Τρίτη, 25 Αυγούστου 2020 15:12

Ξεκινά η παραγωγή του Volkswagen ID.4

Γράφτηκε από

Η Volkswagen αποκάλυψε ότι έχει ξεκινήσει την παραγωγή του ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού SUV. Το ID.4, εντάχθηκε στη γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο Zwickau, το πρώτο εργοστάσιο της VW κατάλληλο στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.

Στο Zwickau θα κατασκευάζονται αποκλειστικά οχήματα επάνω στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB, τα οποία ξεκίνησαν με το ID.3. Αυτό ξεκίνησε την παραγωγή του πέρυσι, αν και υπήρξαν κάποια σημαντικά ζητήματα λογισμικού που θα πρέπει σύντομα να επιλυθούν.


Η έναρξη της παραγωγής του ID.4 σημαίνει ότι η VW σύντομα θα έχει πολύ μεγαλύτερη παρουσία EV στις ΗΠΑ. Πριν από αυτό, το μοναδικό EV που πούλησε ήταν το e-Golf. «Με το ID.4, η Volkswagen προσθέτει ένα ηλεκτρικό όχημα στην κατηγορία SUV compact, η κατηγορία με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κόσμο», δήλωσε ο Ralf Brandstatter, Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας VW
.

Μετά το ID.3, αυτό είναι ήδη το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα (MEB). Αρχικά, το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί και θα πωληθεί στην Ευρώπη, στην Κίνα και αργότερα στις ΗΠΑ. “Με αυτόν τον τρόπο αξιοποιούμε την πλατφόρμα MEB παγκοσμίως και θέτουμε τα οικονομικά θεμέλια για την επιτυχία μας”, δήλωσε ο ίδιος.

Η VW σκοπεύει να κατασκευάσει 300.000 EV στο Zwickau τον επόμενο χρόνο, αλλά δεν πρόκειται για το μοναδικό εργοστάσιο που θα κατασκευάζει το ID.4. Σύμφωνα με πληροφορίες, η προπαραγωγή του ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη στο εργοστάσιο Anting της VW στην Κίνα. Το πιο σημαντικό είναι πως η VW στοχεύει να ξεδιπλώσει τη γραμμή παραγωγής του στη Chattanooga, στο Tennessee Factory το 2022.

Η VW είχε αρχικά προγραμματίσει να αποκαλύψει το ID.4 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 2020, αλλά αυτό μαζί με πολλά άλλα ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας του κορωνοιού. Αντ ‘αυτού, η VW σχεδιάζει να αποκαλύψει το ID.4 τον επόμενο μήνα. Οι πλήρεις προδιαγραφές του θα αποκαλυφθούν σύντομα, αλλά το πρόσφατο δελτίο τύπου αναφέρει ότι το ηλεκτρικό SUV προσφέρει πάνω από 500 χιλιόμετρα αυτονομίας (σύμφωνα με τα πρότυπα του WLTP).

Το ID.4 είναι ένα ηλεκτρικό SUV που θα ανταγωνίζεται άμεσα το Tesla Model Y. Επίσης, το επόμενο έτος θα παρουσιαστεί και το Audi Q4 e-tron, ο πολυτελής ξάδελφος του ID.4 που θα μοιραστεί την πλατφόρμα MEB του ομίλου.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 25 Αυγούστου 2020 11:47

Σχετικά Άρθρα

  • Έρχεται το VW ID.Buzz GTX
    Έρχεται το VW ID.Buzz GTX

    Πληθαίνουν συνεχώς οι πληροφορίες πως η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της πιο γρήγορης και σπορτίφ έκδοσης του ID. Buzz

    Στη ηλεκτρική εποχή της Volkswagen η πιο σπορτίφ φιλοσοφία των τονισμένων επιδόσεων και του πιο πικάντικου οδηγικού χαρακτήρα έχει συνδεθεί με το αρκτικόλεξο GTX. Αυτό φαίνεται πως θα δούμε να παίρνει θέση και στο ID. Buzz, παρόλο που δεν είναι σύνηθες ένα πολυμορφικό van να έχει σπορ εκδοχή.

    Οι άνθρωποι της Volkswagen ξεκίνησαν ήδη την εξέλιξή του και τα πρωτότυπα οχήματα εντοπίστηκαν να κάνουν δοκιμές στον δρόμο και αφορούν στην επιμηκυμένη εκδοχή του μοντέλου. Τα καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα φαίνεται να έχουν διαφορετική μάσκα και εμπρός προφυλακτήρα σε σχέση με αυτά του μοντέλου παραγωγής. Αυτό είναι απαραίτητο ώστε να διαμορφωθεί μια πιο σπορτίφ εικόνα για τη συγκεκριμένη έκδοση.

    Το ID. Buzz GTX θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (άρα θα είναι τετρακίνητο, 4Motion) και η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς τους θα είναι 340 ίπποι, όπως επιβεβαίωσε σε συνάδελφο του βρετανικού Autocar ο Κάι Γκρούνιτζ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen και επικεφαλής στο Τμήμα Εξέλιξης αυτής. Το ID. Buzz GTX αναμένεται στην αγορά εντός του επόμενου έτους. Προς το παρόν, δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες πότε ακριβώς θα γίνει αυτό, ούτε και εάν θα δημιουργηθεί και μια πιο ακόμα πιο σπορ έκδοση του ID. Buzz η οποία ενδεχομένως να φέρει τον χαρακτηρισμό «R».

    Πηγή: Protothema.gr

  • Στα σκαριά το ανανεωμένο Volkswagen ID.3
    Στα σκαριά το ανανεωμένο Volkswagen ID.3

    Έχοντας στην πλάτη του πάνω από 3 χρόνια παρουσίας στους δρόμους, έφτασε η ώρα για την αναβάθμιση του VW ID. 3.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, το επανασχεδιασμένο ID.3 θα παρουσιαστεί εντός των επόμενων μηνών και θα είναι βελτιωμένο τόσο αισθητικά, όσο και ποιοτικά.

    Η διαδικασία ανανέωσής του ίσως συνέβη λίγο πιο νωρίς απ’ ό,τι συνηθίζεται, ωστόσο τα στελέχη τής γερμανικής εταιρείας έκριναν ότι έπρεπε να γίνει για να συνδυαστεί με την αναβάθμιση του λογισμικού στο σύστημα infotainment που διαθέτει.

    Όπως ανακοινώθηκε από την γερμανική εταιρεία, αυτό θα είναι πιο γρήγορο στη λειτουργία του και πιο φιλικό προς τον χρήση. Επίσης, η κεντρική οθόνη αφής θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, φτάνοντας τις 12 ίντσες, από τις 10 ίντσες που είναι ως τώρα. Επιπλέον, μια αλλαγή είναι η τοποθέτηση φωτιζόμενων διακοπτών στη βάση αυτής για να είναι ευδιάκριτοι και το βράδυ.

    Σε ό,τι αφορά στις αλλαγές στο αμάξωμά, το αυτοκίνητο θα διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, κυρίως στον εμπρός, ο οποίος θα διαθέτει διαμορφωμένα δύο κάθετα ανοίγματα στις άκρες του, όπως και τον βασικό, κεντρικό αεραγωγό. Τέλος, ανανεωμένο είναι και το καπό το οποίο τονίζεται διαφορετικά και από το νέο σχήμα των LED φωτών ημέρας

    Μια ουσιαστική αλλαγή στο ανανεωμένο ID.3 είναι η τοποθέτηση νέων υλικών στο εσωτερικό του και βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής. Πέραν αυτών, έχει βελτιωθεί από το επίπεδο εξοπλισμού τού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου τής VW.

    Για παράδειγμα, πλέον θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό το σύστημα υποβοήθησης οδηγού «Travel Assist», το οποίο περιλαμβάνει σύστημα διατήρησης του οχήματος στην επιλεγμένη λωρίδα κυκλοφορίας, adaptive cruise control και σύστημα ενημέρωσης για ενδεχόμενο κίνδυνο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το VW Golf θα συνεχίσει στην οικογένεια ID
    Το VW Golf θα συνεχίσει στην οικογένεια ID

    Είναι απόλυτα λογικό η VW να κρατήσει ζωντανό το όνομα Golf που όπως όλα δείχνουν θα συνεχίζει να υπάρχει μέσα στη οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων ID.

    Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen για τα επιβατικά μοντέλα, Thomas Schafer, το ξεκαθάρισε.
    «Δεν θα αφήναμε το όνομα Golf, σε καμία περίπτωση. Έχουμε στην εταιρεία ορισμένα εμβληματικά ονόματα, όπως είναι και το GTI εκτός του Golf και θα ήταν παράλογο από τη μεριά μας να τα αφήσουμε να σβήσουν» είπε ο Schafer. Στην πραγματικότητα, η παραμονή του ονόματος Golf, ίσως να γίνει με μια μικρή παραλλαγή, μια και είναι πολύ πιθανό να του προστεθεί το πρόθεμα ID.

    Οπότε σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε το ID.Golf, με το οποίο θα δίνεται απευθείας και το στίγμα της ηλεκτροκίνητης εκδοχής του μοντέλου. Σε αυτή την περίπτωση, πολύ εύλογα, στη ζώνη αποκλεισμού μπαίνει το ID.3. Ο Schafer όμως ισχυρίζεται πως υπάρχει χώρος και για τα δύο μοντέλα, μια και το ID.3 δεν πλασαρίστηκε ποτέ ως διάδοχος του Golf.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέο μέλος στην οικογένεια «ID» της Volkswagen
    Νέο μέλος στην οικογένεια «ID» της Volkswagen

    Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους της VW, ένα νέο ηλεκτρικό σεντάν θα έρθει να πάρει τη θέση του στην κορυφή της γκάμας με το όνομα ID.7.

    Τον Δεκέμβριο του 2021, ο Ralf Brandstatter τοποθετήθηκε στην ηγεσία της Volkswagen, με τον Herbert Diess στη θέση του CEO. Στον Brandstatter ανατέθηκε η διεύθυνση των επιχειρήσεων του Ομίλου VW στην Κίνα, έχοντας μια γενικότερη εποπτεία της εξέλιξης των νέων μοντέλων.

    Με μια ανάρτησή του στο Linkedin, ο Brandstatter επιβεβαίωσε μεταξύ άλλων, πως το όνομα του νέου μεγάλου ηλεκτρικού μοντέλου που θα δούμε σε λίγο καιρό να φιγουράρει στην κορυφή της οικογένειας των ID, θα είναι το ID.7. Το μεγαλύτερο μοντέλο αναμένεται να έχει πολλά αισθητικά στοιχεία από το πρωτότυπο ID.Aero.
    Σύμφωνα με το στέλεχος, η κινεζική αγορά «είναι η πιο συναρπαστική στον κόσμο» λόγω όλων όσων έχουν συμβεί εκεί τα τελευταία 3 χρόνια. Σίγουρα βοηθάει το γεγονός ότι είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, η οποία επικεντρώνεται στην ηλεκτρική αλλαγή για προσωπική κινητικότητα. Ο Brandstatter είπε ότι ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πουλιούνται, είναι plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό ή υδρογονοκίνητο. Αυτό αναμένεται να αλλάξει μέσα στο 2023, όπου η αναλογία θα είναι 1 στα 3.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οσονούπω η κορυφαία έκδοση του VW ID.3
    Οσονούπω η κορυφαία έκδοση του VW ID.3

    Η γκάμα του ηλεκτρικού ID.3 αναμένεται να εμπλουτιστεί περαιτέρω με την εισαγωγή μίας ισχυρότερης έκδοσης.

    Ήδη η VW μας έχει «μυήσει» με μία γρήγορη έκδοση του μεγαλύτερου σε διαστάσεις ID.4, την GTX, η οποία θα αποτελεί την ταχύτερη εκδοχή στη γκάμα του κάθε μοντέλου.

    Αυτό θα συμβεί και με το ID.3 μαζί με την ανανέωση που θα λάβει χώρα στις αρχές του 2023. Το ID.3 κυκλοφορεί από το 2019 και μπορεί να περίμεναν πολλοί ένα ριζικό facelift μέσα στο έτος που διανύουμε, ωστόσο η VW αποφάσισε πως αυτό δεν πρόκειται να συμβεί πριν από το νέο έτος.

    Αυτή η μικρή καθυστέρηση πιθανό να σχετίζεται και με την έκδοση GTX που θα λανσαριστεί παράλληλα και αναμένεται με αρκετό ενδιαφέρον όπως και στα μεγαλύτερα ID.4 GTX και ID.5 GTX.

    Το γερμανικό hatchback θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα τετρακίνητο σύνολο. Πέραν όμως της απουσίας ήχου και τις επισκέψεις σε πρατήρια βενζίνης, δεν θα λείπει η εκρηκτικότητα, αφού οι άνθρωποι της VW υπόσχονται πως τα 0-100 χλμ./ώρα για το ID.3 GTX θα έρχονται σε λιγότερα από 6 δευτερόλεπτα.

    Σχετικά με την ισχύ των δύο ηλεκτροκινητήρων στην έκδοση παραγωγής δεν έχουν γίνει γνωστά. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα θα έχουμε μία συνδυαστική απόδοση λίγο κάτω από αυτή του πρωτότυπου μοντέλου των 330 ίππων. Το επόμενο ερώτημα έχει να κάνει με τον αν δούμε το ID.3 και σε cabrio έκδοση. Στην VW αρέσουν τα ανοιχτά αμαξώματα, η χαμηλή ζήτηση τους ωστόσο κάνει το έργο ενός ηλεκτρικού cabriolet δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πράσινο φως για το φθηνό ηλεκτρικό VW ID
    Πράσινο φως για το φθηνό ηλεκτρικό VW ID

    Μέσα στην επόμενη χρονιά αναμένεται η πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής του ID.Life που θα είναι το φθηνότερο μοντέλο της ηλεκτρικής οικογένειας ID.

    Η παρουσίαση του πρωτότυπου ID.Life ήταν ουσιαστικά μια απόπειρα της VW να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κοινού για ένα αυτοκίνητο που αφενός ακολουθεί μια διαφορετική αισθητική προσέγγιση σε σχέση με τα μέχρι στιγμής γνωστά μοντέλα ID και αφετέρου φέρνει πιο κοντά την ιδέα του προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Η γερμανική εταιρία φαίνεται πως έδωσε το πράσινο φως για την υλοποίηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου όμως το ID.2 όπως μάλλον θα ονομάζεται θα διαφοροποιηθεί σχεδιαστικά από το πρωτότυπο ID.Life καθώς αυτό έδειξε να μην έχει τον επιθυμητό αντίκτυπο στο κοινό.


    Υπό αυτή την έννοια, η έκδοση παραγωγής του ID.2 θα πρέπει να παρουσιάζει ένα πιο τολμηρό στυλ. Οι περισσότεροι από τους άλλους στόχους για το μοντέλο θα παραμείνουν οι ίδιοι, χρησιμοποιώντας τη φθηνότερη εκδοχή της ηλεκτρικής πλατφόρμας. Σε αντίθεση με τα ID.3 και ID.4, το νέο αυτό ηλεκτρικό θα έχει τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς.

    Με την απόδοση να είναι προφανώς μικρότερη από εκείνη που ανακοίνωνε η VW για το ID.Life (231 ίππους) με μια μπαταρία 57 kWh η αυτονομία θα είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερη από τα 400 χιλιόμετρα του πρωτοτύπου. Αυτό που μένει να επιβεβαιώσουμε είναι πως η τιμή θα παραμείνει στο επίπεδο των 25.000 ευρώ– όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πλησιάζει η πρεμιέρα του VW ID. Buzz
    Πλησιάζει η πρεμιέρα του VW ID. Buzz

    Την Τετάρτη 9 Μαρτίου θα γίνει η επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα του ID. Buzz, του ηλεκτρικού van που θα προστεθεί στην οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων ID της Volkswagen

    Λίγες ημέρες απομένουν πλέον μέχρι την επίσημη πρεμιέρα του ID. Buzz και ένας στόλος από επιβατικές και επιβατικές εκδόσεις του μοντέλου περιοδεύουν αυτές τις μέρες σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και μεγαλουπόλεις, σε ένα τελικό στάδιο δοκιμών

    Πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση του πρωτοτύπου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το ID. Buzz είναι έτοιμο για την παγκόσμια πρεμιέρα του την Τετάρτη 9 Μαρτίου. Σε αυτή θα παρουσιαστούν δύο εκδόσεις του, το ID. Buzz σε πενταθέσια διαμόρφωση και το ID. Buzz Cargo, ως van.

    Η τελική φάση δοκιμών του ID. Buzz, γίνεται σε διάφορες ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις καθώς ένας στόλος αυτοκινήτων προπαραγωγής βρίσκεται σε κυκλοφορία στη Βαρκελώνη, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Άμστερνταμ, την Κοπεγχάγη, του Αμβούργο και το Ανόβερο.Στόχος είναι τόσο μερικές επιπλέον εκατοντάδες χιλιομέτρων κυκλοφορίας σε πραγματικές συνθήκες όσο και εγρήγορση του ευρωπαϊκού κοινού για ένα μοντέλο που φέρνει την ιστορική κληρονομιά του Bulli, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.


    Τα ID. Buzz που ήδη κυκλοφορούν είναι ελαφρώς καμουφλαρισμένα. Παρ’ όλα αυτά γίνεται αντιληπτό ότι η τελική μορφή του αυτοκινήτου ελάχιστα διαφέρει από το πρωτότυπο του 2017 ενώ εμφανείς είναι και οι ομοιότητες με το θρυλικό T1, το αρχέτυπο Bulli που παρουσιάστηκε σχεδόν 70 χρόνια πριν.

    Σε μηχανολογικό επίπεδο, η νέα γκάμα μοντέλων βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group. Οι δύο εκδόσεις του ID. Buzz διαθέτουν μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 77 kWh. Η μπαταρία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 PS) και προσφέρει αυτονομία που αναμένεται να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή, θα υπάρχει δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης, επιστροφή δηλαδή ενέργειας στο ηλεκτρικό δίκτυο, εφόσον αυτό είναι εφικτό από τον πάροχο.
    Η παραγωγή του ID. Buzz ξεκινά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με την κυκλοφορία του στην Ευρώπη να ακολουθεί το φθινόπωρο. Το μοντέλο πρόκειται να κυκλοφορήσει και στις Η.Π.Α. – θα είναι η επιστροφή του θρυλικού Bulli στην αμερικανική ήπειρο, με εκατομμύρια θαυμαστές από τη Νέα Υόρκη έως το Σαν Φρανσίσκο.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το VW ID.LIFE αγαπά την ανακύκλωση
    Το VW ID.LIFE αγαπά την ανακύκλωση

    Το πρωτότυπο ID.LIFE παρουσιάστηκε ως το όραμα της VW για ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά αποτελεί και μια ένδειξη του τρόπου που τα αυτοκίνητα μπορούν να αποκτήσουν ακόμα πιο φιλικό προς το περιβάλλον αποτύπωμα.

    Το ID.LIFE είναι μια αποτύπωση της φιλοσοφίας ενός προσιτού αλλά καθόλα σύγχρονου και ολοκληρωμένου ηλεκτρικού μοντέλου με κόστος που θα κυμαίνεται μεταξύ 20.000 και 25.000 ευρώ. Παρόλο που παρουσιάστηκε ως concept είναι ουσιαστικά μια πρόγευση του μοντέλου που τελικά θα φθάσει στην παραγωγή το 2025. Το τελικό μοντέλο αναμένεται μάλιστα να υιοθετεί τα περισσότερα από τα πρωτοποριακά στοιχεία του πρωτοτύπου όπως για παράδειγμα την εκτεταμένη χρήση φυσικών και ανακυκλωμένων υλικών.

    Tα υλικά για τις ιδιαίτερες επενδύσεις της οροφής και το μπροστινό τμήμα είναι από ανακυκλωμένες πλαστικές φιάλες. Μία από τις στρώσεις βαφής του αμαξώματος περιλαμβάνει ρινίσματα ξύλου ως φυσική χρωστική και έναν παράγοντα σκλήρυνσης οργανικής προέλευσης. Οργανικά έλαια, φυσική γόμμα και φλοιός ρυζιού είναι μερικές μόνο από τις φυσικές πρώτες ύλες για την κατασκευή των ελαστικών του μοντέλου.
    Οι ξύλινες επενδύσεις χρησιμοποιούν φύλο από βιώσιμες δασικές φυτείες. Τα καθίσματα διαθέτουν Artverlours Eco καλύμματα, με μεγάλο ποσοστό χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, που βασίζονται σε πρώτη ύλη που προκύπτει από ανακύκλωση πλαστικών απορριμμάτων.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ