Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2019 17:03

Η καινοτόμα φινλανδική έκπληξη των 25.000 ευρώ

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

RMK Vehicle Corporation τη λένε και είναι μια νεόκοπη εταιρία από τη Φινλανδία με ένα εντελώς φιλόδοξο πρώτο προϊόν.

Την ηλεκτρική μοτοσικλέτα E2, ένα αγέρωχο βήμα προς τα εμπρός στην αγορά των ηλεκτρικών μηχανών.

https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf2-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

Μινιμαλιστική στα όλα της, αφού ακόμα και παραδοσιακά πράγματα των δίτροχων έχουν εδώ αλλάξει, όπως ο ηλεκτροκινητήρας που είναι προσαρμοσμένος στον πίσω τροχό!

https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf1-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

Η RMK καινοτόμησε σε πολλά ακόμα, κοιτάζοντας αγέρωχα το μέλλον στα μάτια.

https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf3-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

Τα 50kW του ηλεκτροκινητήρα τού δίνουν ροπή 320 Nm, τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα και αυτονομία 200-300 χιλιομέτρων (ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη), καθώς είναι μια παντρειά σπορ cruiser και φουτουριστικού roadster. Όσο για το βάρος, μιλάμε για 200 κιλά.

https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-353x221.jpg 353w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-93x58.jpg 93w, https://www.newsbeast.gr/files/1/2019/10/dfoighdf4-126x79.jpg 126w" sizes="(max-width: 735px) 100vw, 735px" width="735" height="459">

Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2020, η E2 είναι πάντως πανέτοιμη και ανοιχτή σε παραγγελίες. Η μηχανή φορτίζει κατά 80% σε 2-3 ώρες, αν και θα κυκλοφορήσει και ταχυφορτιστής λίγο αργότερα.

Όσο για την τιμή της, αποκρυσταλλώθηκε στα 24.990 ευρώ…

Πηγή: Newsbeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2019 20:10

Σχετικά Άρθρα

  • Η Triumph θα κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα σαν πραγματικό γλυπτό
    Η Triumph θα κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα σαν πραγματικό γλυπτό

    Πρωτοπαρουσιάστηκε κοντά στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και ήταν ένα τρικύλινδρο αερόψυκτο θαύμα που κοιτούσε στα μάτια μοντέλα σαν τη Honda CB750, θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα για το πρώτο superbike του κόσμου.

    Η μυθικών σήμερα προδιαγραφών Trident σταμάτησε να παράγεται το 1975, αναβίωσε όμως κάποιες φορές μερικές δεκαετίες αργότερα, στα 90s κυρίως, χωρίς αξιοσημείωτη παρουσία ωστόσο.

    Και τώρα η Triumph ξαναχτυπά με μια ολοκαίνουρια Trident Prototype για το 2021!

    Είναι μια σχεδιαστική δουλειά του Rodolfo Frascoli, που τον ξέρουμε από την αναβίωση της Suzuki Katana, και διατηρεί την τρικύλινδρη καρδιά μεσαίου κυβισμού του ιστορικού προκατόχου της.

    Κι ενώ τεχνικά χαρακτηριστικά και επίσημα στοιχεία δεν έχουμε ακόμα στα χέρια μας, η Triumph υποσχέθηκε πως η νέα Trident θα βγει στην αγορά του χρόνου.

    Η βρετανική εταιρία ξεκαθάρισε επίσης πως η Trident θα αντιπροσωπεύει ένα entry-level μοντέλο στην οικογένεια των τρικύλινδρων, φορώντας τη μηχανή της Street Triple.

    Και για να τονίσει τις δυναμικές γραμμές του νέου σχεδιασμού, παρουσίασε μια προκαταρκτική εκδοχή του σε εκμαγείο.

    Και όπως βλέπουμε, την προορίζει για σπορ καταστάσεις.

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec
    Το πειραματικό θαύμα που ακούει στο όνομα Ethec

    Σχεδιασμένη από 16 φοιτητές του τμήματος μηχανικών του ETH Zurich και της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης, η ηλεκτρική μηχανή της Ethec υπόσχεται να μας κάνει να μετακινούμαστε με στιλ, χάρη και μηδέν ρύπους τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

    Η καινοτόμα μπαταρία των 15kWh χαρίζει αυτονομία στα 400 χιλιόμετρα, έναν ηλεκτρικό άθλο που θα ζήλευαν πολλοί εκεί έξω, την ίδια ώρα που ένα σοφιστικέ σύστημα ψύξης μάς λέει πως η μηχανή θα διατηρεί τις επιδόσεις της για χρόνια και χρόνια.

    Με διπλό ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 67 ίππους, είναι σαφές πως οι αστρονομικές επιδόσεις δεν είναι εδώ το ζητούμενο. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πείραμα διερεύνησης για το πώς ακριβώς θα είναι το μέλλον της δίτροχης ηλεκτροκίνησης στα αμέσως επόμενα χρόνια, γι’ αυτό και το σχετικώς παράξενο design.

    Μια αστική λύση μετακίνησης δηλαδή με έμφαση περισσότερο στη λειτουργικότητα παρά στην ταχύτητα. Και η πρακτικότητα αποδεικνύεται εδώ με την ικανότατη αυτονομία, το μεγάλο ζητούμενο της νέας τεχνολογίας. Το 75% της ενέργειας που χάνεται εξάλλου στο φρενάρισμα επιστρέφει στη μηχανή.

    Βλέποντάς τη βέβαια δύσκολα καταλαβαίνεις πως πρόκειται απλώς για ένα πρωτότυπο που αναπτύχθηκε από φοιτητές στο πλαίσιο μαθήματος. Παραμένει όμως ένας ανοιχτός διάλογος μεταξύ σπουδαστών, καθηγητών και έμπειρων τεχνικών από τον χώρο των δύο τροχών για το βέλτιστο που θέλει να φτάσει η ηλεκτρική τεχνολογία…

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Η Aston Martin παρουσιάζει μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής
    Η Aston Martin παρουσιάζει μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής

    Aston Martin, μοτοσυκλέτα, Brough Superior, κινητήρας turbo, πολλά ετερόκλητα πράγματα και πολλές ειδήσεις. Δύο κορυφαίες Αγγλικές εταιρίες συνεργάζονται και δημιουργούν ένα ξεχωριστό δίκυκλο.

    Η Aston Martin και ο ιστορικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών Brough Superior παρουσίασαν μία μοτοσυκλέτα με κινητήρα δικύλινδρο turbo. Πρωτιά για την Aston Martin στα δίτροχα και πρωτιά της Brough Superior για τους turbo κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι η ABM 001, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα, με τιμή 108.000 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

    Πρόκειται για ένα sport δίτροχο (για κίνηση σε πίστα) που διαθέτει διπλό μπροστινό βραχίονα (αντί για το γνωστό πιρούνι ώστε να διαχωρίζει την κατεύθυνση από την ανάρτηση), αλουμινένιο ψαλίδι (swing-arm), τιμόνι τιτανίου, τελικό εξάτμισης από κράμα χρωμίου νικελίου (Inconel). Πολλά δομικά στοιχεία του πλαισίου είναι από ανθρακονήματα ενώ και οι τροχοί της μοτοσικλέτας (είναι αποκλειστικό σχέδιο) κατασκευάζονται επίσης από κράμα αλουμινίου.

    Το στυλ της AMB 001 είναι πιο σύγχρονο από το μοντέλο Pendine Sand Racer της Brough Superior και τα μοντέλα Super Sports 100 (και τα δύο είναι γυμνά). Τα πλαστικά είναι βαμμένα στο παραδοσιακό χρώμα Stirling Green της Aston Martin και ματ μαύρο, ενώ τα αεροδυναμικά φτερά «S-Curve», που είναι προσαρτημένα στο εμπρός μέρος έχουν λειτουργικό ρόλο.

    Η σέλα και οι λαβές του τιμονιού είναι φτιαγμένα στο χέρι, σε δέρμα Oxford Tan, ενώ ο πίνακας οργάνων ελέγχου είναι ψηφιακός με ενδείξεις για την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα και την επιλογή ταχυτήτων. Η μοτοσυκλέτα έχει επίσης τα ίδια διακριτικά «Aston Martin» που βρίσκονται και στην Valkyrie, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα πάχους εννέα micron. Ο κινητήρας είναι 997 κ.εκ. υπερτροφοδοτούμενος, δικύλινδρος «V-twin», που αναπτύσσει 180 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο και χάρη στην εκτεταμένη χρήση των ελαφρών υλικών έχει βάρος 180 κιλά.

    Η Brough Superior ιδρύθηκε στο Nottingham το 1919, από τον George Brough. Κατά τη διάρκεια των αρχών του 20ου αιώνα, η μάρκα παρήγαγε τις πιο γρήγορες και ακριβότερες μοτοσικλέτες στον κόσμο – όπως η SS100 του 1924, η οποία έφτανε τα 160 χλμ.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Μια Ducati καστομιά με έμφαση στον χρυσό
     Μια Ducati καστομιά με έμφαση στον χρυσό

    Μπορεί να μετρά αισίως 25 χρόνια ζωής, η φοβερή και τρομερή Monster παραμένει ωστόσο η μεγάλη αγαπημένη της custom σκηνής.

    Κι αυτή τη φορά είναι η Diamond Atelier από το Μόναχο αυτή που βάζει τη δική της πινελιά στο κλασικό ιταλικό μηχανάκι. Μια πινελιά με πολύ χρυσό 24 καρατίων!

    Το επιχρυσωμένο πλαίσιο είναι εξόφθαλμα η πιο ορατή μετατροπή, η οποία δένει ωστόσο υπέροχα με το λαδί του χρώματος και δεν μοιάζει κραυγαλέα.

    Δεν είναι όμως μόνο η έμφαση στην πολυτέλεια, αλλά και η επιμονή στην τεχνολογία, καθώς πολλά εξαρτήματα τυπώθηκαν σε 3D printer, όταν δεν φτιάχτηκαν από τα χέρια των μηχανικών της γερμανικής φίρμας.

    Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που δεν θα περάσει σίγουρα απαρατήρητη. Είναι εξάλλου μια πραγματική Monster 1200R, ένα κακό μηχάνημα με 152 άλογα και 125Nm ροπής που φορά αναρτήσεις Öhlins και φρένα Brembo για να αγγίξει την τελειότητα.

    Η νεόκοπη και υπερφιλόδοξη Diamond Atelier δεν έμεινε ωστόσο εκεί, στην κατασκευαστική δεξιοτεχνία της Monster του 2017.

    Ήταν μια παραγγελία ενός πελάτη από τη Φρανκφούρτη, όπως μας λέει ο Tom Konecny της Diamond, και κράτησαν απείραχτο μόνο το ντεπόζιτο.

    Άντε και το μπροστινό φως!

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Το νέο «παπάκι» της Honda ελαφρώς… πειραγμένο!
     Το νέο «παπάκι» της Honda ελαφρώς… πειραγμένο!

    Δεν πέρασε δα και τόσος καιρός από τη στιγμή που η Honda έβγαλε στην αγορά τη νέα εκδοχή του φοβερού και τρομερού «παπιού» της, κατά κόσμο Super Cub.

    Και η ταϊλανδέζικη K-Speed αποφάσισε να το μετατρέψει σε κάτι διαφορετικό, σε μια άψογη συνεργασία με τη Storm Aeropart, στην οποία οφείλονται όλα τα νέα πλαστικά καλύμματα και οι ποδιές.

    Το K-Speed Honda Super Cub κάθεται πια σε 17άρες ζάντες από ανθρακόνημα, με μια εξόφθαλμα ρετρό αισθητική που προκαλεί αβίαστα τη νοσταλγία.

    Δραστικές αλλαγές έγιναν όμως και στα μηχανικά μέρη και πρωτίστως στο σύστημα πέδησης, χάρη στα δισκόφρενα μπρος και πίσω. Η K-Speed δεν ξέχασε και την εξάτμιση, κλείνοντας για άλλη μια φορά το μάτι στο παρελθόν, καθώς την έκανε εμφανώς πιο θορυβώδη.

    Το 190 κυβικών «παπάκι» φιλοξενεί πολλές καστομιές ακόμα και η K-Speed απέδειξε το πιστεύω της και με το παραπάνω: πως δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη και κραυγαλέα μια μηχανή για να κάνει όλα τα κεφάλια να γυρίζουν.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H μηχανή των… 400.000 ευρώ
    H μηχανή των… 400.000 ευρώ

    Πριν από κάτι Triumph, Ducati, Yamaha και Honda, αν ήθελες το γρηγορότερο δίτροχο του πλανήτη θα έπρεπε να απευθυνθείς στη Vincent.

    Μεταξύ 1948-1952, η βρετανική εταιρία του Philip Vincent κατασκεύασε 33 Black Lightning και μόλις 19 φέρονται να υπάρχουν ακόμα στον κόσμο.

    Κάθε φορά που βγαίνει μάλιστα μία σε δημοπρασία καταρρίπτει το δικό της αναγκαστικά προηγούμενο ρεκόρ, για τέτοια συλλεκτική λατρεία μιλάμε! Σήμερα το ρεκόρ για την Black Lightning, εκείνη (την πειραγμένη) που είχε σπάσει το ρεκόρ της επίγειας ταχύτητας το 1948(!), αποκρυσταλλώνεται σε λίγο λιγότερα από 1 εκατ. δολάρια.

    Η συγκεκριμένη, που βγαίνει σε δημοπρασία από τον οίκο Bonhams, είναι μόλις η δεύτερη που βγήκε ποτέ από τη μονάδα παραγωγής της Vincent και είναι εφοδιασμένη με κινητήρα 998 κυβικών που αποδίδει 70 άλογα.

    Ο πρώτος μάλιστα ιδιοκτήτης της ήταν ο Hans Stärkle που την κατέβαζε σε αγώνες, τον προνομιακό της χώρο.

    Όσο για την εκτιμώμενη τιμή της, ο οίκος την τοποθετεί κάπου μεταξύ 360.000-450.000 ευρώ…

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Ο «Αθόρυβος Δολοφόνος» της Droog, μια άγρια μηχανή με τρυφερή καρδιά
     Ο «Αθόρυβος Δολοφόνος» της Droog, μια άγρια μηχανή με τρυφερή καρδιά

    H Droog Moto δείχνει για άλλη μια φορά αγέρωχα το μέλλον, μπολιάζοντας τις καστομιές της από βαρύ μέταλλο με το ίδιο το μέλλον της κίνησης στους δύο τροχούς.

    Silent Assassin τη λέει και είναι άλλο ένα χειροποίητο ποίημα που πατά πάνω στο χαρακτηριστικά γωνιώδες στιλ της Droog, όσο πιο αρρενωπό παίρνει δηλαδή.

    Κλείνοντας και πάλι το μάτι στο μηχανάκι-σήμα κατατεθέν της φίρμας, το Brammo/Victory Empulse R., ακόμα και ψεύτικο ρεζερβουάρ έχει για να ξεγελά με το look της.

    Η βιομηχανική αισθητική συμπληρώνεται με τη γυμνή μπαταρία και τα σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν σε εξατμίσεις.

    Η Silent Assassin φορά 17αρα Marchesini ζάντα, πιρούνι Marzocchi και τέτοια υπέροχα πράγματα.

    Όσο για την ηλεκτρική της καρδιά των 40 kW, δίνει ζωή σε ένα 6ταχυτο κιβώτιο.

    Το μέλλον είναι ηλεκτρικό και η Droog Silent Assassin υπενθυμίζει πως δεν πρέπει να είναι και βαρετό…

    Πηγή: Newsbeast.gr

  • Η πιο εξελιγμένη μηχανή του κόσμου, χωρίς δείκτες, χωρίς όργανα
    Η πιο εξελιγμένη μηχανή του κόσμου, χωρίς δείκτες, χωρίς όργανα

    Η βρετανική Arc έριξε επιτέλους στην αγορά την πρώτη μηχανή παραγωγής της, εγκαινιάζοντας τεχνολογίες που θα αλλάξουν δραστικά το παιχνίδι των δύο τροχών.

    «Νeo-cafe racer» αποκαλεί η Arc την ηλεκτρική Vector της, καθώς αποτελεί ουσιαστικά μια κατηγορία από μόνη της. Τόσο με τον σχεδιασμό όσο και τα αποστομωτικά τεχνικά χαρακτηριστικά της.

    Το 220 κιλών ποίημα από ανθρακόνημα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχει αυτονομία 436 χιλιομέτρων, φορτίζει σε μόλις 40 λεπτά και πιάνει άνετα τα 200 χλμ/ώρα.

    Δεν είναι βέβαια αυτά που αποτελούν την επόμενη μέρα της μοτοκίνησης, αλλά αυτό το σύστημα της Arc αλληλεπίδρασης ανθρώπου και μηχανής! Βλέπετε η Vector δεν έχει κοντέρ, όργανα και οθόνες, καθώς όλα συμβαίνουν στο κράνος.

    Το Zenith είναι ένα κράνος που έλκει την καταγωγή του από τα κράνη των πιλότων μαχητικών αεροσκαφών, διαθέτοντας ενσωματωμένες τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας (Arc Pilot System) για να φέρνει στο μάτι σου όλα τα δεδομένα της τηλεμετρίας. Η Arc συνεργάστηκε στο κράνος με την Hedon ώστε να μπορείς να λειτουργήσεις την οπίσθια κάμερα και τις άλλες πρωτοποριακές λειτουργίες ακόμα και με τη φωνή σου.

    Κατασκευασμένη στο χέρι και σε μόλις σε 399 κομμάτια, η Vector χαιρετίστηκε ως η πιο εξελιγμένη τεχνολογικά μοτοσικλέτα του κόσμου, καθώς μπλέκει άνθρωπο, μηχανή, καινοτομία και αλλιώτικη εμπειρία ανάβασης.

    Ακόμα και απτικές πληροφορίες μεταφέρονται στο μάτι του αναβάτη, από το επίσης πρωτοποριακό και θωρακισμένο τζάκετ Origin, το οποίο φτιάχτηκε σε συνεργασία με την Knox. Οι αισθητήρες του μεταφέρουν πληροφορίες κινδύνου, χειρισμού της μηχανής, ακόμα και των G που δέχεται ο αναβάτης. Μέχρι και μουσική μπορείς να παίξεις από τους απτικούς αυτούς σένσορες, σε μια εμπειρία που δεν έχει όμοιό της πουθενά.

    Αν αυτά δεν φτάνουν, τα περισσότερα χαρακτηριστικά της Vector είναι πατενταρισμένες τεχνολογίες της Arc. Ό,τι δεν είναι, παρέχεται από την Öhlins και την Brembo, καθώς συμβιβασμοί δεν έγιναν πουθενά.

    https://www.youtube.com/watch?v=nQruIXRhMlw

    Πηγή: Newsbeast.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch