Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2021 22:59

Ανασκόπηση 2021: Αυτά είναι τα κορυφαία βίντεο του TikTok

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της, το TikTok αναζήτησε τα βίντεο με τις κορυφαίες επιδόσεις του 2021 και κυκλοφόρησε την επίσημη λίστα.

«Υπάρχει κάτι πραγματικά ιδιαίτερο στην ποικιλόμορφη παγκόσμια κοινότητα του TikTok που οι άνθρωποι απλά δεν μπορούν να βρουν πουθενά αλλού», δήλωσε η Βανέσα Πάππας διευθύνουσα σύμβουλος λειτουργίας του TikTok. «Για εμάς, το 2021 ήταν μια χρονιά σύνδεσης και είδαμε ανθρώπους στο TikTok να γελούν μαζί, να μας διασκεδάζουν, να ξεκινούν πολιτιστικά φαινόμενα και να μας διδάσκουν νέα πράγματα», πρόσθεσε.

«Ήταν απίστευτο να βλέπεις τα βάθη της ψυχαγωγίας και της δημιουργικότητας από αυτήν την κοινότητα και είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε όλους τους τρόπους με τους οποίους συναντηθήκαμε φέτος στο TikTok», τόνισε σε δήλωσή της.

Τα 10 κορυφαία βίντεο του TikTok για το 2021

1. Χορός με drone: 314.1M προβολές

@totouchanemu

2. Ο μικρός Squishy: 270,4 εκατ. προβολές

@chipmunksoftiktok

3. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φρούτο: 238.8 εκατ. προβολές

@youneszarou

4. Ώρα για τάξη στην κουζίνα: 205,8 εκατ. προβολές

@_catben_

5. Όταν ένας σκύλος ζωγραφίζει: 184 εκατ. προβολές

@my_aussie_gal


6. Η «εξαφάνιση» του Zach King: 174,8 προβολές προβολές

@zachking

7. Χορεύοντας: 170,5 εκατ. προβολές

@tracy.oj

8. Please don't go: 107 εκατ. προβολές

@chaotticgoood

9. Η Sunisa Lee πανηγυρίζει το χρυσό της: 30,9 εκατ. προβολές

@sunisalee_

10. Ποιος σε έκανε να χαμογελάς έτσι;: 30,9 εκατ. προβολές

@zeddywill

Πηγή: Ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2021 21:22

Σχετικά Άρθρα

  • Εξιχνιάστηκε υπόθεση revenge porn στην Αμαλιάδα - Την εκβίασαν και όταν δεν τους πλήρωσε “κρέμασαν” το γυμνό της βίντεο στο tiktok
    Εξιχνιάστηκε υπόθεση revenge porn στην Αμαλιάδα - Την εκβίασαν και όταν δεν τους πλήρωσε “κρέμασαν” το γυμνό της βίντεο στο tiktok

    Στην εξιχνίαση σοβαρής υπόθεσης εκδικητικής πορνογραφίας έφτασαν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Ήλιδας, σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την τέλεση της. Οι αστυνομικοί ακολούθησαν τα ψηφιακά ίχνη για να καταφέρουν να φτάσουν στους δράστες του εκβιασμού και της εκδικητικής πορνογραφίας.

    Το ιστορικό

    Μια νεαρή γυναίκα από χωριό της Αμαλιάδας, έπεσε θύμα αγνώστων που την εκβίασαν με βίντεο πιθανότατα μονταρισμένο, που την απεικονίζει γυμνή και το οποίο ανάρτησαν τελικά στην δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Tik Tok.

    Η κοπέλα δέχθηκε την πρώτη προσέγγιση μέσω μηνυμάτων στα social media στις 7 Ιουλίου, όπου οι δράστες την ενημέρωναν πως έχουν στην κατοχή τους το επίμαχο βίντεο και ζήτησαν 105 ευρώ για να μην το αναρτήσουν στο Tik Tok.

    Η κοπέλα φοβούμενη τις συνέπειες αυτής της πράξης, υπέκυψε στον εκβιασμό και κατέθεσε το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που της έστειλαν, ζητώντας να σβήσουν το βίντεο

    Οι δράστες παρά το ότι πήραν τα χρήματα, επανήλθαν στις 15 Ιουλίου, ζητώντας αυτή τη φορά να καταθέσει στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό, το χρηματικό ποσό των 150 ευρώ, για να μην προχωρήσουν στην απειλή τους.

    Η κοπέλα αρνήθηκε και αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας οι δράστες ανάρτησαν το βίντεο σε συγκεκριμένο λογαριασμό στο Tik Tok, λέγοντας της και τη διεύθυνση στην οποία βρίσκεται αναρτημένο, για να επιβεβαιώσει και η ίδια, πως έκαναν πράξη την απειλή τους.

    Με μηνύματα στο ίδιο μέσο - social media - η κοπέλα ανέφερε στους δράστες ότι θα καταβάλει το ποσό, ζητώντας να διαγραφεί το επίμαχο βίντεο. Πράγμα που συνέβη και το υλικό χάθηκε από το Tik Tok.

    Όμως οι δράστες θέλησε να δώσει συνέχεια και με μηνύματα ζήτησε νέο ποσό, 80 ευρώ αυτή τη φορά, να κατατεθούν σε τράπεζα της Ισπανίας. Η κοπέλα αρνήθηκε και οι δράστες ανάρτησαν ξανά το βίντεο στο Tik Tok. Αργότερα όμως μετά από έλεγχο που έγινε από την παθούσα, το βίντεο δεν εντοπίστηκε στην συγκεκριμένη πλατφόρμα…

    Η εξιχνίαση

    Οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Ήλιδας, αναζήτησαν τόσο τα ψηφιακά ίχνη μέσω του λογαριασμού που ανέβηκε το επίμαχο βίντεο, όσο και τον κάτοχο του ελληνικού τραπεζικού λογαριασμού που κατατέθηκαν τα χρήματα.

    Από την έρευνα φάνηκε πως οι δράστες είχαν καταφέρει να αλλοιώσει τα ψηφιακά ίχνη τους, παραπέμποντας σε χώρα της Αφρικής. Ωστόσο εντοπίστηκε που ανήκει ο τραπεζικός λογαριασμός και πλέον το λόγο έχει η δικαιοσύνη…

  • Gen Z: Πώς το TikTok άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούν οι νέοι
    Gen Z: Πώς το TikTok άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούν οι νέοι

    Μέσω των social media η Gen Z δημιουργεί τη δικιά της γλώσσα

    “Demure”, “yapping”, delulu”, είναι κάποιες από τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί πλέον η Gen Z.

    Υπάρχουν περίπου 800.000 δημοσιεύσεις στο TikTok με την ετικέτα #demure. Οι νέοι σήμερα χρησιμοποιούν τη λέξη με έναν τόνο ειρωνείας, για να περιγράψουν τα πάντα.

    Το TikTok αλλάζει τον τρόπο που μιλούν οι νέοι. Άλλες αστείες λέξεις, όπως «κοκέτα», είναι και πάλι της μόδας. Η καθομιλουμένη σημειώνει ανοδική πορεία: η Gen Z λένε χρησιμοποιεί το “yapping” -ελληνιστί, η πάρλα- ή “delulu”.

    Οι νέες λέξεις έχουν γίνει επίσης δημοφιλείς. Για παράδειγμα το “skibidi”, έναν όρο που διαδόθηκε από ένα meme που τραγουδά σε μια τουαλέτα. Σημαίνει «cool», «κακό» ή «too much», ανάλογα με το πλαίσιο.

    Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι λέξεις διαδίδονται πολύ γρήγορα. Τουλάχιστον 100 αγγλικές λέξεις παράγονται ή δίνονται νέο νόημα στο TikTok το χρόνο, εκτιμά ο Tony Thorne, διευθυντής του Slang and New Language Archive στο King’s College του Λονδίνου.

    Μερικοί γλωσσολόγοι πιστεύουν ότι η πλατφόρμα αλλάζει όχι μόνο αυτό που λένε οι νέοι, αλλά και πώς το λένε. Μια “προφορά TikTok”, η οποία περιλαμβάνει “uptalk”, έναν τονισμό που ανεβαίνει στο τέλος των προτάσεων, όλο και εξαπλώνεται.

    Gen Z και μετάλλαξη της γλώσσας

    Η μετάλλαξη της γλώσσας στο TikTok οφείλεται επίσης, σε μεγάλο βαθμό, στην ηλικία των χρηστών του. Οι περισσότεροι είναι 18-34 ετών. Αυτό έχει σημασία γιατί «οι νέοι είναι γλωσσικοί καινοτόμοι», λέει ο Christian Ilbury, γλωσσολόγος στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, στον Economist.

    Για δεκαετίες οι νέοι έχουν δημιουργήσει λέξεις για να ξεχωρίζουν από τους ενήλικες. Στα social media τέτοιοι νεολογισμοί βρίσκουν μεγάλο κοινό. Ο κ. Ilbury το περιγράφει ως «εργασία γλωσσικής ταυτότητας». Οι γονείς το αποκαλούν εδώ και καιρό αναζήτηση προσοχής.

    Όλα αυτά επιταχύνουν την εξέλιξη της γλώσσας . Βέβαια αυτό δυσκολεύει τους δημιουργούς λεξικών, οι οποίοι πρέπει να κρατούν αρχείο του διαρκώς διευρυνόμενου λεξικού. Το Oxford English Dictionary ( OED ) , ο πιο διάσημος χρονικογράφος της γλώσσας της Βρετανίας, προσθέτει μόνο μια λέξη αφού έχει χρησιμοποιηθεί για περίπου πέντε χρόνια. Αυτό είναι πολύ αργό για να συμβαδίσει με τη σύγχρονη γλώσσα. Το OED μόλις τώρα προσθέτει λέξεις όπως «binge-worthy», που ήδη έχει αρχίσει να ξεχνιέται. Η «λέξη της χρονιάς» για το 2023, το «rizz, που προήλθε και διαδόθηκε στο Διαδίκτυο, φαίνεται ωστόσο να χρησιμοποιείται ακόμα.

    Πηγή: In.gr
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Γιατί Snapchat, TikTok και YouTube μπήκαν στο στόχαστρό της
    Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Γιατί Snapchat, TikTok και YouTube μπήκαν στο στόχαστρό της

    Τα αιτήματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς το Snapchat, το TikTok και το YouTube υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA).

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε, την Τετάρτη (2/10), πληροφορίες από το YouTube, το Snapchat και το TikTok σχετικά με τις παραμέτρους που χρησιμοποιούν οι αλγόριθμοί τους για να προτείνουν περιεχόμενο στους χρήστες και τον ρόλο τους στην ενίσχυση ορισμένων συστημικών κινδύνων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με τις εκλογές, την ψυχική υγεία και την προστασία των ανηλίκων.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters, τα αιτήματα που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), «αφορούν επίσης στα μέτρα των πλατφορμών για τον μετριασμό της πιθανής επιρροής των συστημάτων σύστασής τους στη διάδοση παράνομου περιεχομένου, όπως η προώθηση παράνομων ουσιών και η ρητορική μίσους, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε ανακοίνωσή της.

    Ακόμα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι ζήτησε πρόσθετες πληροφορίες από το TikTok σχετικά με τα μέτρα που έχει λάβει η εταιρεία για να εμποδίσει τους κακούς παράγοντες, προκειμένου να χειραγωγήσουν την εφαρμογή, με στόχο να μειώσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τις εκλογές και τον πολιτικό διάλογο.

    Οι εταιρείες τεχνολογίας πρέπει να παράσχουν τις ζητούμενες πληροφορίες έως τις 15 Νοεμβρίου, δήλωσε η Ε.Ε., και στη συνέχεια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αποφασίσει για τα επόμενα βήματα, τα οποία θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν πρόστιμα.

    Επισημαίνεται ότι η Ε.Ε. έχει ανοίξει στο παρελθόν διαδικασίες μη συμμόρφωσης στο πλαίσιο του DSA, ο οποίος απαιτεί από τις εταιρείες τεχνολογίας να κάνουν περισσότερα για την αντιμετώπιση του παράνομου και επιβλαβούς περιεχομένου στις πλατφόρμες τους, όπως είναι το Facebook και το Instagram της Meta, η AliExpress και το TikTok.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Το Tik Tok σταματά την υπηρεσία Music-Streaming Service - Ποιες χώρες αφορά
    Το Tik Tok σταματά την υπηρεσία Music-Streaming Service - Ποιες χώρες αφορά

    Εκτός σύνδεσης από τις 28 Νοεμβρίου, αναμένεται να τεθεί η υπηρεσία Music - Streaming Service του Tik Tok. Μια υπηρεσία που το μέσο ανέπτυξε στην προσπάθειά του να ανταγωνιστεί το Spotify και την Apple.

    Τις νέες αλλαγές ανακοίνωσε σε ανάρτησή του στον ιστότοπό του ίδιο το TikTok, ενώ σύμφωνα με τη Wall Street Journal, αυτό αφορά μόλις τις πέντε χώρες στις οποίες λειτουργούσε η εφαρμογή.

    Οι χώρες αυτές είναι η Ινδονησία, Βραζιλία, Αυστραλία, Σιγκαπούρη και Μεξικό.

    Η εφαρμογή αυτή έδινε την δυνατότητα στους χρήστες του Tik Tok να επιλέγει τραγούδια από μια βιβλιοθήκη αδειοδοτημένης μουσικής, την οποία θα μπορούσαν να συμπεριλάβουν στα βίντεο που δημιουργούσαν.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Τα 8 λεπτά που αρκούν για να στρεβλώσουν την εικόνα που έχουμε για το σώμα μας
    Τα 8 λεπτά που αρκούν για να στρεβλώσουν την εικόνα που έχουμε για το σώμα μας

    Τα βιντεάκια στο TikTok μπορεί να έχουν μικρή διάρκεια, αλλά μεγάλη επίδραση στην ψυχολογία των νεαρών γυναικών και ειδικότερα στην εικόνα που έχουν για το σώμα τους

    Το Tik Tok ξεχωρίζει τα τελευταία χρόνια από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο λόγω των εύπεπτων και μικρών σε μήκος βίντεο όσο και για το ότι είναι ύπουλα εθιστικό. Μέσα σε όλες τις αρνητικές του συνέπειες, μια νεότερη μελέτη από την Αυστραλία, που δημοσιεύθηκε στο Plos One, επισημαίνει και τη διαστρέβλωση της εικόνας του σώματος, ειδικότερα στις νεαρές γυναίκες.

    Σύμφωνα με την Rachel Hogg, Λέκτορα Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Charles Sturt και επικεφαλής της μελέτης, μόλις 8 λεπτά περιεχομένου που επικεντρώθηκε στη δίαιτα, την απώλεια βάρους και την άσκηση είχε άμεση αρνητική επίδραση στην ικανοποίηση από την εικόνα του σώματος. Αυτή η διάρκεια είναι αρκετή για οδηγήσει τους νέους να συγκρίνουν τον εαυτό τους με άλλους και να προσπαθούν για συχνά ανέφικτα – και ανθυγιεινά – πρότυπα ομορφιάς.

    Όπως επισημαίνει η ίδια με άρθρο της στο The Conversation που παρουσιάζει τη μελέτη, η ερευνητική ομάδα θέλησε να διερευνήσει πώς το περιεχόμενο της πλατφόρμας επηρεάζει την εικόνα του σώματος των νεαρών γυναικών. Για να το διερευνήσουν, εξέτασαν τις περιπτώσεις 273 γυναικών, ηλικίας 18 έως 28 ετών, χωρίζοντας τες σε δύο ομάδες. Άτομα με προηγούμενη ή τρέχουσα διάγνωση διατροφικής διαταραχής αποκλείστηκαν από τη μελέτη.

    Ευρέως διαδεδομένο το επικίνδυνο περιεχόμενο

    Στις συμμετέχουσες προβλήθηκε μια σειρά από περιεχόμενο «υπέρ της ανορεξίας» και «fitspiration» που ελήφθη απευθείας από το TikTok για περίπου 7-8 λεπτά. Αυτά τα βίντεο παρουσίαζαν νεαρές γυναίκες που περιόριζαν την πρόσληψη τροφής και έδιναν συμβουλές γυμναστικής και δίαιτας, όπως η περιγραφή μιας διαδικασίας αποτοξίνωσης με χυμούς για απώλεια βάρους. Από την άλλη, οι γυναίκες της άλλη ομάδας (ελέγχου) παρακολούθησαν μια συλλογή 7-8 λεπτών από βίντεο του TikTok με «ουδέτερο» περιεχόμενο, όπως βίντεο με τη φύση, τη μαγειρική και τα ζώα.

    Με μια σειρά από ερωτηματολόγια, οι ερευνητές εκτίμησαν τα επίπεδα ικανοποίησης από την εικόνα του σώματος και τη στάση απέναντι στα πρότυπα ομορφιάς πριν και αφότου οι συμμετέχουσες παρακολούθησαν το περιεχόμενο. Συμπερασματικά, και οι δύο ομάδες ανέφεραν μείωση της ικανοποίησης από την εικόνα του σώματος από πριν έως και μετά την παρακολούθηση των βίντεο. Όμως εκείνοι που εκτέθηκαν σε περιεχόμενο θετικό προς τις διατροφικές διαταραχές, είχαν τη μεγαλύτερη μείωση στην ικανοποίηση από την εικόνα του σώματος. Παρουσίασαν επίσης αύξηση στην εσωτερίκευση των προτύπων ομορφιάς. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος αποδέχεται και ταυτίζεται με τα εξωτερικά πρότυπα ομορφιάς. Η έκθεση σε επιβλαβές περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν οδηγεί πάντα σε βλαβερές συνέπειες, όταν όμως αυτό το περιεχόμενο εσωτερικεύεται, η εικόνα του σώματος είναι πιθανό να επηρεάζεται αρνητικά.

    Πριν από το πείραμα με τα βίντεο, οι επιστήμονες έθεσαν κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τη χρήση του TikTok, εκτιμώντας εξίσου την ενασχόληση με την «υγιεινή» διατροφή και τα συμπτώματα της διαταραγμένης διατροφής. Διαπίστωσαν ότι σε μια κλίμακα που χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση των συμπτωμάτων διατροφικής διαταραχής, οι συμμετέχοντες που ανέφεραν υψηλά (2-3 ώρες την ημέρα) και ακραία (πάνω από 3 ώρες την ημέρα) ποσοστά χρήσης του TikTok είχαν κατά μέσο όρο βαθμολογίες λίγο κάτω από το όριο για κλινικά σημαντικά συμπτώματα διατροφικής διαταραχής. Αυτό υποδηλώνει ότι περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα έκθεσης στο περιεχόμενο του TikTok μπορεί να συνδέονται με τη διαταραχή της διατροφής, αλλά χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να διερευνηθεί αυτό.

    Ωστόσο, η μελέτη εξέτασε μόνο τις βραχυπρόθεσμες συνέπειες της έκθεσης σε τέτοιου είδους περιεχόμενο στο TikTok. Όπως επισημαίνει η ερευνήτρια, θα χρειαστεί διαχρονική έρευνα για να διαπιστωθεί αν οι αρνητικές επιπτώσεις που παρατηρήθηκαν παραμένουν με την πάροδο του χρόνου.

    Τέλος, η Δρ Rachel Hogg επισημαίνει πως, λόγω του αλγορίθμου και της φιλοσοφίας της πλατφόρμας, οι χρήστες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η παρακολούθηση ή η αναζήτηση οποιουδήποτε είδους περιεχομένου που σχετίζεται με το φαγητό, το σώμα ή την άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε ακούσια έκθεση σε διαστρεβλωμένα ιδανικά σώματος. Καταληκτικά, ο περιορισμός του χρόνου στο TikTok θα περιορίσει την έκθεση, αλλά τα ευρήματα δείχνουν ότι ακόμη και λιγότερο από δέκα λεπτά μπορεί να έχουν αρνητική επίδραση.

    Πηγή: Ygeiamou.gr
  • Η Έλενα Χαραλαμπούδη πάει διακοπές στο χωριό της πεθεράς... Πύργος, Κατάκολο, Σπιάντζα σε ένα βίντεο με τρελό γέλιο
    σε Viral
    Η Έλενα Χαραλαμπούδη πάει διακοπές στο χωριό της πεθεράς... Πύργος, Κατάκολο, Σπιάντζα σε ένα βίντεο με τρελό γέλιο

    Η ηθοποιός Έλενα Χαραλαμπούδη έχει κάνει θραύση στα social media και στο Youtube με τα χιουμοριστικά βίντεο με την ίδια να ενσαρκώνει διαφορετικούς τύπους μαμάδων στο 5’ Minute Mum. Ε ... δεν θα γλιτώναμε οι Πυργιώτες... Πύργος, Κατάκολο, Σπιάντζα και η Ηλεία γενικώς κάνουν θραύση και βγάζουν γέλιο με την Έλενα να δίνει ρεσιτάλ...

    "Όλοι έχουμε περάσει έστω και μια φορά στη ζωή μας, τις διακοπές μας στο σπίτι, στο χωριό, είτε είναι της πεθεράς, είτε είναι της μαμάς μας. Αυτή τη φορά είναι στις στης πεθεράς! Οι τιμές στον Θεό στα νησιά, οπότε η μόνη λύση είναι χωριό, Πόθος, Πύργος Ηλείας, Κατάκολο. Τι γίνεται όμως όταν μένουνε πολλοί άνθρωποι μέσα σ’ ένα σπίτι για 2 εβδομάδεας ; Είμαι σίγουρή ότι το έχετε περάσει! Συνυπάρχουν εύκολα ή δύσκολα; Και τι γίνεται όταν την συγκεκριμένη περίοδο τυχαίνει ένα από τα παιδιά της οικογένειας να είναι στη φάση που βγάζει την πάνα; Potty training λοιπόν για ΟΛΟΥΣ μέσα στο σπίτι! Το έχετε περάσει και αυτό! Και καθένας έχει τη δίκη του γνώμη και λέει το μακρύ του και το κοντό του! Η κατάσταση είναι στο όριο και η τουαλέτα μία! 😂😂😂😂😂ΕΣΥ ποσό ταυτίζεσαι;" αναφέρει στο μήνυμα που συνοδεύει το video...

  • Στάκα με τα Αυγά! Οι Κρητικοί Παππούδες ανοίγουν βεντέτα με τις viral γιαγιάδες!
    σε Viral
    Στάκα με τα Αυγά! Οι Κρητικοί Παππούδες ανοίγουν βεντέτα με τις viral γιαγιάδες!

    Το Καλοκαίρι Στο Νότο ξαναχτυπάει με ακόμη ένα βίντεο που ήδη συγκεντρώνει χιλιάδες προβολές από τα πρώτα λεπτά της εμφάνισης του!

    Οι παππούδες της Κρήτης μην αντέχοντας άλλο την δόξα που λαμβάνουν οι γιαγιάδες μετά τα αλλεπάλληλα viral βίντεο, σηκώνουν σημαίες επανάστασης και σκάνε με τρελό #beef σε παγκόσμια κλίμακα, με ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η Κρήτη!

    Την Στάκα με τα Aυγά!

    Η πραγματική βεντέτα ξεκινά και οι πρώτες ιδέες για το πως θα έρθουν σε ρήξη με τις γιαγιάδες πέφτουν στο τραπέζι, με την ερωτική απογοήτευση του καφετζή του χωριού να είναι η αφορμή που θα ξεκινήσει το μουσικό ταξίδι των παππούδων! Ο Κρητίκαρος KEN, αναζητώντας την γιαγιά Barbie ξεκινάει την ερωτική εξομολόγηση με στόχο να την δελεάσει, ενώ την λύση τελικώς για να γίνουν και εκείνοι viral, την δίνει ο αγαπημένος μάγειρας όλων, Ηλίας Μαμαλάκης, μετατρέποντας την Στάκα με τα Αυγά, στο πιο sexy πιάτο στην Ελλάδα!

    Οι παππούδες χορεύουν ξέφρενα με προκλητικά μαγιό κάνοντας τις γιαγιάδες να νοιώθουν αδιανόητη θέλξη και τα πράγματα δείχνουν να ξεφεύγουν! Τελικά καταλήγουν να μαγειρεύουν το συγκεκριμένο κρητικό έδεσμα με τον αγαπημένο μας μάγειρα, έχοντας ανακαλύψει την χλιδάτη και πολυτελή ζωή καταξιωμένων celebrities! Ο Γιώργος Μπαλοθιάρης και η Γωγώ Βερίγου με αφορμή την 21η Season της θρυλικής Παγκρήτιας ραδιοφωνικής εκπομπής, υπογράφουν σε επίπεδο σκηνοθεσίας και σεναρίου, ακόμα ένα viral βίντεο γεμάτο με όλα όσα έχουμε αγαπήσει τόσα χρόνια, κηρύσσοντας ουσιαστικά και την έναρξη της πιο αγαπημένης εποχής του χρόνου!

    Δείτε το βίντεο που μόλις ανέβηκε στο Youtube

  • Αμαλιάδα: “Βρώμικα” παιχνίδια στο TikTok με το γυμνό βίντεο 29χρονης
    Αμαλιάδα: “Βρώμικα” παιχνίδια στο TikTok με το γυμνό βίντεο 29χρονης

    Δεν έχει εντοπιστεί στο TikTok το επίμαχο βίντεο που σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα εμφανίζει 29χρονη από χωριό του δήμου Ήλιδας.

    Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν πως έχει γίνει επεξεργασία στο συγκεκριμένο βίντεο που ναι μεν εμφανίζει την 29χρονη γυμνή, αλλά σε εικονικό περιβάλλον.

    Πληροφορίες του ilialive.gr αναφέρουν πως δεν έχει καταφέρει ούτε η ίδια ούτε οι αστυνομικοί που χειρίζονται την υπόθεση, να έχουν πρόσβαση στο βίντεο καθώς αυτοί που το ανέβασαν στην δημοφιλή πλατφόρμα του TikTok,πιθανότατα το έχουν απενεργοποιήσει.

    Να θυμίσουμε πως η γυναίκα αρχικά δέχθηκε να καταθέσει το ποσό των 105 ευρώ σε ελληνική τράπεζα στην πρώτη κρούση που έκανε τότε ο δράστης, ενώ τη δεύτερη φορά ζήτησαν να καταθέσει χρήματα σε τράπεζα της Ισπανίας και αυτή αρνήθηκε, με αποτέλεσμα να προχωρήσει σε ανάρτηση του βίντεο ο δράστης.

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο