Οι πωλήσεις του Nissan LEAF πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο και το ορόσημο των 400.000 μονάδων που κατέκτησε το ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων στις αρχές του μήνα, έρχεται απλά να επιβεβαιώσει του λόγου το αληθές.
Η πρώτη γενιά του LEAF έκανε το ντεπούτο της το 2010 και χρειάστηκαν περίπου τέσσερα χρόνια για να φτάσουν οι πωλήσεις στις 100.000 μονάδες. Ωστόσο το ορόσημο των 200.000 μονάδων για το πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήρθε μόλις ένα χρόνο αργότερα, το 2015 και μέσα στη χρονιά που μας πέρασε η πωλήσεις ξεπέρασαν τις 300.000.
Η εμπορική πορεία του μοντέλου της Nissan θα συνεχίσει να κινείται δυναμικά προς τα πάνω αφού φέτος θα κάνει το ντεμπούτο του σε περισσότερες από 12 νέες αγορές.
https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/03/190312115718_nissan_leaf_best_seller-2-125x75.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/03/190312115718_nissan_leaf_best_seller-2-350x210.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/03/190312115718_nissan_leaf_best_seller-2-768x461.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/03/190312115718_nissan_leaf_best_seller-2-550x330.jpg" data-wset="1000,125,350,768,550" width="1000" height="600">
“Αυτό το ορόσημο είναι μια ισχυρή δήλωση πως 400.000 και πλέον πελάτες εκτιμούν το Nissan LEAF για τον ενθουσιασμό, την αυτοπεποίθηση και την σύνδεση που προσφέρει”, δήλωσε ο Daniele Schillaci, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Nissan, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ, πωλήσεων και ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Nissan αναφέρει ότι τα LEAF που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στους δρόμους όλου του κόσμου έχουν καλύψει περισσότερα από 10 δισ. χιλιόμετρα!
Πηγή: Protothema.gr