Τετάρτη, 03 Ιουλίου 2019 15:13

Το Dodge Charger Hellcat Widebody Concept στο Pikes Peak

Γράφτηκε από τον

Οι ατμοσφαιρικοί V12 είναι είδος προς εξαφάνιση. Εντούτοις, η Ferrari 812 Superfast και η LamborghiniaVentador SVJ, πού τούς υπερασπίζονται, δεν φαίνονται έτοιμες να καταθέσουν τα όπλα.

Την ίδια μέρα που η Dodge αποκάλυψε το νέο Charger SRT Hellcat Widebody, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι το SRT Hellcat Widebody Concept θα δώσει το παρών στο Pikes Peak International Climb με τον Randy Pobst στο τιμόνι.

Η εταιρία έκανε πολλά για να είναι έτοιμο το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Κάτω από το καπό ένας ειδικά ρυθμισμένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 των 6.2 λίτρων προσφέρει ατελείωτες συγκινήσεις. Η νέα αγωνιστική εξάτμιση καθώς και ο “τσιτωμένος” κινητήρας σχεδιάστηκαν ειδικά για τις αυξημένες απαιτήσεις του αγώνα – η εκκίνηση είναι στα 2.862 m ενώ η γραμμή τερματισμού βρίσκεται στα 4.302 m. Τα αμορτισέρ είναι της Bilstein, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση προέρχεται από το εργοστασιακό SRT, τα ελαστικά είναι της Toyo Proxes RR σε ζάντες 20 ιντσών και υπόσχονται απύθμενο grip. Εντός υπάρχει roll cage πιστοποιημένο από την FIA, αγωνιστικό κάθισμα, ενώ η κυψέλη καυσίμου αυξάνει την ασφάλεια του concept.Ωστόσο, η Dodge δεν αλλάζει τα πάντα.

Στα φρένα συναντάμε εξαπίστονες δαγκάνες Brembo για στους εμπρός τροχούς και αντίστοιχα τετραπίστονες πίσω, όλες από το μοντέλο παραγωγής. Το πρωτότυπο θα διαθέτει επίσης το ίδιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων TorqueFlite με 8 σχέσεις. Διατηρεί ακόμη και τον συμπιεστή κλιματισμού από το αυτοκίνητο παραγωγής. Πρόκειται για τον ψυχωμένο αδελφό του Dodge Charger SRT Hellcat Widebody. Ο κινητήρας παράγει ροπή 717 PS και ροπή 881 Nm στο μοντέλο παραγωγής με μέγιστη ταχύτητα 315 km/h. Το Pikes Peak International Hill Climb είναι ένα εξαντλητικό τεστ με 156 στροφές που διαδίδονται στα 12,4 μίλια και ο Pobst τόνισε πως το αυτοκίνητο μπορεί να πιάσει μέχρι και 200 km/h στην πορεία. Το Pikes Peak ξεκινά την Κυριακή 30 Ιουνίου στις 7:30 π.μ.
Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 04 Ιουλίου 2019 02:10

Σχετικά Άρθρα

  • Το Dodge Charger και ηλεκτρικό
    Το Dodge Charger και ηλεκτρικό

    Ένα από τα πιο εμβληματικά αμερικανικά αυτοκίνητα, το Dodge Charger περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

    Σε μια κίνηση ορόσημο, και μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες χωρίς αλλαγή, η Dodge παρουσιάζει την ηλεκτροκίνητη έκδοση του εμβληματικού Charger, χωρίς όμως να κλείνει την πόρτα στην ιστορία του μοντέλου και στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
    Το νέας γενιάς Charger θα βγαίνει σε δύο εκδοχές. Η σειρά Charger Daytona είναι σχεδιασμένη για χρήση ηλεκτροκίνησης, ενώ θα υπάρξουν και οι βενζινοκίνητες εκδόσεις Charger με την ονομασία «Sixpack».


    Το Dodge Charger Daytona διαθέτει μια εντυπωσιακή γκάμα, ξεκινώντας από μία έκδοση 503 ίππων και 548 Nm ροπής και ανεβαίνοντας σε μια τετρακίνητη παραλλαγή 680 ίππων και 850 Nm ροπής. H αυτονομία σύμφωνα με την εταιρεία φθάνει τα 510 χιλιόμετρα. Το κορυφαίο μοντέλο Scat Pack EV μπορεί να επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα.

    Το Charger με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το οποίο πρόκειται να μπει στην παραγωγή το 2025, διατηρεί τις κλασικές επιλογές με ισχύ που κυμαίνεται από 426 έως 558 ίππους.

    Αυτά τα μοντέλα θα τροφοδοτούνται από τον εξακύλινδρο κινητήρα Stellantis Hurricane, παρέχοντας επιδόσεις επιπέδου V8 με ένα πιο αποδοτικό σύστημα κίνησης.


    Διεκδικώντας πλέον τον τίτλο ως το ταχύτερο και ισχυρότερο muscle car παγκοσμίως, το Dodge Charger Daytona θέτει νέα στάνταρ στις επιδόσεις αυτών των οχημάτων της αμερικάνικης σχολής.

    Εμβαθύνοντας περισσότερο στις προδιαγραφές του Charger Daytona, το όχημα κάνει το ντεμπούτο του σε δύο εκδόσεις, R/T και Scat Pack. Και οι δύο τροφοδοτούνται από μια μεγάλη μπαταρία 100,5 kWh με δύο ηλεκτροκινητήρες.

    Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα STLA Large, το Charger Daytona εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή βάρους, ενισχύοντας τα δυναμικά του χαρακτηριστικά στην σπορ οδήγηση.

    Για τη διαχείριση του αυξημένου βάρους του, το Charger Daytona εφοδιάζεται με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ελαστικών και φρένων, το οποίο συμπληρώνεται από ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω ηλεκτροκινητήρα.

    Οι λάτρεις των επιδόσεων θα εκτιμήσουν τις δυνατότητες αύξησης ιπποδύναμης του Charger Daytona, με το μοντέλο Scat Pack των 680 ίππων να ενισχύεται ακόμα περισσότερο μέσα από τη λειτουργία PowerShot που μοιάζει με τα συστήματα χρήσης nitro, προσθέτοντας 40 ίππους για 15 δευτερόλεπτα την κάθε φορά.

    Πέρα από την απόλυτη ισχύ του, το Charger Daytona διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση, με διαμόρφωση liftback για μεγαλύτερη πρακτικότητα και ευρύχωρο εσωτερικό το οποίο ισορροπεί ανάμεσα στις παραδοσιακές λύσεις και τις σύγχρονες απαιτήσεις για ψηφιακές παροχές.

    Κοιτάζοντας μπροστά, η Dodge προϊδεάζει για την άφιξη του βενζινοκίνητου Charger Sixpack το 2025, θέλοντας να μην διακόψει ακόμα την επαφή της με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τις ρίζες του μοντέλου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η νέα εποχή του Dodge Charger
    Η νέα εποχή του Dodge Charger

    Το θρυλικό muscle car της Dodge αλλάζει οριστικά σελίδα και ξεκινά ένα εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο από αυτό των V8 κινητήρων μπαίνοντας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

    H ηλεκτροκίνηση έχει αλλάξει πολύ τα δεδομένα και όχι μόνο για παραδοσιακές εταιρείες και μοντέλα της Ευρώπης, αφού ακριβώς το ίδιο έχει γίνει και στις ΗΠΑ και σε θρυλικά muscle cars όπως το Dodge Charger. Στο τέλος της περασμένης χρονιάς η Dodge σταμάτησε η παραγωγή του Charger έπειτα από 57 χρόνια. Το μοντέλο παρουσιάστηκε για το 1966 και ήταν η πρώτη προσπάθεια της εταιρείας να δημιουργήσει ένα όχημα με καλύτερες επιδόσεις και να ενταχθεί στην κατηγορία muscle cars.
    Ωστόσο το Charger δεν θα πάψει να υπάρχει. Τα στελέχη της Dodge, η οποία ανήκει στον Όμιλο Stellantis, αποφάσισαν να συνεχίσουν να το κατασκευάζουν αλλά με διαφορετική τεχνολογική φιλοσοφία. Πλέον, δεν θα το κινούν μόρια βενζολίου αλλά ηλεκτρόνια.

    Η αμερικανική εταιρεία είχε προετοιμάσει το έδαφος (και την ψυχολογία των Αμερικανών) σχετικά. Η νέα γενιά τού Charger (όνομα και πράγμα, πλέον!) θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη! Πρόσφατα, διέρρευσαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από τα πρωτότυπα με τα οποία γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης, Σε αυτές μπορούμε να δούμε κάποια στοιχεία του αμαξώματός του καινούργιου Charger, όπως τα εμπρός φώτα του, τη γενικότερη σχεδίαση του αμαξώματός του (που προσπαθεί να μιμηθεί αυτό του απερχόμενου μοντέλου) και ότι θα είναι δίθυρο, τιμώντας την παράδοση.

    Επίσης, φαίνεται το εμπορικό έμβλημα «Fratzog» το οποίο είναι φωτιζόμενο. Αυτό το χρησιμοποιούσε η εταιρεία στα μοντέλα της από το 1962 ως το 1976 και εγκαταλείφθηκε πλήρως το 1982 όταν ο Λι Ιακόκα, Πρόεδρος του Ομίλου Chrysler, αποφάσισε να υιοθετήσει το έμβλημα του αστεριού με τις πέντε ακτίνες σε όλα μοντέλα των εταιρειών που ανήκαν σε αυτόν, μεταξύ των οποίων και η Dodge.

    Μετά τη διαρροή των συγκεκριμένων φωτογραφιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα στελέχη της εταιρείας αρνήθηκαν να σχολιάσουν ή να δώσουν περισσότερα στοιχεία. Όπως έχει γίνει γνωστό, το αμιγώς ηλεκτρικό Charger θα παρουσιαστεί προς το τέλος του 2024. Θα βασίζεται σε μια καινούργια πλατφόρμα αρχιτεκτονικής 800 Volt (αυτή που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Banshee) και θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδύσεις αναφορικά με τη μέγιστη ισχύ του. Μάλιστα, η κορυφαία εξ αυτών πιθανόν να έχει και το σύστημα παραγωγής ήχου θερμικού κινητήρα το οποίο έχει ένταση έως 126 dB, σε μια προσπάθεια να ταυτιστεί με το παρελθόν τού μοντέλου.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τέλος εποχής για τα Dodge Challenger και Charger
    Τέλος εποχής για τα Dodge Challenger και Charger

    Με την κυκλοφορία επετειακών εκδόσεων των Charger και Challenger R/T η Dodge σηματοδοτεί το τέλος των κλασσικών muscle cars με τους V8 κινητήρες.

    Ίσως δεν υπάρχουν τυπικότερα muscle cars από τα Dodge Charger και Challenger R/T, όπως αυτά ορίζονται στην αμερικανική αυτοκινητική κουλτούρα. Πλέον, το μέλλον τους διαγράφεται ηλεκτρικό και αυτό σημαίνει την οριστική αποπομπή ενός από τα βασικότερα στοιχεία τους: του V8 κινητήρα.

    Τα στελέχη της Dodge έχουν αποφασίσει να σταματήσουν την παραγωγή των παρόντων μοντέλων εντός του 2023. Για τον λόγο αυτό θα δημιουργήσουν επτά διαφορετικές επετειακές εκδόσεις τους, οι οποίες προσδιορίζονται με τον χαρακτηρισμό «Last Call Special Edition». Όπως έγινε γνωστό, κάθε μία από αυτές θα κατασκευαστεί μόνο σε 1.000 αριθμημένες μονάδες.

    Η πρώτη είναι το Challenger Shakedown R/T με το οποίο η αμερικανική εταιρεία αποτίνει φόρο τιμής στο ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσίασε το 2016 στην έκθεση «SEMA» («Specialty Equipment Market Association»). Έτσι, στο καπό του θα υπάρχει το προεκτείνον άνοιγμα για την εισαγωγή αέρα και το αμάξωμά του διατρέχεται από μαύρες και κόκκινες γραμμές.

    Εκτός αυτών, το Challenger Shakedown R/T θα διατίθεται με ειδικά σχεδιασμένους τροχούς ελαφρού κράματος διάστασης 20 ιντσών, φρένα της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός (με κόκκινο κάλυμμα), καθώς και το εκσυγχρονισμένο εμπορικό σήμα στη μάσκα του οχήματος. Στο εσωτερικό του, θα υπάρχει επένδυση από δέρμα και Alcantara και κόκκινου χρώματος ραφές στα καθίσματα και το ταμπλό.

    Σύμφωνα με την Dodge, από τα 1.000 Challenger Shakedown R/T που θα κατασκευαστούν, τα 500 θα είναι βαμμένα σε γκρι χρώμα («Destroyer Gray») και τα υπόλοιπα μισά σε μαύρο («Pitch Black»). Να θυμίσουμε ότι η Dodge παρουσίασε στα μέσα Αυγούστου το Charger Daytona SRT, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο, από το οποίο αναμένεται να προέλθει η επόμενη γενιά των Challenger και Charger, τα οποία θα είναι ηλεκτρικά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο