Τεχνολογία

Συσκευή εντοπίζει τη γεωγραφική θέση χαμένων ιστιοπλοϊκών και στέλνει και SOS

Συσκευή εντοπίζει τη γεωγραφική θέση χαμένων ιστιοπλοϊκών και στέλνει και SOS

Δημιουργήθηκε συσκευή η οποία μπορεί να εντοπίζει τη γεωγραφική θέση στην οποία βρίσκεται ένα ιστιοπλοϊκό ή κάποιο μικρότερο σκάφος, αλλά και να στείλει σήμα SOS σε περίπτωση κινδύνου.

Έχει μέγεθος όσο ένα μικρό βιβλίο και την έχει δημιουργήσει ομάδα Ελλήνων ειδικών της πληροφορικής και ανάπτυξης ηλεκτρονικών προϊόντων.

Όπως ανέφερε ο Γιώργος Κούτρας, ιδρυτής και CEO της ελληνικής start up εταιρίας OpenIchnos, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, Πρακτορείο FM 104,9, αυτό το τεχνολογικό σύστημα είναι μια μείξη hardware και software και έχει κύριο στόχο την εξυπηρέτηση των εταιριών που νοικιάζουν τα σκάφη έτσι ώστε όσοι αναλαμβάνουν να τα οδηγήσουν να γνωρίζουν που ακριβώς που βρίσκονται με μια δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας με την εταιρεία.

Ειδικότερα η συσκευή εντοπίζει τη θέση του σκάφους, μέσω του δορυφορικού συστήματος εντοπισμού θέσης GPS αλλά και του παγκόσμιου συστήματος επικοινωνίας Iridium.

Η συσκευή είναι πολύ απλή στην εγκατάσταση της, αδιάβροχη, από ανοξείδωτο ατσάλι ναυτιλίας, ανθεκτική στις καιρικές συνθήκες και διαθέτει αυτονομία χάρη σε ηλιακό πάνελ.
Μπορεί, ωστόσο, και να λειτουργήσει για εξήντα ημέρες χωρίς ηλιοφάνεια.

Σύμφωνα με τον κ. Κούτρα, σε έναν τομέα που έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια όπως αυτός της ενοικίασης σκαφών, υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον από τις εταιρείες. Αυτές θα μπορούν πλέον να επικοινωνούν με αυτόν τον τρόπο με τους πελάτες τους, σε περίπτωση προβλήματος ή σε περίπτωση που το σκάφος βρίσκεται σε τοποθεσίες όπου η κάλυψη από κάποιο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας είναι περιορισμένη.

Οι Έλληνες δημιουργοί του συστήματος βρίσκονται σε συζητήσεις με διάφορους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό και στην βόρεια Ελλάδα και στην Κρήτη ενώ θέτουν ως στόχο μια μεγάλη παγκόσμια αγορά, εκείνη της διαχείρισης στόλου οχημάτων και σκαφών, της οποίας ο τζίρος υπολογίστηκε για το 2015 στα 8 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η παρουσίαση και εμπορική διάθεση του τελικού προϊόντος προγραμματίζεται να γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2017. Ωστόσο ήδη η εταιρία, που έχει έδρα στην Κρήτη, μετρά στο ενεργητικό της μια επιτυχία καθώς κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση στο διαγωνισμό Bluegrowth που διεξήχθη τον περασμένο Δεκέμβριο στον Πειραιά.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup