Οι ατμοσφαιρικοί V12 είναι είδος προς εξαφάνιση. Εντούτοις, η Ferrari 812 Superfast και η LamborghiniaVentador SVJ, πού τούς υπερασπίζονται, δεν φαίνονται έτοιμες να καταθέσουν τα όπλα.
Την ίδια μέρα που η Dodge αποκάλυψε το νέο Charger SRT Hellcat Widebody, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι το SRT Hellcat Widebody Concept θα δώσει το παρών στο Pikes Peak International Climb με τον Randy Pobst στο τιμόνι.
Η εταιρία έκανε πολλά για να είναι έτοιμο το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Κάτω από το καπό ένας ειδικά ρυθμισμένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 των 6.2 λίτρων προσφέρει ατελείωτες συγκινήσεις. Η νέα αγωνιστική εξάτμιση καθώς και ο “τσιτωμένος” κινητήρας σχεδιάστηκαν ειδικά για τις αυξημένες απαιτήσεις του αγώνα – η εκκίνηση είναι στα 2.862 m ενώ η γραμμή τερματισμού βρίσκεται στα 4.302 m. Τα αμορτισέρ είναι της Bilstein, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση προέρχεται από το εργοστασιακό SRT, τα ελαστικά είναι της Toyo Proxes RR σε ζάντες 20 ιντσών και υπόσχονται απύθμενο grip. Εντός υπάρχει roll cage πιστοποιημένο από την FIA, αγωνιστικό κάθισμα, ενώ η κυψέλη καυσίμου αυξάνει την ασφάλεια του concept.Ωστόσο, η Dodge δεν αλλάζει τα πάντα.
Στα φρένα συναντάμε εξαπίστονες δαγκάνες Brembo για στους εμπρός τροχούς και αντίστοιχα τετραπίστονες πίσω, όλες από το μοντέλο παραγωγής. Το πρωτότυπο θα διαθέτει επίσης το ίδιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων TorqueFlite με 8 σχέσεις. Διατηρεί ακόμη και τον συμπιεστή κλιματισμού από το αυτοκίνητο παραγωγής. Πρόκειται για τον ψυχωμένο αδελφό του Dodge Charger SRT Hellcat Widebody. Ο κινητήρας παράγει ροπή 717 PS και ροπή 881 Nm στο μοντέλο παραγωγής με μέγιστη ταχύτητα 315 km/h. Το Pikes Peak International Hill Climb είναι ένα εξαντλητικό τεστ με 156 στροφές που διαδίδονται στα 12,4 μίλια και ο Pobst τόνισε πως το αυτοκίνητο μπορεί να πιάσει μέχρι και 200 km/h στην πορεία. Το Pikes Peak ξεκινά την Κυριακή 30 Ιουνίου στις 7:30 π.μ.
Πηγή: Protothema.gr