Η Skoda Octavia δεν είναι το πιο συναρπαστικό αυτοκίνητο του κόσμου, αλλά η RS έχει αρκετό ενδιαφέρον - Μεταφέρει την πρακτικότητα της απλής έκδοσης, ρίχνοντας στο μείγμα κάποιες ιδιότητες από καυτό hatch προκειμένου να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο πακέτο.
Μην ξεχνάμε βέβαια πως πρέπει να λάβετε υπόψη και το σύστημα τετρακίνησης. Μια νέα έκδοση θα αποκαλυφθεί το επόμενο έτος, παρόλο που έχουμε την αίσθηση ότι δεν θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις αγορές όπου η Skoda δραστηριοποιείται, τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του 2021, ακριβώς για την 20η επέτειο της Octavia RS. Η X-Tomi Design αποφάσισε να αποδώσει την επερχόμενη Octavia RS, με πολλά κοινά μηχανικά μέρη με το Volkswagen Golf GTI.
Περιμένουμε η τελική εκτέλεση να φανεί ελαφρώς πιο επιθετική από αυτή και να φέρει στο κορμί της το αναθεωρημένο λογότυπο RS που έκανε το ντεμπούτο του στο Kodiaq RS πριν σχεδόν από ένα χρόνο με ένα κόκκινο σύμβολο “V”. Η Skoda μπορεί κάλλιστα να υιοθετήσει μερικές από τις αιχμηρές γραμμές του πρωτότυπου Vision RS και να τις προσαρμόσει ακόμη και στους προφυλακτήρες, οι οποίοι θα αντιπροσωπεύουν τις μεγαλύτερες οπτικές αλλαγές στο εξωτερικό σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Μια νέα σειρά τροχών αναμένεται επίσης να ολοκληρώσει τη νέα εμφάνιση της επερχόμενης Octavia RS.
Η άσκηση σχεδίασης δείχνει την έκδοση liftback, ωστόσο, η πιο πρακτική Combi έχει ήδη καταγραφεί να δοκιμάζεται στο δρόμο, οπότε σίγουρα το νέο μοντέλο βρίσκεται καθ’ οδό. Αμφότερα θα χρησιμοποιήσουν την αναβαθμισμένη εκδοχή του 2.0 TSI βενζινοκινητήρα με απόδοση σχεδόν 250 ίππους, ενώ η γκάμα παραδοσιακά θα διαθέτει και ένα ισχυρό σύνολο ντίζελ με άφθονη ροπή. Η σημερινή Octavia φοράει ένα 2.0 TDI με 197 ίππους και 400 Nm ροπής, εφοδιασμένη με επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG.
Θα μάθουμε πιθανώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Octavia RS TDI μόλις το Golf GTD θα κάνει το ντεμπούτο του το 2020, πιθανότατα πριν από το αντίστοιχο Skoda. Εάν η νέα Octavia RS υιοθετήσει την τακτική του προκατόχου της, τότε μόνο η έκδοση που τροφοδοτείται με ντίζελ κινητήρα θα είναι τετρακίνητη.
Πηγή: Protothema.gr