Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2024 15:23

H κορυφαία έκδοση του VW Golf ανανεώνεται

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η VW παρουσίασε τις ανανεωμένες εκδόσεις των Golf R και Golf R Variant, που συνδυάζουν βελτιωμένες επιδόσεις με φρέσκια εμφάνιση.

Οι θερμικοί κινητήρες δεν έχουν παραδώσει ακόμα τα όπλα και -ευτυχώς- βγαίνουν ακόμα αυτοκίνητα με χαρακτήρα και οδηγικές προκλήσεις, όπως για παράδειγμα το κορυφαίο VW Golf R.

Το σημαντικότερο στοιχείο του νέου μοντέλου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει πλέον 333 ίππους.


Εξωτερικά, το νέο Golf R διαθέτει νέο εμπρός μέρος με βελτιωμένους προβολείς και φωτιζόμενο λογότυπο της Volkswagen, προσδίδοντάς του μια πιο μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση, όπως και νέας σχεδίασης προφυλακτήρα.

Οι πρόσθετες εξωτερικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν ματ χρωμιωμένους καθρέφτες, σπορ πλευρικές ποδιές και επιλογή ζαντών 18 ή 19 ιντσών.

Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι εξοπλισμένο με νέα πίσω φώτα, έναν μαύρο διαχύτη και ένα χαρακτηριστικό σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις που έχει ρυθμιστεί ακουστικά για να προσφέρει μια σπορ αίσθηση.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκουμε επίσης τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών της Warmenau, οι οποίες είναι 20% ελαφρύτερες από τις παραδοσιακές ζάντες, βελτιώνοντας την ψύξη των φρένων και μειώνοντας τη μη αναρτώμενη μάζα.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν εξάτμιση τιτανίου της Akrapovič, βελτιωμένους προβολείς IQ.LIGHT LED matrix και πίσω φώτα 3D LED.

Η έκδοση Golf R Black Edition προσφέρει πρόσθετες στιλιστικές επιλογές με φιμέ προβολείς, σκούρα λογότυπα, τροχούς, δαγκάνες φρένων και απολήξεις εξάτμισης σε μαύρο χρώμα.

Στο εσωτερικό, το Golf R διαθέτει ένα νέο σύστημα infotainment 12,9 ιντσών με βελτιωμένα γραφικά και βελτιωμένη δομή μενού. Οι οδηγοί θα επωφεληθούν επίσης από έναν βελτιωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων λειτουργίες G-meter και GPS lap timer, ειδικά για τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το πακέτο Performance.


Οι εσωτερικές αναβαθμίσεις συνεχίζονται με βελτιωμένα χειριστήρια κλιματισμού, ένα σπορ τιμόνι με βελτιστοποιημένα πλήκτρα, έναν φωνητικό βοηθό IDA και πρόσβαση στο ChatGPT.

Τα σπορ καθίσματα, η επένδυση από ανθρακονήματα, οι μπλε πινελιές, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και το σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος 30 χρωμάτων ολοκληρώνουν τις βελτιώσεις στο εσωτερικό.

Το Golf R επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα έως και 270 χλμ/ώρα με το πακέτο Performance.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2024 10:29

Σχετικά Άρθρα

  • Αποκλειστικά αυτόματο το νέο VW Golf R
    Αποκλειστικά αυτόματο το νέο VW Golf R

    Η νέα γενιά της κορυφαίας έκδοσης Golf θα διατίθεται μόνο με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG.

    H επίσημη παρουσίαση του νέου VW Golf R βρίσκεται προ των πυλών, με την γερμανική εταιρεία να γνωστοποιεί σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο, σε πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εντός έδρας.

    Ανάμεσα σε αυτά που γνωστοποιήθηκαν, αυτό που έχει σημασία είναι ότι το Golf R θα εφοδιάζεται με έναν δίλιτρος turbo κινητήρα, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με την απόδοση να φτάνει πια τους 333 ίππους, ωστόσο η ροπή παραμένει στα ίδια επίπεδα (420 Nm).

    Η άλλη μεγάλη είδηση είναι πως το νέο Golf R θα διατεθεί αποκλειστικά με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, που θα μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

    Με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, η γερμανική εταιρεία δηλώνει ότι το ανανεωμένο της hot-hatch θα ολοκληρώνει το «0-100 χλμ./ ώρα» σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, την ώρα που η έκδοση station wagon θα είναι πιο αργή κατά δύο δέκατα.

    Για τους πιο… ανήσυχους, θα υπάρχει και ένα προαιρετικό κιτ, το Performance Package, το οποίο θα εκτοξεύει την τελική του VW Golf R στα 270 χλμ./ ώρα.

    Όλα αυτά, ενώ οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται τόσο στην ανάρτηση που θα είναι προσαρμοστική (θα βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό), όσο και στα στυλ οδήγησης, αφού θα υπάρχει επιλογή η κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.


    Αν και οι αισθητικές αλλαγές θα είναι μικρές, το εσωτερικό αναμένεται σημαντικά αναβαθμισμένο με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, οθόνη infotainment 12,9 ιντσών και head-up display που θα διατίθεται προαιρετικά.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέο VW Golf GTI
    Νέο VW Golf GTI

    Με περισσότερες από μια παραλλαγές του GTI, η Volkswagen θα προσφέρει μια σειρά από επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές του διαχρονικού της best seller στην 8η γενιά του.

    Όλα και περισσότερες πληροφορίες «διαρρέουν» σχετικά με το νέο Golf GTI, το μοντέλο που έχει φτάσει αισίως στην 8η γενιά του. Το πιο πρόσφατο σετ «κατασκοπευτικών» φωτογραφιών από τις δοκιμές της έκδοσης, είναι αρκετά αποκαλυπτικό γύρω από την εικόνα αλλά και τη δυναμική της κορυφαίας έκδοσης του Golf. Στην προκειμένη περίπτωση, το αυτοκίνητο που έχουμε στις εικόνες, είναι η ακόμα πιο «καυτή» έκδοση του GTI: η έκδοση TCR.


    Η έκδοση αυτή ξεχωρίζει από τα διάτρητα αεριζόμενα φρένα και το μεγαλύτερο intercooler στο μπροστινό μέρος. Όπως και στην προηγούμενη γενιά της συγκεκριμένης έκδοσης, έτσι και σε αυτή που περιμένουμε να δούμε στην τελική της μορφή, το TCR αναμένεται να είναι αποκλειστικά με κιβώτιο ταχυτήτων DSG (αυτόματο, διπλού συμπλέκτη), με απόδοση ισχύος της τάξεως των 300 ίππων. Η απόδοση αυτή θα δικαιολογεί την ύπαρξη της δεύτερης και πιο «ειδικής» έκδοσης του GTI, μια και το «απλό» θα αποδίδει ισχύ περίπου 240 ίππων.


    Κάτω από την «απλή» GTI έκδοση, θα υπάρχει χώρος για την υβριδική έκδοση του μοντέλου με απόδοση που αναμένεται να βρίσκεται ανάμεσα στους 200 και τους 240 ίππους, ενώ στη βάση των επιλογών με γνώμονα την απόδοση, θα βρεθεί η δυνατότερη diesel εκδοχή του μοντέλου με απόδοση που θα έχει «ταβάνι» τα 200 άλογα (η σημερινή έχει 180PS). Οι γρήγορες εκδόσεις του Golf θα έχουν φυσικά διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτησή τους, με ευδιάκριτα αυξημένη σκληρότητα στην απόσβεση. Όλες οι βενζινοκίνητες γρήγορες εκδόσεις (GTI, GTI TCR, TCR Cup) θα εφοδιάζονται με το γνωστό δίλιτρο turbo σύνολο, ενώ μένει να δούμε ποια θα είναι η επιλογή για την έκδοση R που αναμένεται να αποτελέσει την κορωνίδα των sport εκδόσεων του Γερμανικού best seller.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το νέο VW Golf R θα έχει περισσότερα από 400 άλογα
    Το νέο VW Golf R θα έχει περισσότερα από 400 άλογα

    Ετοιμάζεται το πιο δυνατό Golf και αναμένεται να είναι έτοιμο για την επίσημη παρουσίασή του από τη VW μέσα στο 2020. Το νέο Golf R θα έχει περισσότερους από 400 ίππους μια απόδοση που θα του δώσει τον τίτλο του δυνατότερου στην ιστορία του μοντέλου.

    Οι τελευταίες εικόνες από τις δοκιμές του VW Golf R, φέρνουν στο φως και κάποιες από τις λεπτομέρειες που θα κάνουν το νέο Golf στην κορυφαία του έκδοση πραγματικά ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Προφανώς όχι λόγω της εξωτερικής του εμφάνισης, όπου η διακριτικότητα έχει για ακόμα μια φορά τον πρώτο λόγο. σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις και την απόδοση, το νέο Golf R που θα παρουσιαστεί επισήμως μέσα στο 2020, θα γράψει τις δικές του σελίδες στην ιστορία της μάρκας. Με απόδοση που θα ξεπερνά τους 400 ίππους, το Golf R θα είναι το δυνατότερο στην ιστορία του μοντέλου. Οι πρώτες εικόνες δείχνουν πολύ γεμάτους θόλους με ζάντες που θα είναι 19 ιντσών τουλάχιστον, προκειμένου να υπάρχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε επίπεδο πρόσφυσης- με τη βοήθεια και της τετρακίνησης που όπως φαίνεται θα έχει η έκδοση R.

    Τη διαφορά στην εικόνα του αυτοκινήτου κάνουν οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, με τον πρώτο να έχει μεγάλα ανοίγματα και χαρακτηριστικά flaps ως πλαίσια στις άκρες του. Άλλο αξιοσημείωτο νέο, είναι πως το Golf R θα διατεθεί αποκλειστικά ως 5θυρο, στο πλαίσιο της «κατάργησης» των τρίθυρων εκδόσεων σε όλη τη γκάμα του νέου Golf. Μέχρι τώρα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κορυφαίας έκδοσης δεν έχουν επιβεβαιωθεί αλλά υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να υπάρχει και υβριδική «βοήθεια» προκειμένου να προκύψει η απόδοση των 400 και πλέον ίππων.

    Η φωτογραφία του αυτοκινήτου, είναι από το twitter, με τον χρήστη που την ανέβασε να επιβεβαιώνει πως είναι τραβηγμένη στην περιοχή που βρίσκεται το εργοστάσιο της VW στην Νότια Αφρική.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Αποκάλυψη για το νέο VW Golf
    Αποκάλυψη για το νέο VW Golf

    Το νέο Volkswagen Golf αποκαλύφθηκε πλέον με κάθε επισημότητα και το NewsAuto σας παρουσιάζει όλες τις λεπτομέρειες για το γερμανικό best seller μικρομεσαίο μοντέλο.

    Στην 8η ήδη γενιά του, το VW Golf -για μια ακόμη φορά στη μακρά του ιστορία-, δεν αλλάζει ριζικά σε σχέση με το προηγούμενο, αλλά εξελίσσει ουσιαστικά τη σχεδίασή του. Ωστόσο, το νέο λογότυπο της φίρμας και τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα LED δίνουν μια φρέσκια εικόνα και παραπέμπουν στο φουτουριστικό ηλεκτρικό ID.3.

    Στα υπόλοιπα στοιχεία του αμαξώματός του, ξεχωρίζουμε τις πιο “απλές” γραμμές, με αρκετές διακριτικές νευρώσεις και “καθαρούς” προφυλακτήρες. Το νέο, πιο κυρτό εμπρόσθιο καπό μαζί με τη σχεδίαση των κολόνων Α της οροφής είναι δεδομένο ότι θα προσφέρουν καλύτερα αεροδυναμικά στοιχεία στο αυτοκίνητο. Νέα είναι και τα πίσω φανάρια, με LED φυσικά λαμπτήρες.

    Συνολικά, η αναλογία γυαλιού (οροφή και παράθυρα) και μετάλλου (αμάξωμα) δημιουργεί μια ισχυρή παρουσία, ενώ η χαμηλή γραμμή της οροφής συμβάλλει στη δημιουργία ενός ξεχωριστού, σπορ χαρακτήρα.

    Το νέο Golf δεν δείχνει τόσο ψηλό, δίνοντας την εντύπωση ενός δυναμικού αμαξώματος, παρόλα αυτά διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ. Το μεταξόνιο μετρά 2.636 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική δείχνει πως κάθε σημείο του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί ώστε η μετωπική επιφάνεια να μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο εντυπωσιακό 0,275.

    Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό, η γερμανική μάρκα επενδύει σε ένα νέο cockpit, που δείχνει πολύ οδηγοκεντρικό, hi-tech και μοντέρνο. Τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων στο νέο Golf ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Το προαιρετικό head-up display βελτιώνει θεαματικά την διαθέσιμη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη. Ψηφιακά χειριστήρια και οθόνες ελέγχου στο εσωτερικό του νέου Golf εξασφαλίζουν υψηλή διασυνδεσιμότητα ανάμεσα στους επιβαίνοντες και στο αυτοκίνητο.

    Η διασύνδεση διευρύνεται και με τον έξω κόσμο χάρη στην online μονάδα διασύνδεσης OCU (online connectivity unit), η οποία στη βασική της έκδοση έχει ενσωματωμένη την eSIM για τις υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus. Χάρη στην online σύνδεση η πλοήγηση εκτελείται σε πραγματικό χρόνο με όλα τα οφέλη της βέλτιστης διαδρομής, του κυκλοφοριακού, της αποθήκευσης ενδιαφέροντων σημείων (POI) και άλλων λειτουργιών όπως π.χ. η κράτηση σε ένα εστιατόριο.

    Εξίσου σημαντικό είναι πως το ψηφιακό περιβάλλον του Golf μπορεί να προσαρμόζεται σε διαφορετικά προφίλ οδηγών. Με λίγα λόγια ο εσωτερικός κόσμος του νέου Golf έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που οδηγούμε τα αυτοκίνητα υιοθετώντας την τεχνολογία αφής από τα smartphones.

    Η όγδοη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου εξοπλίζεται και με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης. Το Travel Assist είναι ένα σύστημα που εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία και κάνει την υποβοηθούμενη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους και με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα πραγματικότητα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο. Μία τεχνολογία που αυξάνει θεαματικά τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στις μεγάλες διαδρομές.

    Επίσης, το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.

    Από εκεί και πέρα, τεχνικά το νέο γερμανικό μικρομεσαίο βασίζεται σε μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB της VW, η οποία του επιτρέπει να μειώσει περαιτέρω το βάρος του, αλλά και να βελτιώσει την ακαμψία του.

    Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι υπερτροφοδοτούμενοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού με αποδόσεις από 90 έως 300 ίππους.

    Για πρώτη φορά στο νέο Golf θα είναι διαθέσιμες οκτώ εκδόσεις κινητήρων. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι ντίζελ αποδίδουν 115 και 150 ίππους. Η νέα σειρά TSI χαρακτηρίζεται από την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων, χάρη σε διάφορες βελτιώσεις συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού κύκλου καύσης Miller.

    Στους κινητήρες πετρελαίου, ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την πιο αποτελεσματική καταστολή των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

    Όμως το νέο Golf θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Στο νέο πρότυπο WLTP η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται περίπου 10% και η κίνηση του αυτοκινήτου γίνεται ακόμη πιο ευέλικτη και άνετη.

    Η Volkswagen θα προσφέρει το νέο Golf σε τρείς eTSI εκδόσεις με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων. Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους, ενώ η GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σχέση με το προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους. Και τα δύο Golf με την διάταξη eHybrid εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.

    Σε ότι αφορά στις εκδόσεις εξοπλισμού, η Volkswagen τις έχει διαφοροποιήσει εντελώς στο νέο Golf, το οποίο θα είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα. Τα προηγούμενα επίπεδα Trendline, Comfortline και Highline αποτελούν παρελθόν και στη θέση τους υπάρχουν οι εκδόσεις Golf, Life και Style καθώς και η πιο σπορ R-Line.

    Όλες οι εκδόσεις έχουν ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό με τη βασική να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED προβολείς και LED πίσω φώτα, σύστημα Keyless Start, το Innovision Cockpit, τις online υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικό τιμόνι, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα ελέγχου Front Assist με προνοητικό έλεγχο προστασίας για πεζούς και το Car2X.

    Στη διάρκεια του επόμενου έτους θα παρουσιαστούν ανεξάρτητα τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R.

    Το νέο Golf αναμένεται στην Ελλάδα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, με την τιμή του να υπολογίζεται περίπου 10% πάνω από το υπάρχον μοντέλο!

    ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ VW GOLF ΕΔΩ

    https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/10/191024202641_2020-vw-golf-8-b1000x600-125x75.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/10/191024202641_2020-vw-golf-8-b1000x600-350x210.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/10/191024202641_2020-vw-golf-8-b1000x600-768x460.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/10/191024202641_2020-vw-golf-8-b1000x600-550x330.jpg" data-wset="1001,125,350,768,550" width="1001" height="600">

  • Στην Ελλάδα το ισχυρότερο VW Golf GTI στην ιστορία (+τιμή)
    Στην Ελλάδα το ισχυρότερο VW Golf GTI στην ιστορία (+τιμή)

    Η VW λανσάρει στην Ελλάδα το νέο Golf GTI TCR, το οποίο με 290 ίππους ισχύος είναι το ισχυρότερο GTI στην ιστορία της γερμανικής μάρκας. Δείτε τα κύρια χαρακτηριστικά του, αλλά και πόσο κοστίζει.

    Βασικό χαρακτηριστικό του Golf GTI TCR είναι ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος TSI κινητήρας του, με ονομαστική απόδοση ισχύος 290 ίππων στις 5.400 έως 6.400 σ.α.λ. (+45 PS σε σχέση με το Golf GTI Performance) και μέγιστη ροπή 38.7 kgm μεταξύ 1.950 και 5.300 σ.α.λ.

    Η παραπάνω δύναμη μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός διπλού συμπλέκτη αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων, δεν λείπει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ ανάλογες του χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι και οι επιδόσεις (0-100 km/h σε 5,6 δευτ., τελική ταχύτητα 250 km/h ή 260 km/h με την αφαίρεση του ηλεκτρονικού κόφτη).

    Στα υπόλοιπα στοιχεία του, το νέο Golf GTI TCR διαθέτει ενισχυμένα φρένα με διάτρητους δίσκους και κόκκινες δαγκάνες, ενώ το παρών δίνει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (DCC) και τα σκληρότερης απόσβεσης αμορτισέρ.

    Αισθητικά, η συγκριμένη έκδοση ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες χάρη στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τον πίσω διαχύτη, το διακριτικό σπόιλερ οροφής, την ανοξείδωτη εξάτμιση και τις ζάντες «Belvedere» των 18 ιντσών ή κατ’ επιλογή 19 ιντσών. Στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνονται επίσης η μαύρου χρώματος οροφή και τα διακοσμητικά στο αμάξωμα.

    Εντός της καμπίνας, ο οδηγός του GTI TCR έχει στη διάθεσή του ένα σπορ σχεδίασης τιμόνι, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (Active Info Display), αλλά και σπορ καθίσματα με επένδυση ύφασμα/microfiber αποκλειστικής σχεδίασης TCR.

    Τιμολογιακά, το νέο VW Golf GTI TCR κοστίζει στη χώρα μας 48.700 ευρώ. Εκτός των παραπάνω, ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει Σύστημα διεύθυνσης με μεταβαλλόμενη υποβοήθηση (Progressive Steering), Σύστημα Infotainment Discover Media, Αυτόματο κλιματισμό, Adaptive cruise control & Speed limiter, Προβολείς LED και πίσω φώτα LED σε σκούρο κόκκινο χρώμα με δυναμικό φλας, Εσωτερικό ambient φωτισμό σε κόκκινο χρώμα και Park Pilot.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Πότε ξεκινά η παραγωγή του VW Golf
    Πότε ξεκινά η παραγωγή του VW Golf

    Η Volkswagen σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή του Golf της όγδοης γενιάς στο εργοστάσιο αυτοκινήτων του Wolfsburg στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2019 με το αυτοκίνητο να κάνει το ντεμπούτο του τον Οκτώβριο.

    Η VW είχε αρχικά προγραμματίσει την πρεμιέρα του επιτυχημένου της μοντέλου τον Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη, όμως η εταιρία άλλαξε πλάνα και θα δώσει προτεραιότητα στο ηλεκτρικό hatchback ID, το οποίο είναι το πρώτο μοντέλο με μπαταρία της VW.

    Για να γίνει το νέο Golf ξεχωριστό, η VW θέλει το αυτοκίνητο να γίνει σημείο αναφοράς στην συνδεσιμότητα. Για παράδειγμα, θα προσφέρει στους ιδιοκτήτες του την ευκαιρία να ξεκλειδώσουν το αυτοκίνητο μέσω του smartphone, μέσω ένα ψηφιακού κλειδιού. Αυτή η ενιαία λειτουργία, ωστόσο, συνδέεται με περισσότερα από 10 διαφορετικά υποσυστήματα του οχήματος, λένε οι μηχανικοί.

    «Το σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας μόνο, έχει από 10 έως 20 εκατομμύρια γραμμές κώδικα. Είναι κάτι περισσότερο από την εγκατάσταση ενός ολόκληρου αυτοκινήτου πριν από 10 χρόνια», δήλωσε ανώτερος διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Τα στάνταρ χαρακτηριστικά του Golf 8 θα περιλαμβάνουν: Διατήρηση λωρίδας οδήγησης, προβολείς LED, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και πλήρως ψηφιακό ταμπλό, που περιλαμβάνει οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, η οποία θα είναι τουλάχιστον 8,25 ίντσες.

    Από το πρώτο Golf που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1974, περισσότερα από 35 εκατομμύρια μονάδες του αυτοκινήτου και των παραλλαγών του, όπως το Golf Variant και το Golf Sportsvan, πωλήθηκαν παγκοσμίως.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Η VW καθυστερεί το λανσάρισμα του νέου Golf
    Η VW καθυστερεί το λανσάρισμα του νέου Golf

    Παράταση για την επόμενη χρονιά παίρνει το λανσάρισμα της νέας γενιάς του VW Golf, αφού ο προηγμένος ψηφιακός εξοπλισμός του νέου μοντέλου απαιτεί περισσότερο χρόνο εξέλιξης.

    Όπως λοιπόν αποκαλύπτει η Automotive News Europe, η VW θα εφοδιάσει το νέο Golf με ένα πλήρως ψηφιακό εσωτερικό, ώστε να προσελκύσει αγοραστές και των premium χάτσμπακ μοντέλων.

    Όμως, η νέα προηγμένη αυτή τεχνολογία δημιουργεί κάποια τεχνικά προβλήματα που θα πρέπει να λυθούν μέχρι το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, σπρώχνοντας πιο πίσω το λανσάρισμα του μοντέλου. Από την πλευράς της η VW αρνείται ότι αυτός είναι ο λόγος της καθυστέρησης, δηλώνοντας ότι είναι καλύτερο στρατηγικά για το μοντέλο να λανσαριστεί στις αρχές του 2020.

    Πριν από αυτή την εξέλιξη, το πλανάρισμα της VW ήταν το νέο Golf να παρουσιαστεί επίσημα στην επικείμενη Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο, ενώ μερικές εβδομάδες αργότερα θα παρουσιαζόταν το νέο VW I.D., το πρώτο χάτσμπακ ηλεκτρικό της μάρκας.

    Αυτό όμως αλλάζει και έτσι στη Φρανκφούρτη η VW θα δώσει έμφαση στο I.D., αφήνοντας για πιο μετά την παρουσίαση του νέου Golf και στη συνέχεια στις αρχές του 2020 το λανσάρισμά του.

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch