Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018 15:14

Οριστικό τέλος για το Toyota Yaris diesel στην Ελλάδα

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Δίνοντας πλέον βάρος στις βενζινοκίνητες επιλογές και την υβριδική έκδοση του best-seller Yaris, η Toyota σταμάτησε στη χώρα μας όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τις πωλήσεις της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του μοντέλου.

Άλλωστε, όπως έχουμε γράψει ξανά, η Toyota έχει εδώ και καιρό ανακοινώσει την… απεξάρτησή της από το ρυπογόνο diesel στην Ευρώπη, αφού από το 2019 δεν θα υπάρχει πετρελαιοκίνητο μοντέλο στη γκάμα της (εκτός των Land Cruiser και Hilux).

Αυτό γίνεται πραγματικότητα λοιπόν και στη χώρα μας, αφού η Toyota σταμάτησε πριν λίγες ημέρες τις πωλήσεις του Yaris diesel στην Ελλάδα. Πλέον, το ιαπωνικό best-seller διατίθεται στις βενζινοκίνητες εκδόσεις με τον 1.000άρη VVT-i των 72 ίππων και τον 1.500άρη VVT-i των 111 ίππων, ενώ παράλληλα είναι διαθέσιμο και στην υβριδική του έκδοση, με σύστημα κίνησης 100 ίππων και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ειδικά για την τελευταία έκδοση, αυτό το διάστημα «τρέχει» και μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση online απόκτησης του υβριδικού Toyota Yaris e-nergy, σε μια πρωτοποριακή κίνηση για την ελληνική αγορά.

Στη συνέχεια, με το επικείμενο λανσάρισμα της νέας Toyota Corolla στην Ελλάδα μέσα στο Α’ Τρίμηνο του 2019, η οποία θα αντικαταστήσει τόσο το υπάρχον Auris όσο και τη σεντάν Corolla, η ιαπωνική φίρμα δεν θα διαθέτει diesel έκδοση μοντέλου στη χώρα μας – εκτός βέβαια από τα Land Cruiser και Hilux.

Verso D 4D

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018 19:37

Σχετικά Άρθρα

  • Το ισχυρότερο Toyota GR Yaris στον πλανήτη
    Το ισχυρότερο Toyota GR Yaris στον πλανήτη

    Είναι δυνατόν ένα GR Yaris να βγάζει από το 3κύλινδρο μοτέρ του 700+ ίππους; Κι όμως είναι!

    Μια από τις χώρες που ασχολούνται ιδιαίτερα με το customizing και το tuning είναι η Αυστραλία. Ιδιαίτερα στο Ίστερν Κρίκ συναντάμε την JDM η οποία μας έχει απασχολήσει αρκετές φορές με τρομερές αναβαθμίσεις και πανίσχυρους κινητήρες σε αυτοκίνητα της Subaru, της Kia και της Mitsubishi.

    Εκείνο που θέλησαν να κάνουν οι μηχανικοί ήταν να δουν πόση ισχύ μπορεί να παράξει ο τρικύλινδρος κινητήρας των 1.6 λίτρων της Toyota με την κατάλληλη περιποίηση σε εξαρτήματα και ηλεκτρονικά.

    Η δουλειά ξεκίνησε με το τούρμπο το οποίο αντικαταστάθηκε με ένα Garrett G25-550 και ένα intercooler Plazmaman 350-370kW το οποίο τοποθετήθηκε στο εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό είχαμε διαφορετικές βαλβίδες και εκκεντροφόρους, ενώ στα ηλεκτρονικά οι ειδικοί της JDM έκαναν τα μαγικά τους για την μέγιστη απόδοση και διαχείριση των συστημάτων.



    Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η ισχύς του GR Yaris να σκαρφαλώσει στους 740 ίππους (!). Αν βάλουμε αυτήν την ιπποδύναμη δίπλα στα μόλις 1.280 κιλά του αυτοκινήτου μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε πως πρόκειται για έναν πύραυλο σε 4 τροχούς. Περισσότερα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά και θα έχει ενδιαφέρον το επόμενο διάστημα να δούμε ολοκληρωμένο το αυτοκίνητο των Αυστραλών.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Toyota Yaris: Νέα υβριδική έκδοση
    Toyota Yaris: Νέα υβριδική έκδοση

    Το νέο «Hybrid 130» Toyota Yaris διαθέτει υβριδική τεχνολογία πέμπτης γενιάς και έρχεται να προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα του μοντέλου, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις.

    Οι νέες εκδόσεις Premiere Edition και GR Sport του μοντέλου, θα είναι διαθέσιμες στην υβριδική έκδοση «Hybrid 130».
    Η Toyota ανακοινώνει σήμερα μια σειρά βελτιώσεων που θα ενισχύσουν περαιτέρω τη γκάμα του Yaris Hybrid, αυξάνοντας την απήχηση του μοντέλου στην αγορά. Εκτός από την ενίσχυση της ισχύος και των επιδόσεων του υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος, το νέο αναβαθμισμένο «Hybrid 130» δίνει στους πελάτες της μάρκας, περισσότερες επιλογές και καλύτερα, πιο προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.
    Η Toyota εκτός των άλλων, εισάγει μια εντελώς νέα ψηφιακή διάσταση στο μοντέλο, καθώς το νέο ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού της έκδοσης, περιλαμβάνει μια προσαρμόσιμη οθόνη για την προβολή των οργάνων πίσω από το τιμόνι, ένα πιο ισχυρό και διαισθητικό σύστημα πολυμέσων με μεγάλη οθόνη αφής κεντρικά τοποθετημένη στο ταμπλό, καθώς επίσης και κορυφαία συνδεσιμότητα.
    Tο μοντέλο διατίθεται με ψηφιακό κλειδί για hands-free πρόσβαση στο αυτοκίνητο και εκκίνηση του κινητήρα. Κατασκευασμένο στην Ευρώπη για ευρωπαίους πελάτες, το νέο Yaris θα ενισχύσει τη μακροχρόνια φήμη του μοντέλου για καινοτομία και αριστεία στον σχεδιασμό και τη μηχανική μικρών αυτοκινήτων.



    Μια νέα υβριδική μονάδα στο κιβώτιο ταχυτήτων με μεγαλύτερη και πιο ισχυρή γεννήτρια ηλεκτροκινητήρα και τις σχετικές αναθεωρήσεις του λογισμικού της μονάδας ελέγχου ισχύος, αύξησε τη συνολική απόδοση του συστήματος κατά 12%. Έτσι από τα 116 άλογα, φτάσαμε στα 130, με τη μέγιστη τιμή της ροπής να είναι πλέον 185 Nm (από 141).
    Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται πλέον στα 9,2 δευτερόλεπτα, ενώ από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, το νέο Hybrid 130 χρειάζεται μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Αυτά τα κέρδη στις επιδόσεις, έχουν εξασφαλιστεί με μια μικρή αύξηση των εκπομπών CO2, που παρ’ όλα αυτά και πάλι το Yaris διατηρεί την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία με 96-116 g/km.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Toyota Yaris Cross αποκτά σπορτιφ έκδοση GR Sport
    Το Toyota Yaris Cross αποκτά σπορτιφ έκδοση GR Sport

    Το εξαιρετικά δημοφιλές compact SUV της Toyota υποδέχεται στη γκάμα του την σπρορτίφ απόχρωση με την έκδοση GR Sport.

    Η Toyota είναι αποφασισμένη να έχει μια τουλάχιστον έκδοση με πιο σπορ στοιχεία και χαρακτηριστικά για κάθε μοντέλο της γκάμα της. Kαι φυσικά υπό αυτή την οπτική γωνία το ήδη επιτυχημένο Yaris Cross δεν θα μπορούσε να είναι η εξαίρεση.
    Έτσι λοιπόν παρουσιάστηκε μετά την Ιαπωνία και στην Ευρώπη η έκδοσή του GR Sport που θα είναι διαθέσιμη μέσα στο φθινόπωρο.

    Και η οποία, όπως είθισται και είναι αναμενόμενο, διαφοροποιείται οπτικά από τις άλλες εκδοχές του μικρού SUV τόσο εντός όσο και εκτός.

    Με μια μάσκα με μαύρες γρίλιες και πιο τονισμένο πίσω διαχύτη, ζάντες 18 ιντσών και φυσικά τα απαραίτητα λογότυπα στη πρώτη περίπτωση και με νέες επενδύσεις Ultrasuede με κόκκινες ραφές στη δεύτερη για τα πιο σπορ καθίσματα. Σε συνδυασμό και με διακοσμητικά σε σκούρο ασημί, ενώ φυσικά και στο εσωτερικό δεν λείπουν τα λογότυπα GR Sport.

    Από κει και πέρα υπάρχουν νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση για πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης.
    Το νέο Toyota Yaris Cross GR Sport θα κινείται από το υβριδικό σύνολο των 1.500 κυβικών και των 116 ίππων, ενώ ο εξοπλισμός του αναμένεται πλούσιος.

    Πηγή: Protothema.gr

  • GRMN Yaris: To ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Toyota GR Yaris
    GRMN Yaris: To ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Toyota GR Yaris

    Η Toyota παρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο μια νέα πιο hardcore έκδοση του GR Yaris η οποία θα έχει ακόμα πιο καθαρόαιμο χαρακτήρα και θα παραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα.

    To GRMN Yaris, όπως είναι αποκαλύφθηκε πως θα είναι η επίσημη ονομασία του, είναι αποκλειστικά διθέσιο και θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 μονάδες. Ωστόσο δεδομένης την μεγάλης ζήτησης που σίγουρα θα υπάρξει η Toyota θέλοντας να είναι απολύτως δίκαιη απέναντι στους φανατικούς φίλους της ανακοίνωσε πως θα 500 αυτοκίνητα δεν θα πουληθούν απευθείας αλλά θα μπουν σε κλήρωση μεταξύ όσων θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον.

    Και τα 500 GRMN Yaris θα διατεθούν στην Ιαπωνία, ενώ πέρα από τη στάνταρ έκδοση θα είναι διαθέσιμα και τα πακέτα Circuit και Rally. Σε σχέση με το «απλό» GR Yaris το αμάξωμα έχει επιπλέον 545 σημεία συγκόλληση για αύξηση της ακαμψίας, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι το καπό από ανθρακονήματα.

    Από κει και πέρα το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων έχει ακόμα πιο σφιχτή κλιμάκωση, ενώ και στους δύο άξονες υπάρχουν μηχανικά μπλοκέ διαφορικά αντί των Torsen της στάνταρ έκδοσης.
    Το Circuit Package περιλαμβάνει νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein, πίσω φτερούγα από ανθρακόνημα, διαφορετικά μασπιέ και άλλα σπόιλερ μπροστά, ενώ το βάρος, σύμφωνα με την Toyota, έχει μειωθεί κατά 20 κιλά. Επίσης 50 μονάδες με αυτό το πακέτο θα είναι διαθέσιμες σε ματ χρώμα.


    Το Rally Package με τη σειρά του θα έχει άλλα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές, προστατευτικές ποδιές στο δάπεδο, καθώς και ρολ μπαρ, ενώ εδώ το βάρος θα είναι μειωμένο κατά 30 κιλά σε σχέση με το GR Yaris. Πάντως σε κάθε περίπτωση ο τρικύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών με τους 268 ίππους παραμένει ως έχει. Οι τιμές του Toyota GRMN Yaris στην Ιαπωνία ξεκινούν από τις 56.000 ευρώ. Με τα πακέτα Circuit και Rally διαμορφώνονται στις 65.000 και 64.200 ευρώ αντίστοιχα.

    +
    Πηγή: Protothema.gr
  • Toyota: Θα αποκαλύψει ισχυρότερο GR Yaris
    Toyota: Θα αποκαλύψει ισχυρότερο GR Yaris

    Μεταξύ των concept που θα αποκαλύψει η Toyota στο Τόκιο θα είναι και ένα δυνατότερο GR Yaris.

    Οι Ιάπωνες μας δίνουν μια πρώτη σκοτεινή εικόνα από την οποία μπορούμε να διακρίνουμε ένα πιο έντονο αεροδυναμικό body-kit, με μία απαγωγή αέρα στο καπό και πίσω μία -ενδεχομένως ρυθμιζόμενη- πτέρυγα.

    Προς το παρόν δεν υπάρχει κανένα στοιχεία στην ανακοίνωση της Toyota που μιλά για αναβαθμισμένη τετρακίνηση και κινητήρα. Πιθανότατα, ο τετρακύλινδρος 1.600άρης των 272 ίππων να έχει δεχθεί κάποια υβριδική υποβοήθηση συνδέοντας το GR Yaris με τα νέα υβριδικά αγωνιστικά που θα συμμετέχουν στο νέο πρωτάθλημα του WRC που ξεκινά το Μάρτιο.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς