Πολλά ακόμη μοντέλα του νέου gadget, του πρώτου hardware που λάνσαρε η εταιρεία μετά τον θάνατο του Στιβ Τζομπς, ξεπούλησαν μέσα σε λίγα λεπτά από το άνοιγμα της ιστοσελίδας για προπαραγγελίες
Οι φιλοδοξίες της Apple να μετατραπεί σε ένα πολυτελές brand name αποδείχθηκαν ρεαλιστικές μετά από την απίστευτη ζήτηση των ακριβών κομματιών του Apple Watch, η διάθεση του οποίου ξεκίνησε σήμερα μέσω του διαδικτύου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι χρειάστηκε λιγότερο από μία ώρα για να ξεπουλήσει η εταιρεία όλα τα ακριβά κομμάτια του gadget σε ΗΠΑ και Κίνα, δηλαδή τα χρυσά ρολόγια οι τιμές των οποίων κυμαίνονταν από 10 εώς 17 χιλιάδες δολάρια!
Πολλά ακόμη μοντέλα του Apple Watch, της πρώτης γραμμής hardware που λάνσαρε η εταιρεία μετά τον θάνατο του Στιβ Τζομπς, ξεπούλησαν μέσα σε λίγα λεπτά από το άνοιγμα της ιστοσελίδας για προπαραγγελίες λίγο μετά τα μεσάνυχτα (ώρα Καλιφόρνιας).
Τα περισσότερα κομμάτια θα παραδοθούν στους πελάτες στα τέλη Απριλίου, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι μερικά από τα μοντέλα, όπως το χρυσό με κόκκινο δερμάτινο λουράκι αξίας 17.000 δολαρίων δεν είναι πλέον διαθέσιμα μέχρι τον Αύγουστο.
Η Apple είχε προειδοποιήσει μια μέρα νωρίτερα ότι οι προμήθειες του «καυτού» νέου προϊόντος της θα είναι περιορισμένες, καθώς υπήρξαν αναφορές για δυσκολίες στην κατασκευή του υπολογιστή-μινιατούρα.
Η διάθεση του νέου προϊόντος αποτελεί την πρώτη δοκιμασία για την Angela Ahrendts, αντιπρόεδρο λιανικής και Online καταστημάτων της Apple, από τη στιγμή που άφησε την Burberry για τους νέους εργοδότες της πριν από έναν χρόνο.
Η Ahrendts είχε προβλέψει την τεράστια ζήτηση που θα είχε το νέο gadget και γι' αυτό είχε ανακοινώσει ότι παραγγελίες θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά καταρχάς, ώστε να εξυπηρετηθούν ευκολότερα οι υποψήφιοι αγοραστές. Με την υποχρεωτική online συναλλαγή η εταιρεία στοχεύει να αποφύγει τις τεράστιες ουρές έξω από τα καταστήματά της.
Παρόλα αυτά, για όσους δεν μπορούν ή δεν πρόλαβαν να αγοράσουν το προϊόν, υπάρχει η επιλογή του να δοκιμάσουν ένα ρολόι στα καταστήματα της Apple κλείνοντας ένα ραντεβού. Η Apple δίνει 15 λεπτά σε μελλοντικούς υποψήφιους αγοραστές για δοκιμή σε ένα κανονικό μοντέλο και 30 λεπτά για να δοκιμάσουν την χρυσή έκδοση, που είναι διαθέσιμη μόνο σε επιλεγμένα καταστήματα.