Παρασκευή, 03 Μαϊος 2019 15:15

Πότε ξεκινά η παραγωγή του VW Golf

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η Volkswagen σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή του Golf της όγδοης γενιάς στο εργοστάσιο αυτοκινήτων του Wolfsburg στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2019 με το αυτοκίνητο να κάνει το ντεμπούτο του τον Οκτώβριο.

Η VW είχε αρχικά προγραμματίσει την πρεμιέρα του επιτυχημένου της μοντέλου τον Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη, όμως η εταιρία άλλαξε πλάνα και θα δώσει προτεραιότητα στο ηλεκτρικό hatchback ID, το οποίο είναι το πρώτο μοντέλο με μπαταρία της VW.

Για να γίνει το νέο Golf ξεχωριστό, η VW θέλει το αυτοκίνητο να γίνει σημείο αναφοράς στην συνδεσιμότητα. Για παράδειγμα, θα προσφέρει στους ιδιοκτήτες του την ευκαιρία να ξεκλειδώσουν το αυτοκίνητο μέσω του smartphone, μέσω ένα ψηφιακού κλειδιού. Αυτή η ενιαία λειτουργία, ωστόσο, συνδέεται με περισσότερα από 10 διαφορετικά υποσυστήματα του οχήματος, λένε οι μηχανικοί.

«Το σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας μόνο, έχει από 10 έως 20 εκατομμύρια γραμμές κώδικα. Είναι κάτι περισσότερο από την εγκατάσταση ενός ολόκληρου αυτοκινήτου πριν από 10 χρόνια», δήλωσε ανώτερος διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Τα στάνταρ χαρακτηριστικά του Golf 8 θα περιλαμβάνουν: Διατήρηση λωρίδας οδήγησης, προβολείς LED, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και πλήρως ψηφιακό ταμπλό, που περιλαμβάνει οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, η οποία θα είναι τουλάχιστον 8,25 ίντσες.

Από το πρώτο Golf που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1974, περισσότερα από 35 εκατομμύρια μονάδες του αυτοκινήτου και των παραλλαγών του, όπως το Golf Variant και το Golf Sportsvan, πωλήθηκαν παγκοσμίως.

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 03 Μαϊος 2019 18:03

Σχετικά Άρθρα

  • H κορυφαία έκδοση του VW Golf ανανεώνεται
    H κορυφαία έκδοση του VW Golf ανανεώνεται

    Η VW παρουσίασε τις ανανεωμένες εκδόσεις των Golf R και Golf R Variant, που συνδυάζουν βελτιωμένες επιδόσεις με φρέσκια εμφάνιση.

    Οι θερμικοί κινητήρες δεν έχουν παραδώσει ακόμα τα όπλα και -ευτυχώς- βγαίνουν ακόμα αυτοκίνητα με χαρακτήρα και οδηγικές προκλήσεις, όπως για παράδειγμα το κορυφαίο VW Golf R.

    Το σημαντικότερο στοιχείο του νέου μοντέλου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει πλέον 333 ίππους.


    Εξωτερικά, το νέο Golf R διαθέτει νέο εμπρός μέρος με βελτιωμένους προβολείς και φωτιζόμενο λογότυπο της Volkswagen, προσδίδοντάς του μια πιο μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση, όπως και νέας σχεδίασης προφυλακτήρα.

    Οι πρόσθετες εξωτερικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν ματ χρωμιωμένους καθρέφτες, σπορ πλευρικές ποδιές και επιλογή ζαντών 18 ή 19 ιντσών.

    Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι εξοπλισμένο με νέα πίσω φώτα, έναν μαύρο διαχύτη και ένα χαρακτηριστικό σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις που έχει ρυθμιστεί ακουστικά για να προσφέρει μια σπορ αίσθηση.

    Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκουμε επίσης τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών της Warmenau, οι οποίες είναι 20% ελαφρύτερες από τις παραδοσιακές ζάντες, βελτιώνοντας την ψύξη των φρένων και μειώνοντας τη μη αναρτώμενη μάζα.

    Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν εξάτμιση τιτανίου της Akrapovič, βελτιωμένους προβολείς IQ.LIGHT LED matrix και πίσω φώτα 3D LED.

    Η έκδοση Golf R Black Edition προσφέρει πρόσθετες στιλιστικές επιλογές με φιμέ προβολείς, σκούρα λογότυπα, τροχούς, δαγκάνες φρένων και απολήξεις εξάτμισης σε μαύρο χρώμα.

    Στο εσωτερικό, το Golf R διαθέτει ένα νέο σύστημα infotainment 12,9 ιντσών με βελτιωμένα γραφικά και βελτιωμένη δομή μενού. Οι οδηγοί θα επωφεληθούν επίσης από έναν βελτιωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων λειτουργίες G-meter και GPS lap timer, ειδικά για τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το πακέτο Performance.


    Οι εσωτερικές αναβαθμίσεις συνεχίζονται με βελτιωμένα χειριστήρια κλιματισμού, ένα σπορ τιμόνι με βελτιστοποιημένα πλήκτρα, έναν φωνητικό βοηθό IDA και πρόσβαση στο ChatGPT.

    Τα σπορ καθίσματα, η επένδυση από ανθρακονήματα, οι μπλε πινελιές, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και το σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος 30 χρωμάτων ολοκληρώνουν τις βελτιώσεις στο εσωτερικό.

    Το Golf R επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα έως και 270 χλμ/ώρα με το πακέτο Performance.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Αποκλειστικά αυτόματο το νέο VW Golf R
    Αποκλειστικά αυτόματο το νέο VW Golf R

    Η νέα γενιά της κορυφαίας έκδοσης Golf θα διατίθεται μόνο με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG.

    H επίσημη παρουσίαση του νέου VW Golf R βρίσκεται προ των πυλών, με την γερμανική εταιρεία να γνωστοποιεί σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο, σε πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εντός έδρας.

    Ανάμεσα σε αυτά που γνωστοποιήθηκαν, αυτό που έχει σημασία είναι ότι το Golf R θα εφοδιάζεται με έναν δίλιτρος turbo κινητήρα, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με την απόδοση να φτάνει πια τους 333 ίππους, ωστόσο η ροπή παραμένει στα ίδια επίπεδα (420 Nm).

    Η άλλη μεγάλη είδηση είναι πως το νέο Golf R θα διατεθεί αποκλειστικά με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, που θα μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

    Με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, η γερμανική εταιρεία δηλώνει ότι το ανανεωμένο της hot-hatch θα ολοκληρώνει το «0-100 χλμ./ ώρα» σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, την ώρα που η έκδοση station wagon θα είναι πιο αργή κατά δύο δέκατα.

    Για τους πιο… ανήσυχους, θα υπάρχει και ένα προαιρετικό κιτ, το Performance Package, το οποίο θα εκτοξεύει την τελική του VW Golf R στα 270 χλμ./ ώρα.

    Όλα αυτά, ενώ οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται τόσο στην ανάρτηση που θα είναι προσαρμοστική (θα βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό), όσο και στα στυλ οδήγησης, αφού θα υπάρχει επιλογή η κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.


    Αν και οι αισθητικές αλλαγές θα είναι μικρές, το εσωτερικό αναμένεται σημαντικά αναβαθμισμένο με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, οθόνη infotainment 12,9 ιντσών και head-up display που θα διατίθεται προαιρετικά.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;
    To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;

    To Fiat Pulse έχει σύγχρονο, νεανικό στυλ εντός και εκτός και θα μπορούσε να έχει και ενδιαφέρουσα τιμή.

    Η Βραζιλία στο χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται να παίρνει τα πάνω της. Έτσι μετά το VW Nivus που θα το δούμε σύντομα και στα μέρη μας ως Taigo θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με το Pulse της Fiat Brazil.

    Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα SUV που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει το ρόλο του εισαγωγικού και στην ευρωπαϊκή της γκάμα. Όχι μόνο από πλευράς εμφάνισης αλλά και τιμής, καθώς θα είναι εφικτό να απέχει αισθητά από το ορόσημο των 20.000 ευρώ.

    Αισθητικά το μοντέλο της Fiat Brazil έχει μοντέρνα εμφάνιση με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, μια αρκετά εμφατική μάσκα και μια αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Που μαζί με τα πλευρικά προστατευτικά, τις ποδιές αλλά και τους τονισμένους προβολείς ομίχλης και τις ράγες οροφής τονίζει το off road look.

    Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών.

    Όσο για τους κινητήρες η βάση θα μπορούσε να είναι και στην Ευρώπη, όπως συμβαίνει και στη Βραζιλία, ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται ούτε η χρήση των γνωστών συνόλων της πρώην πια PSA ούτε και κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch