Τρίτη, 12 Ιουλίου 2022 15:40

Με 500 ίππους το Audi RS 3 R της ABT

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Η ABT είναι γνωστή για τις μηχανικές και αισθητικές βελτιώσεις που προσφέρει στα μοντέλα του ομίλου VW και αυτή τη φορά είναι η σειρά του νέου Audi RS 3 να δεχθεί την φροντίδα του βελτιωτικού οίκου και να αποκτήσει 500 ίππους.

Αν κάποιος δεν ικανοποιείται από την απόδοση του εργοστασιακού Audi RS3 με τους 400 ίππους, η ABT δίνει τη λύση. Η αναβάθμιση Power R της ABT αυξάνει την ισχύ του 5κύλινδρου turbo κινητήρα της Audi με τη χωρητικότητα των 2,5 λίτρων από τους 400 στους 500 ίππους και τα 600 Nm ροπής, στοιχεία που κάνουν τις επιδόσεις του κορυφαίου hatch της Γερμανικής εταιρείας να είναι αντίστοιχες με εκείνες κανονικού supercar. Μαζί με τις επεμβάσεις στο αμάξωμα που βελτιώνουν την αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η πρόταση της ABT Sportsline είναι ικανή για τελική ταχύτητα που φτάνει τα 300 χλμ./ώρα.
Μάλιστα, σε ότι έχει να κάνει με την τελική του αυτοκινήτου, η ΑΒΤ κάνει λόγο για «απελευθέρωση» από τον ηλεκτρονικό κόφτη των 250 χλμ./ώρα, με τη χρήση μιας εφαρμογής στο κινητό του χρήστη. Με άλλα λόγια, έχοντας μια εφαρμογή στο κινητό, επιλέγει ο οδηγός αν θέλει το maximum της τελικής ταχύτητας για να «πιάσει» τα 300 χλμ./ώρα. Σε ότι έχει να κάνει με την επιτάχυνση από στάση, το βελτιωμένο RS3 για τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η εργοστασιακή του μορφή χρειάζεται 3,8”.

Επιπρόσθετα, η ABT Sportsline επεμβαίνει στην ανάρτηση στην οποία προσδίδει πιο sport χαρακτηριστικά, αλλάζει την εξάτμιση από την πολλαπλή εξαγωγής έως τις απολήξεις στο πίσω μέρος, ενώ προτείνει και νέας σχεδίασης, μαύρες σφυρήλατες 20άρες ζάντες. Τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι από ανθρακόνημα, το οποίο μάλιστα είναι εμφανές και όχι βαμμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου. Ενδιαφέρον έχουν και οι επεμβάσεις στην καμπίνα, με τη σήμανση στα μαρσπιέ να καταδεικνύει πως πρόκειται για περιορισμένης παραγωγής έκδοση- καθώς η ΑΒΤ αναφέρει πως θα κατασκευάσει μόνο 200 RS3-R, χωρίς μέχρι στιγμής να δώσει κάποια στοιχεία αναφορικά με το κόστος των επεμβάσεων.

Πηγή: protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 12 Ιουλίου 2022 12:47

Σχετικά Άρθρα

  • Η ABT αναβαθμίζει τα Audi Q8 και SQ8
    Η ABT αναβαθμίζει τα Audi Q8 και SQ8

    Η ABT δίνει στα Audi Q8 και SQ8 μία πιο σπορ νότα στον χαρακτήρα τους.

    Για εκείνους που είναι κάτοχοι της τελευταίας γενιάς Audi Q8/SQ8 και θέλουν να το προχωρήσουν σε επόμενο επίπεδο, υπάρχει ο Γερμανός βελτιωτής ΑΒΤ, όπου για αρκετά χρόνια διαθέτει συνεχώς νέα κιτ βελτίωσης για τη ναυαρχίδα της μάρκας.

    Το τελευταίο από αυτά αφορά κυρίως τα μηχανικά μέρη. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, η ABT διαθέτει ειδικό πρόγραμμα το οποίο βελτιώνει την ισχύ και ροπή του τρίλιτρου V6 TFSI μοτέρ στους 405 ίππους και τα 550 Nm ροπής (340 PS και 500 Nm η βασική έκδοση).


    Το πρόγραμμα που τοποθετείται στον twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων, που φορά το Audi SQ8, είναι ακόμα πιο σκληροπυρηνικό και καταφέρνει να αυξήσει την δύναμη από τους 507 ίππους (771 Nm), στους 649 ίππους (με 849 Nm).
    Ως είθισται, ο βελτιωτικός οίκος διαθέτει και προσθήκες αμαξώματος για τη ναυαρχίδα των SUV της Audi. Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε έξτρα εισαγωγές αέρα από ανθρακονήματα και μία μικρή πίσω αεροτομή.

    Αλλά το πιο σημαντικό που λάνσαρε η ABT, πέραν του προγράμματος για τον κινητήρα, είναι οι ζάντες. Οι οποίες είναι χάλκινες, 22 ή 23 ιντσών και διαθέτουν μικρότερο βάρος κατά 40% συγκριτικά με τις εργοστασιακές.


    Τροποποιήσεις γίνονται και στο εσωτερικό του Q8. Όπως ο επιλογέας ταχυτήτων που μπορεί να αποκτήσει carbon επένδυση, παρόμοια με αυτήν στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών.

    Ο επίδοξος αγοραστής μπορεί να επιλέξει κάθε μέρος διαφορετικά ή όλα μαζί, αναλόγως τις επιθυμίες του, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 2.000 ευρώ για το Q8 και κάτω από τις 4.000 ευρώ για το SQ8.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ένα μοναδικής σχεδίασης Audi RS3 από την ABT
    Ένα μοναδικής σχεδίασης Audi RS3 από την ABT

    Ο βελτιωτικός οίκος της ABT παρουσιάζει το νέο του δημιούργημα, που βασίζεται στην κορυφαία έκδοση του Audi A3 σεντάν, τo RS3.

    To RS3-R, όπως και κωδικοποιείται το νέο μοντέλο της ABT, θα παραχθεί σε μόλις 200 μονάδες και διαθέτει ένα σαφώς πιο επιθετικό body kit, ίσως το πιο ακραίο που έχει τοποθετηθεί ποτέ από την γερμανική εταιρεία σε μοντέλο της φίρμας από το Ingolstadt.
    Το Audi RS3 είναι ένα μοντέλο που προσφέρει πολύ μεγάλες δυνατότητες για επιδόσεις, οι οποίες συναντώνται σε αμιγώς σπορ μοντέλα. Για όσους όμως οι δυναμικές επιδόσεις της εργοστασιακής έκδοσης δεν είναι αρκετές, η ΑBT έχει τη δική της απάντηση. Για τη βελτίωση των επιδόσεων του μοντέλου σε σχέση με την εργοστασιακή έκδοση, προς το παρόν η ABT δεν ανακοινώνει κάτι συγκεκριμένο, καθώς επικεντρώνεται κυρίως στην εξωτερική σχεδίαση.
    Οι αλλαγές που προτείνει ο βελτιωτικός οίκος, ξεκινούν με τους σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών ABT High Performance HR20, που εκτός από πολύ όμορφη σχεδίαση, έχουν και πολύ μικρότερο βάρος κάνοντας πιο αποτελεσματική την ανάρτηση του αυτοκινήτου σε δρόμους με στροφές. Στο βασικό πακέτο RS3-R, περιλαμβάνεται επίσης και ένα σετ ελατηρίων, που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος του αυτοκινήτου κατά 24,8 χιλιοστά εμπρός και 29,9 χιλιοστά πίσω.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Tο υπερηχητικό Audi RS6-Χ της ABT
    Tο υπερηχητικό Audi RS6-Χ της ABT

    Η ABT Sportsline παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα, που βασίζεται πάνω στο Audi RS6 Avant, όντας ισχυρότερο και αρκετά ακριβότερο.

    Ο γνωστός γερμανικός βελτιωτικός οίκος της ABT Sportsline δημιούργησε μια βελτιωμένη εκδοχή τού Audi RS6 Avant η οποία θα κατασκευαστεί μόλις σε 30 μονάδες και θα διακρίνεται εκτός από την ιδιαίτερη αισθητική του αμαξώματος και για τις επιδόσεις του.

    Συγκεκριμένα, το RS6-Χ, όπως ονομάζεται διαθέτει ένα εξελιγμένο μοτέρ, που βασίζεται πάνω στον twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων της έκδοσης παραγωγής. Μετά την παρέμβαση των μηχανικών της ABT, η μέγιστη ισχύς του κινητήρα στο RS6-Χ φτάνει τους 750 ίππους και η ροπή τα 920 Nm. Ο περιοριστής ταχύτητας απενεργοποιείται και η τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 320 χλμ./ώρα, όπως δηλώνουν τα στελέχη της εταιρείας.

    Θυμίζουμε ότι το εργοστασιακό Audi RS6 Avant αποδίδει μέγιστη ισχύ 600 ίππους και ροπή 800 Nm. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.


    Όπως ανακοινώθηκε, η αύξηση στην απόδοσή του επετεύχθη χάρη στην τοποθέτηση νέων turbo, μεγαλύτερου εναλλάκτη θερμότητας και νέας κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας. Εκτός από τα μηχανικά μέρη, αλλαγές έχουν γίνει και στο αμάξωμα του RS6-Χ.


    Έτσι, έχει τοποθετηθεί νέο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο αποτελείται από προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μεγαλύτερη διπλή αεροτομή. Όλα αυτά τα νέα στοιχεία είναι από ανθρακονήματα. Η εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα χωρίζεται σε δύο ζεύγη οβάλ απολήξεων μαύρου ματ χρώματος διαμέτρου 102 χλστ. έκαστη.


    Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αφορούν στα φωτιζόμενα μαρσπιέ, στην τοποθέτηση επιφανειών από ανθρακονήματα στο ταμπλό, στο τιμόνι, στον μοχλό του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και στα καθίσματα. Στα τελευταία, υπάρχει το αντίστοιχο λογότυπο της έκδοσης όπως και ο αύξων αριθμός του αυτοκινήτου από τα συνολικά 30 που θα παραχθούν στο κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός.


    Τέλος, οι τροχοί του είναι ειδικά σχεδιασμένοι για το Audi RS6-Χ, έχουν διάσταση 22 ιντσών και διαθέτουν ελαστικά 295/30. Όπως ανακοινώνει η ABT, το κόστος του αυτοκινήτου στη Γερμανία ξεκινά από τις 248.000 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το νέο Audi RS3 θα θυμίζει το RS6!
    Το νέο Audi RS3 θα θυμίζει το RS6!

    Η Audi προσφέρει σπορ μοντέλα που μπορεί να είναι λίγο πιο αργά από τους άμεσους ανταγωνιστές τους, ωστόσο, διαθέτουν ελκυστική αισθητική. Το επόμενο που θα αποκαλυφθεί είναι το ολοκαίνουργιο RS3 Sportback. Οι αξιωματούχοι της Audi μιλούν για το 2,5 λίτρων μοτέρ που δείχνει να έχει μέλλον μέσα στην εταιρία. Πάντως, το Golf R έπρεπε να έχει και έκδοση 400 ίππων, ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι ποτέ αυτό δεν συνέβη. Μετά την αποκάλυψη του A3 Sportback λοιπόν, λογικά η ισχυρή έκδοσή του με τον κωδικό “S3” δεν απέχει πολύ χρονικά. Το είδαμε στο δρόμο με το γνωστό καμουφλάζ να καλύπτει τα επίμαχα μέρη του σώματός του και παρόλο που η Audi συνεχίζει να ισχυρίζεται “300+ ιπποδύναμη” πιστεύουμε πως αυτό το αυτοκίνητο θα έχει 333 ίππους, παρόμοια ισχύ με το απερχόμενο S4.

    Ομοίως, το ακόμη πιο ενδιαφέρον RS3 αναμένεται να μιμηθεί το RS4, με κάποιες αναφορές να κάνουν λόγο για μικρή αύξηση ισχύος, από 405 σε 425 ίππους. Σας θυμίζουμε πως το RS3 κατασκευάστηκε αρχικά από το 2005 έως το 2009, τόσο σε εκδόσεις σεντάν όσο και κάμπριο. Αξίζει βέβαια εδώ να σημειώσουμε πως το νέο RS3 δεν θα είναι το ταχύτερο hot hatch στον κόσμο και προφανώς σε ένα τέτοιο πεδίο σύγκρισης θα χάσει από την προικισμένη Mercedes-AMG A 45 S. Αλλά εάν έχετε τα χρήματα και θέλετε να αποκτήσετε ένα γρήγορο Audi, η φίρμα με έμβλημα τους τέσσερις κύκλους έχει τον τρόπο και πάλι να σας σαγηνέψει. Τουλάχιστον αυτό διαρρέει η ίδια…

    Σε κάθε περίπτωση, η πρόσφατη αποκάλυψη του A3 έδωσε αμέσως τροφή για σκέψεις αλλά και φαντασία για το πως μπορεί να δείχνει το επερχόμενο RS3. Tα κοινωνικά μέσα δικτύωσης πήραν μεμιάς φωτιά λοιπόν, κυρίως από τους πιστούς της Audi που ήδη κατέχουν κάποιο από τα θρυλικά Audi επιδόσεων του πρόσφατου παρελθόντος, τα οποία είναι γεγονός πως ακόμη δεν χάνουν την γοητεία τους. Από τους οπαδούς, για τους οπαδούς δηλαδή! Η εικόνα που βλέπετε εδώ αποτελεί περισσότερο μια απλή απεικόνιση παρά μια απόδοση σχεδιαστή, εννοείται πως τα σχόλια ανήκουν εν τέλει σε σας. Μερικά από τα στοιχεία σχεδίασης προέρχονται από το big-boy RS6 Avant, ενώ, η οκταγωνική μάσκα είναι χαρακτηριστική του RS Q3, το οποίο είναι στενά συνδεδεμένο με το hatchback.

    Πηγή: Protothema.gr
  • H ΑΒΤ φθάνει το Audi RS3 στους 500 ίππους

    Ο γνωστός βελτιωτικός οίκος ABT παρουσίασε μια αναβάθμιση για τον κινητήρα του Audi RS3 φθάνοντας την απόδοση στα επίπεδα ενός supercar.

    Ακόμα και πριν λίγα χρόνια οι 400 ίπποι σε ένα hatchback έμοιαζαν κάτι αδιανόητο. Σήμερα αυτή η ισχύς τείνει να γίνει το όριο για τον μαγικό κόσμο των εκρηκτικών hyper-hatch και είναι σχεδόν δεδομένο πως πολύ σύντομα το 400 θα δείχνει ξεπερασμένο, ειδικά όταν στο παιχνίδι μπει και η υβριδική τεχνολογία.

    Ο βελτιωτικός οίκος ΑΒΤ φαίνεται πως έβαλε στοίχημα να προηγηθεί των εξελίξεων και έτσι εξέλιξε ένα βελτιωτικό πακέτο για την αναβάθμιση του πεντακύλινδρου 2.5 TFSI που φορά το Audi RS3. Το πακέτο περιλαμβάνει νέο intercooler, διαφορετική εξάτμιση και φυσικά επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας του κινητήρα χαρίζοντας εν τέλει 100 επιπλέον ίππους και 9,2 χλγμ ροπής περισσότερα, φθάνοντας συνολικά την απόδοση του RS3 στους 500 ίππους και τα 58,1 χλγμ.

    Φυσικά μια τέτοια απόδοση δεν μπορεί παρά να συνοδεύεται από αντίστοιχα εντυπωσιακά νούμερα επιδόσεων όπως τα μόλις 3,7 δευτερόλεπτα που χρειάζονται για το 0-100 χλμ./ώρα αλλά και τα 299 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας. Παρά λοιπόν το γεγονός πως ακόμα και στην εργοστασιακή του μορφή το RS3 είναι ένα εξαιρετικά γρήγορο σπορ hatchback, η αναβαθμισμένη έκδοση με την απογραφή του ABT μπορεί άνετα να σταθεί δίπλα ακόμα και σε ικανότατα supercar.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς