Πώς η αποστολή μαζικών μηνυμάτων στην ουσία παραβιάζει το πνεύμα του νέου κανονισμού
Παρόλο που ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων ο οποίος αφορά στη συλλογή, χρήση και αποθήκευση των προσωπικών δεδομένων, είχε ψηφιστεί από το Συμβούλιο της ΕΕ και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το 2016, δίνοντας χρονικό περιθώριο δύο ετών για την εφαρμογή του από τα κράτη – μέλη, πολλές επιχειρήσεις και εταιρείες βρέθηκαν σε κατάσταση πανικού.
Με αποστολή μαζικών μηνυμάτων στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία καλούσαν τους πολίτες σε ολόκληρη την ΕΕ να συνεχίσουν να μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα, καθώς σε άλλη περίπτωση θα απολέσουν, αναγκαστικά, ένα σημαντικό κομμάτι υποψηφίων πελατών.
Τι είναι ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων
Τα μαζικά e-mails από εταιρείες
Η πρακτική πολλών εταιρειών να αποστέλλουν μαζικά μηχανήματα στους χρήστες του διαδικτύου για να διατηρήσουν τα προσωπικά τους δεδομένα, παρόλο που όπως προβλέπει το ευρωπαϊκό δίκαιο, γίνεται με σαφή και κατανοητή γλώσσα», ενδέχεται να οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα, καθώς πολλοί πολίτες θα αποδεχθούν χωρίς να διαβάσουν λεπτομερώς, τους όρους που θέτει ένα νομικό πρόσωπο για τη χρήση προσωπικών δεδομένων. Ήδη, αρκετοί αναλυτές που ασχολούνται με τα προσωπικά δεδομένα χαρακτηρίζουν την τακτική πολλών εταιρειών ες παραπλανητική, καθώς ζητούν από τους πολίτες να δεχθούν ή να απορρίψουν τη χρήση προσωπικών τους δεδομένων, αντί να επιλέγει ο ίδιος ο πολίτες ποια δεδομένα του επιθυμεί να μοιραστεί με την εταιρεία. Σύμφωνα μάλιστα με νομικούς, η μαζική αποστολή μηνυμάτων σε ηλεκτρονικά ταχυδρομεία πολιτών, ενδέχεται να παραβιάζει το πνεύμα του Νόμου.