Τρίτη, 12 Μαϊος 2020 15:04

Η πανέμορφη Mercedes-AMG G63 by Hofele

Γράφτηκε από

Ο βελτιωτικός οίκος Hofele παρουσιάζει τη δική του πρόταση επάνω στη Mercedes-AMG G63.

Με πρώτη ματιά, οι διαφορές της Mercedes-AMG G63 by Hofele σε σχέση με την έκδοση παραγωγής δεν δείχνουν ορατές, πλην των λογοτύπων, των διαμέτρου 24 ιντσών σφυρήλατων ζαντών και του ματ χρωματισμού. Αλλά κοιτώντας την πιο προσεκτικά, θα διαπιστώσουμε ότι οι τεχνικοί της φίρμας εκτός του ότι έχουν τοποθετήσει μεγαλύτερα φτερά, κάνουν εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος. Σημειώνουμε επίσης τη νέα εμπρός γρίλια, την τοποθετημένη στην οροφή μπάρα LED, καθώς και τα ηλεκτρικά αναδιπλούμενα πλαϊνά «σκαλοπάτια» στα οποία έχουν ενσωματωθεί και οι απολήξεις της εξάτμισης.



Ανάλογες της κατασκευής είναι και οι βελτιώσεις στην καμπίνα των επιβατών. Εδώ κυριαρχούν οι επενδύσεις από δέρμα, Alcantara και carbon σε καθίσματα, κεντρική κονσόλα, πλαϊνά θυρών και κολώνες. Επίσης, στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν έως και έξι επιβάτες, χάρη στην 3η σειρά καθισμάτων που βρίσκεται στο διαμέρισμα του χώρου αποσκευών. Τέλος, σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, αυτά παραμένουν όπως τα γνωρίζουμε από την εργοστασιακή έκδοση. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο twin-turbo V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων, με ισχύ 585 ίππους και 850 Nm ροπής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα εξαιρετικές επιδόσεις, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 4,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 220 km/h (240 km/h με το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s Package).


Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 12 Μαϊος 2020 12:38

Σχετικά Άρθρα

  • Τίτλοι τέλους στον ατμοσφαιρικό V8 της Mercedes-AMG
    Τίτλοι τέλους στον ατμοσφαιρικό V8 της Mercedes-AMG

    Με την ειδική έκδοση της αγωνιστικής Mercedes-AMG GT3 αποχαιρετούμε το θρυλικό μοτέρ των 6,3 λίτρων.

    Θέλοντας να γιορτάσει 130 χρόνια ιστορίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Mercedes-AMG δημιουργεί την ισχυρότερη GT3 που έχει κατασκευάσει, με κωδικό όνομα «Edition 130Y Motorsport».

    Παράλληλα, ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας των 6,3 λίτρων λέει «αντίο» με αυτό το μοντέλο, έχοντας πρώτα αναβαθμιστεί στο μέγιστο. Για την ακρίβεια, στη συγκεκριμένη GT3 αποδίδει 680 ίππους και 730 Nm.

    Η εταιρεία από το Affalterbach έβαλε τα δυνατά του για αυτά τα νούμερα, αφαιρώντας πρώτα τον περιοριστή αέρα και έπειτα τοποθετώντας ένα πιο αποδοτικό σύστημα εξάτμισης.
    Η μετάδοση γίνεται, όπως και σε όλες τις GT3, μέσω ενός 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Να αναφερθεί ότι το εν λόγω μηχανικό πακέτο κατάφερε να δώσει στην ειδική αυτή έκδοση νέο ρεκόρ για την κατηγορία των GT αυτοκινήτων, στην πίστα Mount Panorama με χρόνο 1:56.6.


    Το αμάξωμα της GT3 Edition 130Y Motorsport διαφοροποιείται σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, καθώς το splitter και οι εισαγωγές αέρα έχουν ανασχεδιαστεί, όπως και ο διαχύτης, ενώ η πίσω αεροτομή είναι μεγαλύτερη.
    Με τα παραπάνω αεροδυναμικά βοηθήματα, η AMG GT3 παράγει 15% περισσότερη κάθετη δύναμη από την αρχική έκδοση. Το σύνολο στέκεται σε τροχούς 18 ιντσών από μαγνήσιο.
    Αναφορικά με την σχεδίαση, τα χρώματα είναι εμπνευσμένα από την κλασική Mercedes-Benz 300 SL W194 του 1952, με τις μπλε λεπτομέρειες να ξεχωρίζουν έντονα σε διάφορα σημεία.

    Το εσωτερικό είναι επίσης εμπνευσμένο από την 300 SL, με πιο ξεχωριστά από όλα τα καθίσματα που έχουν καρό σχεδίαση και επένδυση σε χρωματικό συνδυασμό μπλε-άσπρο, παραπέμποντας στον αείμνηστο Juan Manuel Fangio. Τέλος, οι λαβές στο τιμόνι είναι από ξύλο και οι διακόπτες από ανοδιωμένο αλουμίνιο.


    Μόλις 13 μονάδες της GT3 Edition 130Y Motorsport θα βγουν από το εργοστάσιο, με την τιμή να έχει οριστεί λίγο πάνω από το 1 εκατομμύριο ευρώ (προ φόρων).
    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά η κορυφαία Mercedes-AMG GT Coupé
    Στα σκαριά η κορυφαία Mercedes-AMG GT Coupé

    Η Mercedes-AMG εμπλουτίζει ακόμα περισσότερο τη γκάμα της νέας γενιάς GT Coupé.

    Πέραν της βασικής Mercedes-AMG GT Coupé με τους 421 ίππους, η οποία παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό, η γερμανική εταιρεία έχει στα σκαριά την δημιουργία και μίας κορυφαίας και πισωκίνητης έκδοσης.

    Η δεύτερη γενιά της GT Coupé, είτε ως GT 45 με τον V8 κινητήρα των 476 ίππων, είτε στην GT 55 με τους 585 ίππους, διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+. Ωστόσο, τα στελέχη της Mercedes-AMG αποφάσισαν να ικανοποιήσουν την επιθυμία όσων πελατών της θα ήθελαν το νέο μοντέλο μόνο με κλασική διάταξη, δηλαδή με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.


    Ήδη λοιπόν τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών της GT Coupé με τον V8 κινητήρα έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Οι σχεδιαστικές διαφορές είναι εμφανέστατες, με διαφορετικής σχεδίασης τροχούς και χάλκινου χρώματος κάλυμμα στις δαγκάνες του συστήματος πέδησης. Επίσης, στο πίσω μέρος υπάρχει μια σταθερή αεροτομή και ένας διαφορετικής σχεδίασης αεροδυναμικός διαχύτης.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανότατα πρόκειται για την έκδοση GT Coupé 63 Performance, η οποία θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητη και θα απευθύνεται σε όσους θέλουν να έχουν έναν πιο σκληροπυρηνικό οδηγικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητό τους.
    Από την εταιρεία δεν επιβεβαιώνεται ούτε διαψεύδεται η διαδικασία εξέλιξης της νέας έκδοσης της GT Coupé. Κάποιοι εκτιμούν ότι ενδεχομένως να διαθέτει τον V8 κινητήρα που συνδυάζεται με plug-in υβριδική τεχνολογία, ο οποίος τοποθετείται ήδη στην S-Class 63 E Performance. Σε αυτή, η συνδυαζόμενη μέγιστη ισχύς του υβριδικού συστήματος αποδίδει 802 ίππους και ροπή 1.430 Nm.

    Προς το παρόν, δεν υπάρχουν στοιχεία για την απόδοση της νέας έκδοσης της GT Coupé. Όμως, έχει γίνει γνωστό ότι αναμένεται να παρουσιαστεί προς το τέλος του 2024 ή τις αρχές του 2025, το αργότερο.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Στα σκαριά η ηλεκτρική Mercedes-AMG CLA
    Στα σκαριά η ηλεκτρική Mercedes-AMG CLA

    Η Mercedes φαίνεται πως έχει στα σχέδια της την εξέλιξη της σπορ έκδοσης AMG για την επόμενη γενιά της αμιγώς ηλεκτρικής CLA

    Όπου υπάρχει μια ευκαιρία για τη Mercedes-Benz, υπάρχει μια ευκαιρία και για την AMG, οπότε ήταν θέμα χρόνου ν’ ανοίξει η συζήτηση για μια πιο «καυτή», αμιγώς ηλεκτρική, CLA. Αν και το concept του 2023 ήταν αυστηρά ηλεκτρικό, η πλατφόρμα Mercedes Modular Architecture μπορεί, επίσης, να συνδυαστεί με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και κινητήρες εσωτερικής καύσης.
    Από εκεί και πέρα, οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες. Η μπαταρία της κορυφαίας ηλεκτρικής AMG υποστηρίζεται ότι διαφέρει από τις μονάδες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP) και λιθίου-νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC). που προσφέρονται στις τυπικές CLA, με διαφορετικές κυψέλες και άλλες τροποποίησεις.

    Η ιπποδύναμη αναμένεται να φτάνει έως και 500 ίππους και το πιθανότερο είναι η κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Από τις διαρροές, δεν προκύπτουν κάποιες ρηξικέλευθες αλλαγές στο σχεδιασμό του μοντέλου, σίγουρα όμως θα υπάρχουν πινελιές, που θα υπογραμμίζουν ότι δεν είναι μια… απλή CLA.
    Όπως η αεροτομή τύπου ducktail, στο πίσω μέρος, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, αλλά και τα ενισχυμένα φρένα. Ανάλογη διαφοροποίηση, χωρίς κραυγαλέες αλλαγές, θα πρέπει να περιμένουμε και στην εικόνα του εσωτερικού.
    Το αυτοκίνητο αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2025, συνεπώς οι επόμενοι μήνες, μας επιφυλάσσουν περισσότερες αποκαλύψεις.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Ένα ιδιαίτερο Mercedes-AMG G63
    Ένα ιδιαίτερο Mercedes-AMG G63

    O βελτιωτικός οίκος Pit26 δημιουργεί μία άκρως εντυπωσιακή εκδοχή του Mercedes-AMG G63.

    Ένα από τα πιο εντυπωσιακά τετρακίνητα μοντέλα είναι φυσικά το Mercedes-AMG G63, που πέραν από την επιβλητική εμφάνιση, διαθέτει εξαιρετικές ικανότητες εκτός δρόμου, όπως και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού.
    Μετά από απαίτηση ενός πιστού πελάτη, ο Αμερικάνος βελτιωτής Pit26 κατάφερε να φέρει στην επιφάνεια μία μοναδικά τροποποιημένη έκδοση του γερμανικού uber SUV.

    Πέραν του 4,0 λίτρων biturbo V8 κινητήρα, ο οποίος δεν έχει δεχθεί καμία απολύτως επέμβαση (η ισχύς παραμένει στους 577 ίππους), σχεδόν όλα τα υπόλοιπα έχουν αλλάξει.
    Όπως οι 38άρηδες τροχοί της Toyo, το μεταξόνιο που έχει αυξηθεί κατά 508 χλστ., και το πίσω μέρος στο οποίο έχει τοποθετηθεί ένα προσαρμοσμένο κρεβάτι φορτηγού.
    Το τελευταίο διαθέτει μια γραμμή κρεβατιού Line-X, μια υποδοχή Pro Eagle και δύο σχάρες ποδηλάτων. Και τα τρία είναι τοποθετημένα πάνω σε ένα σύστημα αποθήκευσης TruckVault, το οποίο έχει δύο συρτάρια που είναι φορτωμένα με εξοπλισμό και αξεσουάρ.
    Εξοπλίζεται ακόμα με μία προσαρμοσμένη σχάρα οροφής/πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί μια σκηνή iKamper. Διαθέτει επίσης 12 βοηθητικά φώτα, καθώς και διαμαντένια επιφάνεια με εγκοπή για την οροφή moonroof.
    Όλα τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα η τιμή του ιδιαίτερου αυτού Mercedes-AMG να ξεπερνά τις 350.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το μέλλον των Mercedes-AMG είναι εντυπωσιακό
    Το μέλλον των Mercedes-AMG είναι εντυπωσιακό

    Με το πρωτότυπο Vision One-Eleven η Mercedes δίνει μια πρόγευση για το μέλλον των σπορ μοντέλων AMG στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

    Το μέλλον των Mercedes-AMG είναι ηλεκτρικό και η γερμανική εταιρεία παρουσίασε ένα πρωτότυπο που κατά κάποιον τρόπο μας δείχνει την εξέλιξη των πιο σπορ μοντέλων της αλλά και παίρνει το νήμα από το ένδοξο παρελθόν. Πιο συγκεκριμένα από την εμβληματική C111 των δεκαετιών του ’60 και του ’70 που ναι μεν δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή αλλά έχει στο παλμαρέ της πολλά ρεκόρ.

    Το νέο μοντέλο μπορεί στην ουσία να έχει το ίδιο όνομα αλλά η επωνυμία του είναι η πιο μοντέρνα Vision One-Eleven, ενώ ακόμα και το πορτοκαλί χρώμα αποτελεί εξέλιξη του αρχέτυπου. Η σχεδίαση ακολουθεί τη λογική του One Bow Design, το ύψος είναι μόλις 1,17 μέτρα (μήκος 4,60) και φυσικά δεν λείπουν ούτε οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω σε στυλ φτερά γλάρου και αποκαλύπτουν ένα φουτουριστικό εσωτερικό με τα καθίσματα με τις ρετρό ασημένιες επενδύσεις να είναι βιδωμένα στο δάπεδο. Προκειμένου ο οδηγός να βρει τη θέση που του ταιριάζει ρυθμίζεται τόσο το τιμόνι όσο και τα πεντάλ. Χαρακτηριστικές είναι και οι ζάντες των 22 ιντσών με τα θηριώδη ελαστικά (275/35 μπροστά και 315/30 πίσω).
    Από το αρχέτυπο είναι εμπνευσμένη και η διαμόρφωση του εμπρός όσο και του πίσω μέρους της Vision One-Eleven με το μοτίνο των pixels που επαναλαμβάνεται και στο εσωτερικό. Όσο για την πολύ χαμηλά τοποθετημένη μάσκα είναι στην ουσία μια οθόνη.

    Η πρόωση εξασφαλίζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής που έχουν εξελιχθεί από την εξειδικευμένη βρετανική εταιρεία Yasa που ανήκει στον όμιλο της Mercedes. Οι κινητήρες αξονικής ροής ζυγίζουν το 1/3 σε σχέση με τους συμβατικούς, ενώ οι μικρές τους διαστάσεις εξασφαλίζουν και χώρο για τις αποσκευές στο πίσω μέρος της Vision One-Eleven.

    Ιδιαίτερα εξελιγμένη είναι και η μπαταρία με τα υδρόψυκτα κυλινδρικά στοιχεία και νέα χημεία που έχει εξελιχθεί από την ομάδα F1 της Mercedes.
    Η γερμανική εταιρεία δεν ανακοινώνει αποδόσεις αλλά αναφέρει απλά πως η ισχύς θα είναι στα επίπεδα αγωνιστικών αυτοκινήτων. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική σχεδίαση με την εκτεινόμενη πίσω αεροτομή να αυξάνει σημαντικά την κάθετη δύναμη, ενώ χαρακτηριστικός είναι και ο διαχύτης.

    Για να γιορτάσει πάντως την παρουσίαση της πραγματικά εντυπωσιακής Vision One Eleven η Mercedes έχει δημιουργήσει και μια σειρά αξεσουάρ με την ίδια ονομασία.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία συλλεκτική έκδοση της Mercedes-AMG SL 63
    Μία συλλεκτική έκδοση της Mercedes-AMG SL 63

    Η Mercedes-AMG δημιουργεί μία επετειακή έκδοση της νέας SL 63, τιμώντας το μονοθέσιο της γερμανο-βρετανικής ομάδας που συμμετείχε στο πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2022

    Οι τυχεροί υποψήφιοι ιδιοκτήτες της ξεχωριστής αυτής έκδοσης της Mercedes-AMG SL 63, που φέρει τον κωδικό «Motorsport Collectors Edition» θα είναι μόλις 100, όπως αντίστοιχα και τα μοντέλα που θα παραχθούν.

    Η συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζει από την ειδική βαφή, παρόμοια με αυτή του μονοθεσίου, όντας βαμμένη σε ασημί χρώμα. Όμως, ο χρωματισμός σκουραίνει σταδιακά για να μετατραπεί σε μαύρο στο πίσω μέρος του οχήματος.

    Επιπλέον, στο τμήμα από το πλάι μέχρι και τον πίσω προφυλακτήρα υπάρχει επαναλαμβανόμενο το εμπορικό σήμα τής Μercedes-Benz. Χαμηλά στους προφυλακτήρες, στα μαρσπιέ και στο χείλος των τροχών (διάστασης 21 ιντσών) έχει προστεθεί μια έντονη πράσινη απόχρωση, ενώ υπάρχουν και στοιχεία χρωμίου.

    Στο εσωτερικό τής Mercedes-AMG SL 63 «Motorsport Collectors Edition» κυριαρχεί το μαύρο δέρμα nappa, ενώ οι υποψήφιοι συλλέκτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν να υπάρχουν ραφές είτε κόκκινου είτε κίτρινου χρώματος. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται το σύστημα τηλεματικής «AMG Track Pace telematics package», το ηχοσύστημα της Burmester και το ειδικό κάλυμμα για το αυτοκίνητο.

    Η συγκεκριμένη έκδοση δεν θα έχει διαφοροποιείται σε ότι αφορά την απόδοση του κινητήρα, σε σχέση με την «απλή» Mercedes-AMG SL 63 4Matic+. Αυτό σημαίνει ότι ο twin-turbo V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει 585 ίππους και ροπή 800 Nm.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Mercedes-AMG SL εμπνέει ένα ξεχωριστό off-road
    Η Mercedes-AMG SL εμπνέει ένα ξεχωριστό off-road

    Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής παρουσίασε σε ψηφιακή απεικόνιση την πρότασή του για ένα πολυτελές εκτός δρόμου sportscar που είναι εμπνευσμένο από την Mercedes-AMG SL.

    Η μόδα που φαίνεται να πυροδοτούν οι Porsche 911 Dakar και Lamborghini Huracan Sterrato, έχει αποτελέσει πηγή έμπνευσης για κάποιους καλλιτέχνες της ψηφιακής εποχής, που σχεδιάζουν πολύ ρεαλιστικά μοντέλα και τα τοποθετούν σε πραγματικό περιβάλλον. Ένας από αυτούς μέσω του λογαριασμού sugardesign_1 στο Instagram, έχει μετατρέψει την Mercedes-AMG SL σε κάτι πραγματικά ξεχωριστό.

    Με στοιχεία από την SL και κάποια άλλα από την G-Wagen, το μοντέλο που παρουσιάζει σε απόχρωση που έχουμε δει σε μοντέλο της Maybach, δίνει άλλη διάσταση στον όρο overlander που παραπέμπει σε όχημα που μπορεί να γυρίσει τον κόσμο ακόμα και χωρίς να χρειάζεται δρόμο. Μπροστά διακρίνεται η μάσκα Panamericana αλλά ολόκληρη η όψη έχει τώρα μια μαύρη επένδυση.

    Η επανασχεδιασμένη ανάρτηση που αύξησε την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος, τα ελαστικά με της διαφορετικής σχεδίασης ζάντες, τα πίσω φανάρια που συνδέονται με τη σχάρα οροφής, μαζί με ορισμένες άλλες λεπτομέρειες, συμβάλλουν στην ιδιαίτερη συνολική εικόνα της ειδικής αυτής ψηφιακής δημιουργίας. Σε ότι έχει να κάνει με τις ικανότητές του, η παραμονή του V8 των 4,0 λίτρων κάτω από το εμπρός καπό, θα μπορούσε να του προσφέρει όλα όσα θα ζητούσε ο –εικονικός- κάτοχος.

    Η απόδοση του twin turbo V8, είναι 585 ίπποι και 800 Nm ροπής, επιτρέποντας στο μοντέλο να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα θα μπορούσε να είναι άνετα η ίδια με την υπάρχουσα SL 63, δηλαδή 315 χλμ./ώρα, ενώ δεν βλέπουμε κανένα απολύτως λόγο για το φανταστικό αυτό μοντέλο, να μην έχει τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με 9 σχέσεις.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η πρώτη εμφάνιση της Mercedes-AMG C 63 E-Performance
    Η πρώτη εμφάνιση της Mercedes-AMG C 63 E-Performance

    Η νέα έκδοση της Mercedes-AMG C63, με κωδικό E-Performance έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο πρόσφατο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.

    Μπορεί η επίσημη παρουσίαση της καινούργια γενιάς της Mercedes-AMG C63 E-Performance να έχει προγραμματιστεί να γίνει αργότερα μέσα στο 2022, ωστόσο οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας θέλησαν να μας δώσουν μία μικρή πρόγευση στο περιθώριο του Goodwood Festival of Speed.

    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης εμφανίστηκε ένα από τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών της νέας C 63, το οποίο ήταν φυσικά «ντυμένο» με το απαραίτητο καμουφλάζ για να μην διακρίνονται οι πιο σημαντικές λεπτομέρειές του.

    Η νέας γενιάς C 63 θα διαθέτει υβριδικής διάταξης σύστημα, το οποίο αποτελείται από τον τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, που μας είναι γνωστός και από την C 43 και έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα του οχήματος. Η κίνηση θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς (σύστημα 4MATIC+) μέσω αυτομάτου κιβωτίου εννέα σχέσεων.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του είναι 680 ίπποι και η μέγιστη ροπή θα αγγίζει τα 750 Nm. Αναλυτικότερα, το θερμικό σύνολο αποδίδει 476 ίππους και ο ηλεκτροκινητήρας 204 ίππους, ενώ θυμίζουμε ότι η προηγούμενη γενιά της Mercedes-AMG C63 είχε κάτω από το καπό της ένα V8 μοτέρ.

    Όπως παρατηρούμε από τις φωτογραφίες, το αμάξωμα της καινούργιας C 63 διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις, με πιο έντονους θόλους τροχών. Οι τελευταίοι με διάσταση 20 ιντσών είναι ειδικά σχεδιασμένοι για τη συγκεκριμένη έκδοση και φορούν ελαστικά που έχει εξελίξει η Michelin ειδικά για την συγκεκριμένη έκδοση.

    Επίσης, σαφώς πιο δυναμική είναι η σχεδίαση των προφυλακτήρων, τα δισκόφρενα διαθέτουν μεγαλύτερες διαστάσεις, ενώ δεν λείπουν οι τετραπλές απολήξεις, όπως και η θύρα που καλύπτει την υποδοχή παροχής για τη φόρτιση της μπαταρίας των 6,1 kWh.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ