Σύμφωνα με την εταιρεία, ο συνολικός τζίρος έφτασε το $1.18 δισ. (άνοδος 5% σε σύγκριση με το περυσινό διάστημα), από τα οποία τα $992 εκατ. προέρχονται από διαφημίσεις, αριθμός κατά $70 εκατ. από αυτό που περίμεναν οι αναλυτές και κατά $120 εκατ. μεγαλύτερος από πέρυσι. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Sponsored Stories αποφέρουν πλέον $1 εκατ. ημερησίως στη Facebook!
Ακόμη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι συνολικοί χρήστες έχουν φτάσει τα 955 εκατ. (από 901 εκατ. τον Απρίλιο), αυξημένοι κατά 29% σε σύγκριση με πέρυσι, εκ των οποίων οι 552 εκατ. επισκέπτονται το κοινωνικό δίκτυο κάθε ημέρα. Παράλληλα, οι mobile χρήστες έχουν φτάσει τα 543 εκατ. (αύξηση 67%).
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Mark Zuckerberg απέρριψε για ακόμα μία φορά τις φήμες για τη δημιουργία κάποιου Facebook Phone, λέγοντας ότι δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο αυτή τη στιγμή, και η προσοχή είναι στραμμένη στην ενσωμάτωση του κοινωνικού δικτύου σε άλλα λειτουργικά συστήματα.
Πάντως, οι αγορές δεν είδαν με καλό μάτι τα νούμερα της Facebook και σήμερα η μετοχή έχει κατρακυλήσει στην χαμηλότερη τιμή της (μικρής) ιστορίας της.