Παρόλο που η Mazda έχει στρέψει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση το MX-5 φαίνεται πως θα διατηρήσει τον απολαυστικό και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του διαφοροποιώντας την πορεία του από αυτή της υπόλοιπης γκάμας της ιαπωνικής εταιρίας.
Φαίνεται λοιπόν πως η Mazda έχει αποφασίσει να διατηρήσει αυτή τη λογική και για την επόμενη γενιά του μοντέλου. Παρά την στροφή της Mazda στην ηλεκτροκίνηση το MX-5 θα τραβήξει το δικό του δρόμο παραμένοντας πισωκίνητο και με κινητήρα εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό. Για την κίνηση του επόμενου MX-5 θα φροντίζει ένας θερμικός κινητήρας της οικογένειας Skyactiv-X με κάποιο mild hybrid σύστημα.
Υπενθυμιζεται πως η Mazda έχει δηλώσει πως θα λανσάρει τα επόμενα χρόνια τρία νέα SUV -που θα βασίζονται στην πλατφόρμα που εξελίχθηκε για προσθιοκίνητα μοντέλα- και άλλα τρία που θα βασίζονται στην πλατφόρμα για πισωκίνητα.
Ένα δείγμα του ότι το νέο MX-5 θα είναι φτιαγμένο με γνώμονα την οδηγική απόλαυση, είναι η μικρή επιρροή που θα έχει στην εξέλιξη του το ευρωπαϊκό τμήμα της Mazda. Τη μεγαλύτερη ευθύνη θα την έχει το εγχώριο τμήμα R&D (στην Ιαπωνία) που φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα roadster που θα αγαπηθεί αρκετά -όπως συμβαίνει σε όλες τις γενιές- και δεν θα μπει στα στερεότυπα άλλων μοντέλων.
Εν αναμονή λοιπόν της 5ης γενιάς, θυμίζουμε πως το 2019, το αγαπητό πισωκίνητο μοντέλο συμπλήρωσε 30 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά. Με το κύμα λατρείας να αποτυπώνεται σε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις, που το καθιστούν το πιο επιτυχημένο διθέσιο sports car στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.