Πέμπτη, 07 Δεκεμβρίου 2023 15:31

Εντελώς διαφορετικό το νέο Nissan Leaf

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Οι πρόσφατες εξελίξεις στον Όμιλο Renault Alliance είχαν ως αποτέλεσμα να ανακοινώσει η Nissan το επιχειρηματικό πλάνο της ως το 2030. Στην πρώτη φάση προβλέπεται η παρουσίαση τριών καινούργιων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

Όπως έγινε γνωστό, το πρώτο εξ αυτών θα είναι η καινούργια γενιά του Leaf, η τρίτη κατά σειρά. Το αυτοκίνητο αναμένεται να παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2024 και θα είναι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Automotive News Europe, το νέο Leaf θα είναι crossover για να είναι αρεστό σε περισσότερους υποψήφιους αγοραστές.

Οι πωλήσεις του έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια και τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας θεωρούν ότι αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι είναι hatchback. Η καινούργια γενιά του θα μπορούσε να έχει το στυλ και τη μορφή του πρωτότυπου ChillOut (φωτογραφίες), το οποίο παρουσιάστηκε στις αρχές Φεβρουαρίου (τρέχοντος έτους). Το νέο μοντέλο θα εξακολουθήσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland (Μ. Βρετανία) στο οποίο θα επενδυθούν 423 εκατομμύρια λίρες στερλίνες (περίπου 490 εκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) ώστε να εκσυγχρονιστούν οι εγκαταστάσεις του.

Το καινούργιο Leaf θα βασίζεται στην πλατφόρμα «CMFEV» του Ομίλου Renault Alliance (η οποία έχει χρησιμοποιηθεί ήδη στο Ariya). Αυτό το γεγονός σημαίνει ότι θα είναι καλύτερο εκ βάθρων καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Αναφορικά με τις μπαταρίες του, το νέο μοντέλο θα έχει αυτές που θα κατασκευάζονται στο νέο εργοστάσιο που δημιουργείται κοντά σε αυτό στο οποίο θα παράγεται το αυτοκίνητο. Αυτές θα είναι πέμπτης γενιάς και θα έχουν ενεργειακή χωρητικότητα που θα πλησιάζει ή θα ξεπερνά τις 80 kWh. Θυμίζουμε ότι τώρα το Leaf διαθέτει συσσωρευτές 62 kWh, στην καλύτερη εκδοχή του.

Οι νέες μπαταρίες θα κατασκευάζονται από την εταιρεία που έχει συστήσει από το 2018 η Nissan με τον κινεζικό Όμιλο Envision και αναμένεται να αυξήσουν ουσιαστικά την αυτονομία του μοντέλου, η οποία τώρα είναι 395 χλμ. Τέλος, εκτός από το καινούργιο Leaf, η Nissan θα παρουσιάσει άλλα δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Το ένα θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Juke (το οποίο θα το δούμε το 2025) και το άλλο το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Qashqai που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2027.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 07 Δεκεμβρίου 2023 10:29

Σχετικά Άρθρα

  • Στην Ευρώπη το κορυφαίο Nissan Ariya Nismo
    Στην Ευρώπη το κορυφαίο Nissan Ariya Nismo

    Η ισχυρότερη έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου της Nissan ετοιμάζει το λανσάρισμά της στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ηλεκτρικών Οχημάτων, η Nissan προχώρησε στην αποκάλυψη των τεχνικών χαρακτηριστικών του Ariya Nismo, που σηματοδοτεί την επιστροφή της ιδιαίτερης γκάμας στη Γηραιά Ήπειρο.

    Βασισμένο στην κληρονομιά Nismo της Nissan, και διατηρώντας παράλληλα μία σχεδίαση με ιαπωνικό στιλ, το Ariya Nismo ανεβάζει την ήδη εντυπωσιακή απόδοση του Ariya e-4ORCE σε νέα επίπεδα.

    Ξεκινώντας από το αμάξωμα, το Ariya Nismo διαθέτει μία κομψή αεροδυναμική σχεδίαση, με χαμηλό κέντρο βάρους, με τις εμπνευσμένες από τη Formula E αεροτομές να προσφέρουν αυξημένη κάθετη δύναμη. Επίσης, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport EV τοποθετούνται σε τροχούς 20 ιντσών της ENKEI.

    Το Ariya Nismo εξοπλίζεται με μπαταρία 87 kWh, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 435 ίππους και τη ροπή στα 600 Nm, ενώ για το 0-100 χλμ./ ώρα χρειάζεται μόλις 5,0 δευτερόλεπτα, ενώ το 80-120 χλμ./ ώρα έρχεται σε μόλις 2,4 δευτερόλεπτα.

    Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν τροποποιημένα ελατήρια, αντιστρεπτικές και αμορτισέρ, τα οποία συνεργάζονται με ένα ισορροπημένο πλαίσιο υψηλού επιπέδου που προσφέρει υψηλά επίπεδα ακαμψίας.

    Όσον αφορά το υδραυλικό τιμόνι του Ariya Nismo, η αίσθησή του αλλάζει ανάλογα με την ταχύτητα, ενώ δουλεύει σε συνδυασμό με την ανάρτηση για να δημιουργήσει την ανάλογη σταθερότητα.

    Το μοντέλο διαθέτει επίσης την επιλογή «Nismo mode», προσφέροντας στους οδηγούς μία μοναδική αίσθηση, με σταθερή και ομαλή επιτάχυνση. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, οι οδηγοί μπορούν να μεταβούν απρόσκοπτα στην εναλλακτική λειτουργία «Normal mode», η οποία εξασφαλίζει μία πιο διαισθητική και δυναμική οδήγηση, εξισορροπώντας την δύναμη με την «απλότητα» του αυτοκινήτου.

    Το Ariya Nismo είναι επίσης εξοπλισμένο με την τεχνολογία e-4ORCE που βελτιστοποιεί την απόδοση τόσο του εμπρός, όσο και του πίσω συστήματος ανάρτησης, εξασφαλίζοντας πρόσφυση σε όλες τις καιρικές συνθήκες, χωρίς να χάνεται η ακρίβεια του σπορ αυτοκινήτου.


    Το Nismo e-4ORCE μπορεί να διορθώσει άμεσα την υποστροφή σε στιγμές υψηλής επιτάχυνσης, ενώ προσφέρει 12% βελτίωση στην διατήρηση της ιδανικής γραμμής σε σύγκριση με τη βασική τεχνολογία e-4ORCE.

    Αναφορικά με τη φόρτιση, το σπορ crossover έρχεται με έναν ενσωματωμένο φορτιστή 22 kW ο οποίος επιτρέπει την γρήγορη φόρτιση σε όλους τους δημόσιους φορτιστές AC, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να συνδέονται σε οποιονδήποτε αριθμό δημόσιων σταθμών κατά το ταξίδι τους.

    Η έναρξη πωλήσεων του νέου Nissan Ariya Nismo αναμένεται τον Ιανουάριο του 2025 και αναμένεται να διατεθεί σε όλες τις αγορές της Ευρώπης όπου το δημοφιλές crossover είναι ήδη διαθέσιμο.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η επιστροφή του θρυλικού Nissan Silvia
    Η επιστροφή του θρυλικού Nissan Silvia

    Ένα μοντέλο που έχει συνδεθεί με τις δοξασμένες ημέρες της Nissan, κατά πάσα πιθανότητα αναμένεται να επιστρέψει.

    Η Nissan ανακοίνωσε επίσημα ότι δουλεύει πάνω σε ένα νέο σπορ προδιαγραφών αυτοκίνητο με τον κωδικό Silvia, το οποίο θα σηματοδοτήσει το τρίτο μοντέλο επιδόσεων της εταιρείας, μαζί με το Z και το GT-R.

    Παρόλο που το σχέδιο βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, ο αντιπρόεδρος της Nissan για την παγκόσμια στρατηγική προϊόντων, Ivan Espinosa, επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του ότι η ανάπτυξη έχει ξεκινήσει, με στόχο την παρουσίαση του αυτοκινήτου πριν από το τέλος της δεκαετίας.

    Το νέο Silvia θα διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης για να πληροί τους παγκόσμιους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα αυστηροί στην Ευρώπη.

    Αυτή η κίνηση μπορεί να απογοητεύσει τους απανταχού petrolheads, αλλά είναι απαραίτητη για να είναι το αυτοκίνητο βιώσιμο σε πολλές αγορές.

    Σε αντίθεση με τις πρόσφατες συνεργασίες μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών, η Nissan σχεδιάζει να αναπτύξει το Silvia ανεξάρτητα, κάτι που συνεπάγεται σημαντικές επενδύσεις και ρίσκο.

    Ο Espinosa αναγνωρίζει τις προκλήσεις, ιδιαίτερα σε μια συρρικνούμενη αγορά σπορ αυτοκινήτων, αλλά παραμένει προσηλωμένος στο πρότζεκτ.

    Η εταιρεία έχει υιοθετήσει μια προσεκτική προσέγγιση, δεδομένης της εξειδικευμένης απήχησης των σπορ αυτοκινήτων και του υψηλού κόστους που συνδέεται με την ανάπτυξή τους.


    Ωστόσο, με την ισχυρή βάση οπαδών του Silvia και την επιτυχία παρόμοιων σχεδίων, όπως το αναγεννημένο Prelude της Honda, υπάρχει ελπίδα ότι αυτό το εμβληματικό μοντέλο θα κάνει μια επιτυχημένη επιστροφή, προσθέτοντας ποικιλομορφία σε μια αγορά που κυριαρχείται όλο και περισσότερο από τα SUV.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η πιθανή επιστροφή του Nissan Silvia
    Η πιθανή επιστροφή του Nissan Silvia

    Το ιστορικό όνομα Silvia, όπως όλα δείχνουν, πρόκειται να μας απασχολήσει στο μέλλον.

    Το Nissan Silvia, γνωστό και ως 200SX και 240SX, έχει εξαφανιστεί από τη γκάμα της ιαπωνικής μάρκας από το 2002, όμως υπάρχει σοβαρότατη πιθανότατη επιστροφής, όπως επιβεβαιώνεται επισήμως από υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας.

    Πάνω σε αυτό ο αντιπρόεδρος παγκόσμιας στρατηγικής της Nissan, Ιβάν Εσπινόζα δήλωσε: «Οι πιθανότητες υπάρχουν, αλλά τελικά είναι μια επιχείρηση, οπότε πρέπει να βρω τρόπους να κάνω αυτού του είδους την πρόταση ενδιαφέρουσα για την εταιρεία. Μερικές φορές τέτοια αυτοκίνητα δυσκολεύονται λίγο επειδή το κοινό δεν είναι τόσο μεγάλο, αλλά μπορεί να λειτουργήσει αν βρούμε τη σωστή ιδέα που μπορεί να κυκλοφορήσει παντού στον κόσμο».

    Μια νέα Silvia, είναι πολύ πιθανό να ενταχθεί στην οικογένεια της Nissan Ζ. Με το GT-R στον «πάγο», όσο διαρκεί η αναμονή για τη νέα γενιά R36, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει δεσμευτεί ότι μέσα στην επόμενη τετραετία, θα παρουσιάσει περίπου 30 νέα μοντέλα, με προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση.

    Ίσως εκεί θα μπορούσε να τοποθετηθεί η νέα Silvia, ως ένα προσιτό και πιθανότατα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, για να ανταγωνιστεί ευθέως το Toyota GR86.
  • Honda και Nissan ενώνουν την ισχύ τους
    Honda και Nissan ενώνουν την ισχύ τους

    Οι ανάγκες των αμιγώς ηλεκτροκίνητων επεκτείνονται σε όλους τους τομείς, με αποτέλεσμα να χρειάζεται η συνεργασία εταιρειών προκειμένου να καλυφθούν στο έπακρο.

    Η Nissan και η Honda έχουν δημιουργήσει ήδη τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα η καθεμία και εξελίσσουν καινούργια. Παρόλα αυτά, τον περασμένο Μάρτιο (τρέχοντος έτους) ανακοινώθηκε ότι οι δύο εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ τους για την από κοινού παραγωγή των απαραίτητων εξαρτημάτων για τα ηλεκτρικά οχήματα.
    Οι συνομιλίες μεταξύ των στελεχών των δύο εταιρειών συνεχίζονται με σκοπό να οριστεί ένα πλαίσιο στο οποίο θα συμπράξουν.
    Τον περασμένο ο Μακότο Ούτσιντα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan, είχε δηλώσει ότι και οι δύο πλευρές είναι ανοιχτές στο να συνεργαστούν σε οποιαδήποτε τομέα, τόσο στην Ιαπωνία όσο και εκτός αυτής. Οι Honda και Nissan προσπαθούν να αναπτύξουν από κοινού ένα νέο λειτουργικό σύστημα για τα αμιγώς ηλεκτρικά καινούργια μοντέλα τους με πρόθεση να μειώσουν το κόστος. Ένας ακόμη τομέας είναι να συμπράξουν για να αναπτύξουν και να εγκαταστήσουν ένα νέο δίκτυο φόρτισης για να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές.



    Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν μειωθεί σημαντικά από την αρχή του 2024, ιδίως στην Κίνα, λόγω του ανταγωνισμού από τις εταιρείες της χώρας. Το πρώτο πεντάμηνο του έτους, η Nissan πούλησε παγκοσμίως λίγο περισσότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματά της, αριθμός που αντιστοιχεί στο 3,5% των συνολικών πωλήσεών της σε αυτό το διάστημα.

    Αντίστοιχα, η Honda ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς πούλησε παγκοσμίως μόλις 3.190 αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της που αντιπροσωπεύουν μόνο το 0,3% των συνολικών σε αυτή τη χρονική περίοδο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Τα Nissan GT-R και Z θα υπάρχουν και στο μέλλον
    Τα Nissan GT-R και Z θα υπάρχουν και στο μέλλον

    Η Nissan αναμένεται να παρουσιάσει μελλοντικά την επόμενη γενιά και των δυο διάσημων σπορ μοντέλων της.

    Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης έκρυβε πολλές εκπλήξεις. Μία εξ αυτών, ήταν οι δηλώσεις του αντιπροέδρου της Nissan Βόρειας Αμερικής, Ponz Pandikuthira που αποκάλυψε ότι το GT-R και το Z «δεν θα πεθάνουν».
    Το σίγουρο είναι πως θα πάρει χρόνο μέχρι να εμφανιστούν ξανά, διότι θα χρειαστούν επαναπροσδιορισμό σύμφωνα με τον Pandikuthira. Ο ίδιος πάντως, μίλησε εκτενώς επί του θέματος, δίνοντάς μας και μία μικρή εικόνα των GT-R και Z επόμενης γενιάς. Παράλληλα, επιβεβαίωσε ότι σύντομα παύει η παραγωγή του παρόντος GT-R με την 16 χρόνων ιστορία.
    Η ομάδα μηχανολόγων της Nissan αναμένει την εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, πριν αποφασιστεί πόσοι και τι είδους ηλεκτροκινητήρες θα μπουν στα νέας γενιάς σπορ μοντέλα. Όμως, αυτό που γνωρίζουμε από τον αντιπρόεδρο, είναι πως θα αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρεία από τη συμμετοχή της στη Formula E.



    Ο Pandikuthira αναγνωρίζει ότι η μπαταρία και το μεγάλο βάρος της είναι εχθρός των σπορ αυτοκινήτων. Για αυτό, θέλει όταν έρθει η ώρα της νέας γενιάς GT-R, αυτό να έχει διορθωθεί. Ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Nissan, Alfonso Albaisa πρόσθεσε στις πληροφορίες, ότι το ντιζάιν του GT-R R36 δεν έχει αποφασιστεί, ωστόσο υπάρχουν προσχέδια. Μάλιστα, τόνισε ότι ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά όπως η σχεδίαση των τεσσάρων πίσω φωτιστικών σωμάτων θα συνεχιστεί, αλλά με μοντέρνο στυλ.

    Όσον αφορά στο Z, η τελευταία του γενιά παρουσιάστηκε το 2021 και έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του, σύμφωνα με τον Pandikuthira. Αλλά ακόμα και έτσι, δε θα είναι το τελευταίο, απλώς η επόμενη γενιά του αναμένεται όπως και στο GT-R, ηλεκτρική.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H Nissan ετοιμάζει το νέο Leaf
    H Nissan ετοιμάζει το νέο Leaf

    Η Nissan φαίνεται πως έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της νέας γενιάς του Leaf χωρίς ωστόσο να ανοίγει εντελώς τα χαρτιά της σχετικά με το χαρακτήρα και την τεχνολογία που θα έχει το νέο της μοντέλο

    Η Nissan πρωτοπόρησε με τo Leaf στην ηλεκτροκίνηση καθώς η πρώτη γενιά του παρουσιάστηκε το 2011. Το αυτοκίνητο ήταν ξεχωριστό και πρωτοπόρο.
    Επτά χρόνια αργότερα, το 2018, παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του μοντέλου η οποία ωστόσο βρέθηκε απέναντι σε έναν ιδιαίτερα έντονο ανταγωνισμό καθώς όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές απέκτησαν παρουσία στην ηλεκτρική κατηγορία
    Πλέον, τα δεδομένα έχουν αλλάξει ακόμα περισσότερο και στη Nissan έπρεπε ν’ αναλάβουν δράση. Έτσι, έχουν αρχίσει τις δοκιμές εξέλιξης του καινούργιου μοντέλου το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2025 και η παραγωγή του να ξεκινήσει από τις αρχές του 2026, όπως έχει γίνει γνωστό.
    Προς το παρόν, οι πληροφορίες για το καινούργιο Leaf είναι λίγες. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF–EV» και αναμένεται να έχει σχεδίαση η οποία θα είναι επηρεασμένη από το πρωτότυπο Chill–Out (φωτογραφίες). Θυμίζουμε πως, σε ό,τι αφορά στη Nissan, αυτή χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Ariya.

    Οι μπαταρίες του νέου Leaf ενδεχομένως να είναι ενεργειακής χωρητικότητας 66 kWh και 91 kWh, αντίστοιχα. Θα έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με αυτή του παρόντος μοντέλου, γεγονός που θα δίνει μεγαλύτερη αυτονομία.

    Πάντως, το νέο Leaf δεν αναμένεται να διαθέτει τους συσσωρευτές σταθερού ηλεκτρολύτη τους οποίους εξελίσσει η ιαπωνική εταιρεία, τουλάχιστον στην αρχική φάση της εμπορικής του καριέρας καθώς τα στελέχη της Nissan έχουν ανακοινώσει ότι αυτού του τύπου οι μπαταρίες θα αρχίσουν να διατίθενται στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της από το 2028 και έπειτα.
    Σε ό,τι αφορά στον ηλεκτροκινητήρα, δεν υπάρχουν ακόμα επιβεβαιωμένες ανακοινώσεις. Πιθανολογείται είναι πως το επόμενο Leaf θα διατίθεται με έναν ο οποίος θα είναι αντίστοιχος αυτού που υπάρχει στις δικίνητες εκδόσεις του Ariya.

    Αυτό σημαίνει ότι αναφορικά με τη μέγιστη ισχύ του ενδεχομένως να είναι είτε 218 ίπποι είτε 242 ίπποι, αντίστοιχα. Στην Ευρώπη, το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα στελέχη της Nissan έχουν ανακοινώσει ότι πρόκειται να διακόψουν την παραγωγή του στις ΗΠΑ λόγω της μικρής ζήτησης γι’ αυτό στην εκεί αγορά.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Ηλεκτρικό το νέας γενιάς Nissan Juke
    Ηλεκτρικό το νέας γενιάς Nissan Juke

    Η επόμενη γενιά του Nissan Juke προβλέπεται να είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που γνωρίζουμε.

    Το πρωτότυπο Hyper Punk που παρουσίασε πρόσφατα η Nissan στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο ίσως επηρεάσει τα μελλοντικά της μοντέλα της σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από αυτόν που νομίζουμε.

    Πιο συγκεκριμένα, φήμες αναφέρουν ότι η επόμενη γενιά του crossover μοντέλου Juke θα αποτελεί ένα «πάντρεμα» ανάμεσα στα ηλεκτρικά Leaf και Ariya.

    Όσον αφορά το σχεδιαστικό μοτίβο του Hyper Punk, αναμένεται να αποτελέσει την κύρια επιρροή για την εικόνα της επόμενης γενιάς του Nissan Juke, με το B-SUV μοντέλο να μπαίνει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

    Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει βάλει στόχο να διαθέτει 19 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της μέχρι το 2030. Το Juke δεν πρόκειται να αποτελέσει εξαίρεση σε αυτό το πρότζεκτ και μάλλον θα αποτελέσει το μικρότερο της οικογένειας.

    Η Nissan δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμα φωτογραφίες του αυτοκινήτου, οπότε η λεπτομερής σχεδίασή του παραμένει άγνωστη προς το παρόν.

    Ωστόσο, υπολογίζεται ότι οι προβολείς LED και η συνολική σχεδίαση θα παρθούν από το πρωτότυπο Hyper Punk και θα τοποθετήσουν στο Juke. Παρόμοια, οι κοφτερές και αιχμηρές γωνίες του αμαξώματος, ίσως αποτελέσουν και αυτές μέρος του νέου σχεδιασμού.

    Το μεγαλύτερο σε διαστάσεις αμάξωμα του επόμενου Juke, πιθανότατα να επιτρέψει στη Nissan να αυξήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας, ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το KIA EV3.

    Το κορεάτικο μοντέλο θα διαθέτει μπαταρίες στις 58 kWh και 77,4 kWh, οπότε οι Ιάπωνες πρέπει να διαθέτουν ανταγωνιστικό πακέτο στον ηλεκτροκινητήρα τους.

    Οι λεπτομέρειες ως προς αυτό το κομμάτι του Juke δεν έχουν γνωστοποιηθεί. Πιθανολογείται πάντως ότι το νέο Juke θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, αλλά δεν αποκλείεται να διατεθεί και ως τετρακίνητο με δύο μοτέρ, όπως είναι το Nissan Ariya.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το νέο πρόσωπο της Nissan
    Το νέο πρόσωπο της Nissan

    To ηλεκτρικό μέλλον της Nissan φαίνεται πως θα φέρει σημαντικές αλλαγές στη σχεδιαστική φιλοσοφία της Ιαπωνικής εταιρίας.

    Η Nissan υφίσταται σχεδιαστική μεταμόρφωση καθώς αγκαλιάζει ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον, το οποίο σηματοδοτείται από την απομάκρυνση από την εμβληματική μάσκα V-Motion. Η χαρακτηριστική γρίλια, που υπάρχει σε διάφορα μοντέλα της Nissan από το 2010, σταδιακά μένει πίσω καθώς η εταιρεία στρέφεται προς τα ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία συχνά δεν απαιτούν παραδοσιακές γρίλιες. Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Nissan για την παγκόσμια σχεδίαση, Alfonso Albaisa, επιβεβαίωσε ότι το μοτίβο V-Motion δεν αποτελεί πλέον κεντρικό σημείο εστίασης για τη σχεδιαστική ομάδα. Ενώ ορισμένα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα της Nissan εξακολουθούν να διαθέτουν στοιχεία του σχεδιασμού V-Motion, τα νεότερα μοντέλα έχουν μετακινηθεί προς ένα διευρυμένο σχήμα V, που φαίνεται στο Ariya EV.

    Η ώθηση προς την ηλεκτροκίνηση οδήγησε τη Nissan να δώσει προτεραιότητα στην αποδοτικότητα, διατηρώντας παράλληλα μεγάλη έμφαση στο στιλ. Ο Albaisa υπογράμμισε την πρόκληση της εξισορρόπησης της αεροδυναμικής και της αισθητικής, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για καινοτομία ώστε να ικανοποιηθεί η αυξανόμενη ζήτηση για ξεχωριστά, πρωτοποριακά σχέδια. Η Nissan αναγνωρίζει ότι οι πελάτες επιθυμούν φρέσκα, τολμηρά σχέδια στην ταχέως εξελισσόμενη αγορά ηλεκτρικών. Αυτή η εξέλιξη αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Nissan να παραμείνει μπροστά στην ανταγωνιστική αυτοκινητοβιομηχανία, ικανοποιώντας παράλληλα τις απαιτήσεις των καταναλωτών που έχουν σε υψηλή προτεραιότητα το στιλ.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch