Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2019 15:24

H Toyota ετοιμάζει τα νέα MR2 & Celica

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Παρόλο που η Toyota τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας με την σπορ νέα Supra, η ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, επιθυμεί και πάλι να έχει στη γκάμα της μοντέλα όπως τη Celica και το MR2.

Ο αρχιμηχανικός της νέας Supra, Masayuki Kai, κατά την διάρκεια πρόσφατων δοκιμών εξέλιξης αποκάλυψε την επιθυμία της Toyota να επαναφέρει και πάλι στο προσκήνιο τα εικονικά μοντέλα Celica και MR2, τονίζοντας επί λέξη: «Θέλουμε πίσω την Celica, θέλουμε πίσω το MR2». Επίσης ανέφερε ότι οι υπεύθυνοι της εταιρείας ήθελαν να φέρουν στην παραγωγή πρώτα την Supra, λόγω αυξημένης ζήτησης. Πλέον και αφού το υψηλών επιδόσεων κουπέ έχει πάρει το δρόμο του, είναι πιθανό στο μέλλον να λανσαριστεί η νέα Celica ή το νέο MR2.

O Kai επίσης δήλωσε πως τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά πιστεύει ότι η νέας εποχής Celica θα μπορούσε να αποτελέσει ένα κουπέ μοντέλο με ισχυρό κινητήρα και τετρακίνηση. Από την άλλη πλευρά, το MR2 θα μπορούσε να παραμείνει ένα κεντρομήχανο μοντέλο. Η κατηγορία των σπορ αυτοκίνητων δεν είναι και το ισχυρό χαρτί των εταιρειών, λόγω του μικρού μεριδίου που καταλαμβάνουν, ενώ χρησιμοποιούν πολλά εξαρτήματα, τα οποία δεν μπορούν να μοιραστούν με μοντέλα άλλων κατηγοριών. Σύμφωνα με τον Kai, μία λύση θα ήταν να συνεργαστεί η Toyota με μία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία όπως συνέβη με τη BMW για την Supra και τη Subaru για το GT86.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι και τα δύο μοντέλα (Celica, MR2) βγήκαν από την παραγωγή στα μέσα της δεκαετίας του 2000. Το μεν πρώτο μοντέλο στην τελευταία του γενιά (2000-2006) πούλησε περισσότερα από 50.000 μοντέλα, το δε MR2, ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ δεν σημείωσε την ανάλογη επιτυχία.

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019 01:57

Σχετικά Άρθρα

  • Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2
    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.
    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή.
    Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2
    Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.

    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή. Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ιδού η ανανεωμένη Toyota Corolla
    Ιδού η ανανεωμένη Toyota Corolla

    Το best seller μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας υπόκειται σε ένα αισθητικό και τεχνολογικό facelift.

    Λίγο πριν εμπλουτιστεί η γκάμα με την Corolla Cross -που αναμένεται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους- το διάσημο best seller μοντέλο μπαίνει σε ένα αισθητικής και ουσιαστικής σημασίας facelift.

    Έτσι λοιπόν όλες οι εκδόσεις αμαξώματος έχουν διαφοροποιήσεις στη μάσκα και τους προβολείς ομίχλης, ενώ οι πιο πλούσιες έχουν καινούργιους bi-LED προβολείς ή ακόμα και προβολείς LED προσαρμόσιμης δέσμης. Από κει και πέρα και όπως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν νέα χρώματα αμαξώματος καθώς και καινούργιας σχεδίασης ζάντες.

    Αντίστοιχα στο εσωτερικό υπάρχει μια νέα οθόνη για το σύστημα infotainment με διαγώνιο 10,5 ιντσών καθώς και ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με συνολικά τέσσερες επιλογές απεικόνισης (Casual, Smart, Sport και Tough). Αυτός είναι διαθέσιμος από τα μεσαία επίπεδα εξοπλισμού και πάνω, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν νέα γραφικά και καινούργια υλικά και διακοσμητικά προκειμένου η συνολική εικόνα να γίνει πιο σύγχρονη και premium.


    Δεν λείπουν επίσης τα Toyota Smart Connect και Toyota Smart Connect+ που παρέχουν πλοήγηση και online πληροφορίες για τη κίνηση, καθώς και η εφαρμογή MyT για smartphones που παρέχει πληροφορίες και δυνατότητα εντοπισμού του αυτοκινήτου. Αναβαθμισμένη είναι και η ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης Toyota T-Mate.


    Στα πλαίσια αυτής της ανανέωσης αλλαγές έχουν γίνει και στα υβριδικά συστήματα πρόωσης των 1.800 και 2.000 κυβικών. Τα οποία έχουν αναβαθμίσεις τόσο στους κινητήρες βενζίνης όσο και στους ηλεκτροκινητήρες που έχουν προσαρμοστεί στα δεδομένα της 5ης γενιάς των υβριδικών συστημάτων, ενώ η μπαταρία τους έχει γίνει πιο αποδοτική παρά τη μείωση των διαστάσεων και του βάρους της που φτάνει μέχρι και τα 18 κιλά.


    Έτσι λοιπόν η απόδοση του υβριδικού συνόλου των 1,8 λίτρων έχει αυξηθεί στους 140 ίππους (από 122), γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ ώρα σε 9,2” (βελτιωμένο κατά 1,7 δεύτερα), χωρίς μάλιστα αλλαγή στις εκπομπές ρύπων CO2 (102 γρ./χλμ).

    Το σύνολο των 2,0 λίτρων αποδίδει πλέον 196 ίππους (από 184), είναι κατά 0,5 δεύτερα πιο γρήγορο στο 0-100 χλμ./ώρα -που ολοκληρώνεται σε 7,5 δεύτερα- την ίδια στιγμή που οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν κατά 3 γραμμάρια στα 107 γρ./χλμ.


    Η ανανεωμένη Toyota Corolla θα είναι διαθέσιμη το πρώτο τρίμηνο της επόμενης χρονιάς με τις τιμές της να είναι λίγο αυξημένες. Η βασική έκδοση αναμένεται να ξεκινάει από τα 18.500 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς