Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019 15:26

Το πιο σκληρό Toyota Hilux που έχει φτιαχτεί

Γράφτηκε από τον

Η Wald ειδικεύεται στις επεμβάσεις του είδους και η πλέον πρόσφατη, είναι ιδιαίτερα «ακραία» σε ότι αφορά την εμφάνιση που διαμορφώνει στο Hilux της Toyota.

Δεν υπάρχουν και πολλά να γίνουν ως βελτιώσεις στο Hilux της Toyota. Ειδικά στην Ευρώπη, οι προτάσεις είναι πολύ περιορισμένες. Αυτό φαίνεται πως δεν ισχύει για την Μαλαισία, όπου η εταιρεία Wald, παρουσιάζει μια πρόταση για το σκληροτράχηλο pick up της Toyota που δεν θα αφήσει αδιάφορο κανένα φίλο των αυτοκινήτων του είδους.

Η εμφάνιση είναι πιο άγρια, με νέο μεγάλο προφυλακτήρα εμπρός και αεραγωγούς α λα Mercedes-AMG. Στο καπό δεν γίνεται να μην προσέξει κανείς τον τεράστιο αεραγωγό με τα πολλαπλά ανοίγματα, ενώ ο βελτιωτής προτείνει και τοποθέτηση LED’s στο μπροστινό μέρος καθώς και ένα προστατευτικό από τα ζωύφια στην μπροστινή άκρη.

Μεγάλη διαφορά κάνουν τα πρόσθετα φτερά πάνω από τους τροχούς που αυξάνουν σημαντικά το πλάτος (+5,5 εκατοστά σε κάθε πλευρά) και κάνουν τους τροχούς των 20 ή των 22 ιντσών που προτείνει η Wald να φαίνονται… κανονικοί. Στο πίσω μέρος, έχει ενδιαφέρον η διαμόρφωση της αεροτομής πάνω στην πόρτα του χώρου φόρτωσης, οι άκρες της οποίας «αγκαλιάζουν» τα πίσω φώτα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι τρεις απολήξεις της εξάτμισης που βγαίνουν από κάτω και στο πλάι του αυτοκινήτου. Το κιτ που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, προφανώς και δεν είναι φτηνό και ξεπερνάει (στη Μαλαισία) τα 5.000 ευρώ για να πάρει κανείς όλο το πακέτο χωρίς τις ζάντες. Αξίζει να σημειώσουμε πως το κόστος για τον αεραγωγό του καπό και μόνο, ανέρχεται στα 1.457 ευρώ, ενώ αν κάποιος θέλει και τις ζάντες στο «κουστούμι» πρέπει να υπολογίζει πρακτικά διπλασιασμό του κόστους αφού η τετράδα των 20 ιντσών κοστολογείται 2.800€ και εκείνη των 22 ιντσών, 3,800€.

Πηγή: Newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019 18:31

Σχετικά Άρθρα

  • Έρχεται το ηλεκτρικό Toyota Hilux
    Έρχεται το ηλεκτρικό Toyota Hilux

    Πληροφορίες από υψηλόβαθμα στελέχη της Toyota αναφέρουν πως η ηλεκτρική εκδοχή του Hilux έχει πάρει το πράσινο φως για να περάσει στην παραγωγή.

    Είναι γεγονός ότι η Toyota έχει τη δική της φιλοσοφία, σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση, επιμένοντας κατά κύριο λόγο σε υβριδικά μοντέλα, στα οποία πρωτοπορεί εδώ και δεκαετίες. Τα διστακτικά βήματα του ιαπωνικού κολοσσού, στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αιτιολογούνται από τις εταιρικές εκτιμήσεις, δια στόματος του προέδρου, Ακίο Τογιόντα, ότι τα EV δεν πρόκειται πραγματικά να ξεπεράσουν το 30% της παγκόσμιας αγοράς. Υπάρχουν, όμως και οι εξαιρέσεις.

    Μετά την αποκάλυψη ενός πρωτοτύπου στα τέλη του 2022, η Toyota επιβεβαιώνει ότι το Hilux Revo BEV θα βγει στην παραγωγή στα τέλη του επόμενου έτους (2025)! Η σημαντική αποκάλυψη έγινε από στέλεχος της εταιρείας σε συνέντευξη αυτή την εβδομάδα στο Reuters. Το αμιγώς ηλεκτρικό pick up πρόκειται να κατασκευαστεί στην Ταϊλάνδη, όπου η εν λόγω κατηγορία αντιπροσωπεύει παραπάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων.

    Το επερχόμενο ηλεκτρικό Hilux, θα ανταγωνιστεί το ηλεκτρικό Isuzu D-Max, το οποίο επίσης πρόκειται να παραχθεί στη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας. Η Toyota αναφέρει ότι το διαχρονικό pick up της, θα είναι κατά κύριο λόγο υπόθεση της Ταϊλάνδης, αλλά λόγω της απήχησης του μοντέλου είναι πολύ πιθανή η εξαγωγή του στις παγκόσμιες αγορές.

    Η Toyota δεν έχει αποκαλύψει τεχνικές λεπτομέρειες , ωστόσο το ενδιαφέρον της φαίνεται να επικεντρώνεται στην παραγωγή ισχυρών μπαταριών, που θα εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή αυτονομία, για ένα σκληροτράχηλο μοντέλο, αυτών των χαρακτηριστικών.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Toyota Hilux εξηλεκτρίζεται
    Το Toyota Hilux εξηλεκτρίζεται

    Το άκρως επιτυχημένο Toyota Hilux κάνει τα πρώτα του βήματα προς τον εξηλεκτρισμό.

    Το 2024, η Toyota σχεδιάζει να παρουσιάσει μια ήπια υβριδική επιλογή του Hilux, με στόχο να βελτιώσει την αποδοτικότητά του, διατηρώντας παράλληλα την εκτός δρόμου κυριαρχία του και τις εξαιρετικές ικανότητές του για μεταφορά φορτίου.

    Η νέα παραλλαγή ενσωματώνει μια γεννήτρια-μίζα με ιμάντα στον υπάρχοντα πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 48V που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα, συνεισφέροντας επιπλέον 16 ίππους και 6,5 Nm ροπής κατά την επιτάχυνση.

    Η Toyota δίνει έμφαση στην προβλεπόμενη βελτίωση της απόδοσης κατά 5% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα. Επισημαίνει επίσης ένα αναβαθμισμένο σύστημα stop-start για μεγαλύτερης διάρκειας σβήσιμο του κινητήρα κατά τη στάση, βελτιώνοντας αισθητά την κατανάλωση.

    Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα στοχεύει στην ομαλότερη οδήγηση στην κυκλοφορία με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι και πιο αθόρυβη εκκίνηση.

    Παράλληλα, η νέα τεχνολογία στοχεύει στην ενίσχυση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του Hilux, αξιοποιώντας την ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση για σταθερότητα σε απότομες κατηφόρες και ομαλότερη επιτάχυνση σε απαιτητικά εδάφη.

    Η Toyota διαβεβαιώνει ότι παρά την ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος, η ικανότητα μεταφοράς φορτίου του φορτηγού παραμένει αμετάβλητη, διαθέτοντας μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 1.000 κιλά και ικανότητα ρυμούλκησης στα 3.500 κιλά.

    Η εταιρεία υπόσχεται προσοχή στην αδιαβροχοποίηση των νέων ηλεκτρικών εξαρτημάτων, ώστε να διατηρηθούν οι ικανότητες του Hilux να διασχίζει υδάτινες επιφάνειες ύψους 700 χιλιοστών.

    Αν και οι συγκεκριμένες τιμές για το Hilux Hybrid δεν έχουν ακόμη γνωστοποιηθεί, η Toyota σκοπεύει να το λανσάρει στα μέσα του 2024.

    Ενώ αυτό το υβριδικό σηματοδοτεί το αρχικό βήμα, η Toyota αφήνει να εννοηθεί ότι θα εξετάσει διάφορες εναλλακτικές επιλογές κίνησης για τη σειρά Hilux στο μέλλον.

    Αυτό περιλαμβάνει τη διερεύνηση των δυνατοτήτων για plug-in υβριδικές παραλλαγές ή ακόμη και εκδόσεις με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, που επί του παρόντος βρίσκονται υπό αξιολόγηση για τη ζήτηση στην αγορά και τις τεχνικές του προδιαγραφές.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Αποκαλύφθηκε το νέο Toyota Hilux
    Αποκαλύφθηκε το νέο Toyota Hilux

    Η διαρροή φωτογραφιών από τεχνικά έγγραφα αποκαλύπτουν την εικόνα που θα έχει η νέα γενιά του Toyota Hilux.

    Τα σχέδια της Toyota που κατατέθηκαν μαζί με μια σειρά από δικαιολογητικά για την κατοχύρωση των απαραίτητων διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, αποκαλύπτουν την εικόνα του νέου Hilux. Με προφανή στόχο να γίνουν όλα τα pick up της μάρκας πιο ομοιογενή σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνισή τους, η Toyota έχει αποφασίσει να χρησιμοποιεί μια κοινή πλατφόρμα για την κατασκευή τους. Η νέα πλατφόρμα ονομάστηκε TNGA-F και όπως προδίδει το όνομά της, ανήκει στην οικογένεια των Toyota New Global Architecture που έχουμε δει και σε άλλα επιβατικά μοντέλα της εταιρείας.

    Θυμίζουμε πως το Land Cruiser 300, που παρουσιάστηκε στα μέσα του 2021, ήταν το πρώτο μοντέλο στην πλατφόρμα TNGA-F, κάτι που σημαίνει πως η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική δεν προορίζεται μόνο για επαγγελματικά μοντέλα της Toyota. Πρώτη φορά σε επαγγελματικό, την TNGA-F την είδαμε να χρησιμοποιείται στην τρίτη γενιά του Toyota Tundra, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2021.

    Καθώς όμως το Toyota Hilux που έχουμε στην αγορά, είναι ένα μοντέλο που έκανε ντεμπούτο το 2015, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια αναμένεται πως θα αλλάξει ριζικά. Αυτό σημαίνει πως η νέα γενιά του δημοφιλέστερου pick up παγκοσμίως, θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική TNGA-F. Εκτός αυτού, από τα νέα σχέδια διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας της Toyota που διέρρευσαν τον Ιανουάριο του 2023, προκύπτουν πολλά συμπεράσματα και για την αισθητική προσέγγιση του νέου μοντέλου.

    Όπως φαίνεται από τις εικόνες το νέο Hilux θα μοιάζει περισσότερο με το μεγάλο Toyota Tundra που παρουσιάστηκε το 2022, έχοντας και τα δύο στοιχεία από το ηλεκτρικό πρωτότυπο pick up που μας έδειξε η Toyota πριν από δύο περίπου χρόνια. Σε ότι αφορά στους κινητήρες του αυτοκινήτου, δύο τετρακύλινδροι θα χρησιμοποιηθούν, ένας βενζίνης και ένας diesel, με τον πρώτο να αναμένεται να παρουσιάζει απόδοση ισχύος περίπου 270 ίππων.

    Δεν αποκλείεται να δούμε και υβριδική εκδοχή του Hilux, με συνολική απόδοση ισχύος που θα ξεπερνά τους 350 ίππους. Μια τέτοια υβριδική έκδοση θα ήταν επίσης καλοδεχούμενη στην Ευρώπη, ενώ πρέπει να πούμε πως τα νούμερα πωλήσεων που γράφει το pick up της Toyota με τον diesel κινητήρα, δεν επιτρέπουν στην εταιρεία να σταματήσει την παραγωγή του.


    Πηγή: Protothema.gr

  • Και σε ηλεκτρική έκδοση το Toyota Hilux
    Και σε ηλεκτρική έκδοση το Toyota Hilux

    H Toyota με τη βοήθεια της ηλεκτρικής κυβέρνησης θα εξελίξει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του επαγγελματικού της μοντέλου Hilux, το οποίο θα χρησιμοποιεί υδρογόνο για την παραγωγή ενέργειας.

    Είναι γνωστό ότι στην Toyota επιμένουν στην εξέλιξη κινητήρων υβριδικής διάταξης όπως και στην τεχνολογία χρήσης υδρογόνου για τη παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας, δείχνοντας την αντίθεσή τους στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

    Προσφάτως, η ιαπωνική εταιρεία δημιούργησε και παρουσίασε τα πρώτα BEV μοντέλα της και έχει εκπονήσει ένα σημαντικό στρατηγικό σχέδιο για μια ολόκληρη γκάμα τέτοιων μοντέλων. Πάραυτα δεν εγκαταλείπει την εξέλιξη των κυψελών καυσίμου.

    Όπως ανακοινώθηκε, η Toyota και η κυβέρνηση της Μεγ. Βρετανίας υπέγραψαν συμφωνία για την ανάπτυξη τής συγκεκριμένης τεχνολογίας που θα εφαρμοστεί και στο pickup μοντέλο Hilux. Σύμφωνα με έγκυρα δημοσιεύματα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα λάβει επιχορήγηση 11.300.000 λιρών (περίπου 13.100.000 εκατομμυρίων ευρώ) για να εξελίξει περισσότερο την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου.

    Οι άνθρωποι της εταιρείας πρόκειται να πειραματιστούν για τη δημιουργία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Hilux θα χρησιμοποιήσουν το υπάρχον, δεύτερης γενιάς σύστημα που εφοδιάζει ήδη το Mirai. Το πρόγραμμα εξέλιξης θα πραγματοποιηθεί από τους ανθρώπους της Toyota Motor Μεγ. Βρετανίας, οι οποίοι θα έχουν την υποστήριξη των συναδέλφων τους από την Toyota Ευρώπης.

    Όπως ανακοινώθηκε, τα πρωτότυπα θα κατασκευαστούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας που βρίσκεται στο Burnaston εντός του 2023. Η Toyota θα έχει τη συνδρομή των εταιρειών ETL, D2H, Thatcham Research και Ricardo. Όπως έγινε γνωστό το πρόγραμμα εξέλιξης αλλά και παραγωγής τού αμιγώς ηλεκτρικού Hilux αναμένεται να δημιουργήσει 250 καινούργιες θέσεις εργασίας εντός της ερχόμενης δεκαετίας.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ