Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2020 15:32

Αυτή είναι η ανανεωμένη BMW M5

Γράφτηκε από

Η BMW M5 του 2021 διέρρευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάλιστα πριν από το επίσημο ντεμπούτο της το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε λίγες μέρες.

Κοιτάζοντας τη είναι άμεσα αναγνωρίσιμη, η ανανέωση ακολουθεί τα βήματα που είδαμε στη σειρά 5 πρωτίστως με νέους προβολείς και διακριτικά φώτα ημέρας. Οι εισαγωγές αέρα αποκτούν επίσης νέες μαύρες πινελιές ενισχύοντας την μυώδη εμφάνιση. Ενώ η φωτογραφία, που δημοσιεύτηκε από το Wilcoblok, αποκαλύπτει μόνο το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, μπορούμε να περιμένουμε έναν τροποποιημένο πίσω προφυλακτήρα όπως και νέα πίσω φώτα. Θα υπάρχουν επίσης νέοι τροχοί για όλα τα γούστα. Οι εσωτερικές αλλαγές πιθανότατα θα είναι λίγες, αλλά θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ένα νέο τιμόνι, αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ένα ενημερωμένο σύστημα ψυχαγωγίας. Το τελευταίο θα είναι συμβατό με Android Auto, ενώ, νέο θα είναι και το σύστημα πλοήγησης το οποίο θα έχει τη δυνατότητα της αυτόματης ανανέωσης.

Κάτω από το καπό θα υπάρχει ο γνωστός βενζινοκινητήρας V8 twin-turbo 4,4 λίτρων που αποδίδει 600 ίππους και 750 Nm ροπής. Θα συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο θα στέλνει την ισχύ σε όλους τους τροχούς με τη βοήθεια μάλιστα ενός ενεργού διαφορικού (Active M Differential).

Λαμβάνοντας υπόψη τις μικρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του, σε επίπεδο επιδόσεων το 0-100 km/h από στάση υπολογίζεται να διαρκεί 3,4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να προσεγγίζει τα 305 km/h όταν βέβαια η M5 είναι εξοπλισμένη με το προαιρετικό M Package. Οι απαιτητικοί πελάτες που αναζητούν περισσότερη ισχύ μπορούν να επιλέξουν την M5 Competition που βλέπουμε εδώ. Αυτή διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα ο οποίος θα παράγει 625 ίππους και 750 Nm ροπής. Η επιπλέον ισχύς μεταφράζεται σε 3,3 δεύτερα μέχρι τα πρώτα 100 km/h από ακινησία.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2020 11:53

Σχετικά Άρθρα

  • Ακόμα πιο ξεχωριστή η νέα BMW M5
    Ακόμα πιο ξεχωριστή η νέα BMW M5

    Η BMW παρουσίασε την καινούργια M5, η οποία αποτελεί την καλύτερη και πιο ισχυρή έκδοση στη μέχρι τώρα ιστορία της.

    Η σχεδίαση και η γενικότερη εμφάνιση της καινούργιας M5 έχει κάνει το μεγάλων διαστάσεων πολυτελές μοντέλο της BMW να είναι ένα από τα πιο σημαντικά που θα παρουσιαστούν εντός της χρονιάς.

    Η νέα M5 ξεπερνά σε μήκος τα 5 μέτρα και το μεταξόνιό της τα 3 μέτρα, διαστάσεις την κάνουν επιβλητική στον δρόμο. Φυσικά, η εμφάνισή της διαφέρει χάρη στη διαμόρφωση τόσο της μάσκας όσο και του πίσω μέρους του αμαξώματός της.

    Η αισθητική της, αναμφισβήτητα την κάνει να είναι δυναμική αλλά και να διαθέτει την επιβλητική μορφή που απαιτείται στο πολυτελές μοντέλο. Βεβαίως, πάντα υπάρχει η δυνατότητα για βελτίωση τόσο εμφανισιακά όσο και σε ό,τι αφορά στην πρακτική πλευρά των αλλαγών. Και οι άνθρωποι του τμήματος M Performance της BMW γνωρίζουν τη μέθοδο.
    Και για αυτό δημιούργησαν μια σειρά στοιχείων εξοπλισμού από ανθρακονήματα, τα οποία προορίζονται για το νέο μοντέλο με σκοπό να το κάνουν να δείχνει πιο σπορ, να συμβάλλουν περισσότερο στην αεροδυναμική του αλλά και να μειώνουν το βάρος του οχήματος, έστω και ελάχιστα. Θυμίζουμε ότι η νέα M5 ζυγίζει 2.435 κιλά, χωρίς οδηγό και αποσκευές.

    Έτσι, το τμήμα M Performance προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές της γνήσια αξεσουάρ τόσο για τον εμπρός προφυλακτήρα, όπως τα νέα σπόιλερ και splitter, προσθήκες στα μαρσπιέ και ένα νέο διαχύτη.

    Εκτός αυτών, διατίθενται οροφή από ανθρακονήματα, νέα κεραία, φρένα με κεραμικούς δίσκους, καπάκια βαλβίδων των ελαστικών με το σήμα της BMW M, ενώ αργότερα θα είναι διαθέσιμοι και νέας σχεδίασης τροχοί οι οποίοι θα είναι από ακόμα ελαφρύτερο κράμα, όπως ανακοινώθηκε. Επίσης, δεν θα λείπουν οι κατασκευασμένες από συνδυασμό τιτανίου και ανθρακονημάτων απολήξεις.


    Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η οροφή από ανθρακονήματα μειώνει το βάρος του οχήματος κατά σχεδόν 30 κιλά και τα κεραμικά φρένα κατά 25 κιλά, αντίστοιχα.
    H γενιά της M5 έχει αρχίσει να κατασκευάζεται ήδη και οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες της θα ξεκινήσουν από τον προσεχή Νοέμβριο, όπως έχει ανακοινωθεί.


    Θυμίζουμε ότι το νέο μοντέλο έχει έναν V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με Plug-in Hybrid σύστημα, ο οποίος προσφέρει συνδυαζόμενη ισχύ 727 ίππους και ροπή 1.000 Nm.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πως θα δείχνει η επόμενη BMW M5;
    Πως θα δείχνει η επόμενη BMW M5;

    Τα έντονα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα με τα οποία η BMW κάνει δοκιμές εξέλιξης στην νέα M5 έχουν αρχίσει να εμφανίζονται συχνότερα στην περιοχή και την πίστα του Nürburgring-Nordschleife.

    Οι πληροφορίες για το αμάξωμα της νέας M5 είναι σχετικά λίγες και το καμουφλάζ των πρωτότυπων οχημάτων δεν επιτρέπει να αποκαλύπτονται οι λεπτομέρειές του.

    Ωστόσο, ο «X-Tomi» ο οποίος ειδικεύεται στη δημιουργία εικαστικών αποτυπώσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, παρουσίασε το πως φαντάζεται ότι θα μοιάζει το νέο μοντέλο της BMW, βάσει των υπαρχόντων στοιχείων (αρχική φωτογραφία).

    Σύμφωνα με τη δημιουργία του, η μάσκα του αυτοκινήτου είναι ευρεία και η συνέχεια της προς τον προφυλακτήρα σχηματίζει μια κυματοειδή μορφοποίηση. Χαμηλά στο κέντρο αυτού είναι οι αισθητήρες ραντάρ του συστήματος προειδοποίησης και ενημέρωσης του οδηγού και στις άκρες του οι αεραγωγοί.



    Το καπό θυμίζει αυτό της M4 και οι θόλοι των τροχών είναι πιο εκτεταμένοι από αυτούς της Σειράς 5. Οι τροχοί του είναι μεγαλύτερης διάστασης και το σύστημα πέδησης δείχνει ενισχυμένο και ανάλογο της περίστασης.

    Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα του, η BMW δεν επιβεβαιώνει οτιδήποτε. Το αναμενόμενο είναι να διαθέτει αυτόν της XM. Θυμίζουμε ότι το SUV μοντέλο έχει υβριδικής διάταξης σύστημα το οποίο αποτελείται από τον χωρητικότητας 4,4 λίτρων V8 twin-turbo που αποδίδει 489 ίππους και ένα ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του είναι 653 ίπποι και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή φτάνει τα 800 Nm.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Θα γίνει η BMW M5 η πρώτη τετράθυρη CSL;
    Θα γίνει η BMW M5 η πρώτη τετράθυρη CSL;

    Το τμήμα BMW M θα γιορτάσει τα 50 χρόνια της ύπαρξής του το 2022 και είναι σίγουρο πως οι ορκισμένοι οπαδοί του θα εκπλαγούν ευχάριστα από μια σειρά νέες ειδικές εκδόσεις.

    Εκτός από τη δεύτερη γενιά M2, η BMW ετοιμάζει επίσης μια περιορισμένη έκδοση της M4, η οποία θα φέρει πίσω το θρυλικό λογότυπο CSL (Coupe Sport Lightweight).

    Η τελευταία φορά που είδαμε το φημισμένο logo CSL ήταν το 2004, όταν η BMW M3 CSL μονοπώλησε σχεδόν το ενδιαφέρον της σειράς E46 M3.

    Η M4 CSL αναμένεται να αποδίδει 550 ίππους από μια αναθεωρημένη έκδοση του 3λιτρου straight-six βενζινοκινητήρα, αλλά και γενναία μείωση του βάρους χάρη στην αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και πολλών εξαρτημάτων CFRP.

    Οι επόμενες M2 και M4 CSL μπορεί να μην είναι τα μόνα μοντέλα που θα γιορτάσουν τον μισό αιώνα της ύπαρξης της BMW M, αφού πρόσφατα εντοπίστηκε μια παράξενη M5 η οποία δημιουργεί περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις.

    Το δοκιμαστικό όχημα δεν διέθετε καμουφλάζ έτσι έγινε ορατό το μεγαλύτερο πίσω άκρο, κάτι που ανάγκασε μάλιστα τους τεχνικούς να επεκτείνουν τα πίσω φτερά.
    Όχι μόνο το πίσω τμήμα αυτής της ιδιαίτερης Μ5 είναι ευρύτερο, αλλά και τα πίσω ελαστικά είναι επίσης φαρδύτερα, περίπου 2 εκατοστά περισσότερο από τα αντίστοιχα της “κανονικής” M5 και 1 εκατοστό περισσότερο από εκείνα της hardcore M5 CS.



    Ακόμα πιο περίεργη είναι η επιλογή των τροχών, οι οποίοι φαίνεται να έχουν δανειστεί από τον αιώνιο αντίπαλο την AMG για ειδικά μάλιστα πρωτότυπα, παρά από κάποιο άλλο μοντέλο της BMW M.

    Μπορεί βέβαια να πρόκειται για την επόμενη γενιά M5, που χρησιμοποιεί ακόμη για ξεκάρφωμα το αμάξωμα του σημερινού μοντέλου, αλλά θεωρούμε πως είναι πολύ νωρίς για να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

    Η δική μας εικασία περιστρέφεται γύρω από την επέτειο της BMW M και δεδομένου ότι η M5 έχει ήδη στη γκάμα της εκδόσεις Competition και CS μέχρι στιγμής, η μόνη που λογικά λείπει θα ήταν η CSL.

    
Για όσους απορρίπτουν τη θεωρία της CSL λόγω του ότι το αυτοκίνητο είναι sedan, όχι κουπέ (θυμηθείτε, το C στη CSL σημαίνει Coupe), θέλουμε να τους υπενθυμίσουμε ότι παράξενα πράγματα έχουν συμβεί και στο παρελθόν.

    Το 2009, το τμήμα M της BMW δημιούργησε μια ελαφριά έκδοση της E60 M5 ως μέρος των εορτασμών της 25ης επετείου των θρυλικών τετράθυρων.

    Δεν ονομάστηκε επίσημα CSL, για προφανείς λόγους, το ειδικό πρωτότυπο M5 περιεγράφηκε από τον τότε επικεφαλής ανάπτυξης του τμήματος Μ, Albert Biermann, ως «η M5 CSL που δεν φτιάξαμε ποτέ».

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ