Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2022 15:22

Και σε ηλεκτρική έκδοση το Toyota Hilux

Γράφτηκε από την
Ad Slot

H Toyota με τη βοήθεια της ηλεκτρικής κυβέρνησης θα εξελίξει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του επαγγελματικού της μοντέλου Hilux, το οποίο θα χρησιμοποιεί υδρογόνο για την παραγωγή ενέργειας.

Είναι γνωστό ότι στην Toyota επιμένουν στην εξέλιξη κινητήρων υβριδικής διάταξης όπως και στην τεχνολογία χρήσης υδρογόνου για τη παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας, δείχνοντας την αντίθεσή τους στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Προσφάτως, η ιαπωνική εταιρεία δημιούργησε και παρουσίασε τα πρώτα BEV μοντέλα της και έχει εκπονήσει ένα σημαντικό στρατηγικό σχέδιο για μια ολόκληρη γκάμα τέτοιων μοντέλων. Πάραυτα δεν εγκαταλείπει την εξέλιξη των κυψελών καυσίμου.

Όπως ανακοινώθηκε, η Toyota και η κυβέρνηση της Μεγ. Βρετανίας υπέγραψαν συμφωνία για την ανάπτυξη τής συγκεκριμένης τεχνολογίας που θα εφαρμοστεί και στο pickup μοντέλο Hilux. Σύμφωνα με έγκυρα δημοσιεύματα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα λάβει επιχορήγηση 11.300.000 λιρών (περίπου 13.100.000 εκατομμυρίων ευρώ) για να εξελίξει περισσότερο την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου.

Οι άνθρωποι της εταιρείας πρόκειται να πειραματιστούν για τη δημιουργία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Hilux θα χρησιμοποιήσουν το υπάρχον, δεύτερης γενιάς σύστημα που εφοδιάζει ήδη το Mirai. Το πρόγραμμα εξέλιξης θα πραγματοποιηθεί από τους ανθρώπους της Toyota Motor Μεγ. Βρετανίας, οι οποίοι θα έχουν την υποστήριξη των συναδέλφων τους από την Toyota Ευρώπης.

Όπως ανακοινώθηκε, τα πρωτότυπα θα κατασκευαστούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας που βρίσκεται στο Burnaston εντός του 2023. Η Toyota θα έχει τη συνδρομή των εταιρειών ETL, D2H, Thatcham Research και Ricardo. Όπως έγινε γνωστό το πρόγραμμα εξέλιξης αλλά και παραγωγής τού αμιγώς ηλεκτρικού Hilux αναμένεται να δημιουργήσει 250 καινούργιες θέσεις εργασίας εντός της ερχόμενης δεκαετίας.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2022 10:09

Σχετικά Άρθρα

  • H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο
    H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο

    Οι εν δυνάμει αγοραστές της ανανεωμένης GR Corolla, επιθυμούν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

    Η ανανεωμένη Toyota GR Corolla αρχίζει μέσα στο 2025 το εμπορικό της ταξίδι, προσφέροντας μια άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στο αγοραστικό της κοινό, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο 8άρι.

    Σε πείσμα των καιρών, φαίνεται ότι το ποσοστό που θέλει το χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι αμελητέο. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, υπολογίζεται ότι το 80% των πωλήσεων του «hot hatch» θα αφορούν στην χειροκίνητη έκδοση.

    Και αυτό ακούγεται και είναι -αν μην τι άλλο- εντυπωσιακό, γιατί το νέο εξελιγμένο και πολύ πιο άμεσο στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο, θεωρητικά αναδεικνύει περισσότερο τις αρετές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 300 ίππων.

    Από την άλλη, η εκτίμηση αυτή δικαιώνει την εμμονή του επίτιμου προέδρου και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια τονίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν έχει «πεθάνει».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86
    Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86

    Στο πλαίσιο ενός δημιουργικού project, μηχανικοί της Toyota παρουσίασαν δύο ιδιαίτερες μετατροπές με βάση την θρυλική AE86

    Η Toyota επέλεξε ένα θρυλικό της αυτοκίνητο προκειμένου να το βελτιώσει και να δώσει την ευκαιρία στους φίλους των vintage αυτοκινήτων να το οδηγήσουν για λίγες ώρες. Πρόκειται για την μοναδική Toyota AE86, το περίφημο αυτοκίνητο του Τακούμι Τακαχάσι στο οσκαρικό άνιμε Initial D που δεν έχανε από κανέναν στις αναβάσεις της ιαπωνικής επαρχίας. Αυτήν τη φορά ωστόσο οι μηχανικοί που ανέλαβαν το customizing είχαν άλλα στο μυαλό τους. Αποφάσισαν να δημιουργήσουν δύο εκδόσεις, μία με βενζινοκινητήρα και μία με ηλεκτροκινητήρα, αλλά με πολύ χαμηλή απόδοση.
    Στην περίπτωση της βενζινοκίνητης ΑΕ86, κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ο κινητήρας από το Toyota GR Yaris χωρίς το… τούρμπο. Ο τρικύλινδρος κινητήρας λοιπόν αποδίδει μόλις 112 ίππους (από 268) και 160 Nm ροπής και συνοδεύεται από 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το ευτύχημα είναι ότι το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 980 κιλά.

    Από την άλλη, η ηλεκτροκίνητη AE86 αποδίδει λίγο περισσότερο, 127 ίππους και 150 Nm ροπής, αλλά ζυγίζει λίγο περισσότερο, 1.070 κιλά. Το εντυπωσιακό στην ηλεκτροκίνητη έκδοση είναι ότι διαθέτει επίσης μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων!
    Οι φίλοι της Toyota AE86 στην Ιαπωνία θα έχουν την ευκαιρία να νοικιάσουν και οδηγήσουν τα δύο ΑΕ86 κάθε Πέμπτη και Παρασκευή από τις 17 Οκτωβρίου μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2
    Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.

    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή. Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη
    Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη

    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά να λανσάρει την κορυφαία έκδοση της Corolla και στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Η Toyota πιθανότατα ετοιμάζεται να λανσάρει την σκληροπυρηνική GR Corolla στην Ευρώπη, με τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών να έχουν εντοπιστεί στην πίστα του Nürburgring.

    Οι ευρωπαίοι λάτρεις των «hot hatches» και ειδικά αυτοί της Toyota ζητούσαν εδώ και καιρό την έκδοση GR Corolla να διατίθεται και στην ευρωπαϊκή αγορά και φαίνεται ότι αυτό μπορεί σύντομα να γίνει πραγματικότητα.

    Αυτή τη στιγμή η κορυφαία έκδοση της γκάμας πωλείται στις αγορές των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας και εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 304 ίππους (+43 ίππους συγκριτικά με το GR Yaris).

    Όπως και το Yaris, η Corolla προσφέρει σύστημα τετρακίνησης και μπορεί να εξοπλιστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

    Αυτό την καθιστά ισχυρό ανταγωνιστή μοντέλων όπως η BMW M135i, το Honda Civic Type R και το Volkswagen Golf R.

    Η GR Corolla κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Toyota στο Motomachi της Ιαπωνίας, ενώ διατίθεται και μια ισχυρότερη έκδοση (GRMN), η οποία διαθέτει μικρότερη απόσταση από το έδαφος, ενώ έχει τοποθετηθεί και μία μεγαλύτερη πίσω αεροτομή.

    Στην περίπτωση που το μοντέλο ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη, η τιμή του αναμένεται να ξεπεράσει εύκολα τις 60.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla
    Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla

    H Toyota εξελίσσει μία νέα εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης στη γκάμα της Corolla.

    Πριν από λίγο καιρό η Toyota τοποθέτησε στην σκληροπυρηνική έκδοση GR Corolla ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, καθώς και ένα αναβαθμισμένο μοτέρ, ενώ όλα δείχνουν ότι δε θα μείνει μόνο σε αυτά.

    Απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η πρωτότυπη έκδοση δοκιμών της GR Corolla που εμφανίστηκε τον προηγούμενο μήνα σε γερμανικούς δρόμους με ανθρώπους της Toyota πίσω από το τιμόνι.

    Δυστυχώς, οι λεπτομέρειες σχετικά με το ανανεωμένο μοντέλο είναι ελάχιστες και δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο το τι ετοιμάζει η Toyota. Η καλύτερη υπόθεσή μας, είναι πως μιλάμε για το facelift της GR Corolla ή στην καλύτερη περίπτωση, για μία ειδική έκδοσή της.

    Υπενθυμίζουμε, ότι η παρούσα Corolla υπάρχει από το 2018 και η «hot-hatch» εκδοχή της από το 2022. Συνεπώς, η ανανέωσή τους πρέπει να βρίσκεται στα άμεσα σχέδια των Ιαπώνων.

    Αν κρίνουμε πάντως από τις ελάχιστες διαφορές, συγκριτικά με το παρόν μοντέλο, τότε το πιθανότερο είναι πως μιλάμε για μία μικρής βαθμίδας ανανέωση, ώστε να διατηρηθεί η GR Corolla στην επικαιρότητα.


    Οι τελευταίες αναβαθμίσεις που έγιναν από την Toyota στο μικρομεσαίο hot-hatch μοντέλο αφορούσαν στην ενσωμάτωση του launch control, νέες λεπτομέρειες στο εσωτερικό και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

    Η πιο ηχηρή, όμως, αναβάθμιση αφορούσε στον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων, που η απόδοσή του ανέβηκε στους 304 ίππους και 400 Nm ροπής.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τίτλοι τέλους για την Toyota GR Supra
    Τίτλοι τέλους για την Toyota GR Supra

    Η Toyota αναμένεται μέσα στο 2026 να σταματήσει την παραγωγή της GR Supra.

    H Toyota GR Supra, που αποτελεί ένα από τα πιο ονομαστά μοντέλα στην κατηγορία των roadsters φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της εμπορικής της καριέρας, καθώς όπως όλα δείχνουν, θα σταματήσει να παράγεται το 2026.

    Ακόμα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υψηλόβαθμων στελεχών της Toyota ήδη έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός της επόμενης γενιάς του εν λόγω μοντέλου.


    Μάλιστα οι πληροφορίες που διαρρέουν κάνουν λόγο για συνέχιση της συνεργασίας μεταξύ Toyota και BMW προκειμένου τα επόμενα χρόνια να παρουσιάσουν ξανά ένα μοντέλο με κοινή τεχνική βάση, όπως οι Supra και Z4.

    Αφορμή πάντως για αυτή την έρευνα και την επιβεβαίωση ότι τελειώνει η καριέρα των δύο μοντέλων ήταν ένα δημοσίευμα του AutoNews. Στο άρθρο αναφέρεται ότι η Magna Steyr στο εργοστάσιο της Αυστρίας απέλυσε 500 εργαζομένους μειώνοντας δραματικά την παραγωγή. Θυμίζουμε ότι τα Supra και Z4, μαζί με την BMW Σειρά 5 και Jaguar E-Pace κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις του Γκρατς.


    Κανείς δεν γνωρίζει ουσιαστικά τι θα δούμε τα επόμενα χρόνια από τις Toyota και BMW. Είναι πολύ πιθανό ο δύο εταιρείες να μην ασχοληθούν καθόλου με τις νέες γενιές των Supra και Z4 και να αλλάξουν εντελώς πορεία.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Έρχεται το ηλεκτρικό Toyota Hilux
    Έρχεται το ηλεκτρικό Toyota Hilux

    Πληροφορίες από υψηλόβαθμα στελέχη της Toyota αναφέρουν πως η ηλεκτρική εκδοχή του Hilux έχει πάρει το πράσινο φως για να περάσει στην παραγωγή.

    Είναι γεγονός ότι η Toyota έχει τη δική της φιλοσοφία, σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση, επιμένοντας κατά κύριο λόγο σε υβριδικά μοντέλα, στα οποία πρωτοπορεί εδώ και δεκαετίες. Τα διστακτικά βήματα του ιαπωνικού κολοσσού, στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αιτιολογούνται από τις εταιρικές εκτιμήσεις, δια στόματος του προέδρου, Ακίο Τογιόντα, ότι τα EV δεν πρόκειται πραγματικά να ξεπεράσουν το 30% της παγκόσμιας αγοράς. Υπάρχουν, όμως και οι εξαιρέσεις.

    Μετά την αποκάλυψη ενός πρωτοτύπου στα τέλη του 2022, η Toyota επιβεβαιώνει ότι το Hilux Revo BEV θα βγει στην παραγωγή στα τέλη του επόμενου έτους (2025)! Η σημαντική αποκάλυψη έγινε από στέλεχος της εταιρείας σε συνέντευξη αυτή την εβδομάδα στο Reuters. Το αμιγώς ηλεκτρικό pick up πρόκειται να κατασκευαστεί στην Ταϊλάνδη, όπου η εν λόγω κατηγορία αντιπροσωπεύει παραπάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων.

    Το επερχόμενο ηλεκτρικό Hilux, θα ανταγωνιστεί το ηλεκτρικό Isuzu D-Max, το οποίο επίσης πρόκειται να παραχθεί στη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας. Η Toyota αναφέρει ότι το διαχρονικό pick up της, θα είναι κατά κύριο λόγο υπόθεση της Ταϊλάνδης, αλλά λόγω της απήχησης του μοντέλου είναι πολύ πιθανή η εξαγωγή του στις παγκόσμιες αγορές.

    Η Toyota δεν έχει αποκαλύψει τεχνικές λεπτομέρειες , ωστόσο το ενδιαφέρον της φαίνεται να επικεντρώνεται στην παραγωγή ισχυρών μπαταριών, που θα εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή αυτονομία, για ένα σκληροτράχηλο μοντέλο, αυτών των χαρακτηριστικών.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H Toyota ιδρύει νέα εταιρεία
    H Toyota ιδρύει νέα εταιρεία

    Η Toyota έχει στα σκαριά την δημιουργία μίας νέας εταιρείας, η οποία θα επικεντρωθεί σε εκλεκτούς πελάτες.

    Το 1989, η Toyota ανακοίνωσε επίσημα την ίδρυση της Lexus ως μια προσπάθεια να δημιουργήσει μια νέα σειρά αυτοκινήτων που θα ανήκουν στην πολυτελή κατηγορία, με πρώτο δείγμα το LS 400, ένα αυτοκίνητο που προκάλεσε μεγάλη εντύπωση.
    Ωστόσο, αυτή δεν ήταν η πρώτη προσπάθεια της Toyota να δημιουργήσει ένα πολυτελές όχημα. Το είχε πράξει ήδη από το 1967 με την παρουσίαση του Century, ενός μεγάλων διαστάσεων σεντάν μοντέλου.


    Βεβαίως, τότε κανείς δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία σε μια ιαπωνική εταιρεία η οποία κατασκεύαζε μικρά αυτοκίνητα και προσπαθούσε να βρει τη θέση της στην αγορά.

    Πάντως, η Toyota διατήρησε το εν λόγω μοντέλο στο πέρασμα των δεκαετιών ως μια ιδιαίτερη κατασκευή περιορισμένης παραγωγής. Το Century είναι χειροποίητο και συναρμολογείται από εξαιρετικά έμπειρους εργαζόμενους της εταιρείας, οι οποίοι επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια.

    Αυτοί έχουν μοναδικές δεξιότητες και θεωρούνται η ελίτ στο σύνολο των εργαζομένων της Toyota και Lexus. Συνολικά, οι μόλις 40 έχουν την εντολή να προσφέρουν το καλύτερο. To αποτέλεσμα σε κάθε Century είναι σαφώς ανώτερο από οποιοδήποτε πολυτελές μοντέλο της δεύτερης.


    Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν υπάρχει όριο χρόνου για την κατασκευή ενός Century. Όσοι απασχολούνται στη διαδικασία μπορούν να συνεργάζονται μεταξύ τους, να ρωτούν συμβουλές και να αποσυναρμολογούν ξανά και ξανά ένα τμήμα του οχήματος μέχρι να επιτύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

    Για παράδειγμα, για να τοποθετηθεί μία βίδα μπορεί να χρειαστεί δωδεκαπλάσιο χρονικό διάστημα από αυτό που κάνει ένας άλλος εργαζόμενος σε ένα αυτοκίνητο της Toyota ή της Lexus.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του αμερικάνικου μέσου Forbes, τα στελέχη της Toyota εξετάζουν το ενδεχόμενο να μετατρέψουν το Toyota Century σε ονομασία εταιρείας.

    Το οικονομικό έντυπο επικαλείται ως πηγή ένα στέλεχος της εταιρείας, το οποίο θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, που είχε μία συνομιλία με τον δημοσιογράφο κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο.


    Εάν, τελικά, ληφθεί η απόφαση για την ίδρυση της Century, τα αυτοκίνητά της θα είναι σαφώς ποιοτικότερα από αυτά της Lexus. Τέλος, θυμίζουμε ότι πέρυσι τον Σεπτέμβριο η Toyota παρουσίασε το καινούργιο Century, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του είναι SUV και όχι sedan.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο