Τετάρτη, 01 Μαϊος 2019 15:12

Το Mazda MX-5 “τριαντάρισε” και το γιορτάζει

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Μία νέα επετειακή έκδοση του MX-5 αποκάλυψε η Mazda στο Σαλόνι του Chicago που πραγματοποιείται αυτό τον καιρό στις Η.Π.Α. για να γιορτάσει τα 30 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της που αναγέννησε μία ολόκληρη κατηγορία.

Στα 30 χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή το Mazda MX-5 θεωρείται ως ένα από τα πιο επιτυχημένα roadsters (αν όχι το πιο επιτυχημένο) όλων των εποχών με τις πωλήσεις του να έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο μονάδες σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία.

Για να γιορτάσει τα 30ά γενέθλια του μοντέλου της η Mazda δημιούργησε μία νέα επειτιακή έκδοση με το εντυπωσιακό πορτοκαλί χρώμα (Racing Orange το ονομάζουν οι Ιάπωνες) να αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της.

Επιπλέον του χρώματος η νέα έκδοση διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Rays ZE40 RS30 που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά σε συνεργασία με την Rays Co., Ltd. αλλά και την ανάλογη πλακέτα που υποδηλώνει το εορταστικό γεγονός αλλά και το περιορισμένο της παραγωγής. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες αυτό το MX-5 θα διατεθεί σε 3.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης με την σκληρή αφαιρούμενη οροφή.

Ο λόγος που η Mazda επέλεξε το Chicago για την αποκάλυψη του MX-5 30th Edition είναι γιατί εκεί είχε πραγματοποιηθεί και το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 01 Μαϊος 2019 21:20

Σχετικά Άρθρα

  • Το Mazda MX-5 μεταμορφώνεται
    Το Mazda MX-5 μεταμορφώνεται

    Με την ευκαιρία εορτασμού 30 ετών λειτουργίας η ισπανική εταιρία αμαξωμάτων Hurtan, παρουσίασε το αντισυμβατικό Granf Albaycin που βασίζεται στο Mazda MX-5.

    Η ισπανική εταιρία κατασκευής χειροποίητων αμαξωμάτων Hurtan βρίσκεται στο χώρο από το 1992 και φέτος, επέλεξε ένα ιδιαίτερο τρόπο για να γιορτάσει τα 30 χρόνια της.

    Το Grand Albaycin είναι το επετειακό της μοντέλο το οποίο συγκέντρωσε διθυραμβικά σχόλια που έχουν να κάνουν με την ποιότητα της δουλειάς που έχει γίνει, προκειμένου οι πελάτες της Hurtan να παίρνουν στα χέρια τους ένα άρτιο από κάθε άποψη αποτέλεσμα. Δεν είναι και λίγοι εκείνοι που εμπιστεύονται την Ισπανική εταιρεία επεμβάσεων στο αμάξωμα, ακριβώς χάρη στην πολύ ποιοτική δουλειά που κάνει, βάζοντας και τις δικές της, ιδιαίτερες πινελιές που είναι σχεδόν πάντα κατά βάση ρετρό.

    Το Grand Albaycin βασίζεται στο Mazda Miata ND και η επετειακή έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις έξι αντίτυπα και όλα θα έχουν ρετρό στοιχεία στην εμφάνισή τους, δανεισμένα από σπορ αυτοκίνητα των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρία εξωτερικά χρώματα (Lead Grey, Cherry Red και Midnight Blue) και δύο εσωτερικά φινιρίσματα.

    Οι εικόνες δείχνουν το σπορ roadster με τη χειροκίνητη αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή και την ηλεκτροκίνητη σκληρή οροφή. Η Hurtan σκοπεύει να πουλήσει τα βαριά προσαρμοσμένα roadster MX-5 με δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου εξατάχυτου και αυτόματου με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.

    Στην πραγματικότητα, μόνο από την εικόνα του εσωτερικού μπορεί να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για το διάσημο ιαπωνικό roadster, μια και οι επεμβάσεις στο αμάξωμα είναι εκτεταμένες. Θα θέλαμε να πούμε πως η πρόταση της Hurtan μοιάζει σαν να έχει βγει από το χωροχρόνο και βρίσκεται κοντά μας ενώ έχει κατασκευαστεί τη δεκαετία του 1960 αλλά κάτι τέτοιο δεν προκύπτει.

    Ίσως από κοντά, η αισθητική του αυτοκινήτου να είναι καλύτερη. Αυτό όμως που βλέπουμε στις φωτογραφίες, μπαίνει άνετα στην κατηγορία των «δεν βλέπεται» αυτοκινήτων και πραγματικά απορούμε πως θα μπορούσε κάποιος να ζητήσει τη μετατροπή του Miata του σε κάτι τέτοιο από τη Hurtan. Όπως όμως έχουμε πει κατ’ επανάληψη, περί ορέξεως…

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Mazda MX-5 θα παραμείνει οδηγοκεντρικό
    Το Mazda MX-5 θα παραμείνει οδηγοκεντρικό

    Παρόλο που η Mazda έχει στρέψει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση το MX-5 φαίνεται πως θα διατηρήσει τον απολαυστικό και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του διαφοροποιώντας την πορεία του από αυτή της υπόλοιπης γκάμας της ιαπωνικής εταιρίας.

    Το αγαπημένο ιαπωνικό roadster βρίσκεται τέταρτη γενιά του και έχει γράψει την δική του ιστορία ως ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τον οδηγό που ποτέ δεν είχε ως βασική προτεραιότητα τη λογική αλλά το συναίσθημα.

    Φαίνεται λοιπόν πως η Mazda έχει αποφασίσει να διατηρήσει αυτή τη λογική και για την επόμενη γενιά του μοντέλου. Παρά την στροφή της Mazda στην ηλεκτροκίνηση το MX-5 θα τραβήξει το δικό του δρόμο παραμένοντας πισωκίνητο και με κινητήρα εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό. Για την κίνηση του επόμενου MX-5 θα φροντίζει ένας θερμικός κινητήρας της οικογένειας Skyactiv-X με κάποιο mild hybrid σύστημα.

    Υπενθυμιζεται πως η Mazda έχει δηλώσει πως θα λανσάρει τα επόμενα χρόνια τρία νέα SUV -που θα βασίζονται στην πλατφόρμα που εξελίχθηκε για προσθιοκίνητα μοντέλα- και άλλα τρία που θα βασίζονται στην πλατφόρμα για πισωκίνητα.

    Ωστόσο, το νέο MX-5 δεν θα είναι ένα από αυτά, καθώς αποτελεί ένα ξεχωριστό σχέδιο για την εταιρεία. Όπως αποτελεί σύμβολο ελευθερίας και οδηγικής απόλαυσης, έτσι θα συμβαίνει και με την επόμενη γενιά που αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2024.

    Ένα δείγμα του ότι το νέο MX-5 θα είναι φτιαγμένο με γνώμονα την οδηγική απόλαυση, είναι η μικρή επιρροή που θα έχει στην εξέλιξη του το ευρωπαϊκό τμήμα της Mazda. Τη μεγαλύτερη ευθύνη θα την έχει το εγχώριο τμήμα R&D (στην Ιαπωνία) που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα roadster που θα αγαπηθεί αρκετά -όπως συμβαίνει σε όλες τις γενιές- και δεν θα μπει στα στερεότυπα άλλων μοντέλων.

    Εν αναμονή λοιπόν της 5ης γενιάς, θυμίζουμε πως το 2019, το αγαπητό πισωκίνητο μοντέλο συμπλήρωσε 30 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά. Με το κύμα λατρείας να αποτυπώνεται σε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις, που το καθιστούν το πιο επιτυχημένο διθέσιο sports car στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Mazda αναβαθμίζει το MX-5
    Η Mazda αναβαθμίζει το MX-5

    Η ιαπωνική εταιρεία επεμβαίνει στο αγαπημένο μας roadster μοντέλο, βελτιώνοντάς το σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά.

    Πιο συγκεκριμένα, το αναβαθμισμένο MX-5 ενσωματώνει πλέον την τεχνολογία Kinematic Posture Control (KPC) που συμπληρώνει την λειτουργία της ανάρτησης.

    Όταν το κινείται με σχετικά υψηλή ταχύτητα ή με μεγάλη πλευρική επιτάχυνση (g) σε μία στροφή, το σύστημα αναγνωρίζει την διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους δύο πίσω κινητήριους τροχούς και επεμβαίνει φρενάροντας τον πίσω εσωτερικό τροχό. Αποτέλεσμα είναι να περιορίζεται η ταλάντωση στο πίσω μέρος του αμαξώματος, εξαλείφοντας την τάση ανύψωσης (lift).


    Η επέμβαση του συστήματος γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε η λειτουργία του συστήματος να περνά ανεπαίσθητα στον οδηγό. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα torque vectoring.


    Η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει καμία αλλαγή στον κινητήρα και στα μηχανικά μέρη του Mazda MX-5, το οποίο στη χώρα μας προσφέρεται με έναν τετρακύλινδρο 1.500αρη βενζινοκινητήρα 132 PS, αλλά και έναν δίλιτρο με 184 PS.


    Μια από τις ελάχιστες περαιτέρω αλλαγές, αφορούν τη διεύρυνση της χρωματικής παλέτας με την επιλογή Quartz Metallic , αλλά και την προσθήκη της νέας δερμάτινης επένδυσης Nerracotta Nappa στο εσωτερικό.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς