Το τμήμα BMW M θα γιορτάσει τα 50 χρόνια της ύπαρξής του το 2022 και είναι σίγουρο πως οι ορκισμένοι οπαδοί του θα εκπλαγούν ευχάριστα από μια σειρά νέες ειδικές εκδόσεις.
Εκτός από τη δεύτερη γενιά M2, η BMW ετοιμάζει επίσης μια περιορισμένη έκδοση της M4, η οποία θα φέρει πίσω το θρυλικό λογότυπο CSL (Coupe Sport Lightweight).
Η τελευταία φορά που είδαμε το φημισμένο logo CSL ήταν το 2004, όταν η BMW M3 CSL μονοπώλησε σχεδόν το ενδιαφέρον της σειράς E46 M3.
Η M4 CSL αναμένεται να αποδίδει 550 ίππους από μια αναθεωρημένη έκδοση του 3λιτρου straight-six βενζινοκινητήρα, αλλά και γενναία μείωση του βάρους χάρη στην αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και πολλών εξαρτημάτων CFRP.
Οι επόμενες M2 και M4 CSL μπορεί να μην είναι τα μόνα μοντέλα που θα γιορτάσουν τον μισό αιώνα της ύπαρξης της BMW M, αφού πρόσφατα εντοπίστηκε μια παράξενη M5 η οποία δημιουργεί περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις.
Το δοκιμαστικό όχημα δεν διέθετε καμουφλάζ έτσι έγινε ορατό το μεγαλύτερο πίσω άκρο, κάτι που ανάγκασε μάλιστα τους τεχνικούς να επεκτείνουν τα πίσω φτερά.
Όχι μόνο το πίσω τμήμα αυτής της ιδιαίτερης Μ5 είναι ευρύτερο, αλλά και τα πίσω ελαστικά είναι επίσης φαρδύτερα, περίπου 2 εκατοστά περισσότερο από τα αντίστοιχα της “κανονικής” M5 και 1 εκατοστό περισσότερο από εκείνα της hardcore M5 CS.
Ακόμα πιο περίεργη είναι η επιλογή των τροχών, οι οποίοι φαίνεται να έχουν δανειστεί από τον αιώνιο αντίπαλο την AMG για ειδικά μάλιστα πρωτότυπα, παρά από κάποιο άλλο μοντέλο της BMW M.
Μπορεί βέβαια να πρόκειται για την επόμενη γενιά M5, που χρησιμοποιεί ακόμη για ξεκάρφωμα το αμάξωμα του σημερινού μοντέλου, αλλά θεωρούμε πως είναι πολύ νωρίς για να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Η δική μας εικασία περιστρέφεται γύρω από την επέτειο της BMW M και δεδομένου ότι η M5 έχει ήδη στη γκάμα της εκδόσεις Competition και CS μέχρι στιγμής, η μόνη που λογικά λείπει θα ήταν η CSL.
Για όσους απορρίπτουν τη θεωρία της CSL λόγω του ότι το αυτοκίνητο είναι sedan, όχι κουπέ (θυμηθείτε, το C στη CSL σημαίνει Coupe), θέλουμε να τους υπενθυμίσουμε ότι παράξενα πράγματα έχουν συμβεί και στο παρελθόν.
Το 2009, το τμήμα M της BMW δημιούργησε μια ελαφριά έκδοση της E60 M5 ως μέρος των εορτασμών της 25ης επετείου των θρυλικών τετράθυρων.
Δεν ονομάστηκε επίσημα CSL, για προφανείς λόγους, το ειδικό πρωτότυπο M5 περιεγράφηκε από τον τότε επικεφαλής ανάπτυξης του τμήματος Μ, Albert Biermann, ως «η M5 CSL που δεν φτιάξαμε ποτέ».
Πηγή: Protothema.gr