Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019 15:49

Νέα, αυτόματη έκδοση του SEAT Tarraco

Γράφτηκε από
Ad Slot

Η SEAT εμπλουτίζει τη γκάμα του Tarraco με τη νέα αυτόματη προσθιοκίνητη έκδοση 1.5 TSI.

Οι υποψήφιοι αγοραστές του Tarraco δεν είχαν προηγουμένως τη δυνατότητα αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων σε μοντέλα με την κίνηση εμπρός, σε συνδυασμό με τον βενζινοκινητήρα TSI των 1,5 λίτρων. Η SEAT διορθώνει την «παράληψη» προσφέροντας ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων, το ίδιο που χρησιμοποιείται στην έκδοση 4Drive AWD. Η ιπποδύναμη του κινητήρα TSI παραμένει η ίδια με 150 PS. Η απόδοση είναι επαρκής για SUV αυτού του μεγέθους, με την εταιρεία να ανακοινώνει 0-100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 198 km/h. Οι εκπομπές CO2 βαθμολογούνται από 160 έως 181 g/km στον κύκλο WLTP, με τη συνδυασμένη οικονομία καυσίμου να είναι μεταξύ 7,1 και 8,0 lt/100χλμ.

Η νέα παραλλαγή του SEAT Tarraco θα είναι διαθέσιμη σε όλη την γκάμα του μοντέλου, με μια επιλογή επτά θέσεων. Σύντομα μετά την κυκλοφορία του μοντέλου 1.5 TSI, η SEAT θα το προσφέρει και στην σπορτίφ FR, καθώς και σε plug-in υβριδική έκδοση που θα κυκλοφορήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Η έκδοση PHEV του Tarraco θα τροφοδοτείται με θερμικό κινητήρα TSI 1,4 λίτρων που θα συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ (114 PS) με συνδυασμένη ιπποδύναμη 245 PS και αυτονομία ηλεκτροκίνησης μέχρι 50 km.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019 13:41

Σχετικά Άρθρα

  • Τίτλοι τέλους για το Seat Tarraco
    Τίτλοι τέλους για το Seat Tarraco

    Το SUV μοντέλο της Seat σταματάει την παραγωγή του.

    Σε αντίθεση με το «συγγενικό» Skoda Kodiaq και για χάρη του νέου «αδελφού» CUPRA Terramar, το Seat Tarraco θα αποσυρθεί από την παραγωγή, μόλις έξι χρόνια μετά το ντεμπούτο του το 2018.

    Η Seat επιβεβαίωσε επισήμως την είδηση με την ακόλουθη δήλωση: «Το Seat Tarraco ήταν μια επιτυχία. Αλλά δεν θα υπάρξει διάδοχος. Από τα μέσα του 2024, θα επικεντρωθούμε στο νέο CUPRA Terramar στην κατηγορία, και θα γεμίσει πολύ καλά αυτόν τον χώρο. Στη συνέχεια, το Tarraco θα καταργηθεί σταδιακά».

    Η εξέλιξη αυτή δεν προκαλεί μεγάλη έκπληξη σε όλους όσοι έχουν παρακολουθήσει στενά το θέμα, καθώς η ισπανική μάρκα δεν είχε κάνει την παραμικρή αναφορά στο μοντέλο, κατά τα διάρκεια της επίσημης παρουσίασης των πλάνων της για επανεκκίνηση, τον περασμένο Μάρτιο.

    Υπάρχει και μια άλλη σημαντική διάσταση. Ενώ η Seat αποκαλεί το Tarraco «επιτυχία», οι αριθμοί υποδηλώνουν το αντίθετο. Οι πωλήσεις δεν απογειώθηκαν ποτέ στην Ευρώπη, με πτώση από το υψηλό των 29.615 μονάδων το 2019, σε μόλις 12.872 μονάδες το 2022. Για σύγκριση, το Skoda Kodiaq σημείωσε κορυφαία επίδοση με 88.516 πωλήσεις στην Ευρώπη το 2019.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το νέο Seat Tarraco έχει θέσεις μέχρι και για 7

    Το Tarraco, που πήρε το όνομά του από την αρχαία ισπανική πόλη Ταρραγόνα είναι το νέο SUV της Seat, που τοποθετείται στην κορυφή της αντίστοιχης γκάμας της.

    Από κοντά αποσπά κολακευτικά σχόλια και σε γενικές γραμμές ακολουθεί το στυλ που έχει καθιερώσει στα SUV της η ισπανική εταιρεία του ομίλου Volkswagen.

    Προκειμένου να χωρέσουν οι συνολικά 3 σειρές καθισμάτων για τους maximum 7 επιβάτες -στάνταρ διάταξη είναι η 5θέσια- το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,73 μέτρα, το ύψος τα 1,65 και το πλάτος του τα 1,83 μέτρα. Τα καθίσματα της μεσαίας σειράς σύρονται και αναδιπλώνονται αρκετά ώστε να υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα πίσω. Στην 7θέσια διάταξη με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα ο χώρος αποσκευών είναι 700 λίτρα, ενώ στην 5θέσια φτάνει τα 760.

    Η σχεδίαση του ταμπλό είναι σύγχρονη και στο μέσο του υπάρχει μια οθόνη αφής 8 ιντσών με πολύ καλά γραφικά και άμεση απόκριση, η οποία υποστηρίζει όλες τις επιλογές συνδεσιμότητας. Επιπρόσθετα το SEAT DriveApp παρέχει στους χρήστες εξατομικευμένες επιλογές για να απολαμβάνουν λειτουργίες όπως καταγραφή διαδρομών, έλεγχος κατάστασης αυτοκινήτου ή αναγνώριση τραγουδιού μέσω Shazam (μόνο για Android Auto) κ.α. Επίσης προαιρετικά διατίθεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (Digital Cockpit) με διαγώνιο 10,25’’ και τρεις διαφορετικές απεικονίσεις, ενώ το Tarraco είναι το πρώτο Seat που στην έκδοση Navigation Plus θα διαθέτει λειτουργία ελέγχου με χειρονομίες.

    Το μεγάλο ισπανικό SUV θα είναι διαθέσιμο με τέσσερις κινητήρες: βενζίνης 1.5 TSI (150 ίπποι) και 2.0 TSI (190 ίπποι)), καθώς και diesel 2.0 TDI με 150 ή 190 ίππους. Οι εκδόσεις των 150 ίππων συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και προαιρετικά με αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις και τετρακίνηση 4Drive. Αυτές των 190 ίππων είναι αποκλειστικά αυτόματες.

    Το προσθιοκίνητο 1.5 TSI Evo των 150 ίππων είναι αυτό που λογικά θα είναι και το πιο δημοφιλές και ο κινητήρας του είναι ελαστικός από αρκετά χαμηλό, ήσυχος και γραμμικός στην λειτουργίας του. Για τις επιδόσεις που εξασφαλίζει η Seat ανακοινώνει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,78 δεύτερα και τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα. Οι εκδόσεις πετρελαίου των 150 και 190 ίππων εντυπωσιάζουν λόγω της μεγάλης ροπής τους (350 Nm αντί για 240 του βασικού TSI).

    Η Seat κατάφερε λοιπόν να κατασκευάσει ένα μεγάλο και ενδιαφέρον SUV με αποδοτικούς κινητήρες, που στην χώρα μας, όταν αρχίσουν οι πωλήσεις του, αναμένεται να ξεκινά ενδεικτικά από τις 28.000 ευρώ.

    https://www.youtube.com/watch?v=JZnT8NrdZn8
    Πηγή: iefimerida.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς