Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020 15:08

Η McLaren Speedtail κοντράρει μαχητικό αεροσκάφος

Γράφτηκε από
Ad Slot

Λαμβάνοντας έμπνευση από ένα παλαιότερο επεισόδιο του Top Gear από την εποχή των Clarkson-Hammond-May, η McLaren Speedtail αποφάσισε να αγωνιστεί απέναντι σε ένα μαχητικό αεροσκάφος.

Αυτή τη φορά, δεν ασχολούμαστε με τον Richard Hammond σε μια Buggati Veyron έναντι του Eurofighter Typhoon, όχι! Αντιμετωπίζουμε τον Chris Harris στη McLaren Speedtail έναντι του Lockheed Martin F-35 Lightning II. Για να είμαστε πιο ακριβείς, το αεροσκάφος είναι μια έκδοση του Lightning F-35B ή του US Marine Corps. Το B είναι η συντομότερη από τις τρεις διαθέσιμες διαμορφώσεις και διαθέτει επίσης τη μικρότερη ακτίνα μάχης για δύο συγκεκριμένους λόγους. Πρώτα απ ‘όλα, μιλάμε για αεροσκάφη STOVL. Είναι η μόνη έκδοση του Lightning που κάνει αρκετά κόλπα στον αέρα, που θυμίζουν το Harrier Jump Jet. Το F-35A διαθέτει συμβατική προσγείωση και απογείωση για την Πολεμική Αεροπορία των Η.Π.Α., ενώ το F-35C αποτελεί αερομεταφορέα για το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ.

Η McLaren, από την άλλη πλευρά, αποτελεί ευθαρσώς το ταχύτερο όχημα παραγωγής στον κόσμο. Όλοι περίμεναν η Speedtail τριών θέσεων να ξεπεράσει την τελική ταχύτητα της F1 από τη δεκαετία του 1990, και η McLaren σίγουρα κατάφερε να το κάνει χάρη στον υβριδικό κινητήρα twin-turbo V8. Το ερώτημα είναι πως η Speedtail ανταγωνίζεται το F-35B; Δεδομένου ότι το μαχητικό αεροσκάφος επιτυγχάνει 7 G στις στροφές, το να πετάς ένα στρατιωτικό αεροσκάφος είναι λίγο πιο ακραίο από το να είσαι σε ένα supercar 1.035 ίππων.

Θα αναφέρουμε μόνο ότι η McLaren επιταχύνει ταχύτερα μέχρι τα 240 km/h παρακαλώ. Μετά από αυτή την ταχύτητα, μπορείτε προφανώς να πείτε ποιο από τα δυο έχει ένα προφανές πλεονέκτημα. Από την άλλη πλευρά, το F-35B έχει πιο δύσκολο έργο, ξέρετε, η πτήση είναι μια εντελώς διαφορετική υπόθεση από την οδήγηση αυτοκινήτου. Ο πιλότος έχει ακόμα δυσκολότερη προσπάθεια να παραμείνει στην πορεία, όπως και να έχει πάντως, ο αγώνας φαίνεται διασκεδαστικός και για τις δυο πλευρές.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020 11:46

Σχετικά Άρθρα

  • Πώληση για μια σπάνια McLaren Speedtail
    Πώληση για μια σπάνια McLaren Speedtail

    Αυτή η Speedtail είναι το νούμερο 36 που κατασκευάστηκε μετά την παραγγελία του στις 20 Ιουλίου 2020. Παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του το περασμένο φθινόπωρο.

    Έχει προαιρετικό εξοπλισμό αξίας άνω των 170.000 δολαρίων και τώρα θα προωθηθεί μέσω δημοπρασίας σε νέο ιδιοκτήτη. Η περιγραφή αναφέρει ότι το αμάξωμα αυτής της Speedtail είναι η ειδική απόχρωση γνωστή ως MSO Heritage Atlantic Blue και περιλαμβάνει πολλές μαύρες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα. Ο αρχικός ιδιοκτήτης επέλεξε επίσης το ίδιο χρώμα και για τα καλύμματα των μπροστινών τροχών, ενώ το κάλυμμα του κινητήρα και οι δαγκάνες φρένων είναι μαύρα και η εξάτμιση έχει φινιριστεί σε Stealth Titanium.

    Σαν να μην ήταν αρκετό το εντυπωσιακό εξωτερικό φινίρισμα, η καμπίνα είναι επίσης κάτι που πρέπει να δει κανείς, με το μεγαλύτερο μέρος της να είναι υπενδεδυμένο με vintage δέρμα Aniline με ραφές. Το τιμόνι από ανθρακόνημα και αυτό, έχει επίσης δερμάτινες πινελιές. Η Speedtail έχει διανύσει μόνο 48 χιλιόμετρα και θα πωληθεί μέσω δημοπρασίας. Δεν έχουν γίνει εκτιμήσεις τιμολόγησης αλλά αξίζει να ξέρει κάθε ενδιαφερόμενος πως τον περασμένο Ιούλιο ένας έμπορος πούλησε μια άλλη Speedtail για 5 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό είναι που κάνει τη δημοπρασία της συγκεκριμένης αρκετά ενδιαφέρουσα, μια και το μοντέλο αγοράστηκε μόνο και μόνο για να μεταπωληθεί και ο πρώτος ιδιοκτήτης να καρπωθεί τη διαφορά.

    Πηγή: Protothema.gr
  • H McLaren Speedtail στην «ασύρματη» εποχή
    H McLaren Speedtail στην «ασύρματη» εποχή

    Το υβριδικό hypercar της McLaren μπορεί να φορτιστεί και ασύρματα.

    H φόρτιση ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων προκαλεί αρκετές φορές «πονοκέφαλο» στους ιδιοκτήτες, είτε λόγω της χρονικής διάρκειας που απαιτείται, είτε συμβατότητας του σταθμού φόρτισης. Και στα δύο χρειάζεται η φυσική σύνδεση μεταξύ του αυτοκινήτου και του δικτύου.

    Σε αυτά τα σενάρια δίνει λύση η εταιρεία Lumen Freedom, με το νέο της σύστημα ασύρματης φόρτισης για τη McLaren Speedtail. Με το συγκεκριμένο σύστημα ο οδηγός παρκάρει το αυτοκίνητό του πάνω από μία ειδική πλάκα, τοποθετημένη στο γκαράζ του σπιτιού του, η οποία δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που είναι αρκετό για να φορτίσει την μπαταρία του hypercar μοντέλου σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα.

    Όπως ανακοινώνει ο Αυστραλός κατασκευαστής, το σύστημα μπορεί, ανάλογα τις απατήσεις να διαφοροποιήσει την ισχύ της φόρτισης ανάμεσα στα 3,7kW και τα 22kW. Η χαμηλότερη τιμή ουσιαστικά εξυπηρετεί περιπτώσεις φόρτισης όλο το βράδυ, η υψηλότερη ενδείκνυται για σύντομες στάσεις. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή αγοράς του συγκεκριμένου αξεσουάρ, αν και οι ιδιοκτήτες της Speedtail δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να το αποκτήσουν. Να αναφέρουμε ότι το δημιούργημα της McLaren είναι το δεύτερο μετά την P1, υβριδικής τεχνολογίας μοντέλο της εταιρείας με ισχύ 1.050 ίππους και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 403 χλμ./ώρα.


    Πηγή: Protothema.gr

  • Η νέα McLaren Speedtail «πιάνει» τα 403 χλμ./ώρα

    Η εξέλιξη των αυτοκινήτων συνεχίζεται με εκπληκτικούς ρυθμούς.

    Ακόμη και οι μικρές σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν και κατασκευάζουν αυτοκίνητα ειδικών προδιαγραφών, τα οποία αργότερα θα αποτελέσουν τη βάση για να δημιουργηθούν νέα μοντέλα μαζικής παραγωγής τα οποία θα έχουν υψηλότερες προδιάγραφες σε όλους τους καίριους τομείς.

    Η McLaren αποκάλυψε το εντυπωσιακό supercar Speedtail. Η ένα πρόταση υπόσχεται εξαιρετικές εμπειρίες οδήγησης. Η McLaren Speedtail, μπορεί να επιτύχει τη μέγιστη ταχύτητα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας. Οι προδιάγραφες του εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα 403 χλμ./ώρα.
    Η επιτάχυνση της ταχύτητας του Speedtail θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς για μια McLaren. Το τεστ επιτάχυνσης 0-300 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 12,8΄΄. Το προηγούμενο υβριδικό Ultimate Series της McLaren, η McLaren P1, μπορεί να φτάσει σε αυτή τη ταχύτητα σε 16,5΄΄.
    Το καινοτομικό αυτοκίνητο βάρους 1.430 κιλών φέρει μεγάλη ποσότητα ανθρακονημάτων, τα οποία μειώνουν δραστικά το βάρος και ενισχύουν την ακαμψία. Η ενέργεια που απαιτείται για την κίνηση του αυτοκινήτου έρχεται από μια πρωτοποριακή υβριδική μονάδα ντίζελ που παράγει συνδυασμένα 1.050 ίππους. Έχει γίνει νέα μελέτη για την μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Το σχήμα του αμαξώματος και κάθε τι που φέρει το αυτοκίνητο αποσκοπούν στη μικρότερη αντίσταση και στην ευστάθεια όταν κινείται. Οι κλασικοί καθρέπτες αντικαταστάθηκαν από αναδιπλούμενες ψηφιακές κάμερες.

    Επιπλέον, ο ρυθμιστής ταχύτητας Active Chassis Control μπορεί να χαμηλώσει το Speedtail κατά 35 χιλ., οπότε το υψηλότερο σημείο του οχήματος απέχει από το έδαφος 1.120 χιλ. Ο οδηγός είναι τοποθετημένος κεντρικά στο πολυτελές πιλοτήριο. Τα καθίσματα για δύο επιπλέον επιβάτες τοποθετούνται ελαφρώς προς τα πίσω. Υπάρχει χώρος αποσκευών τόσο μπροστά όσο και πίσω.

    Η McLaren, σε συνεργασία με τον εξειδικευμένο ελβετικό ωρολογοποιό Richard Mille, χρησιμοποίησε πρωτοποριακές τεχνικές ωρολογοποιίας για να αναπτύξει ένα πρωτοποριακό υλικό. Το Thin-Ply Technology Fiber Carbon Fiber (TPT) είναι το πρώτο υλικό στο κόσμο στο κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας με τόσο εξελιγμένα χαρακτηριστικά. Το υλικό αποτελείται από μεγάλο αριθμό εξαιρετικά λεπτών στιβάδων άνθρακα μόλις 30 micron. Η κάθε στιβάδα τοποθετείται σε γωνία 45 °. Στη συνέχεια η επιφάνεια επεξεργάζεται και αποτελεί τη βάση για να δημιουργηθούν, ο πίνακας ελέγχου, τα πτερύγια αλλαγής ταχυτήτων κ.α.

    Ολόκληρο το εσωτερικό του McLaren Speedtail έχει σχεδιαστεί με νέες προδιάγραφες. Επιλέχθηκαν τα καλύτερα δέρματα για να καλύψουν σχεδόν κάθε επιφάνεια. Ο ξεχωριστός συνδυασμός καινοτομικών επιλογών, νέων υλικών και κατασκευής εκτοξεύει το κόστος του εντυπωσιακού supercar. Η βρετανική φίρμα καθόρισε τη τιμή πώλησης στα 1.75 εκατ. λίρες. Πρόκειται να κατασκευασθούν μόνο 106 αυτοκίνητα από την σειρά McLaren Speedtail. Είναι το πρώτο από τα 18 νέα αυτοκίνητα ή εκδόσεις που η McLaren θα λανσάρει σύμφωνα με επιχειρηματικό σχέδιο Track25.

    Πηγή: iefimerida.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς