Τρίτη, 18 Αυγούστου 2020 15:05

Το BMW Group μειώνει το ανθρακικό αποτύπωμα

Γράφτηκε από

Η ανάγκη για μείωση των ρύπων που επιβαρύνουν το περιβάλλον και ευθύνονται σε μεγάλο ποσοστό για την κλιματική αλλαγή έχει ενεργοποιήσει το πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευαισθησίας και των αυτοκινητοβιομηχανιών. Παράλληλα, η ΕΕ έχει θεσπίσει αυστηρά όρια για τον μέσο ορό εκπομπών του CO2 από τον στόλο των κατασκευαστών αυτοκινήτων και την επιβολή υψηλών προστίμων για τους παραβάτες.

Το BMW Group επανεξετάζει όλο τον κύκλο παραγωγής, από την προμήθεια πρώτων υλών, την παραγωγή και τη λειτουργική ζωή του οχήματος μέχρι την ανακύκλωση αργότερα.

Σήμερα, η συνολική περιβαλλοντική επίπτωση ενός plug-in υβριδικού μοντέλου, γνωστή και ως ανθρακικό αποτύπωμα, είναι ήδη αισθητά χαμηλότερη από αυτή ενός συμβατικού οχήματος. Στη BMW X1 xDrive25e, για παράδειγμα, είναι ήδη 31% χαμηλότερη συγκριτικά με την τιμή του αντίστοιχου βενζινοκίνητου μοντέλου όταν χρησιμοποιεί ρεύμα φόρτισης από το ενεργειακό μείγμα της ΕΕ σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής της.

Εάν γίνεται χρήση αποκλειστικά με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια σε όλη τη διάρκεια της λειτουργικής ζωής του οχήματος, το αποτύπωμα CO2 είναι ακόμα και 55% χαμηλότερο.

Για το μέλλον, το BMW Group εξελίσσει, μεταξύ άλλων, έναν κύκλο επαναχρησιμοποιούμενων υλικών για τις κυψέλες των μπαταριών. Τα πρωταρχικά υλικά, κοβάλτιο και λίθιο προέρχονται αποκλειστικά από προμηθευτές που πληρούν τα αυστηρότερα πρότυπα οικολογικής και κοινωνικής βιωσιμότητας.

bmw ape epa netcarshow comSMALL

Αρχικά, τα προμηθεύεται το BMW Group και στη συνέχεια τα προωθεί στους κατασκευαστές κυψελών μπαταριών. Ο ηλεκτροκινητήρας της τελευταίας γενιάς BMW eDrive παράγεται χωρίς πρώτες ύλες από τις λεγόμενες σπάνιες γαίες. Επιπλέον, ηλεκτρική ενέργεια από Ανανεώσιμες Πηγές χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή όλων των εξαρτημάτων της τεχνολογίας BMW eDrive τελευταίας γενιάς. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση περίπου 10 εκατομμυρίων τόνων εκπομπών CO2, τα επόμενα δέκα χρόνια.

Από φέτος, όλες οι εγκαταστάσεις παραγωγής του BMW Group ανά τον κόσμο θα προμηθεύονται αποκλειστικά πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Η εταιρεία θα αυξήσει, επίσης, σημαντικά την αναλογία δευτερογενών υλικών στα καινούργια οχήματά της. Στο μέλλον, η επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση μπαταριών υψηλής τάσης θα αποκτήσει μεγάλη σημασία.

Μετά τη χρήση τους σε οχήματα με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, θα μπορούν να χρησιμοποιούνται ως σταθερές αποθήκες αιολικής και ηλιακής ενέργειας, όπως συμβαίνει στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της BMW στη Λειψία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 18 Αυγούστου 2020 10:21

Σχετικά Άρθρα

  • Η BMW επιμένει για το υδρογόνο
    Η BMW επιμένει για το υδρογόνο

    Μετά και την πρόσφατη σύναψη συνεργασίας με την Toyota για την εξέλιξη τεχνολογίας υδρογονοκίνησης η BMW τονίζει πως δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία για την αξιοποίηση της ευκαιρίας που υπάρχει αυτή τη στιγμή.

    Στα τέλη του 2022, οι Γερμανοί άρχισαν να παράγουν τις πρώτες μονάδες της iX5 Hydrogen. Ένα ηλεκτρικό SUV τροποποιημένο για να χρησιμοποιεί υδρογόνο ως κύριο καύσιμο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η BMW εργάζεται για να σχεδιάσει και να αναπτύξει τα απαραίτητα βήματα για την επέκταση της παραγωγής σε μεγαλύτερο όγκο.
    Δηλαδή, η BMW θέλει υβριδικά, ηλεκτρικά και αυτοκίνητα με υδρογόνο, να παράγονται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Η συμφωνηθείσα προθεσμία δείχνει ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να επιτευχθεί το 2028, αν και υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει.

    Πρώτα απ’ όλα πρέπει να προετοιμαστεί το δίκτυο και οι οδηγοί. Η εισαγωγή μιας τεχνολογίας όπως το υδρογόνο απαιτεί μια περίοδο μάθησης για όλους. Επικεφαλής ενός τόσο επίπονου έργου βρίσκεται ο Jurgen Guldner , ο οποίος δήλωσε σε γερμανικό ΜΜΕ ότι ζούμε μια κρίσιμη στιγμή: «τώρα ή ποτέ»!
    Εάν τα αυτοκίνητα υδρογόνου θέλουν πραγματικά να πετύχουν, πρέπει να εκμεταλλευτούν τη στιγμή και το τρέχον περιβάλλον βιωσιμότητας, για να δείξουν τα διαπιστευτήριά τους. Η BMW έχει έναν εξαιρετικό συνεργάτη στη συγκεκριμένη προσπάθεισ, την Toyota. Και οι δύο μάρκες συνεργάζονται εδώ και αρκετό καιρό, μοιράζοντας ιδέες και τεχνολογίες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ακόμα πιο ξεχωριστή η νέα BMW M5
    Ακόμα πιο ξεχωριστή η νέα BMW M5

    Η BMW παρουσίασε την καινούργια M5, η οποία αποτελεί την καλύτερη και πιο ισχυρή έκδοση στη μέχρι τώρα ιστορία της.

    Η σχεδίαση και η γενικότερη εμφάνιση της καινούργιας M5 έχει κάνει το μεγάλων διαστάσεων πολυτελές μοντέλο της BMW να είναι ένα από τα πιο σημαντικά που θα παρουσιαστούν εντός της χρονιάς.

    Η νέα M5 ξεπερνά σε μήκος τα 5 μέτρα και το μεταξόνιό της τα 3 μέτρα, διαστάσεις την κάνουν επιβλητική στον δρόμο. Φυσικά, η εμφάνισή της διαφέρει χάρη στη διαμόρφωση τόσο της μάσκας όσο και του πίσω μέρους του αμαξώματός της.

    Η αισθητική της, αναμφισβήτητα την κάνει να είναι δυναμική αλλά και να διαθέτει την επιβλητική μορφή που απαιτείται στο πολυτελές μοντέλο. Βεβαίως, πάντα υπάρχει η δυνατότητα για βελτίωση τόσο εμφανισιακά όσο και σε ό,τι αφορά στην πρακτική πλευρά των αλλαγών. Και οι άνθρωποι του τμήματος M Performance της BMW γνωρίζουν τη μέθοδο.
    Και για αυτό δημιούργησαν μια σειρά στοιχείων εξοπλισμού από ανθρακονήματα, τα οποία προορίζονται για το νέο μοντέλο με σκοπό να το κάνουν να δείχνει πιο σπορ, να συμβάλλουν περισσότερο στην αεροδυναμική του αλλά και να μειώνουν το βάρος του οχήματος, έστω και ελάχιστα. Θυμίζουμε ότι η νέα M5 ζυγίζει 2.435 κιλά, χωρίς οδηγό και αποσκευές.

    Έτσι, το τμήμα M Performance προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές της γνήσια αξεσουάρ τόσο για τον εμπρός προφυλακτήρα, όπως τα νέα σπόιλερ και splitter, προσθήκες στα μαρσπιέ και ένα νέο διαχύτη.

    Εκτός αυτών, διατίθενται οροφή από ανθρακονήματα, νέα κεραία, φρένα με κεραμικούς δίσκους, καπάκια βαλβίδων των ελαστικών με το σήμα της BMW M, ενώ αργότερα θα είναι διαθέσιμοι και νέας σχεδίασης τροχοί οι οποίοι θα είναι από ακόμα ελαφρύτερο κράμα, όπως ανακοινώθηκε. Επίσης, δεν θα λείπουν οι κατασκευασμένες από συνδυασμό τιτανίου και ανθρακονημάτων απολήξεις.


    Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η οροφή από ανθρακονήματα μειώνει το βάρος του οχήματος κατά σχεδόν 30 κιλά και τα κεραμικά φρένα κατά 25 κιλά, αντίστοιχα.
    H γενιά της M5 έχει αρχίσει να κατασκευάζεται ήδη και οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες της θα ξεκινήσουν από τον προσεχή Νοέμβριο, όπως έχει ανακοινωθεί.


    Θυμίζουμε ότι το νέο μοντέλο έχει έναν V8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με Plug-in Hybrid σύστημα, ο οποίος προσφέρει συνδυαζόμενη ισχύ 727 ίππους και ροπή 1.000 Nm.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η ανανέωση της BMW Σειρά 2 Coupe
    Η ανανέωση της BMW Σειρά 2 Coupe

    Η BMW προχώρησε σε ένα διακριτικό αισθητικό και τεχνολογικό φρεσκάρισμα της Σειράς 2 Coupe.

    Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς της Σειράς 2 Coupé, η BMW ανανέωσε το μοντέλο με στοχευμένο τρόπο για να μπορεί να ικανοποιεί τόσο την αισθητική όσο και την αναγκαιότητα καλύτερης διασυνδεσιμότητας
    Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο πλέον με νέα χρώματα για το αμάξωμα του. Αυτά είναι ένα κόκκινο (το οποίο στην εταιρεία ονομάζουν «Vegas Red»), δύο γκρι μεταλλικά («Skyscraper Grey» και «Frozen Pure Grey») καθώς και ένα μπλε μεταλλικό («Frozen Portimao Blue II»).
    Επίσης, η έκδοση M240i xDrive του μοντέλου θα είναι διαθέσιμη και με το μπλε «Zandvoort Blue» το οποίο προορίζεται για την επανασχεδιασμένη M2. Πέραν αυτών, η επανασχεδιασμένη BMW Σειρά 2 Coupé θα είναι διαθέσιμη και με νέας σχεδίασης τροχούς 19 ιντσών
    Η BMW προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές και τη δυνατότητα τοποθέτησης στο αυτοκίνητό τους στοιχεία από το προαιρετικό εξοπλιστικό πακέτο M Sport Professional Package. Μεταξύ άλλων, σε αυτό περιλαμβάνονται μαύρου χρώματος προθήκες στη μάσκα και στα φώτα, σπόιλερ στο πίσω μέρος, καθώς και φρένα M Sport με κόκκινο ή μπλε καπάκι στις δαγκάνες αυτών.

    Στο εσωτερικό, η ανανεωμένη Σειρά 2 Coupé έχει νέες ταπετσαρίες, τόσο υφασμάτινες όσο και δερμάτινες. Η ενιαία οθόνη BMW Curved Display έχει καλύτερα γραφικά, τόσο σε αυτή του πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) όσο και στην αφής που είναι προς το κέντρο του ταμπλό (14,9 ιντσών).

    Το μοντέλο εξοπλίζεται πλέον με το νέο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8.5 και με το αναβαθμισμένο σύστημα BMW iDrive με τη δυνατότητα QuickSelect. Επίσης, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και νέο τιμόνι, ενώ περισσότερες λειτουργίες μπορούν να πραγματοποιηθούν από τον οδηγό είτε μέσω αφής είτε μέσω φωνητικής εντολής.

    Τέλος, η σπορ ανάρτηση M Sport και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων είναι διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις της επανασχεδιασμένης Σειράς 2 Coupé. Από την BMW ανακοινώθηκε ότι η επίσημη παρουσίασή της θα γίνει τον προσεχή Αύγουστο.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η BMW ανανεώνει την M3
    Η BMW ανανεώνει την M3

    Η BMW προχώρησε σε μία σχετικά ήπια ανανέωση των κορυφαίων εκδόσεων της Σειράς 3, τόσο αισθητική, όσο και μηχανολογική.

    Οι αλλαγές στη BMW M3 αφορούν, τόσο στη σεντάν όσο και στην Touring έκδοση του μοντέλου και επικεντρώνονται κυρίως στην επανασχεδίαση των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων, τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει πιο δυναμικό.

    Επιπλέον, χάρη στην τεχνολογία Adaptive LED Headlights που διαθέτουν έχει αυξηθεί η απόδοσή τους αναφορικά με τη φωτεινότητά τους. Πέραν αυτών, στο πίσω μέρος της έκδοσης M3 Competition το λογότυπο περιβάλλεται από ένα οπτικά κομψό ασημένιο πλαίσιο.


    Αναφορικά με τον κινητήρα, ο εξακύλινδρος σε σειρά M TwinPower Turbo κινητήρας χωρητικότητας 3,0 λίτρων αποδίδει 480 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm. Η ανανεωμένη M3 Sedan επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή στα 290 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο «M Driver’s Package».

    Στην M3 Competition Sedan, η μέγιστη ισχύς του κινητήρα παραμένει στους 510 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 650 Nm. Σε αυτή, η διαδικασία επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι ίδια (250 χλμ./ώρα και 290 χλμ./ώρα, αντίστοιχα).


    Σε ό,τι αφορά τις M3 Competition xDrive και M3 Competition Touring xDrive, η απόδοση του κινητήρα αυξάνεται στους 530 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει ίδια (650 Nm). Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (στα 280 χλμ./ώρα στην έκδοση με το προαιρετικό πακέτο «M Driver’s Package»).


    Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αφορούν στην τοποθέτηση νέου τιμονιού το οποίο είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του και νέας ταπετσαρίας, ακόμα ποιοτικότερης σε εμφάνιση και υφή. Στο ταμπλό, υπάρχει ένα ενιαίο κυρτό πλαίσιο στο οποίο είναι ενσωματωμένες η έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών στον πίνακα οργάνων και αυτή 14,9 ιντσών στο κέντρο. Προαιρετικά, διατίθεται και σύστημα Head-up Display.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το νέο art car της BMW
    Το νέο art car της BMW

    Η BMW παρουσίασε μία διαφορετικού χρωματισμού έκδοση του αγωνιστικού πρωτοτύπου M Hybrid V8.

    Το διάσημο Κέντρο Πομπιντού στο Παρίσι επέλεξε η BMW για να αποκαλύψει το 20ό της μοντέλο που ανήκει στην ειδική κατηγορία «BMW Art Car» που δεν είναι άλλο από το αγωνιστικό πρωτότυπο M Hybrid V8.

    Με το συγκεκριμένο μοντέλο ο Γερμανός κατασκευαστής θέλει να κατακτήσει τη νίκη στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 Ώρες του Le Mans.

    Η μοναδικότητα της συγκεκριμένης BMW M Hybrid V8 εστιάζεται στο γεγονός ότι τον εξωτερικό της χρωματισμό έχει επιμεληθεί η καλλιτέχνης Τζούλι Μεχρετού, μετατρέποντάς την σε ένα κινητό έργο τέχνης. Με αυτό το αυτοκίνητο η BMW Art Car θα συνοδεύσει την εταιρεία στον αγώνα του Le Mans και θα αναδείξει εκτός από τις κορυφαίες του επιδόσεις, έναν πολιτιστικό συμβολισμό.

    Η συνεργασία μεταξύ της BMW και της Τζούλι Μεχρετού περιλαμβάνει επίσης μια κοινή δέσμευση για μια σειρά PanAfrican Translocal Media Workshops για κινηματογραφιστές, τα οποία θα περιοδεύσουν σε διάφορες αφρικανικές πόλεις το 2025 και το 2026.

    Όσο για την τεχνοτροπία που ακολουθήθηκε στον σχεδιασμό της BMW M Hybrid V8 η καλλιτέχνιδα εμπνεύστηκε από το σημαντικό της έργο «Everywhen» που μπορεί να δει κανείς στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης ΜοΜΑ στη Νέα Υόρκη.

    Όπως αναφέρει η ίδια η Μεχρετού, η κεντρική ιδέα ήταν να δημιουργήσει μια μίξη του διάσημου πίνακα. Φαντάστηκε ότι ο συγκεκριμένος πίνακας έσταζε πάνω στο αυτοκίνητο και τα «νεφρά» στο εμπρός μέρος «εισέπνευσαν τα χρώματα».

    Το εντυπωσιακό αυτό έργο τέχνης της BMW θα μεταφερθεί τις επόμενες ημέρες στη Villa d’Este στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας προκειμένου να πάρει μέρος στο περίφημο Concorso d’Eleganza. Στα μέσα Ιουνίου, το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στην πίστα του Le Mans και θα προσπαθήσει στο τέλος του αγωνιστικού τριημέρου να κατακτήσει τη νίκη.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Έτσι θα μοιάζει η επόμενη BMW X3
    Έτσι θα μοιάζει η επόμενη BMW X3

    H επόμενη γενιά της Χ3 θα υιοθετεί φρέσκια σχεδίαση και το κυριότερο, σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση.

    Η τρίτη γενιά της X3 δίνει τη θέση της στη διάδοχό της, η οποία πρόκειται να φέρει μια νέα προοπτική στην κατηγορία των premium compact SUV.
    Οι σχεδιαστές στην ιστοσελίδα Kolesa παρουσίασαν μια ψηφιακή απεικόνιση της επερχόμενης X3, παρέχοντας μια ρεαλιστική εκτίμηση του τι πρόκειται να ακολουθήσει.
    Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, η ολοκαίνουργια BMW X3 παρουσιάζει πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα LED με ανανεωμένα φώτα ημέρας και μια διακριτικά μεγαλύτερη μάσκα, διατηρώντας μια ισορροπημένη αισθητική στο πνεύμα της μάρκας. Ο μπροστινός προφυλακτήρας αποπνέει ένα πιο επιθετικό ύφος, που χαρακτηρίζεται από μια ψηλότερη κεντρική εισαγωγή αέρα και μεγαλύτερους πλευρικούς αεραγωγούς.

    Στο πίσω μέρος, η σχεδιαστική ανανέωση συνεχίζεται, με μικρότερα, αλλά με γνώριμο σχήμα πίσω φώτα και επανατοποθετημένη πινακίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα ένα πιο κομψό προφίλ. Ο συνδυασμός προφυλακτήρα και διαχύτη προσθέτει μια σπορ πινελιά, απηχώντας τη δυναμική σχεδίαση του μπροστινού μέρους του SUV της BMW.

    Η X3 διατηρεί την πλατφόρμα CLAR, αλλά δέχεται σημαντικές βελτιώσεις στο σύστημα ανάρτησης.

    Οι μηχανικοί της BMW ενίσχυσαν το πλαίσιο για βελτιωμένη ακαμψία, το οποίο συμπληρώνεται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και νέας ρύθμισης σύστημα διεύθυνσης, υποσχόμενοι βελτιωμένη οδική συμπεριφορά χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση.

    Στο εσωτερικό, η X3 διαθέτει την πιο πρόσφατη εκδοχή του BMW Drive με Λειτουργικό Σύστημα 9 και ένα ανανεωμένο iDrive Controller, μαζί με προηγμένα χαρακτηριστικά υποβοήθησης οδηγού και καινοτόμες τεχνολογικές παροχές. Ενώ δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη συγκεκριμένες λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης, η BMW έχει επιβεβαιώσει τη ύπαρξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικών και ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

    Θα είναι επίσης διαθέσιμες εκδόσεις ντίζελ, καλύπτοντας τις διαφορετικές προτιμήσεις της αγοράς. Η επίσημη πρεμιέρα της BMW X3 είναι πολύ κοντά, καθώς όπως όλα δείχνουν η εταιρεία έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές και μένουν μόνο οι λεπτομέρειες για το λανσάρισμα στην αγορά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πολλά νέα μοντέλα από τον όμιλο BMW
    Πολλά νέα μοντέλα από τον όμιλο BMW

    Ο όμιλος BMW τα επόμενα πέντε χρόνια θα εργαστεί με πολύ εντατικό ρυθμό προκειμένου να παρουσιάσει πολλά αλλά και διαφορετικά μοντέλα.

    Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο Όμιλος BMW πρόκειται να παρουσιάσει περίπου 40 νέα και επανασχεδιασμένα μοντέλα ως το 2029.
    Ο αριθμός αυτός αφορά στο σύνολο των εταιριών που τον απαρτίζουν και το μεγαλύτερο βάρος επενδύσεων, εξέλιξης και παραγωγής θα αφορά στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ωστόσο, από τη γερμανική εταιρεία ανακοινώθηκε ότι δεν θα σταματήσει ή θα υποτιμηθεί η εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης που διαθέτει, μεταξύ των οποίων και ο V8.
    Αυτά έγιναν γνωστά κατά τη διάρκεια παρουσίασης των βραχυμεσοπρόθεσμων επιχειρηματικών σχεδίων του Ομίλου η οποία πραγματοποιήθηκε στο Las Vegas (ΗΠΑ).



    Στην εκδήλωση προσκλήθηκαν αντιπρόσωποι της εταιρείας στους οποίους επιδείχτηκαν σκίτσα και αναλύθηκαν τα πλάνα του ως και το 2029 με την προϋπόθεση να μην αποκαλύψουν οτιδήποτε από αυτά που θα έβλεπαν και θα μάθαιναν. Ωστόσο, έγινε γνωστό ότι μεταξύ αυτών που είδαν οι παρευρισκόμενοι ήταν η νέα BMW X3, η νέα M5 Touring, οι επανασχεδιασμένες Σειρά 2 Gran Coupe και X5 και το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Mini Aceman.

    Στην εκδήλωση έγινε εκτεταμένη αναφορά στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα νέα μοντέλα του Ομίλου BMW και επιβεβαιώθηκε η συνεργασία του με τη Rimac Technology για την εξέλιξη και παραγωγή νέων μπαταριών με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα. Αυτές, αναμένεται ότι θα παρέχουν έως και 30% μεγαλύτερη αυτονομία, σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H νέα BMW 5 και σε έκδοση Touring
    H νέα BMW 5 και σε έκδοση Touring

    Συνεχίζοντας μία παράδοση δεκαετιών η BMW παρουσίασε τις εκδόσεις Touring για τις i5 και την Σειρά 5, προσφέροντας πρακτικότητα και στιλ.

    Η νέα γενιά της BMW 5-Series Touring σηματοδοτεί και την πρεμιέρα της ηλεκτροκίνητης i5 Touring, του πρώτου μεγάλου ηλεκτρικού station wagon, καλύπτοντας παράλληλα τις προτιμήσεις των αγοραστών και σε επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου.
    Η νέα 5-Series Touring διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από έντονες γραμμές και επιβλητική παρουσία, η οποία προκύπτει και από το μεγάλο μέγεθός της. Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, είναι 97 χιλιοστά μακρύτερη (5.060 χιλιοστά), 32 χιλιοστά φαρδύτερη (1.900 χιλιοστά) και 17 χιλιοστά υψηλότερη (1.515 χιλιοστά).


    Η νέα BMW 5-Series Touring διαθέτει επίσης το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία της, το οποίο φτάνει αισίως τα 2.995 χιλιοστά, ενώ εντυπωσιακή είναι η μάσκα με τον φωτισμό BMW Iconic Glow.

    Η γκάμα των χρωμάτων περιλαμβάνει τρία χρώματα BMW Individual, με τον βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει ζάντες 18 και 19 ιντσών για τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά μοντέλα. Προαιρετικά διατίθενται ζάντες αλουμινίου έως και 21 ιντσών.

    Στο τεχνολογικά προηγμένο σαλόνι υπάρχει το γνωστό Curved Display, που περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη infotainment, που υποστηρίζει το BMW Operating System 8.5, προσφέροντας απρόσκοπτη συνδεσιμότητα με λειτουργίες όπως η ροή βίντεο και το παιχνίδι AirConsole.


    Δίνοντας έμφαση στην πρακτικότητά της, η 5-Series Touring διαθέτει εντυπωσιακή χωρητικότητα χώρου φόρτωσης, η οποία επεκτείνεται για να φιλοξενήσει μεγαλύτερα φορτία με τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα.

    Το μεγαλύτερο άνοιγμα του χώρου αποσκευών σε συνδυασμό με το χαμηλό κατώφλι διευκολύνει την αποθήκευση μεγάλων αποσκευών. Ανεξάρτητα από την τεχνολογία κίνησης, όλες οι εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 5 Touring διαθέτουν ένα χώρο αποσκευών που μπορεί να φθάσει από 570 έως και 1.700 λίτρα.

    H BMW i5 M60 xDrive Touring, εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες με ισχύ 601 ίππων και χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Το κορυφαίο μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ/ώρα.


    Η i5 eDrive40 Touring με μονό ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 340 ίππους και μέγιστη ροπή έως 430 Nm, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία και στις δύο εκδόσεις είναι των 81,2 kWh και παρέχει αυτονομία που φθάνει έως και τα 600 χιλιόμετρα.

    Όλοι οι κινητήρες ντίζελ που διατίθενται για τη νέα BMW Σειρά 5 Touring συνδυάζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων.

    Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της BMW 520d Touring και 520d xDrive Touring που διατίθενται κατά το λανσάρισμα στην αγορά αποδίδει 197 ίππους και μέγιστη ροπή 400 Nm.


    Πρόσθετες επιλογές θα προσφερθούν αυτό το καλοκαίρι, συμπεριλαμβανομένου ενός εξακύλινδρου ντίζελ και δύο παραλλαγές μοντέλων με την τελευταία γενιά plug-in υβριδικής κίνησης με κινητήρες βενζίνης.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ