Οι τελικές αποφάσεις της BMW θεωρείται βέβαιο πως θα εξαρτηθούν από την τελική εμπορική συμφωνία μεταξύ Βρετανίας και ΕΕ. Όπως και να έχει, η επόμενη γενιά MINI αναμένεται να κεντρίσει μεγάλο ενδιαφέρον από πλευράς κοινού...
Η BMW έχει καθυστερήσει την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς MINI, για δύο βασικούς λόγους οι οποίοι αφορούν σε περαιτέρω μείωση του κόστους αλλά και εξαιτίας της αβεβαιότητας που μπορεί να προκαλέσει το Brexit στις εμπορικές σχέσεις μεταξύ της Βρετανίας και της ΕΕ. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αναπτύξει τρεις γενιές του MINI μετά την απόκτηση της μάρκας από το Rover Group το 1994 διατηρώντας κάθε όχημα στην αγορά για περίπου 6 χρόνια. Το σημερινό μοντέλο, το οποίο κυκλοφορεί στην αγορά από το 2014, βασίζεται στην τεχνολογική πλατφόρμα της εταιρίας UKL1. «Η διάρκεια ζωής αυτής της πλατφόρμας έχει επεκταθεί για λόγους κόστους και λόγω του Brexit», δήλωσε ο εκπρόσωπος της BMW Maximilian Schoeberl στο Reuters. Παράλληλα έχει αυξηθεί η πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες για να επενδύσουν περισσότερα χρήματα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, των plug-in υβριδικών μοντέλων αλλά και γενικότερα αυτοκινήτων με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Οι πωλήσεις της Mini υποχώρησαν 4,1% πέρυσι και ανήλθαν σε 346.639 αυτοκίνητα ενώ τον Δεκέμβριο σημείωσαν πτώση 18%. Οι πωλήσεις της Mini στις ΗΠΑ υποχώρησαν 17% και ανήλθαν σε 36.092 μονάδες το 2019. Τον Μάρτιο, η BMW ανακοίνωσε ότι θα επιδιώξει εξοικονόμηση κόστους και αύξηση της αποδοτικότητας κατά 12 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το τέλος του 2022. Για να επιτύχει το στόχο της, η εταιρεία μειώνει κατά 50% τον αριθμό των διαθέσιμων συνδυασμών κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων και μειώνει το κόστος ανάπτυξης οχημάτων.
Πηγή: Protothema.gr