Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2019 15:14

Αποκάλυψη για το νέο VW Golf

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Το νέο Volkswagen Golf αποκαλύφθηκε πλέον με κάθε επισημότητα και το NewsAuto σας παρουσιάζει όλες τις λεπτομέρειες για το γερμανικό best seller μικρομεσαίο μοντέλο.

Στην 8η ήδη γενιά του, το VW Golf -για μια ακόμη φορά στη μακρά του ιστορία-, δεν αλλάζει ριζικά σε σχέση με το προηγούμενο, αλλά εξελίσσει ουσιαστικά τη σχεδίασή του. Ωστόσο, το νέο λογότυπο της φίρμας και τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα LED δίνουν μια φρέσκια εικόνα και παραπέμπουν στο φουτουριστικό ηλεκτρικό ID.3.

Στα υπόλοιπα στοιχεία του αμαξώματός του, ξεχωρίζουμε τις πιο “απλές” γραμμές, με αρκετές διακριτικές νευρώσεις και “καθαρούς” προφυλακτήρες. Το νέο, πιο κυρτό εμπρόσθιο καπό μαζί με τη σχεδίαση των κολόνων Α της οροφής είναι δεδομένο ότι θα προσφέρουν καλύτερα αεροδυναμικά στοιχεία στο αυτοκίνητο. Νέα είναι και τα πίσω φανάρια, με LED φυσικά λαμπτήρες.

Συνολικά, η αναλογία γυαλιού (οροφή και παράθυρα) και μετάλλου (αμάξωμα) δημιουργεί μια ισχυρή παρουσία, ενώ η χαμηλή γραμμή της οροφής συμβάλλει στη δημιουργία ενός ξεχωριστού, σπορ χαρακτήρα.

Το νέο Golf δεν δείχνει τόσο ψηλό, δίνοντας την εντύπωση ενός δυναμικού αμαξώματος, παρόλα αυτά διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ. Το μεταξόνιο μετρά 2.636 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική δείχνει πως κάθε σημείο του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί ώστε η μετωπική επιφάνεια να μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο εντυπωσιακό 0,275.

Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό, η γερμανική μάρκα επενδύει σε ένα νέο cockpit, που δείχνει πολύ οδηγοκεντρικό, hi-tech και μοντέρνο. Τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων στο νέο Golf ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Το προαιρετικό head-up display βελτιώνει θεαματικά την διαθέσιμη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη. Ψηφιακά χειριστήρια και οθόνες ελέγχου στο εσωτερικό του νέου Golf εξασφαλίζουν υψηλή διασυνδεσιμότητα ανάμεσα στους επιβαίνοντες και στο αυτοκίνητο.

Η διασύνδεση διευρύνεται και με τον έξω κόσμο χάρη στην online μονάδα διασύνδεσης OCU (online connectivity unit), η οποία στη βασική της έκδοση έχει ενσωματωμένη την eSIM για τις υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus. Χάρη στην online σύνδεση η πλοήγηση εκτελείται σε πραγματικό χρόνο με όλα τα οφέλη της βέλτιστης διαδρομής, του κυκλοφοριακού, της αποθήκευσης ενδιαφέροντων σημείων (POI) και άλλων λειτουργιών όπως π.χ. η κράτηση σε ένα εστιατόριο.

Εξίσου σημαντικό είναι πως το ψηφιακό περιβάλλον του Golf μπορεί να προσαρμόζεται σε διαφορετικά προφίλ οδηγών. Με λίγα λόγια ο εσωτερικός κόσμος του νέου Golf έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που οδηγούμε τα αυτοκίνητα υιοθετώντας την τεχνολογία αφής από τα smartphones.

Η όγδοη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου εξοπλίζεται και με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης. Το Travel Assist είναι ένα σύστημα που εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία και κάνει την υποβοηθούμενη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους και με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα πραγματικότητα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο. Μία τεχνολογία που αυξάνει θεαματικά τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στις μεγάλες διαδρομές.

Επίσης, το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.

Από εκεί και πέρα, τεχνικά το νέο γερμανικό μικρομεσαίο βασίζεται σε μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB της VW, η οποία του επιτρέπει να μειώσει περαιτέρω το βάρος του, αλλά και να βελτιώσει την ακαμψία του.

Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι υπερτροφοδοτούμενοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού με αποδόσεις από 90 έως 300 ίππους.

Για πρώτη φορά στο νέο Golf θα είναι διαθέσιμες οκτώ εκδόσεις κινητήρων. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι ντίζελ αποδίδουν 115 και 150 ίππους. Η νέα σειρά TSI χαρακτηρίζεται από την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων, χάρη σε διάφορες βελτιώσεις συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού κύκλου καύσης Miller.

Στους κινητήρες πετρελαίου, ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την πιο αποτελεσματική καταστολή των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Όμως το νέο Golf θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Στο νέο πρότυπο WLTP η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται περίπου 10% και η κίνηση του αυτοκινήτου γίνεται ακόμη πιο ευέλικτη και άνετη.

Η Volkswagen θα προσφέρει το νέο Golf σε τρείς eTSI εκδόσεις με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων. Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους, ενώ η GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σχέση με το προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους. Και τα δύο Golf με την διάταξη eHybrid εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.

Σε ότι αφορά στις εκδόσεις εξοπλισμού, η Volkswagen τις έχει διαφοροποιήσει εντελώς στο νέο Golf, το οποίο θα είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα. Τα προηγούμενα επίπεδα Trendline, Comfortline και Highline αποτελούν παρελθόν και στη θέση τους υπάρχουν οι εκδόσεις Golf, Life και Style καθώς και η πιο σπορ R-Line.

Όλες οι εκδόσεις έχουν ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό με τη βασική να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED προβολείς και LED πίσω φώτα, σύστημα Keyless Start, το Innovision Cockpit, τις online υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικό τιμόνι, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα ελέγχου Front Assist με προνοητικό έλεγχο προστασίας για πεζούς και το Car2X.

Στη διάρκεια του επόμενου έτους θα παρουσιαστούν ανεξάρτητα τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R.

Το νέο Golf αναμένεται στην Ελλάδα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, με την τιμή του να υπολογίζεται περίπου 10% πάνω από το υπάρχον μοντέλο!

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ VW GOLF ΕΔΩ

https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/10/191024202641_2020-vw-golf-8-b1000x600-125x75.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/10/191024202641_2020-vw-golf-8-b1000x600-350x210.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/10/191024202641_2020-vw-golf-8-b1000x600-768x460.jpg,https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2019/10/191024202641_2020-vw-golf-8-b1000x600-550x330.jpg" data-wset="1001,125,350,768,550" width="1001" height="600">

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2019 20:46

Σχετικά Άρθρα

  • H κορυφαία έκδοση του VW Golf ανανεώνεται
    H κορυφαία έκδοση του VW Golf ανανεώνεται

    Η VW παρουσίασε τις ανανεωμένες εκδόσεις των Golf R και Golf R Variant, που συνδυάζουν βελτιωμένες επιδόσεις με φρέσκια εμφάνιση.

    Οι θερμικοί κινητήρες δεν έχουν παραδώσει ακόμα τα όπλα και -ευτυχώς- βγαίνουν ακόμα αυτοκίνητα με χαρακτήρα και οδηγικές προκλήσεις, όπως για παράδειγμα το κορυφαίο VW Golf R.

    Το σημαντικότερο στοιχείο του νέου μοντέλου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει πλέον 333 ίππους.


    Εξωτερικά, το νέο Golf R διαθέτει νέο εμπρός μέρος με βελτιωμένους προβολείς και φωτιζόμενο λογότυπο της Volkswagen, προσδίδοντάς του μια πιο μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση, όπως και νέας σχεδίασης προφυλακτήρα.

    Οι πρόσθετες εξωτερικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν ματ χρωμιωμένους καθρέφτες, σπορ πλευρικές ποδιές και επιλογή ζαντών 18 ή 19 ιντσών.

    Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι εξοπλισμένο με νέα πίσω φώτα, έναν μαύρο διαχύτη και ένα χαρακτηριστικό σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις που έχει ρυθμιστεί ακουστικά για να προσφέρει μια σπορ αίσθηση.

    Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκουμε επίσης τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών της Warmenau, οι οποίες είναι 20% ελαφρύτερες από τις παραδοσιακές ζάντες, βελτιώνοντας την ψύξη των φρένων και μειώνοντας τη μη αναρτώμενη μάζα.

    Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν εξάτμιση τιτανίου της Akrapovič, βελτιωμένους προβολείς IQ.LIGHT LED matrix και πίσω φώτα 3D LED.

    Η έκδοση Golf R Black Edition προσφέρει πρόσθετες στιλιστικές επιλογές με φιμέ προβολείς, σκούρα λογότυπα, τροχούς, δαγκάνες φρένων και απολήξεις εξάτμισης σε μαύρο χρώμα.

    Στο εσωτερικό, το Golf R διαθέτει ένα νέο σύστημα infotainment 12,9 ιντσών με βελτιωμένα γραφικά και βελτιωμένη δομή μενού. Οι οδηγοί θα επωφεληθούν επίσης από έναν βελτιωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων λειτουργίες G-meter και GPS lap timer, ειδικά για τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το πακέτο Performance.


    Οι εσωτερικές αναβαθμίσεις συνεχίζονται με βελτιωμένα χειριστήρια κλιματισμού, ένα σπορ τιμόνι με βελτιστοποιημένα πλήκτρα, έναν φωνητικό βοηθό IDA και πρόσβαση στο ChatGPT.

    Τα σπορ καθίσματα, η επένδυση από ανθρακονήματα, οι μπλε πινελιές, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και το σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος 30 χρωμάτων ολοκληρώνουν τις βελτιώσεις στο εσωτερικό.

    Το Golf R επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα έως και 270 χλμ/ώρα με το πακέτο Performance.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Αποκλειστικά αυτόματο το νέο VW Golf R
    Αποκλειστικά αυτόματο το νέο VW Golf R

    Η νέα γενιά της κορυφαίας έκδοσης Golf θα διατίθεται μόνο με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG.

    H επίσημη παρουσίαση του νέου VW Golf R βρίσκεται προ των πυλών, με την γερμανική εταιρεία να γνωστοποιεί σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο, σε πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε εντός έδρας.

    Ανάμεσα σε αυτά που γνωστοποιήθηκαν, αυτό που έχει σημασία είναι ότι το Golf R θα εφοδιάζεται με έναν δίλιτρος turbo κινητήρα, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με την απόδοση να φτάνει πια τους 333 ίππους, ωστόσο η ροπή παραμένει στα ίδια επίπεδα (420 Nm).

    Η άλλη μεγάλη είδηση είναι πως το νέο Golf R θα διατεθεί αποκλειστικά με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, που θα μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

    Με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, η γερμανική εταιρεία δηλώνει ότι το ανανεωμένο της hot-hatch θα ολοκληρώνει το «0-100 χλμ./ ώρα» σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, την ώρα που η έκδοση station wagon θα είναι πιο αργή κατά δύο δέκατα.

    Για τους πιο… ανήσυχους, θα υπάρχει και ένα προαιρετικό κιτ, το Performance Package, το οποίο θα εκτοξεύει την τελική του VW Golf R στα 270 χλμ./ ώρα.

    Όλα αυτά, ενώ οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται τόσο στην ανάρτηση που θα είναι προσαρμοστική (θα βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό), όσο και στα στυλ οδήγησης, αφού θα υπάρχει επιλογή η κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.


    Αν και οι αισθητικές αλλαγές θα είναι μικρές, το εσωτερικό αναμένεται σημαντικά αναβαθμισμένο με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, οθόνη infotainment 12,9 ιντσών και head-up display που θα διατίθεται προαιρετικά.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
    Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;

    Ένα νέο μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στη γκάμα της VW. Θα είναι διαθέσιμο ακόμα και με κινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου.

    Η κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα λεγόμενα Crossover και SUV οχήματα έχουν γίνει τα αγαπημένα όσων θέλουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η Ελλάδα είναι από τι χώρες που ακολουθούν αυτήν την τάση. Χαρακτηριστικά άλλωστε και τα νούμερα, όπου από τις αρχές του έτους, το 45,9% των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί, αφορούν SUV…

    Η VW διαθέτει στη γκάμα της πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Πολύ σύντομα θα ρίξει στην αγορά ένα ακόμη και συγκεκριμένα το Taigο. Πρόκειται για ένα μικρό Crossover μοντέλο που έχει μήκος 4,27 μέτρα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το T-Cross. Χαρακτηριστικό του γερμανικού μοντέλου είναι η σπορ σχεδίαση που παραπέμπει σε coupe μοντέλο. Ένα χαρακτηριστικό που το συναντούμε πλέον σε διάφορες κατηγορίες, καθώς οι εταιρείες θέλουν αν προσεγγίσουν αγοραστές από όλα τα ηλικιακά γκρουπ.

    Διαθέσιμοι κινητήρες

    Εσωτερικά το Taigο παραπέμπει στο νέο Polo, με την μεγάλη οθόνη να ξεχωρίζει στην κεντρική κονσόλα όπως και η ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 438 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό ακόμα και για μία τετραμελή οικογένεια.

    Η γκάμα με τα μηχανικά σύνολα αποτελείται μόνο από κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.5 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχουν διαθέσιμες δύο εκδόσεις, με 95 και 110 ίππους. Στη δεύτερη, η ισχύς θα φτάνει τους 150 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς και δεν θα υπάρξει έκδοση 4×4. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

    Σε λίγες εβδομάδες

    Στην Ελλάδα το γερμανικό μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του πολύ σύντομα. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένονται να έρθουν αρκετά αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα δούμε στις αντιπροσωπείες αρχές του νέου έτους. Από εκεί και πέρα τα πρώτα που θα παραδοθούν σε πελάτες θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους τον Φεβρουάριο του 2022.

    Πηγή: Newsauto.gr

  • Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo
    Στα σκαριά το νέο hypercar της Zenvo

    Ο Δανός κατασκευαστής ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, το οποίο θα αντικαταστήσει το TSR-S.

    Το σχέδιο επέκτασης της Zenvo με νέα μοντέλα και ακόμα πιο δυναμικές εκδόσεις, στοχεύει στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στην είσοδό της στην αμερικανική αγορά.

    Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Zenvo αναμένεται να παρουσιάσει το υβριδικό μοντέλο με το οποίο θα συνεχίσει την παρουσία της ανάμεσα στα hypercars της εποχής. Η εταιρεία με έδρα τη Δανία, ιδρύθηκε το 2004 παράγοντας αρχικά σε 15 μονάδες το ST1 των 1.089 ίππων (από το 2009 έως το 2016). Ακολούθησε το TS1 GT και στη συνέχεια το TSR που ήταν μόνο για πίστα.

    Το TSR-S, που έκανε το ντεμπούτο του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, είναι μία νόμιμη για χρήση στο δρόμο έκδοση του TSR, η οποία κοστολογείται λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ. Το TSR-S εφοδιάζεται με έναν twin turbo V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,8 λίτρων, ο οποίος επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 325 χλμ./ώρα.

    Η Zenvo ωστόσο, εργάζεται ήδη πάνω σε ένα άλλο μοντέλο που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του TSR-S. Ο διευθυντής προϊόντων Alberto Solera δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως ο κύριος στόχος για το νέο αυτοκίνητο είναι να προκαλέσει τα περισσότερα δυνατά «χαμόγελα ανά χιλιόμετρα» και αποκάλυψε πως στην ομάδα που εξελίσσει το νέο μοντέλο έχει ενταχθεί και ο πρώην σχεδιαστής της Alfa Romeo, Christian Brandt.

    Ο Solera επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο της Zenvo είναι ένα υβριδικό τετρακίνητο που θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως το TSR-S, θα κάνει χρήση τρισδιάστατων εκτυπωμένων εξαρτημάτων και μεγάλης ποσότητας ανθρακονήματος. Το TSR-S μόλις πήρε έγκριση τύπου στις ΗΠΑ και οι ιθύνοντες της Zenvo υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να πουλάει 10 με 15 αυτοκίνητα ετησίως εκεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;
    Τι θα λέγατε για μια σύγχρονη Toyota Corolla AE86;

    Μια ψηφιακή απεικόνιση από έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή αναζωπυρώνει τις φήμες για πιθανή αναβίωση της θρυλικής Toyota Corolla AE86 της δεκαετίας του ’80

    Τη δεκαετία του ’80 η Corolla ήταν ήδη ένα πολύ δυνατό όνομα για την Toyota ενώ οι petrolheads λάτρεψαν την κουπέ εκδοχή με τον κωδικό ΑΕ86. Προσφερόταν σε έκδοση δύο και τριών όγκων, με κινητήρα 1.6 Twin Cam και 125 PS ενώ ήταν πισωκίνητη σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας της Corolla. Η ΑΕ86 παραμένει ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της ιαπωνικής αυτοκινητικής ιστορίας και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν μια σύγχρονη εκδοχή της.
    Κάτι τέτοιο πρέπει να αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Theottle, ο οποίος σε μια ψηφιακή απεικόνιση αποτυπώνει την σημερινή Corolla σε hatchback τρίθυρη έκδοση και με αρκετά δυναμικά αεροδυναμικά στοιχεία.


    Το όνομα που φαίνεται πως χρησιμοποιεί είναι Corolla Levin, με το οποίο η AE86 είχε κυκλοφορήσει σε αρκετές αγορές. Αν και η Toyota δεν έχει δηλώσει την πρόθεσή της για κάτι τέτοιο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Φήμες θέλουν την Gazoo Racing να προετοιμάζει μια Corolla GR ενώ κάποιες από αυτές θέλουν το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το Yaris GR με ακόμα πιο δυνατό κινητήρα. Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως να προέκυπτε και μια Corolla με τρίθυρο αμάξωμα όπως έγινε και στην περίπτωση του Yaris GR.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;
    Και υβριδικά τα Subaru BRZ και Toyota GR 86;

    Οι Subaru και Toyota σκέφτονται σοβαρά την δημιουργία υβριδικών εκδόσεων στα BRZ και GR 86.

    Αμφότερα τα ιαπωνικά κουπέ, που μπήκαν αισίως στη δεύτερη γενιά τους, ακολουθούν τη λογική του ατμοσφαιρικού κινητήρα, της πίσω κίνησης και του χαμηλού κέντρου βάρους, μία διάταξη που εξακολουθεί να έχει αρκετούς οπαδούς που ασπάζονται το δόγμα «fun to drive».

    Βέβαια υπάρχουν αρκετοί που απορούν για την άρνηση των τεχνικών και των δύο κατασκευαστών να τοποθετήσουν ένα ισχυρότερο μοτέρ, ίσως ενός υπερτροφοδοτούμενου συνόλου με μικρότερο κυβισμό. Πάντως ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι μελλοντικά μπορεί να δούμε ακόμα πιο ισχυρές εκδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία.

    Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο της ιαπωνικής ιστοσελίδας Best Car Web οι μηχανικοί της Subaru θεωρούν ότι η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στο BRZ δεν αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αυτό γιατί όπως γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Toyota, η οποία διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

    Στην περίπτωση τοποθέτησης ηλεκτρικού μοτέρ, τα Subaru BRZ και Toyota GR 86 σίγουρα θα αυξήσουν την προσφερόμενη ισχύ των κινητήρων τους, ενώ παράλληλα η τοποθέτηση της μπαταρίας στην κατάλληλη θέση θα δώσει ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ταυτόχρονα, η ηλεκτροκίνηση θα δώσει την ευκαιρία και στα δύο μοντέλα να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, καθώς οι περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων καθιστούν δυσκολότερη την ύπαρξη αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


    Να αναφέρουμε ότι το Subaru BRZ και το Toyota GR 86 διαθέτουν ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων, που αποδίδει 231 και 235 ίππους αντίστοιχα με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ παρόμοιες και στα δύο είναι οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ένα μοναδικής αισθητικής VW Golf GTI Mk8
    Ένα μοναδικής αισθητικής VW Golf GTI Mk8

    Ο Αμερικάνος Jamie Orr δίνει μία διαφορετική αισθητική προσέγγιση στο νέας γενιάς VW Golf GTI.

    Το νέας γενιάς Golf GTI παραμένει πιστό στην φιλοσοφία των προκατόχων του, όντας ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων που μπορεί να προσφέρει στον οδηγό του μοναδικές στιγμές οδηγικής απόλαυσης, ενώ την ίδια ώρα είναι χρηστικό για την καθημερινή χρήση στην πόλη.


    Όμως, οι ουσιαστικές αλλαγές της τωρινής γενιάς με τις προηγούμενες εντοπίζονται στην σχεδίαση κυρίως του αμαξώματος, όπου λείπουν κάποιες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες που αποτελούσαν σημεία κατατεθέν. Θέλοντας να τις ξαναφέρει στο προσκήνιο, η γερμανική εταιρεία συνεργάστηκε με τον Jamie Orr, έναν αν μη τι άλλο φανατικό connoisseur του Golf και το αποτέλεσμα ονομάζεται BBS Concept.


    Όπως παρατηρούμε από τις φωτογραφίες, το αυτοκίνητο διακρίνεται κυρίως από τη νέα εξωτερική εμφάνιση με επίκεντρο τις χρυσές ζάντες 19 ιντσών BBS Super RS, με την γνώριμη μας, ρετρό ακτινωτή σχεδίαση, σε συνδυασμό με λάστιχα της διάστασης 235/35. Τη δυναμική εικόνα του αυτοκινήτου συμπληρώνουν οι εξατμίσεις της Borla, αλλά και η μικρή απόσταση από το έδαφος, χάρη στην τοποθέτηση νέων ελατηρίων της H&R.

    Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, το VW Golf GTI BBS Concept διατηρεί αυτούσια όσα γνωρίζουμε από την έκδοση παραγωγής. Όπως τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 245 ίππους και μέγιστη ροπή τα 370 Nm, αλλά και το κιβώτιο των 6 σχέσεων που μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες
    H QuantumScape δοκιμάζει solid state μπαταρίες

    H start-up εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης ενός νέου τύπου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία μπαταριών στερεού τύπου, που παρά την σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, προς το παρόν ακόμα δεν έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

    Μία από αυτές είναι και η QuantumScape Corporation, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος αποτελεί το VW Group. Η αμερικάνικη μπράντα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει ξεκινήσει ήδη εντατικές δοκιμές σε στοιχεία πολλαπλών διαστρωμάτων που θα τοποθετούνται σε μπαταρίες στερεού τύπου (solid state).


    Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι βάση αποτελεσμάτων, τα συγκεκριμένα στοιχεία 10 διαστρωμάτων έχουν ήδη αποδείξει την ασφάλεια τους σε ότι αφορά πιθανή ανάφλεξη, όπως και την διάρκειά τους στη χρήση. Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει από τον Φεβρουάριο του 2021 την επιτυχημένη διαδικασία παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου με στοιχεία 4 διαστρωμάτων. Η QuantumScape θα πρέπει να αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά στις αυξημένων κυψελών μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα μεγάλων διαστάσεων ηλεκτρικά μοντέλα.


    Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι εκτός από τις μεμονωμένες προσπάθειές της, η QuantumScape θα δημιουργήσει μία αυτόνομη γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου, σε συνεργασία με τη VW, με στόχο η παραγωγή να ξεκινήσει ήδη από το 2024.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch