Ωφέλιμοι μικροοργανισμοί και γεωργία
Τέλη κυκλοφορίας: Τι ισχύει στην υποχρεωτική ασφάλιση και στα κλιμακωτά πρόστιμα
Αργίες 2025: Όλα τα τριήμερα της νέας χρονιάς
Πυγμαλίων Δαδακαρίδης: «Όλοι έχουμε μια φάλαινα στην ζωή μας - Μικρότερος είχα καβαλήσει το καλάμι» ...
Halloween 2024: Η κλιματική αλλαγή πλήττει τη διάσημη γιορτή
Βελουτέ σούπα γλυκοκολοκύθας
Πώς έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γνωρίζονται τα ζευγάρια μέσα στις δεκαετίες; ...
Μαρσιάλ: «Καταπληκτική η ατμόσφαιρα, τρομερό να σκοράρεις σε αυτό το γήπεδο»
Αντίο (;) στο Google Translator
Ιδού η βασική έκδοση της νέας Porsche 911
Στη ηλεκτρική εποχή της Volkswagen η πιο σπορτίφ φιλοσοφία των τονισμένων επιδόσεων και του πιο πικάντικου οδηγικού χαρακτήρα έχει συνδεθεί με το αρκτικόλεξο GTX. Αυτό φαίνεται πως θα δούμε να παίρνει θέση και στο ID. Buzz, παρόλο που δεν είναι σύνηθες ένα πολυμορφικό van να έχει σπορ εκδοχή.
Οι άνθρωποι της Volkswagen ξεκίνησαν ήδη την εξέλιξή του και τα πρωτότυπα οχήματα εντοπίστηκαν να κάνουν δοκιμές στον δρόμο και αφορούν στην επιμηκυμένη εκδοχή του μοντέλου. Τα καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα φαίνεται να έχουν διαφορετική μάσκα και εμπρός προφυλακτήρα σε σχέση με αυτά του μοντέλου παραγωγής. Αυτό είναι απαραίτητο ώστε να διαμορφωθεί μια πιο σπορτίφ εικόνα για τη συγκεκριμένη έκδοση.
Το ID. Buzz GTX θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (άρα θα είναι τετρακίνητο, 4Motion) και η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς τους θα είναι 340 ίπποι, όπως επιβεβαίωσε σε συνάδελφο του βρετανικού Autocar ο Κάι Γκρούνιτζ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen και επικεφαλής στο Τμήμα Εξέλιξης αυτής. Το ID. Buzz GTX αναμένεται στην αγορά εντός του επόμενου έτους. Προς το παρόν, δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες πότε ακριβώς θα γίνει αυτό, ούτε και εάν θα δημιουργηθεί και μια πιο ακόμα πιο σπορ έκδοση του ID. Buzz η οποία ενδεχομένως να φέρει τον χαρακτηρισμό «R».
Πηγή: Protothema.gr
Για το αυτοκινητικό κολοσσό η εξέλιξη και κατασκευή σημαντικών ανταλλακτικών και στοιχείων θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του κόστους κατασκευής των ηλεκτρικών μοντέλων, ενώ θα απλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό και η αλυσίδα παραγωγής.
Η γερμανική εταιρεία θα ενισχύσει την εσωτερική απόδοση των εξαρτημάτων που κατασκευάζει κατά 20% και ήδη προαναγγέλονται σπορ εκδόσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με απόδοση έως και 670 ίππους.
Ο Όμιλος Volkswagen έχει δεσμευτεί να μεταφέρει την εξέλιξη και την παραγωγή κάποιων σημαντικών εξαρτημάτων του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης στις δικές της γραμμές παραγωγής.
Στο περιθώριο της ‘Εκθεσης «Tech Days» που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, οι υπεύθυνοι της εταιρείας εξήγησαν πώς θα ελέγχουν την ανάπτυξη νέων μπαταριών και εξαρτημάτων, όπως τους παλμικούς μετατροπείς και τα συστήματα θερμικής διαχείρισης των μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων.
Η ελαχιστοποίηση του κόστους ανάπτυξης και κατασκευής θα είναι το «κλειδί» προκειμένου ο Όμιλος να διατηρήσει την τιμή της λιανικής πώλησης των βασικών ηλεκτρικών μοντέλων του σε λογικά επίπεδα.
Η επόμενη έκδοση MEB+ της πλατφόρμας MEB, που προς το παρόν χρησιμοποιείται από τα Volkswagen ID.3, Cupra Born, Skoda Enyaq iV και Audi Q4 E-tron, θα έχει σημαντικές βελτιώσεις στην αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης και την απόδοση. Ταυτόχρονα, αναμένεται και η ΜEB Entry εκδοχή της πλατφόρμας, πάνω στην οποία θα «χτιστούν» τα βασικά ηλεκτρικά του Ομίλου.
Πηγή: Protothema.gr
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, το επανασχεδιασμένο ID.3 θα παρουσιαστεί εντός των επόμενων μηνών και θα είναι βελτιωμένο τόσο αισθητικά, όσο και ποιοτικά.
Η διαδικασία ανανέωσής του ίσως συνέβη λίγο πιο νωρίς απ’ ό,τι συνηθίζεται, ωστόσο τα στελέχη τής γερμανικής εταιρείας έκριναν ότι έπρεπε να γίνει για να συνδυαστεί με την αναβάθμιση του λογισμικού στο σύστημα infotainment που διαθέτει.
Όπως ανακοινώθηκε από την γερμανική εταιρεία, αυτό θα είναι πιο γρήγορο στη λειτουργία του και πιο φιλικό προς τον χρήση. Επίσης, η κεντρική οθόνη αφής θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, φτάνοντας τις 12 ίντσες, από τις 10 ίντσες που είναι ως τώρα. Επιπλέον, μια αλλαγή είναι η τοποθέτηση φωτιζόμενων διακοπτών στη βάση αυτής για να είναι ευδιάκριτοι και το βράδυ.
Σε ό,τι αφορά στις αλλαγές στο αμάξωμά, το αυτοκίνητο θα διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, κυρίως στον εμπρός, ο οποίος θα διαθέτει διαμορφωμένα δύο κάθετα ανοίγματα στις άκρες του, όπως και τον βασικό, κεντρικό αεραγωγό. Τέλος, ανανεωμένο είναι και το καπό το οποίο τονίζεται διαφορετικά και από το νέο σχήμα των LED φωτών ημέρας
Μια ουσιαστική αλλαγή στο ανανεωμένο ID.3 είναι η τοποθέτηση νέων υλικών στο εσωτερικό του και βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής. Πέραν αυτών, έχει βελτιωθεί από το επίπεδο εξοπλισμού τού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου τής VW.
Για παράδειγμα, πλέον θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό το σύστημα υποβοήθησης οδηγού «Travel Assist», το οποίο περιλαμβάνει σύστημα διατήρησης του οχήματος στην επιλεγμένη λωρίδα κυκλοφορίας, adaptive cruise control και σύστημα ενημέρωσης για ενδεχόμενο κίνδυνο.
Πηγή: Protothema.gr
H Volkswagen έκανε μια παύση από την κατασκευή οχημάτων, δημιουργώντας μια καρέκλα γραφείου. Ωστόσο, δεν είναι σαν αυτές που γνωρίζετε.
Μπορεί να μοιάζει με gaming καρέκλα αλλά χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με τα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας.
Σχεδιασμένη από το τμήμα Εμπορικών Οχημάτων της Volkswagen Νορβηγίας, η καρέκλα έχει σκοπό να αισθάνεται ο χρήστης σαν να βρίσκεται σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο - υπάρχει κόρνα, ζώνη ασφαλείας, ακόμη και μουσικό σύστημα.
Για να οδηγήσουν, οι χρήστες κινούν δύο πεντάλ για να αλλάξουν κατεύθυνση.
«Μπορείτε να οδηγείτε, να κορνάρει και να ακούτε μουσική - ακόμη και να κάνετε σήμα καθώς στρίβετε σε μια αίθουσα συσκέψεων», δήλωσε η Volkswagen.
Η απίστευτη αυτή καρέκλα μάλιστα, που μπορεί να πιάσει μέχρι και 20 χιλιόμετρα ανά ώρα!
Η τιμή της δεν έχει γίνει γνωστή αλλά προς ώρας είναι εκθεσιακή και δεν είναι ξεκάθαρο εάν θα δοθεί προς αγορά.
Πηγή: Ethnos.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.