισα με μεγάλους γιακάδες και τραβάει την προσοχή του κόσμου. Ωστόσο, το στυλ του είναι εμπνευσμένο από τον Τούρκο τραγουδιστή και ηθοποιό Φερντί Ταϊφούρ, που είχε ως πρότυπο από τα παιδικά του χρόνια.

    «Μεγαλώσαμε με τα τραγούδια και τις ταινίες του, η αγάπη μου για εκείνον ξεκινά από μικρή ηλικία. Μου λείπει η δεκαετία του '70, εκείνος ο τρόπος ζωής και ντυσίματος. Φοράω κουστούμια από 12 χρονών. Είναι ευχαριστημένος από το ενδιαφέρο, τον σεβασμό και την αγάπη του κόσμου», λέει στο τουρκικό μέσο.

    Επίσης, τονίζει πως χαίρεται που πηγαίνει κόσμος στο μαγαζί του και του ζητά φωτογραφίες και βίντεο.

    Πηγή: ethnos.gr
  • Το απόλυτο, πανεύκολο, τιπ για να μη μυρίζει το σπίτι όταν τηγανίζετε ψάρια!
    σε Plus +
    Το απόλυτο, πανεύκολο, τιπ για να μη μυρίζει το σπίτι όταν τηγανίζετε ψάρια!

    Τα ψάρια είναι αναπόσπαστο κομμάτι της μεσογειακής διατροφής και των ελληνικών νοικοκυριών. Ειδικά το τηγανητό ψάρι λατρεύεται από μικρούς και μεγάλους, ωστόσο το μαγείρεμά του κάποιες φορές είναι... έντονο.

    Μια χρήστης του TikTok βρήκε ένα τιπ για το πώς να τηγανίστε ψάρι και να μην μυρίζει όλο το σπίτι μετά.

    Και ο τρόπος είναι πολύ απλός, με υλικά που έχουν όλοι στο ντουλάπι τους.

    Σε διπλανό μάτι από το τηγάνι, βάλτε ένα κατσαρολάκι με νερό και ρίξτε κανέλα, είτε σκόνη είτε ακόμα καλύτερα σε στικ και αφήστε το να βράζει όσο μαγειρεύετε το ψάρι.

    Μέσα στο νερό μπορείτε να βάλετε και λίγο λεμόνι ή και αιθέριο έλαιο κανέλας και το σπίτι θα μοσχομυρίζει καθώς καλύπτει τη μυρωδιά του ψαριού.

    Για έξτρα τιπ καλό είναι να αερίζεται και ο χώρος της κουζίνας και έτσι το τηγάνισμα να γίνει ακόμα πιο ευχάριστο.

    Πηγή: TikTok///www.tiktok.com/@citygirlthe3rd">citygirlthe3rd - ethnos.gr

    Photo by Karl Callwood on Unsplash

  • Με... καπέλο και σκέιτ ο Μητσοτάκης στο TikTok μιλά για το Youth Pass
    Με... καπέλο και σκέιτ ο Μητσοτάκης στο TikTok μιλά για το Youth Pass

    Νέο βίντεο στο TikTok ανήρτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για να ενημερώσει τους νέους για το Youth Pass, ενώ έκανε και μια κίνηση έκπληξη, φορώντας ένα καπέλο.

    Στο βίντεο εμφανίζεται η Κύρα Κάπη, διευθύντρια επικοινωνίας, η οποία δίνει στον πρωθυπουργό ένα σκέιτ και ένα καπέλο.

    «Μου είπαν όταν κάνω βίντεο για νέους πρέπει να εμφανίζομαι πιο… νεανικός», σχολίασε ο πρωθυπουργός.

    Στη συνέχεια τόνισε πως η πλατφόρμα για το Youth Pass θα είναι ανοιχτή ως τις 5 Δεκεμβρίου. Έχουν γίνει 112.000 αιτήσεις από νέους 18-19 ετών και θα μπορούν να γίνουν άλλες 90.000 με βάση τους πόρους που έχουν διατεθεί.

    «Αξιοποιήστε το για υπηρεσίες, πολιτισμού, τουρισμού και μεταφορών», λέει ο κ. Μητσοτάκης που κλείνει το βίντεο με ένα αστείο για τα σκέιτ.

    Δείτε το βίντεο:

    Πηγή: ethnos.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο