Το Youtube σχεδιάζει να καταργήσει τις διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν.
Η συγκεκριμένη αλλαγή θα εφαρμοστεί από τις αρχές του επόμενου έτους και όπως επιβεβαίωσε η Google, η πλατφόρμα αναπαραγωγής βίντεο επιδιώκει να επικεντρωθεί σε λύσεις οι οποίες θα ικανοποιούν τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές.
Όπως αναφέρει το Youtube: «Ως μέρος αυτής της προσπάθειας έχουμε αποφασίσει να σταματήσουμε την υποστήριξη στις unskippable διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων από το 2018 και να επικεντρωθούμε σε μορφές που λειτουργούν καλά τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές».