Δευτέρα, 13 Μαϊος 2019 15:28

Ρεκόρ! Επτά VW ID.3 κλείνονταν το λεπτό για 24 ώρες!

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Νέο ρεκόρ σημείωσαν οι προ-παραγγελίες για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Επτά VW ID.3 το λεπτό κλείστηκαν στο πρώτο 24ωρο λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας προ-παραγγελίας του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας καταρρίπτοντας κάθε ρεκόρ!

Να υπενθυμίσουμε πως όσοι πραγματοποιούν την προ-παραγγελία του ID.3 δεν γνωρίζουν πως θα είναι η τελική μορφή ακόμη ενώ επιπλέον καταθέτουν 1.000 ευρώ για να επιβεβαιώσουν την κράτηση.

Η έκδοση έκδοσης Volkswagen ID.3 1st Plus θα έχει περίπου 420 χιλιόμετρα και οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να γίνουν το καλοκαίρι του 2020.

Το κόστος της έκδοσης 1ST θα κυμανθεί γύρω από τις 40.000 ευρώ, πριν την αφαίρεση της όποιας κρατικής επιδότησης ενώ η βασική έκδοση του μοντέλου που θα εφοδιάζεται με την μικρότερη εκδοχή της μπαταρίας θα έχει τιμή κάτω από 30.000 ευρώ στη Γερμανία.

Επίσης η VW προσφέρει στους αγοραστές του ID.3 1ST τη δυνατότητα να λαμβάνουν δωρεάν ηλεκτρική ενέργεια για τα οχήματά τους για 1 έτος και με μέγιστο όριο τις 2.000 kWh, σε όλα τα δημόσια σημεία φόρτισης Volkswagen We Charge, καθώς και στο πανευρωπαϊκό δίκτυο ταχείας φόρτισης Ionity, στο οποίο συμμετέχει η VW.

Όλες οι εκδόσεις του αυτοκινήτου πρέπει να έχουν τη δυνατότητα φόρτισης μέχρι 100-125kW, προσδίδοντας αυτονομία 260 χιλιόμετρα με φόρτιση μόλις 30 λεπτών. Το ID.3 1st Plus θα έχει τη μεσαία μπαταρία 58kWh με αυτονομία 420 χιλιόμετρα.

Η VW αναφέρει ότι θα παραδώσει 100.000 μοντέλα ID.3 το 2020, το πρώτο πλήρες έτος παραγωγής του αυτοκινήτου, και ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί σε 110.000 μονάδες ετησίως στη συνέχεια.

Οι αριθμοί στο ID.3 πρώτο θα είναι πιο περιορισμένοι με μόλις 30.000 αυτοκίνητα διαθέσιμα σε 29 χώρες…

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 14 Μαϊος 2019 00:13

Σχετικά Άρθρα

  • Στα σκαριά το VW ID.3 GTX
    Στα σκαριά το VW ID.3 GTX

    H Volkswagen ετοιμάζει την πιο σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου ID.3.

    Το VW ID.3 σημειώνει μία αρκετά καλή εμπορική πορεία, με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να προβαίνει σε μία σειρά από αισθητικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις με σκοπό να το κάνει περισσότερο ελκυστικό ως αγορά.

    Όπως όλα δείχνουν τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας έχουν μεγαλύτερα σχέδια για το αυτοκίνητο, όπως αποδεικνύεται. Αυτό σημαίνει ότι προγραμματίζουν τη δημιουργία και μιας σπορ έκδοσής του.

    Ήδη έχουν εντοπιστεί τα μοντέλα δοκιμών του ID.3 GTX. Η Volkswagen μάς είχε προετοιμάσει για την ύπαρξή του ήδη από το 2021 όταν παρουσίασε το αντίστοιχο πρωτότυπο ID.X.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα οχήματα με τα οποία γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης του ID.3 GTX είναι καμουφλαρισμένα στο εμπρός μέρος, στα μαρσπιέ και στον πίσω προφυλακτήρα, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι πιο μικρή σε σχέση με το ID.3.

    Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πληροφορίες που να αφορούν στα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοση GTX, αν και αναμένεται ότι θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα αποδίδουν περίπου 300 ίππους.

    Το ID.3 GTX αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα εντός του 2024. Ωστόσο δεν είναι το μόνο σπορ αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της VW στην μικρομεσαία κατηγορία. Κι αυτό επειδή πριν από λίγες ημέρες η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει στα σκαριά την εξέλιξη του ID. GTI, που ουσιαστικά θα αποτελεί ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο Golf GTI.

    Πηγή:Protothema.gr

  • Η VW ετοιμάζει το ανανεωμένο ID.3
    Η VW ετοιμάζει το ανανεωμένο ID.3

    Η VW δημοσιοποιεί τις πρώτες εικόνες-σκίτσα του ανανεωμένου ID.3.

    Με βασικές αλλαγές κυρίως στο εσωτερικό, η ανανεωμένη γενιά του ID.3 θα λανσαριστεί την προσεχή Άνοιξη θέλοντας να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου για λογαριασμό της VW.

    Από το 2019 που παρουσιάστηκε μέχρι σήμερα, το ID.3 έχει παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην εξαιρετική εμπορική αποδοχή των μοντέλων της ηλεκτρικής γκάμας ID από τη Volkswagen, που συνολικά έχουν ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως. Επί του παρόντος, το ID. 3 παράγεται σε δύο εργοστάσια στη Γερμανία αλλά σύντομα πρόκειται να αποκτήσει μία ακόμα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Wolfsburg.

    Αυτό γίνεται προκειμένου να καλυφθούν υψηλά επίπεδα ζήτησης του μοντέλου, που όπως όλα δείχνουν, τώρα οδεύει προς τη δεύτερη γενιά του. Το νέο ID.3 θα είναι εξοπλισμένο με την τελευταία γενιά λογισμικού, η οποία βελτιώνει την απόδοση του συστήματος κίνησης και είναι σε θέση να λαμβάνει ενημερώσεις over-the-air ακόμα πιο αποτελεσματικά.

    Επιπλέον, το βασικό πακέτο εξοπλισμού έχει αναβαθμιστεί και περιλαμβάνει οθόνη με διαγώνιο 12,0 ίντσες, προηγμένο Head Up Display, αφαιρούμενο πάτωμα χώρου αποσκευών και κεντρική κονσόλα με δύο ποτηροθήκες. Λειτουργίες όπως το Plug & Charge και το Electric Vehicle Route Planner θα κάνουν την εμπειρία φόρτισης στο νέο ID.3 ακόμα πιο απλή και βολική.

    Η VW χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά πλήρως ενσωματωμένων συστημάτων υποβοήθησης στο νέο ID.3. Ξεχωριστά παραδείγματα αυτού αποτελούν το προαιρετικά διαθέσιμο Travel Assist με Swarm Data (για την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των αυτοκινήτων στο δρόμο) και το Park Assist Plus. Στη Γερμανία, έχουν μάλιστα αρχίσει ήδη οι προπαραγγελές του ανανεωμένου μοντέλου, σε συγκεκριμένες εκδόσεις, με τιμή εκκίνησης τα 43.995 ευρώ.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έρχεται το φρεσκάρισμα του VW ID.3
    Έρχεται το φρεσκάρισμα του VW ID.3

    Μέσα στο 2023 αναμένεται το ανανεωμένο VW ID.3 με διακριτικές αισθητικές αλλαγές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις που έχουν βασιστεί στις απαιτήσεις του κοινού της VW.

    Λίγο νωρίτερα απ’όσο είχαμε συνηθίσει στα συμβατικά μοντέλα θα προκύψει η ενδιάμεση ανανέωση του VW ID.3, δείχνοντας πιθανά πως η ηλεκτροκίνηση θα φέρει και σε αυτόν τον τομέα αλλαγές σε σχέση με τα μέχρι στιγμής καθιερωμένα δεδομένα. Η ανανέωση του μοντέλου συνδέεται με τη διάθεση της εταιρείας να «φέρει» την ανανέωση των μοντέλων σε μικρότερο χρονικό διάστημα από ότι ίσχυε μέχρι τώρα αλλά και με την πρόθεση της VW να δώσει μια οριστική λύση στα θέματα με το λογισμικό του αυτοκινήτου. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Thomas Schafer, δήλωσε πως η εταιρεία αφουγκράστηκε τους ιδιοκτήτες του μοντέλου.

    «Ακούσαμε πολύ προσεκτικά την κοινότητα των ιδιοκτητών ID.3 και προσφέρουμε την ανανεωμένη του εκδοχή μέσα στο 2023. Στο πλαίσιο αυτής, το νέο Volkswagen ID.3 θα κάνει ένα σημαντικό και αξιοσημείωτο άλμα προς τα εμπρός, όσον αφορά την ποιότητα, τα υλικά και τη σταθερότητα του λογισμικού, μένοντας πιστό στις αρχές που υπόσχεται η μάρκα Volkswagen για τα μοντέλα της».

    Όπως και άλλες ενέργειες που έχουν αποφασιστεί στους σχεδόν τρεις μήνες της παρουσίας του Schafer στα ηνία της VW, έτσι και αυτή συνδέεται με τη αναβάθμιση της συνολικής διαδικασίας επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης της εταιρίας με τους πελάτες της.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά η σπορ εκδοχή του VW ID.3
    Στα σκαριά η σπορ εκδοχή του VW ID.3

    Όπως όλα δείχνουν η VW θα ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης της κορυφαίας έκδοσης του ηλεκτρικού ID.3 με κωδικό GTX.

    Mετά την εμφάνιση του ΙD.4 GTX και την καθιέρωση του λογότυπου GTX ως την σπορ γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρίας, φαίνεται ότι σειρά παίρνει και το ΙD.3 για να αποκτήσει και αυτό μία γρήγορη έκδοση.

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρίας Ralf Brandstatter, η VW πρόκειται να προχωρήσει στην υλοποίηση μιας έκδοσης παραγωγής του πρωτότυπου ΙD.X που είχαμε δει πριν λίγο καιρό. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ΙD.3 με την μπαταρία των 77 kWh και το driveline του ΙD.4 GTX, όμως αντί για 299 ίππους εκείνο είχε ανακοινωθεί ότι απέδιδε 333 ίππους. Η μετάδοση της κίνησης γινόταν και στους τέσσερις τροχούς μέσω δύο κινητήρων, έναν σε κάθε άξονα.

    Σύμφωνα με τον Brandstatter, το ID.Χ θα αποτελέσει την βάσει για ένα γρήγορο ΙD.3, αν και δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τα μηχανικά του μέρη και την απόδοσή του. Κάτι που αφήνει υπόνοιες ότι δεν θα έχει την ισχύ του ΙD.X αλλά πιθανόν να “προσγειωθεί” πιο χαμηλά, διαθέτοντας την ίδια ισχύ με το ID.4 GTX.

    Σε κάθε περίπτωση η VW θέλει να διατηρήσει το μομέντουμ της επιτυχίας του ΙD.3 και να βγάλει μια σπορ έκδοση με επιδόσεις και χαρακτήρα ανάμεσα στο Golf GTI και Golf R. Αν μάλιστα επιβεβαιωθούν και οι φήμες για ένα αρκετά χαμηλότερο βάρος, τότε οι επιδόσεις του θα είναι και ιδιαίτερα εντυπωσιακές, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται αρκετά πιο κάτω από τα 6,2 δευτερόλεπτα του ΙD.4 GTX.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς