Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022 15:48

Το Toyota Yaris Cross αποκτά σπορτιφ έκδοση GR Sport

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το εξαιρετικά δημοφιλές compact SUV της Toyota υποδέχεται στη γκάμα του την σπρορτίφ απόχρωση με την έκδοση GR Sport.

Η Toyota είναι αποφασισμένη να έχει μια τουλάχιστον έκδοση με πιο σπορ στοιχεία και χαρακτηριστικά για κάθε μοντέλο της γκάμα της. Kαι φυσικά υπό αυτή την οπτική γωνία το ήδη επιτυχημένο Yaris Cross δεν θα μπορούσε να είναι η εξαίρεση.
Έτσι λοιπόν παρουσιάστηκε μετά την Ιαπωνία και στην Ευρώπη η έκδοσή του GR Sport που θα είναι διαθέσιμη μέσα στο φθινόπωρο.

Και η οποία, όπως είθισται και είναι αναμενόμενο, διαφοροποιείται οπτικά από τις άλλες εκδοχές του μικρού SUV τόσο εντός όσο και εκτός.

Με μια μάσκα με μαύρες γρίλιες και πιο τονισμένο πίσω διαχύτη, ζάντες 18 ιντσών και φυσικά τα απαραίτητα λογότυπα στη πρώτη περίπτωση και με νέες επενδύσεις Ultrasuede με κόκκινες ραφές στη δεύτερη για τα πιο σπορ καθίσματα. Σε συνδυασμό και με διακοσμητικά σε σκούρο ασημί, ενώ φυσικά και στο εσωτερικό δεν λείπουν τα λογότυπα GR Sport.

Από κει και πέρα υπάρχουν νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση για πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης.
Το νέο Toyota Yaris Cross GR Sport θα κινείται από το υβριδικό σύνολο των 1.500 κυβικών και των 116 ίππων, ενώ ο εξοπλισμός του αναμένεται πλούσιος.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022 12:31

Σχετικά Άρθρα

  • Το ισχυρότερο Toyota GR Yaris στον πλανήτη
    Το ισχυρότερο Toyota GR Yaris στον πλανήτη

    Είναι δυνατόν ένα GR Yaris να βγάζει από το 3κύλινδρο μοτέρ του 700+ ίππους; Κι όμως είναι!

    Μια από τις χώρες που ασχολούνται ιδιαίτερα με το customizing και το tuning είναι η Αυστραλία. Ιδιαίτερα στο Ίστερν Κρίκ συναντάμε την JDM η οποία μας έχει απασχολήσει αρκετές φορές με τρομερές αναβαθμίσεις και πανίσχυρους κινητήρες σε αυτοκίνητα της Subaru, της Kia και της Mitsubishi.

    Εκείνο που θέλησαν να κάνουν οι μηχανικοί ήταν να δουν πόση ισχύ μπορεί να παράξει ο τρικύλινδρος κινητήρας των 1.6 λίτρων της Toyota με την κατάλληλη περιποίηση σε εξαρτήματα και ηλεκτρονικά.

    Η δουλειά ξεκίνησε με το τούρμπο το οποίο αντικαταστάθηκε με ένα Garrett G25-550 και ένα intercooler Plazmaman 350-370kW το οποίο τοποθετήθηκε στο εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό είχαμε διαφορετικές βαλβίδες και εκκεντροφόρους, ενώ στα ηλεκτρονικά οι ειδικοί της JDM έκαναν τα μαγικά τους για την μέγιστη απόδοση και διαχείριση των συστημάτων.



    Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η ισχύς του GR Yaris να σκαρφαλώσει στους 740 ίππους (!). Αν βάλουμε αυτήν την ιπποδύναμη δίπλα στα μόλις 1.280 κιλά του αυτοκινήτου μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε πως πρόκειται για έναν πύραυλο σε 4 τροχούς. Περισσότερα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά και θα έχει ενδιαφέρον το επόμενο διάστημα να δούμε ολοκληρωμένο το αυτοκίνητο των Αυστραλών.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Toyota Yaris: Νέα υβριδική έκδοση
    Toyota Yaris: Νέα υβριδική έκδοση

    Το νέο «Hybrid 130» Toyota Yaris διαθέτει υβριδική τεχνολογία πέμπτης γενιάς και έρχεται να προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα του μοντέλου, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις.

    Οι νέες εκδόσεις Premiere Edition και GR Sport του μοντέλου, θα είναι διαθέσιμες στην υβριδική έκδοση «Hybrid 130».
    Η Toyota ανακοινώνει σήμερα μια σειρά βελτιώσεων που θα ενισχύσουν περαιτέρω τη γκάμα του Yaris Hybrid, αυξάνοντας την απήχηση του μοντέλου στην αγορά. Εκτός από την ενίσχυση της ισχύος και των επιδόσεων του υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος, το νέο αναβαθμισμένο «Hybrid 130» δίνει στους πελάτες της μάρκας, περισσότερες επιλογές και καλύτερα, πιο προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.
    Η Toyota εκτός των άλλων, εισάγει μια εντελώς νέα ψηφιακή διάσταση στο μοντέλο, καθώς το νέο ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού της έκδοσης, περιλαμβάνει μια προσαρμόσιμη οθόνη για την προβολή των οργάνων πίσω από το τιμόνι, ένα πιο ισχυρό και διαισθητικό σύστημα πολυμέσων με μεγάλη οθόνη αφής κεντρικά τοποθετημένη στο ταμπλό, καθώς επίσης και κορυφαία συνδεσιμότητα.
    Tο μοντέλο διατίθεται με ψηφιακό κλειδί για hands-free πρόσβαση στο αυτοκίνητο και εκκίνηση του κινητήρα. Κατασκευασμένο στην Ευρώπη για ευρωπαίους πελάτες, το νέο Yaris θα ενισχύσει τη μακροχρόνια φήμη του μοντέλου για καινοτομία και αριστεία στον σχεδιασμό και τη μηχανική μικρών αυτοκινήτων.



    Μια νέα υβριδική μονάδα στο κιβώτιο ταχυτήτων με μεγαλύτερη και πιο ισχυρή γεννήτρια ηλεκτροκινητήρα και τις σχετικές αναθεωρήσεις του λογισμικού της μονάδας ελέγχου ισχύος, αύξησε τη συνολική απόδοση του συστήματος κατά 12%. Έτσι από τα 116 άλογα, φτάσαμε στα 130, με τη μέγιστη τιμή της ροπής να είναι πλέον 185 Nm (από 141).
    Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται πλέον στα 9,2 δευτερόλεπτα, ενώ από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, το νέο Hybrid 130 χρειάζεται μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Αυτά τα κέρδη στις επιδόσεις, έχουν εξασφαλιστεί με μια μικρή αύξηση των εκπομπών CO2, που παρ’ όλα αυτά και πάλι το Yaris διατηρεί την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία με 96-116 g/km.
    Πηγή: Protothema.gr
  • GRMN Yaris: To ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Toyota GR Yaris
    GRMN Yaris: To ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Toyota GR Yaris

    Η Toyota παρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο μια νέα πιο hardcore έκδοση του GR Yaris η οποία θα έχει ακόμα πιο καθαρόαιμο χαρακτήρα και θα παραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα.

    To GRMN Yaris, όπως είναι αποκαλύφθηκε πως θα είναι η επίσημη ονομασία του, είναι αποκλειστικά διθέσιο και θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 μονάδες. Ωστόσο δεδομένης την μεγάλης ζήτησης που σίγουρα θα υπάρξει η Toyota θέλοντας να είναι απολύτως δίκαιη απέναντι στους φανατικούς φίλους της ανακοίνωσε πως θα 500 αυτοκίνητα δεν θα πουληθούν απευθείας αλλά θα μπουν σε κλήρωση μεταξύ όσων θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον.

    Και τα 500 GRMN Yaris θα διατεθούν στην Ιαπωνία, ενώ πέρα από τη στάνταρ έκδοση θα είναι διαθέσιμα και τα πακέτα Circuit και Rally. Σε σχέση με το «απλό» GR Yaris το αμάξωμα έχει επιπλέον 545 σημεία συγκόλληση για αύξηση της ακαμψίας, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι το καπό από ανθρακονήματα.

    Από κει και πέρα το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων έχει ακόμα πιο σφιχτή κλιμάκωση, ενώ και στους δύο άξονες υπάρχουν μηχανικά μπλοκέ διαφορικά αντί των Torsen της στάνταρ έκδοσης.
    Το Circuit Package περιλαμβάνει νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein, πίσω φτερούγα από ανθρακόνημα, διαφορετικά μασπιέ και άλλα σπόιλερ μπροστά, ενώ το βάρος, σύμφωνα με την Toyota, έχει μειωθεί κατά 20 κιλά. Επίσης 50 μονάδες με αυτό το πακέτο θα είναι διαθέσιμες σε ματ χρώμα.


    Το Rally Package με τη σειρά του θα έχει άλλα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές, προστατευτικές ποδιές στο δάπεδο, καθώς και ρολ μπαρ, ενώ εδώ το βάρος θα είναι μειωμένο κατά 30 κιλά σε σχέση με το GR Yaris. Πάντως σε κάθε περίπτωση ο τρικύλινδρος turbo των 1.600 κυβικών με τους 268 ίππους παραμένει ως έχει. Οι τιμές του Toyota GRMN Yaris στην Ιαπωνία ξεκινούν από τις 56.000 ευρώ. Με τα πακέτα Circuit και Rally διαμορφώνονται στις 65.000 και 64.200 ευρώ αντίστοιχα.

    +
    Πηγή: Protothema.gr
  • Toyota: Θα αποκαλύψει ισχυρότερο GR Yaris
    Toyota: Θα αποκαλύψει ισχυρότερο GR Yaris

    Μεταξύ των concept που θα αποκαλύψει η Toyota στο Τόκιο θα είναι και ένα δυνατότερο GR Yaris.

    Οι Ιάπωνες μας δίνουν μια πρώτη σκοτεινή εικόνα από την οποία μπορούμε να διακρίνουμε ένα πιο έντονο αεροδυναμικό body-kit, με μία απαγωγή αέρα στο καπό και πίσω μία -ενδεχομένως ρυθμιζόμενη- πτέρυγα.

    Προς το παρόν δεν υπάρχει κανένα στοιχεία στην ανακοίνωση της Toyota που μιλά για αναβαθμισμένη τετρακίνηση και κινητήρα. Πιθανότατα, ο τετρακύλινδρος 1.600άρης των 272 ίππων να έχει δεχθεί κάποια υβριδική υποβοήθηση συνδέοντας το GR Yaris με τα νέα υβριδικά αγωνιστικά που θα συμμετέχουν στο νέο πρωτάθλημα του WRC που ξεκινά το Μάρτιο.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το Toyota GR Yaris σπάει τα ρεκόρ
    Το Toyota GR Yaris σπάει τα ρεκόρ

    Η αγάπη του κοινού για το νέο Toyota GR Yaris, όπως δείχνουν και τα στοιχεία είναι εντυπωσιακή.

    Το άνοιγμα των παραγγελιών για το ιαπωνικό «καυτό» σούπερ μίνι μοντέλο της Toyota στην αγορά του Μεξικού ήταν κάτι πραγματικά πρωτόγνωρο όχι μόνο για τους ανθρώπους της ιαπωνικής φίρμας, αλλά και για τα παγκόσμια δεδομένα.


    Και αυτό γιατί η διάθεση των 300 συνολικά GR Yaris τελείωσε μέσα σε έναν εκπληκτικά σύντομο χρονικό διάστημα, που διήρκησε λιγότερο από 24 ώρες. Το παραπάνω γεγονός σαφώς ικανοποιεί στο μέγιστο βαθμό την ηγεσία της εταιρείας και τον τοπικό αντιπρόσωπο, ενώ ανοίγει νέους δρόμους ως προς την εισαγωγή του στην αμερικάνικη αγορά. Να αναφέρουμε ότι το ποσό της προκαταβολής για τους τυχερούς ενδιαφερόμενους Μεξικάνους αγοραστές του GR Yaris ήταν 850 ευρώ, ενώ η τιμή του ανέρχεται στις 30.000 ευρώ.


    Εξελιγμένο από την GAZOO Racing και εμπνευσμένο από το αγωνιστικό μοντέλο του WRC, το GR Yaris είναι ένα πραγματικός πύραυλος «τσέπης», έχοντας στη φαρέτρα του το ισχυρότερο τρικύλινδρο μοτέρ παραγωγής 1,6 lt, το οποίο αποδίδει 261 PS και 360 Nm ροπής. Ανάλογες είναι και οι επιδόσεις του, με το 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε μόλις 5,5 sec και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 km/h.
    O κινητήρας συνδυάζεται με ένα «παραδοσιακό» μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα επιλογής τριών προγραμμάτων οδήγησης (Normal, Sport και Track), τα οποία μεταβάλλουν την κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η κατηγορία των supermini κατέκτησε το υψηλότερο ποσοστό στην αγορά
    Η κατηγορία των supermini κατέκτησε το υψηλότερο ποσοστό στην αγορά

    Το 2020, η μεγαλύτερη μερίδα των αγοραστών καινούριων αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά προτίμησαν τα μοντέλα που ανήκουν στη κατηγορία των supermini (Β).

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ(Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), αυτή η κατηγορία κατέλαβε το 46,96% της συνολικής αγοράς. Απαρτίζεται από δυο τύπους αμαξωμάτων, χάτσμπακ και SUV.

    Πρόκειται για μοντέλα τα οποία έχουν μήκος κάτω από 4 μ. και συνδυάζουν όλα τα στοιχεία που αναζητά ο σύγχρονος οδηγός. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας σε όλους τους τομείς εξασφαλίζει μεγάλους χώρους, υψηλά επίπεδα ασφάλειας, νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας και άνεση.

    Toyota Yaris 2020 1600 0dape small

    Η κατηγορία των supermini (Β), προτιμήθηκε από 38.029 οδηγούς, στην Ελλάδα. Το Top Ten της κατηγορίας των supermini (Β): TOYOTA YARIS 4.531 11,91%, OPEL CORSA 2.793 7,34% PEUGEOT 208 2.741 7,21%, RENAULT CLIO 2.348 6,17%, VOLKSWAGEN POLO 1.976 5,20%, CITROEN C3 1.975 5,19%, PEUGEOT 2008 1.688, 4,44%, VOLKSWAGEN T‐ROC 1.660 4,37%, VOLKSWAGEN T‐CROSS 1.588 4,18% και HYUNDAI i 20 1.327 3,49%.To 2020 πουλήθηκαν στην ελληνική αγορά 80.977 καινούργια αυτοκίνητα. Σε σχέση με το 2019 η πτώση των πωλήσεων ήταν 29%. Το 2019 είχαν πουληθεί 114.109 καινούργια αυτοκίνητα.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • Οριστικό τέλος για το Toyota Yaris diesel στην Ελλάδα

    Δίνοντας πλέον βάρος στις βενζινοκίνητες επιλογές και την υβριδική έκδοση του best-seller Yaris, η Toyota σταμάτησε στη χώρα μας όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τις πωλήσεις της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του μοντέλου.

    Άλλωστε, όπως έχουμε γράψει ξανά, η Toyota έχει εδώ και καιρό ανακοινώσει την… απεξάρτησή της από το ρυπογόνο diesel στην Ευρώπη, αφού από το 2019 δεν θα υπάρχει πετρελαιοκίνητο μοντέλο στη γκάμα της (εκτός των Land Cruiser και Hilux).

    Αυτό γίνεται πραγματικότητα λοιπόν και στη χώρα μας, αφού η Toyota σταμάτησε πριν λίγες ημέρες τις πωλήσεις του Yaris diesel στην Ελλάδα. Πλέον, το ιαπωνικό best-seller διατίθεται στις βενζινοκίνητες εκδόσεις με τον 1.000άρη VVT-i των 72 ίππων και τον 1.500άρη VVT-i των 111 ίππων, ενώ παράλληλα είναι διαθέσιμο και στην υβριδική του έκδοση, με σύστημα κίνησης 100 ίππων και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

    Ειδικά για την τελευταία έκδοση, αυτό το διάστημα «τρέχει» και μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση online απόκτησης του υβριδικού Toyota Yaris e-nergy, σε μια πρωτοποριακή κίνηση για την ελληνική αγορά.

    Στη συνέχεια, με το επικείμενο λανσάρισμα της νέας Toyota Corolla στην Ελλάδα μέσα στο Α’ Τρίμηνο του 2019, η οποία θα αντικαταστήσει τόσο το υπάρχον Auris όσο και τη σεντάν Corolla, η ιαπωνική φίρμα δεν θα διαθέτει diesel έκδοση μοντέλου στη χώρα μας – εκτός βέβαια από τα Land Cruiser και Hilux.

    Verso D 4D

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς