Σάββατο, 11 Μαϊος 2019 15:07

H ΑΒΤ φθάνει το Audi RS3 στους 500 ίππους

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Ο γνωστός βελτιωτικός οίκος ABT παρουσίασε μια αναβάθμιση για τον κινητήρα του Audi RS3 φθάνοντας την απόδοση στα επίπεδα ενός supercar.

Ακόμα και πριν λίγα χρόνια οι 400 ίπποι σε ένα hatchback έμοιαζαν κάτι αδιανόητο. Σήμερα αυτή η ισχύς τείνει να γίνει το όριο για τον μαγικό κόσμο των εκρηκτικών hyper-hatch και είναι σχεδόν δεδομένο πως πολύ σύντομα το 400 θα δείχνει ξεπερασμένο, ειδικά όταν στο παιχνίδι μπει και η υβριδική τεχνολογία.

Ο βελτιωτικός οίκος ΑΒΤ φαίνεται πως έβαλε στοίχημα να προηγηθεί των εξελίξεων και έτσι εξέλιξε ένα βελτιωτικό πακέτο για την αναβάθμιση του πεντακύλινδρου 2.5 TFSI που φορά το Audi RS3. Το πακέτο περιλαμβάνει νέο intercooler, διαφορετική εξάτμιση και φυσικά επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας του κινητήρα χαρίζοντας εν τέλει 100 επιπλέον ίππους και 9,2 χλγμ ροπής περισσότερα, φθάνοντας συνολικά την απόδοση του RS3 στους 500 ίππους και τα 58,1 χλγμ.

Φυσικά μια τέτοια απόδοση δεν μπορεί παρά να συνοδεύεται από αντίστοιχα εντυπωσιακά νούμερα επιδόσεων όπως τα μόλις 3,7 δευτερόλεπτα που χρειάζονται για το 0-100 χλμ./ώρα αλλά και τα 299 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας. Παρά λοιπόν το γεγονός πως ακόμα και στην εργοστασιακή του μορφή το RS3 είναι ένα εξαιρετικά γρήγορο σπορ hatchback, η αναβαθμισμένη έκδοση με την απογραφή του ABT μπορεί άνετα να σταθεί δίπλα ακόμα και σε ικανότατα supercar.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 11 Μαϊος 2019 18:39

Σχετικά Άρθρα

  • Ένα μοναδικής σχεδίασης Audi RS3 από την ABT
    Ένα μοναδικής σχεδίασης Audi RS3 από την ABT

    Ο βελτιωτικός οίκος της ABT παρουσιάζει το νέο του δημιούργημα, που βασίζεται στην κορυφαία έκδοση του Audi A3 σεντάν, τo RS3.

    To RS3-R, όπως και κωδικοποιείται το νέο μοντέλο της ABT, θα παραχθεί σε μόλις 200 μονάδες και διαθέτει ένα σαφώς πιο επιθετικό body kit, ίσως το πιο ακραίο που έχει τοποθετηθεί ποτέ από την γερμανική εταιρεία σε μοντέλο της φίρμας από το Ingolstadt.
    Το Audi RS3 είναι ένα μοντέλο που προσφέρει πολύ μεγάλες δυνατότητες για επιδόσεις, οι οποίες συναντώνται σε αμιγώς σπορ μοντέλα. Για όσους όμως οι δυναμικές επιδόσεις της εργοστασιακής έκδοσης δεν είναι αρκετές, η ΑBT έχει τη δική της απάντηση. Για τη βελτίωση των επιδόσεων του μοντέλου σε σχέση με την εργοστασιακή έκδοση, προς το παρόν η ABT δεν ανακοινώνει κάτι συγκεκριμένο, καθώς επικεντρώνεται κυρίως στην εξωτερική σχεδίαση.
    Οι αλλαγές που προτείνει ο βελτιωτικός οίκος, ξεκινούν με τους σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών ABT High Performance HR20, που εκτός από πολύ όμορφη σχεδίαση, έχουν και πολύ μικρότερο βάρος κάνοντας πιο αποτελεσματική την ανάρτηση του αυτοκινήτου σε δρόμους με στροφές. Στο βασικό πακέτο RS3-R, περιλαμβάνεται επίσης και ένα σετ ελατηρίων, που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος του αυτοκινήτου κατά 24,8 χιλιοστά εμπρός και 29,9 χιλιοστά πίσω.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Με 500 ίππους το Audi RS 3 R της ABT
    Με 500 ίππους το Audi RS 3 R της ABT

    Η ABT είναι γνωστή για τις μηχανικές και αισθητικές βελτιώσεις που προσφέρει στα μοντέλα του ομίλου VW και αυτή τη φορά είναι η σειρά του νέου Audi RS 3 να δεχθεί την φροντίδα του βελτιωτικού οίκου και να αποκτήσει 500 ίππους.

    Αν κάποιος δεν ικανοποιείται από την απόδοση του εργοστασιακού Audi RS3 με τους 400 ίππους, η ABT δίνει τη λύση. Η αναβάθμιση Power R της ABT αυξάνει την ισχύ του 5κύλινδρου turbo κινητήρα της Audi με τη χωρητικότητα των 2,5 λίτρων από τους 400 στους 500 ίππους και τα 600 Nm ροπής, στοιχεία που κάνουν τις επιδόσεις του κορυφαίου hatch της Γερμανικής εταιρείας να είναι αντίστοιχες με εκείνες κανονικού supercar. Μαζί με τις επεμβάσεις στο αμάξωμα που βελτιώνουν την αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η πρόταση της ABT Sportsline είναι ικανή για τελική ταχύτητα που φτάνει τα 300 χλμ./ώρα.
    Μάλιστα, σε ότι έχει να κάνει με την τελική του αυτοκινήτου, η ΑΒΤ κάνει λόγο για «απελευθέρωση» από τον ηλεκτρονικό κόφτη των 250 χλμ./ώρα, με τη χρήση μιας εφαρμογής στο κινητό του χρήστη. Με άλλα λόγια, έχοντας μια εφαρμογή στο κινητό, επιλέγει ο οδηγός αν θέλει το maximum της τελικής ταχύτητας για να «πιάσει» τα 300 χλμ./ώρα. Σε ότι έχει να κάνει με την επιτάχυνση από στάση, το βελτιωμένο RS3 για τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η εργοστασιακή του μορφή χρειάζεται 3,8”.

    Επιπρόσθετα, η ABT Sportsline επεμβαίνει στην ανάρτηση στην οποία προσδίδει πιο sport χαρακτηριστικά, αλλάζει την εξάτμιση από την πολλαπλή εξαγωγής έως τις απολήξεις στο πίσω μέρος, ενώ προτείνει και νέας σχεδίασης, μαύρες σφυρήλατες 20άρες ζάντες. Τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι από ανθρακόνημα, το οποίο μάλιστα είναι εμφανές και όχι βαμμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου. Ενδιαφέρον έχουν και οι επεμβάσεις στην καμπίνα, με τη σήμανση στα μαρσπιέ να καταδεικνύει πως πρόκειται για περιορισμένης παραγωγής έκδοση- καθώς η ΑΒΤ αναφέρει πως θα κατασκευάσει μόνο 200 RS3-R, χωρίς μέχρι στιγμής να δώσει κάποια στοιχεία αναφορικά με το κόστος των επεμβάσεων.

    Πηγή: protothema.gr

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;
    To Pulse είναι το νέο οικονομικό, μικρό SUV της Fiat;

    To Fiat Pulse έχει σύγχρονο, νεανικό στυλ εντός και εκτός και θα μπορούσε να έχει και ενδιαφέρουσα τιμή.

    Η Βραζιλία στο χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται να παίρνει τα πάνω της. Έτσι μετά το VW Nivus που θα το δούμε σύντομα και στα μέρη μας ως Taigo θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με το Pulse της Fiat Brazil.

    Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα SUV που θα μπορούσε κάλλιστα να παίξει το ρόλο του εισαγωγικού και στην ευρωπαϊκή της γκάμα. Όχι μόνο από πλευράς εμφάνισης αλλά και τιμής, καθώς θα είναι εφικτό να απέχει αισθητά από το ορόσημο των 20.000 ευρώ.

    Αισθητικά το μοντέλο της Fiat Brazil έχει μοντέρνα εμφάνιση με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, μια αρκετά εμφατική μάσκα και μια αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Που μαζί με τα πλευρικά προστατευτικά, τις ποδιές αλλά και τους τονισμένους προβολείς ομίχλης και τις ράγες οροφής τονίζει το off road look.

    Αντίστοιχη είναι η λογική και στο εσωτερικό, με τη μεγάλη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών.

    Όσο για τους κινητήρες η βάση θα μπορούσε να είναι και στην Ευρώπη, όπως συμβαίνει και στη Βραζιλία, ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται ούτε η χρήση των γνωστών συνόλων της πρώην πια PSA ούτε και κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.

    Πηγή: Newsauto.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς