Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2018 15:08

Νέο ρεκόρ πωλήσεων της Jaguar Land Rover στην Ελλάδα

Γράφτηκε από τον

Την καλύτερη επίδοση των τελευταίων ετών πραγματοποιεί στο 10μηνο της τρέχουσας χρονιάς η εισαγωγική εταιρεία της Jaguar Land Rover στην Ελλάδα, η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

Πιο συγκεκριμένα, οι ταξινομήσεις των αυτοκινήτων της Jaguar Land Rover στη χώρα μας ανέρχονται στις 264 έναντι 134 για την ίδια περίοδο του 2017, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση ύψους 97%.

Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις της μητρικής εταιρίας για αυτή την περίοδο στην Ευρώπη παρέμειναν περίπου στα ιδία επίπεδα, καθιστώντας την Ελληνική Εισαγωγική μεταξύ των κορυφαίων σε επιδόσεις.

Το 2019 προβλέπεται ακόμα πιο δυναμικό για την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ & την Jaguar Land Rover, καθώς θα πραγματοποιηθεί η Παγκόσμια Παρουσίαση του Νέου Range Rover Evoque τον επόμενο Μάρτιο στην Ελλάδα, επιβραβεύοντας με αυτό τον τρόπο την πολύ καλή πορεία της μάρκας στην χώρα μας.

Παράλληλα, την επόμενη χρονιά θα πραγματοποιηθεί και το λανσάρισμα της νέας ηλεκτρικής Jaguar I-Pace, 2 δηλαδή γεγονότα που προμηνύουν ακόμα μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων και μεριδίου στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

i-pace 640

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2018 21:50

Σχετικά Άρθρα

  • Η Jaguar Land Rover αλλάζει πολιτική
    Η Jaguar Land Rover αλλάζει πολιτική

    Η JLR θέτει νέους στόχους για τα μελλοντικά της μοντέλα, βλέποντας ότι τα ηλεκτρικά δεν σημειώνουν ανάλογες πωλήσεις.

    Η Jaguar Land Rover αποτελεί μία από τις αυτοκιντοβιομηχανίες που ανακοίνωσαν, ότι αναγκαστικά θα κάνουν ένα βήμα πίσω στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, καθώς θα αρχίσει να επικεντρώνεται σε άλλες λύσεις.
    Αυτές αφορούν στα plug-in υβριδικά, τα οποία δεν μοιάζουν να είναι απλά το ενδιάμεσο στάδιο μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών, αλλά ο τέλειος συνδυασμός των δύο τεχνολογιών.

    Πρόσφατα, η General Motors ανακοίνωσε μία παρόμοια κίνηση, ενώ υπάρχουν πληροφορίες ότι και η Ford θα αφοσιωθεί περισσότερο στα υβριδικά.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της JLR, Adrian Mardell παραδέχεται: «Αυτό που βλέπετε από τους κατασκευαστές αποδεικνύει ότι το κυνήγι για τον πλήρη εξηλεκτρισμό έχει αρχίσει να εκλείπει».

    Τα υβριδικά, τύπου PHEV, κερδίζουν σε έναν πολύ βασικό τομέα τα ηλεκτρικά μέχρι στιγμής, την αυτονομία. Κανένας ιδιοκτήτης ενός μοντέλου με την συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει το άγχος μην αδειάσει η μπαταρία, διότι ο θερμικός κινητήρας μπορεί πάντα να ξαναγεμίσει με βενζίνη.

    Επιστρέφοντας στην υπόθεση της Land Rover και της Jaguar, τα περισσότερα μοντέλα της πρώτης διατίθενται με plug-in σύστημα, ενώ μόνο οι F-Pace και E-Pace της δεύτερης διατίθενται ως τέτοια.

    Στην Ευρώπη, η κατηγορία των PHEV είδε μία συγκλονιστική αύξηση στις πωλήσεις το 2023 που έφτασε σε ποσοστό το 68%, εν αντιθέσει με τα ηλεκτρικά. Στοιχεία σαν και αυτό, ανάγκασαν την Land Rover να ανακοινώσει ότι μέχρι το 2026 θα παρουσιάσει μόλις τέσσερα (και όχι έξι) νέα ηλεκτρικά μοντέλα.


    Η βρετανική μάρκα θέλει να επενδύσει τα χρήματα που θα εξοικονομήσει με αυτήν την κίνηση στα PHEV, βλέποντας πως έχουν πολύ μεγαλύτερη απήχηση.

    Η Jaguar, από την άλλη, δεν κάνει πίσω. Επιμένει στο πλάνο της να γίνει μία μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025. Ήδη, προετοιμάζει ένα 5θυρο αμιγώς ηλεκτρικό GT, ενώ στην αναμονή είναι άλλο ένα ηλεκτρικό.

    Συνολικά, η JLR στοχεύει μέχρι το 2030, το 60% των πωλήσεών της να αφορά ηλεκτρικά μοντέλα και το ποσοστό να ανέλθει στο 100% μέχρι το 2036.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Οι Jaguar Land Rover και Tesla ενώνουν τις δυνάμεις τους
    Οι Jaguar Land Rover και Tesla ενώνουν τις δυνάμεις τους

    Ο βρετανός κατασκευαστής χτυπά την πόρτα της Tesla με σκοπό να επωφεληθεί από την τεχνολογία της φίρμας του Elon Musk πάνω στην ηλεκτροκίνηση.

    Συνεργασία με την Tesla εγκαινιάζει η Jaguar Land Rover, σε μια προσπάθεια να συμμορφωθεί τα όρια εκπομπών ρύπων της ΕΕ, ώστε να αποφύγει την καταβολή προστίμων. Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα, η βρετανική εταιρεία θα αγοράσει «πιστώσεις ρύπων» από τον αμερικανικό κολοσσό ηλεκτρικών μοντέλων, ώστε να συμμορφωθεί με τα πρότυπα εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που απαιτούν μέσο όρο στόλου καινούριων ΙΧ τα 95 γρ./χλμ σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2.

    Αναλυτές εκτιμούν ότι η απόφαση της JLR να «συμψηφίσει» (pooling) τους ρύπους της με αυτούς (σ.σ. μηδενικοί) της Tesla αποτελεί μια παραδοχή πως χωρίς την εταιρεία του Elon Musk, οι Βρετανοί δεν θα μπορούσαν να «πιάσουν» τους ισχύοντες στόχους.

    Παράλληλα, η JLR δεν μπορεί να ξεχάσει την περυσινή αδυναμία της να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς, μ’ αποτέλεσμα να καταβάλει πρόστιμο ύψους 35 εκ. ευρώ.

    Σημειώνεται ότι ο Βρετανός κατασκευαστής εργάζεται πυρετωδώς πάνω στον εξηλεκτρισμό της γκάμας του και ήδη διαθέτει ένα μοντέλο μηδενικών εκπομπών, την I-Pace. Παρ΄όλα αυτά, η μοναξιά του ηλεκτρικού SUV αποτρέπει την επίτευξη των «πράσινων» στόχων της JLR, πολλώ δε μάλλον όταν φέτος οι πωλήσεις του ήταν μειωμένες εξαιτίας της συρρικνωμένης παραγωγής που έχει προκαλέσει η κρίση των ημιαγωγών.

    Η Jaguar Land Rover είναι η τρίτη αυτοκινητοβιομηχανία μετά τις Honda και FCA που καταφεύγουν στην «αγκαλιά» της Tesla, αγοράζοντας πιστώσεις ρύπων.

    Η Honda, που προσώρας διαθέτει ένα ηλεκτρικό, το Honda e, σύναψε συνεργασία με την Tesla το περασμένο έτος, η οποία διατηρείται μέχρι και σήμερα. Από την άλλη η σύμπλευση του ομίλου FCA με τον κατασκευαστή ηλεκτρικών μοντέλων τερματίστηκε, μετά τη συγκρότηση του ομίλου Stellantis.

    Έγγραφα καταδεικνύουν πως η πρακτική του «συμψηφισμού ρύπων» έχει υιοθετηθεί από πολλούς γνωστούς κατασκευαστές. Σε pooling έχουν προχωρήσει οι συμμαχικές δυνάμεις Renault-Nissan-Mitsubishi, η Ford με τη Volvo, αλλά και η VW που στράφηκε στην Saic, μιας και η τελευταία πουλά μεγάλο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

    Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του 2020, η ΕΕ απαιτεί από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες μέσο όρο εκπομπών ρύπων 95 γρμ. CO2/ χλμ. Και όσες εταιρείες δεν καταφέρνουν να συμμορφωθούν θα πληρώνουν πρόστιμο 95 ευρώ για κάθε επιπλέον γραμμάριο CO2 ανά όχημα.

    Η ΕΕ, ωστόσο, προσπαθεί να παρέχει χείρα βοηθείας στις εταιρείες, προκειμένου, είτε να αποφευχθούν τα πρόστιμα, είτε να σημειωθούν μικρότερες υπερβάσεις.

    Έτσι, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, οι κατασκευαστές που φλερτάρουν με υπέρβαση του ορίου μπορούν να αγοράσουν «πιστώσεις ρύπων» από έναν άλλον κατασκευαστή ο οποίος έχει «πιάσει» τους δικούς του στόχους.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;
    To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;

    To Fiat Pulse έχει σύγχρονο, νεανικό στυλ εντός και εκτός και θα μπορούσε να έχει και ενδιαφέρουσα τιμή.

    Η Βραζιλία στο χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται να παίρνει τα πάνω της. Έτσι μετά το VW Nivus που θα το δούμε σύντομα και στα μέρη μας ως Taigo θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με το Pulse της Fiat Brazil.

    Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα SUV που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει το ρόλο του εισαγωγικού και στην ευρωπαϊκή της γκάμα. Όχι μόνο από πλευράς εμφάνισης αλλά και τιμής, καθώς θα είναι εφικτό να απέχει αισθητά από το ορόσημο των 20.000 ευρώ.

    Αισθητικά το μοντέλο της Fiat Brazil έχει μοντέρνα εμφάνιση με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, μια αρκετά εμφατική μάσκα και μια αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Που μαζί με τα πλευρικά προστατευτικά, τις ποδιές αλλά και τους τονισμένους προβολείς ομίχλης και τις ράγες οροφής τονίζει το off road look.

    Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών.

    Όσο για τους κινητήρες η βάση θα μπορούσε να είναι και στην Ευρώπη, όπως συμβαίνει και στη Βραζιλία, ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται ούτε η χρήση των γνωστών συνόλων της πρώην πια PSA ούτε και κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ