Το γαλλικό σεντάν μετατρέπεται σε ένα κορυφαίων επιδόσεων μοντέλο, χάρη στην υιοθέτηση υβριδικού συστήματος κίνησης.
Το 2019, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Peugeot παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή την έκδοση Sport του 508, η οποία είχε ως βασικό χαρακτηριστικό τον υβριδικής τεχνολογίας κινητήρα. Δώδεκα μήνες μετά, η γαλλική φίρμα αποφασίζει να βάλει στην παραγωγή την έκδοση δρόμου του πανέμορφου σεντάν μοντέλου της, αλλά προς το παρόν αρκείται στο να μας δείξει την εξωτερική του εμφάνιση. Η οποία κρατάει τις σχεδιαστικές γραμμές των εκδόσεων που γνωρίζουμε, προσθέτοντας όμως αρκετά σπορ στοιχεία, όπως το πιο «επιθετικό» εμπρός προφυλακτήρα, το διαφορετικό αεροδυναμικό κιτ και τις βαμμένες σε κίτρινο χρώμα δαγκάνες φρένων. Επίσης, τα εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν σκούρα κρύσταλλα, οι ζάντες διαθέτουν ιδιαίτερη σχεδίαση, ενώ πίσω το ενδιαφέρον κλέβουν οι οβάλ απολήξεις της εξάτμισης και ο διαχύτης.
Σύμφωνα με πηγές μέσα από το εργοστάσιο ο plug-in hybrid κινητήρας της πρωτότυπης έκδοσης με απόδοση 400 PS και 500 Nm ροπής θα υποστεί ορισμένες τροποποιήσεις. Κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθήσει το παράδειγμα του πιο πρόσφατου DS 9, το οποίο στην έκδοση E-Tense διαθέτει κάτω από το καπό ένα τετρακύλινδρο θερμικό σύνολο 1,6 λίτρων (225 PS) και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, το ένα εγκατεστημένο στο αυτόματο κιβώτιο, το δεύτερο στον πίσω άξονα. Στην προκειμένη περίπτωση η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 360 ίππους, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι εξαιρετικές (0-100 km/h κάτω από 5,0 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 km/h).