Απόδειξη για το τελευταίο αποτελεί το γεγονός πως αν και οι οικιακές κονσόλες αποτελούσαν περί το 80% της βιομηχανίας παιχνιδιών μια δεκαετία πριν, τώρα έχουν πέσει περίπου στο μισό του ποσοστού αυτού.
Ο CEO της ΕΑ, John Riccitiello, αποκάλυψε το γεγονός αυτό στο site IndustryGamers την εβδομάδα αυτή, σε συνέχεια της πρόσφατης ανακοίνωσης της εταιρείας για καλύτερα του αναμενόμενου οικονομικά αποτελέσματα.
"Οι κονσόλες αποτελούν σήμερα το 40% της βιομηχανίας παιχνιδιών, οπότε τι πραγματικά έχουμε στα χέρια μας; Έχουμε μια νέα πλατφόρμα hardware και κυκλοφορούμε γι' αυτήν software κάθε 90 ημέρες. Η πλέον αναπτυσσόμενη πλατφόρμα μας είναι το iPad τη στιγμή αυτή και αυτό δεν ίσχυε 18 μήνες πριν.", δήλωσε το αφεντικό της ΕΑ.
"Κάθε 5 χρόνια βλέπετε μια νέα κονσόλα ή πλατφόρμα, την ίδια περίπου χρονική στιγμή, με περίπου τις ίδιες ή παρόμοιες αναβαθμίσεις ή υπηρεσίες. Πρόκειται ουσιαστικά περί διαδικασίας ανακύκλωσης – τη συνηθίσαμε και μας φαίνεται νορμάλ. Εντούτοις, δεν είναι και η πλέον έξυπνη κίνηση για να λειτουργήσει επιτυχημένα σε βάθος χρόνου μια βιομηχανία."
"Πιστεύω πως υπάρχουν πολύ περισσότερα από πλευράς αξίας για τους καταναλωτές στις ιδέες cross-platform gameplay ανάμεσα σε μια κονσόλα, σε ένα PC, μια handheld συσκευή και ένα κοινωνικό δίκτυο από ότι στα υπερεξελιγμένα γραφικά."
Η ΕΑ έχει ήδη κυκλοφορήσει πάνω από 30 μεγάλους τίτλους για το iPad, αποκτώντας το πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ ο ίδιος ο John Riccitiello τονίζει πως υπάρχουν πολλά ακόμα σχέδια και υπό ανάπτυξη ενέργειες τις οποίες θα δούμε στο άμεσο μέλλον.