Plus +

Αντώνης Σακέλλης: Στον "αστερισμό" του Trip Advisor

Αντώνης Σακέλλης: Στον "αστερισμό" του Trip Advisor

Διακρισεις για ταξι λογω κρουαζιερας - Σε αλλο επιπεδο οι τουριστικες υπηρεσιες στο Κατακολο

Του Γιάννη Σπυρούνη

Προσφορά και ζήτηση… βασικός νόμος της αγοράς. Στην περίπτωση της κρουαζιέρας στο Κατάκολο, όταν ο τουρίστας/πελάτης, ζητά βελτιωμένες υπηρεσίες μεταφοράς, η αγορά στην περιοχή θα πρέπει να ανταποκριθεί και να βελτιωθεί. Η εποχή που τα ταξί περίμεναν στην πιάτσα για να φτάσει ο τουρίστας και να πάρει κάποιο για την Ολυμπία ή αλλού, περνάει. Στη νέα εποχή ο επιβάτης του κρουαζιερόπλοιου έχει κλείσει τον οδηγό με το ταξί, πριν καν αναχωρήσει από το σπίτι του, μέσω ίντερνετ και έχει κανονίσει όλες τις λεπτομέρειες για το δρομολόγιο, τις υπηρεσίες, τις τιμές, για το ταξίδι του.

Το θετικό σε αυτή την υπόθεση είναι πως οι Ηλείοι ιδιοκτήτες ταξί, που επέλεξαν να ακολουθήσουν αυτή τη λογική, κερδίζουν τους τουρίστες/πελάτες, που πέρα από την αμοιβή που δίνουν για τις υπηρεσίες, γεμίζουν τις σελίδες διαδικτυακών ταξιδιωτικών οδηγών, με θετικά σχόλια. Γεγονός που αποτελεί διαφήμιση τόσο για τους ίδιους τους επαγγελματίες όσο και για τον τόπο, που και έτσι προσφέρει επιλογές για εκείνους που θα τον επισκεφθούν.

JAS 6988

Επιλέξαμε να μιλήσουμε με έναν από τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί, που έχουν αποκτήσει σημαντική εμπειρία στη νέα τάξη πραγμάτων του τουρισμού και της κρουαζιέρας. Στον κορυφαίο ταξιδιωτικό οδηγό στο ίντερνετ Trip Advisor ο Αντώνης Σακέλλης, είναι περισσότερο γνωστός ως «Taxi 27 Katakolon». Μαζί με άλλους πέντε έξι ιδιοκτήτες ταξί στην Ηλεία είναι οι μοναδικοί που βρήκαμε στις αναζητήσεις που διαφημίζουν μέσω του οδηγού τις υπηρεσίες τους και που έχουν αποσπάσει κολακευτικά σχόλια για τον επαγγελματισμό τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

JAS 6978

«Οι τουρίστες πλέον θέλουν να νοιώθουν σιγουριά. Θέλουν να ξέρουν αυτόν που θα τους περιμένει, ποιες υπηρεσίες θα τους παρέχει, τι θα πληρώσουν. Να μην έχουν το άγχος για το άγνωστο και να γνωρίζουν από πριν. Φτάνοντας εδώ και σε βλέπουν, γνωρίζουν εκ των προτέρων τι θα τους προσφέρεις και πως θα απολαύσουν το τουρ που θα κάνουν» μας είπε ο Αντώνης απαντώντας για τις απαιτήσεις του τουρίστα στη σημερινή εποχή.
Ποια όμως είναι τα εφόδια που απαιτούνται για να «κερδίσεις» τον πελάτη; «Είναι βασικό να γνωρίζεις μια ξένη γλώσσα ώστε να υπάρχει επικοινωνία. Όμως πρέπει να τους κάνεις να νιώσουν άνετα, να είσαι φιλικός μαζί τους, να τους κερδίσεις την εμπιστοσύνη. Να έχεις καθαρό το αυτοκίνητο, να νιώσουν ότι τα χρήματα που θα πληρώσουν, δεν τους τα πήρες, αλλά στα έδωσαν αυτοί. Αυτό είναι το μεγαλύτερο κέρδος που μπορεί να έχει στο τέλος από κάθε τουρ».

Ο Αντώνης Σακέλλης γνωρίζει, όπως και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ταξί στον Πύργο, πως ο τουρισμός μπορεί να τους κρατήσει «ζωντανούς» επαγγελματικά, όμως πάντα χρειάζεται να ακολουθείς τις επιταγές του χώρου…
«Η περιοχή μας δεν έχει ούτε μεγάλα εργοστάσια ούτε κάτι ανάλογο. Η βαριά βιομηχανία εδώ, είναι ο τουρισμός. Αν μείνουμε στάσιμοι και δεν το εξελίξουμε το αντικείμενό μας, δεν θα κερδίσουμε τίποτα. Σε όλα τα τουριστικά μέρη προσπαθούν να κάνουν προόδους στον τουρισμό και στις παρεχόμενες υπηρεσίες» μας εξήγησε.

trip 2

Αναφερόμενος στο Trip Advisor τον κορυφαίο ταξιδιωτικό οδηγό μέσω διαδικτύου που φέτος του προσέφερε ακόμα μια διάκριση, όπως και στους υπόλοιπους Ηλείους επαγγελματίες του χώρου, που ακολούθησαν την ίδια πρακτική, ανέφερε τα εξής: «Από τη στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ καλύτερα με τον τουρισμό και μπήκα στο ίντερνετ, έψαξα και βρήκα πως ένας από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς οδηγούς είναι το Trip Advisor. Με λίγα λόγια σου δίνει τη δυνατότητα, αφού κρίνει ότι μπορείς να προσφέρεις στον τουρισμό, να σε διαφημίσει σε όλο τον κόσμο, με το ρίσκο ότι μπορεί και να σε διασύρει σε όλο τον κόσμο, αν κάτι δεν κάνεις σωστά και οι κριτικές είναι άσχημες. Εγώ προσπάθησα τα τελευταία τρία – τέσσερα χρόνια και πηγαίνω καλά. Βέβαια δεν είμαι ο μόνος, καθώς υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που κάνουν αξιόλογη προσπάθεια και πιστεύω ότι χρόνο με το χρόνο θα πηγαίνουμε όλοι καλύτερα».

trip2 2

Εμείς να σχολιάσουμε πως αν στοχεύσουν οι επαγγελματίες του τουρισμού στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, σε έναν χώρο άκρως ανταγωνιστικό και υψηλών απαιτήσεων, μόνο κέρδος θα υπάρξει. Σε μια εποχή που μέσω διαδικτύου από την άλλη άκρη του κόσμου, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να σχηματίσει άποψη, μόνο διαφήμιση για τον τόπο μας μπορεί να αποτελέσουν οι καλοί επαγγελματίες…

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup
tsoukalas popup