Τεχνολογία

Νέο λογισμικό τεχνίτης νοημοσύνης σου κλείνει ραντεβού σε γιατρό και κομμωτήριο

Νέο λογισμικό τεχνίτης νοημοσύνης σου κλείνει ραντεβού σε γιατρό και κομμωτήριο

Η Google παρουσίασε ένα νέο λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης που κλείνει ραντεβού ή κάνει κρατήσεις από το τηλέφωνο εκ μέρους των χρηστών, κάνοντας φωνητικές συνομιλίες για λογαριασμό τους.

Π.χ. με ένα ιατρείο, ένα κομμωτήριο ή ένα εστιατόριο. Όπως έκανε γνωστό ο διευθύνων σύμβουλος Σουντάρ Πιντσάι, κατά το ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών της αμερικανικής εταιρείας στην Καλιφόρνια, το νέο «έξυπνο» εργαλείο Google Duplex θα αρχίσει πειραματικά μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Αν όντως «δουλέψει», τότε, οι αναλυτές εκτιμούν, σύμφωνα με το BBC, ότι θα δώσει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο Google Assistant σε σχέση με τους προσωπικούς ψηφιακούς βοηθούς άλλων εταιρειών. Ακόμη, ο Google Assistant θα εμπλουτισθεί με έξι νέες φωνές.

Η επίδειξη που έκανε η Google, δείχνει ότι η φωνή που δημιουργείται από τον υπολογιστή, είναι πιο φυσική από κάθε άλλη έως τώρα, ενώ δεν φαίνεται να παράγεται από μηχάνημα, καθώς κάνει ακόμη και τα χαρακτηριστικά κομπιάσματα του τύπου «εεε...».

Πάντως, σύμφωνα με αναλυτές, μένει να φανεί στην πράξη κατά πόσο όντως οι χρήστες θα εμπιστεύονται ένα λογισμικό να τηλεφωνά και να συνδιαλέγεται εκ μέρους τους.

Στην ίδια εκδήλωση, η Google παρουσίασε και άλλες καινοτομίες, όπως μια βελτιωμένη έκδοση του εργαλείου Google News, που -χάρη στο νέο χαρακτηριστικό Full Coverage (Πλήρης κάλυψη)- επιτρέπει στους χρήστες να μάθουν περισσότερα για τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν, παρέχοντας μια μεγαλύτερη ποικιλία τίτλων από διάφορες αξιόπιστες πηγές, σε συνδυασμό με ερωταπαντήσεις, αναρτήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.

Ακόμη, προστέθηκαν νέα χαρακτηριστικά στους «Χάρτες» (Google Maps), μεταξύ άλλων γραφικά επαυξημένης πραγματικότητας και χαρακτήρες καρτούν, που διευκολύνουν τον χρήστη να καταλάβει τις οδηγίες για τον προορισμό του.
Έχει επίσης βελτιωθεί η ικανότητα του λογισμικού της Google να καταλαβαίνει πού ακριβώς βρίσκεται ο χρήστης της συσκευής, χάρη στο νέο σύστημα VPS (Visual Positioning System), που χρησιμοποιεί την κάμερα της φορητής συσκευής για να συμπληρώνει τα στοιχεία του GPS. Οι αλλαγές θα τεθούν σε εφαρμογή από φέτος το καλοκαίρι.

Επίσης, το «εξυπνότερο» πλέον Gmail θα μπορεί να συμπληρώνει αυτόματα προτάσεις, ανάλογα με τις πληροφορίες που έχει συλλέξει για τον χρήστη.
Ενώ και το πιο «έξυπνο» Google Photos θα προτείνει στο χρήστη να στέλνει αντίγραφα της φωτογραφίας στα πρόσωπα από τις επαφές του χρήστη, τα οποία το λογισμικό θα αναγνωρίζει στη φωτογραφία. Θα μπορεί επίσης να μετατρέπει αυτόματα τις μαυρόασπρες φωτογραφίες σε έγχρωμες και να μετατρέπει τις φωτογραφίες εγγράφων σε αρχεία pdf. Οι αλλαγές αυτές θα τεθούν σε ισχύ μέσα στο επόμενο δίμηνο.

Η εταιρεία παρουσίασε, επίσης, πρωτοβουλίες «ψηφιακής ευημερίας», ώστε να ενθαρρυνθούν οι χρήστες, ιδίως οι νέοι, να «ξεκολλήσουν» από τις οθόνες τους. Μεταξύ άλλων, ένα νέο εργαλείο του Android θα ενημερώνει τους χρήστες πόση ώρα έχουν περάσει χρησιμοποιώντας διάφορες εφαρμογές (apps) και θα τους δίνει τη δυνατότητα να θέτουν οι ίδιοι ένα ανώτατο όριο χρόνου που θέλουν να αφιερώνουν στο τηλέφωνό τους.

Εξάλλου, παρουσιάσθηκε η νέα -ένατη κατά σειρά- βελτιωμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος, με την ονομασία Android P. Μεταξύ άλλων, η μπαταρία της συσκευής θα μπορεί να χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προσαρμόζει τη χρήση των εφαρμογών, ώστε να εξοικονομεί ενέργεια.
Επίσης οι συσκευές με Android P θα μαθαίνουν να προσαρμόζουν μόνες τους τη φωτεινότητα της οθόνης, μελετώντας τις χειροκίνητες προτιμήσεις του χρήστη.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Gartner, το Android, το λειτουργικό σύστημα της Google, «τρέχει» στο 86% των κινητών τηλεφώνων (smartphones) που πουλήθηκαν το 2017 σε όλο τον κόσμο (αύξηση 1,1% έναντι του 2016).
Επίσης, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων App Annie, τέσσερις στις πέντε εφαρμογές για κινητά είναι Android.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup