Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2020 15:10

Νέο Ford Focus EcoBoost Hybrid με χαμηλότερη κατανάλωση

Γράφτηκε από

Η Ford λανσάρει στο Focus τον εξηλεκτρισμένο κινητήρα EcoBoost Hybrid. Το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης των 48-volt του εν λόγω κινητήρα βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 17% και νέες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την άνεση και τη συνδεσιμότητα.

Το αναβαθμισμένο Ford Focus με τον οικονομικό και εξηλεκτρισμένο κινητήρα EcoBoost Hybrid είναι τώρα διαθέσιμο στην Ευρώπη. Η προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει στο νέο Focus 1.0L EcoBoost Hybrid να αποδίδει ισχύ 155 ίππων εκπέμποντας μόλις 93 g/km CO2 σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, σε συνδυασμό με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη απερχόμενη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost των 150 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (NEDC).

Εκτός από το νέο, εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το αναβαθμισμένο Focus προσφέρει μία πιο premium εμπειρία οδήγησης, χάρη στο νέο πίνακα οργάνων LCD των 12,3 ιντσών τεχνολογίας «true colour», αλλά και βελτιωμένη συνδεσιμότητα και εμπειρία ιδιοκτησίας, χάρη στο στάνταρ μόντεμ FordPass Connect – συμπεριλαμβανομένου του καινοτόμου Local Hazard Information που θα διατίθεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η νέα έκδοση Focus Connected προσφέρει στο βασικό της εξοπλισμό στοιχεία όπως η βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, καθώς και σύστημα πλοήγησης μέσου του SYNC 3, το οποίο διαθέτει δυνατότητα φωνητικών εντολών και μία οθόνη αφής 8 ιντσών.3

Η οικογένεια του Focus περιλαμβάνει το κομψό Focus Titanium, το εμπνευσμένο από SUV μοντέλα Focus Active, το σπορ Focus ST-Line και το πολυτελές Focus Vignale, σε πεντάθυρα και station wagon αμαξώματα, ανάλογα με την έκδοση. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid διατίθενται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2020 11:19

Σχετικά Άρθρα

  • Σενάρια για συνεργασία Ford με VW με φόντο το επόμενο Focus
    Σενάρια για συνεργασία Ford με VW με φόντο το επόμενο Focus

    Η νέα γενιά του δημοφιλούς Ford Focus θα είναι κατά πάσα πιθανότητα αμιγώς ηλεκτρική και το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι φήμες που αναφέρουν πως θα βασίζεται σε πλατφόρμα του ομίλου VW.

    Η Ford είναι μεταξύ των εταιριών που έχουν δηλώσει την εμπιστοσύνη τους στο εξηλεκτρισμό ανακοινώνοντας πως μέχρι το 2030 όλη η γκάμα νέων επιβατικών μοντέλων της θα είναι ηλεκτρική.

    Μέρος αυτής της γκάμας θα είναι και η επόμενη γενιά του Focus στην οποία πιθανότατα θα υπάρξει πλήρης στροφή από τους θερμικούς κινητήρες σε ηλεκτροκινητήρες. Δεν θα είναι το πρώτο ραντεβού του Focus με τον ηλεκτρισμό καθώς το προηγούμενο Focus είχε για κάποιο διάστημα μια ηλεκτρική έκδοση 143 ίππων με μπαταρία 33,5 kWh και αυτονομία 225 χλμ. η οποία όμως εν μέσω μιας ιδιαίτερα πρώιμης ακόμα περιόδου για την ηλεκτροκίνηση δεν είχε εμπορική επιτυχία και εγκαταλείφτηκε.
    Με την ηλεκτροκίνηση όμως να αποτελεί ξεκάθαρα το μέλλον της αυτοκίνησης το επόμενο Focus θα μπει και πάλι στην πρίζα σύμφωνα και με δηλώσεις του επικεφαλής σχεδίασης της εταιρείας, Murat Gueler σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar.

    Ωστόσο για την στροφή του Focus στην ηλεκτροκίνηση η Ford δεν θα βασιστεί εξολοκλήρου στις δικές της δυνάμεις, αλλά θα λάβει τη συνδρομή του VW Group, αξιοποιώντας την πλατφόρμα MEB.
    Άλλωστε, δεν είναι μυστικό πως η Ford θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία εκτός του ομίλου VW που θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην αρθρωτή αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα χρησιμοποιώντας την για την εξέλιξη ενός ηλεκτρικού crossover. Η συνέχεια θα δοθεί με ένα δεύτερο μοντέλο που θα βασιστεί στην MEB και το οποίο φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτροκίνητο Focus.

    Επομένως, μόνο έκπληξη δεν θα προκαλούσε αν το μοντέλο αποτελούσε το… αδερφάκι του VW ID.3, ενσωματώνοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μια μπαταρία που θα εξασφάλιζε έως και 550 χλμ. αυτονομίας.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τα φώτα του νέου Ford Focus έχουν μυστικά (βίντεο)

    Tα φώτα των αυτοκινήτων και η απόδοσή τους παίζουν καθοριστικό ρόλο για την ασφάλεια και έτσι η πρόοδος, ειδικά τα τελευταία χρόνια είναι συνεχής.

    Στα πλαίσια αυτά η Ford, έχει στην τελευταία γενιά του Focus εξελίξει ένα νέο σύστημα για τους προβολείς το οποίο δεν βασίζεται στο GPS αλλά παίρνει στοιχεία για την κατάσταση του δρόμου σε πραγματικό χρόνο από τις πινακίδες μέχρι την διαγράμμιση. Έτσι σε έναν κυκλικό κόμβο, η δέσμη απλώνει αρκετά προς τα πλάγια, ενώ το Adaptive Front Lighting System παρακολουθεί και τη διαγράμμιση και στρέφει την δέσμη προτού καν στρίψουν οι τροχοί.

    Η προσπάθεια της Ford είναι να κάνει την νυχτερινή οδήγηση πολύ πιο ασφαλή, ενώ εξετάζει και ένα νέο σύστημα με υπέρυθρη κάμερα, η οποία μπορεί να αναγνωρίζει πεζούς, ποδηλάτες ή και ζώα σε απόσταση έως και 120 μέτρα και ανάλογα να προσαρμόζει την δέσμη των προβολέων.

    Πηγή: iefimerida.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ