Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 15:48

Μια πραγματικά μοναδική Aston Martin

Γράφτηκε από

Την ονομασία Victor έδωσε η Aston Martin στο one-off μοντέλο που δημιούργησε το τμήμα εξατομίκευσης Q by Aston της βρετανικής εταιρίας χρησιμοποιώντας ως βάση τη σπάνια One-77

Η ήδη συλλεκτική Aston Martin One-77 αποκτά ακόμα πιο ιδιαίτερη και μοναδική υπόσταση χάρη στο τμήμα εξατομίκευσης Q by Aston το οποίο αντλώντας έμπνευση από την κλασική V8 Vantage των δεκαετιών του ’70 και ’80 δημιούργησε την Victor σε ένα και μοναδικό πρωτότυπο.

Βάση της Victor αποτέλεσε η One-77 στην οποία όμως έχει τοποθετηθεί ένα ειδικά κατασκευασμένο body-kit ενώ έχει γίνει και πλήρης αναδιαμόρφωση του σαλονιού. Βασικό στοιχείο της Victor όμως εκτός από την εκκεντρική εμφάνιση είναι και η συνολική μηχανολογική προσέγγιση. Η ισχύς προέρχεται από τον ατμοσφαιρικό V12 των 7.3 λίτρων της One-77 όμως η Aston Martin ανέθεσε την ολική αναβάθμιση του κινητήρα στην Cosworth. Το αποτέλεσμα ήταν η απόδοση να εκτοξευθεί από τους 760 ίππους και τα 76,5 χλγμ στην εντυπωσιακή τιμή των 847 ίππων και 83,7 χλγμ.

Η μετάδοση εξακολουθεί να γίνεται στους πίσω τροχούς όμως πλέον αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων της Graziano καθιστώντας την Victor την πιο ισχυρή χειροκίνητη Aston Martin όλων των εποχών. Για την διαχείριση μάλιστα της τόσο μεγάλης ισχύος η Victor είναι εφοδιασμένη με ειδικό κύκλωμα ψύξης της μετάδοσης αλλά και με συμπλέκτη αγωνιστικού τύπου.

Πάντως τα ατού της Victor δεν περιορίζονται μόνο στην απόδοση. Τα φρένα αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες ενώ έχει δανειστεί και αρκετή τεχνογνωσία από την Valkyrie. Έτσι για παράδειγμα η κάθετα παραγόμενη αεροδυναμική δύναμη φθάνει τα ξεπερνά τα 82 κιλά στα 160 χλμ./ώρα ξεπερνώντας ακόμα και αυτή της αγωνιστικής Vantage GT4. Επιπλέον πολλά στοιχεία της ανάρτησης είναι δανεισμένα από την καθαρόαιμη Vulcan.

Στο εσωτερικό αρκετά τμήματα του ανθρακονημάτινου μονοκόκ έχουν αφεθεί γυμνά ώστε να δημιουργείται μια πιο εξωτική αίσθηση ενώ πολλά στοιχεία του διάκοσμου είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο και αλουμίνιο. Όπως είναι φυσικό η Aston Martin δεν έχει ανακοινώσει κάποια τιμή για την Victor καθώς πρόκειται για μια one-off δημιουργία η οποία έχει σαν στόχο να δείξει το αποτέλεσμα που μπορεί να έχει το πάντρεμα του κλασικού και την υπερσύγχρονη τεχνολογία.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 11:52

Σχετικά Άρθρα

  • Έρχονται plug-in υβριδικές Aston Martin
    Έρχονται plug-in υβριδικές Aston Martin

    Δημοσίευμα στον βρετανικό Τύπο αναφέρουν πως η Aston Martin σχεδιάζει να δημιουργήσει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των μοντέλων της, εξαιρουμένης της Vanquish.

    Όπως αναφέρεται στο βρετανικό μέσο, τα στελέχη της Aston Martin εξετάζουν το ενδεχόμενο τοποθέτησης συστήματος υβριιδικής διάταξης Plug-in Hybrid τόσο στην DB12 όσο και στη Vantage. Από τον σχεδιασμό τους εξαιρείται η καινούργια Vanquish η οποία θα εξακολουθήσει να διαθέτει τον υπερτροφοδοτούμενο V12 κινητήρα. Η βρετανική εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ήδη ότι θα επιχειρήσει τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση με το να δημιουργήσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της.
    Ωστόσο, αυτή η διαδικασία έχει αναβληθεί λόγω της μειωμένης ζήτησης για αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας η οποία επηρεάζει και τα supercars ή hypercars. Έτσι, η επόμενη λύση είναι ο εξηλεκτρισμός των υπαρχόντων μοντέλων της.

    Όπως έγινε γνωστό, το πρώτο μοντέλο της με σύστημα Plug-in Hybrid είναι η Valhalla η οποία έχει κινητήρα που προέρχεται από τη Mercedes-AMG. Συνάδελφος του βρετανικού Autocar ρώτησε τον Σάιμον Νιούτον,
    Διευθυντή του τμήματος οχημάτων επιδόσεων της Aston Martin Lagonda, εάν θα γίνει το ίδιο και με τις DB12 και Vantage. Αυτός απάντησε: «Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες αυτή τη στιγμή».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μία Aston Martin DB6 με ηλεκτροκινητήρα
    Μία Aston Martin DB6 με ηλεκτροκινητήρα

    Η Lunaz παρουσιάζει το νέο της δημιούργημα, το οποίο βασίζεται στην θρυλική Aston Martin DB6.

    H DB6, το μοντέλο της Aston Martin που κατασκευαζόταν από το 1965 έως το 1971, χάρη στη τεχνογνωσία των μηχανικών της Lunaz, μεταμορφώνεται, τόσο σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, όσο και στο πιο βιώσιμο μοντέλο της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Η Lunaz έχει αποδείξει ξανά στο παρελθόν, πως μπορεί αν θέλει να μετατρέψει τέτοιου είδους αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά, με τρανταχτά παραδείγματα τα Range Rover Convertible και Bentley S2s.

    Η βιωσιμότητα για την οποία καυχιέται η βρετανική εταιρεία ξεκινάει από το φιλικό στο περιβάλλον εσωτερικό της DB6. Για παράδειγμα, τα δερμάτινα καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από βιοπροϊόντα που προέρχονται από ξινόμηλα.

    Τα χαλάκια έχουν κατασκευαστεί από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, ενώ τη θέση των πλαστικών έχουν πάρει ίνες ξύλου και σιταριού. Όλα αυτά τα υλικά δεν είναι τυχαία επιλεγμένα, σύμφωνα με την Lunaz, διότι όλα βοηθούν στο να συντελεστεί η πολυτελής εμφάνιση της DB6.

    Παρόμοια υλικά που είναι 100% φιλικά προς το περιβάλλον, έχουν τοποθετηθεί στον πίνακα οργάνων, στον επιλογέα των ταχυτήτων και στις γυάλινες επιφάνειες.

    Το σύστημα πρόωσης του βρετανικού σπορ μοντέλου αποδίδει 375 ίππους και μαζί με το σύστημα μετάδοσης προέρχεται από την ίδια την Lunaz. Όσο για την αυτονομία, μία μεγάλη μπαταρία προσφέρει περίπου 410 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

    Εάν έχει κάποιος περίπου 750.000 ευρώ, τότε μπορεί να αποκτήσει ένα παραδοσιακό μοντέλο της Aston Martin σε ηλεκτρική έκδοση, αντί για ένα σύγχρονο BEV.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Με υβριδική υπόσταση οι μελλοντικές Aston Martin
    Με υβριδική υπόσταση οι μελλοντικές Aston Martin

    Η νέα γενιά των μοντέλων της Aston Martin θα υιοθετεί και plug-in υβριδικές εκδόσεις.

    Σε νέα εποχή μπαίνει η Aston Martin, καθώς όπως όλα δείχνουν μελλοντικά θα παρουσιαστούν επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις για κάθε ένα από τα μοντέλα της, με την συγκεκριμένη τεχνολογία να προέρχεται από την Mercedes-Benz.

    Το πρώτο μοντέλο του Βρετανού κατασκευαστή που την εφαρμόζει είναι η Valhalla, που θα αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2024, ενώ από το 2026 και μετά θα υπάρχουν αντίστοιχες εκδόσεις σε ότι αφορά τη γκάμα των Vantage, DB12 και DBS.

    Τα παραπάνω αναφέρθηκαν την στιγμή που η Aston Martin ανακοίνωσε τη μεσοπρόθεσμη στρατηγική προϊόντων της, μετά από ένα επικερδές πρώτο εξάμηνο του 2023 κατά το οποίο αύξησε σημαντικά τα έσοδα και τα κέρδη.

    Βάση στο υβριδικό σύστημα πρόωσης αποτελεί ο προερχόμενος από την Mercedes-Benz V8 κινητήρας που χρησιμοποιείται ήδη στις Vantage, DB12 και DBX, όπως και στις Mercedes-AMG GT 63 E-Performance και S63 E-Performance.

    Μιλώντας για τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, ο twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων συνδυάζεται με έναν τοποθετημένο στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει συνδυαστικά 800 ίππους.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Στενή συνεργασία Aston Martin και Geely
    Στενή συνεργασία Aston Martin και Geely

    Σε συνέχεια της εξαγοράς πρόσθετου μετοχικού μεριδίου της Aston Martin από την κινεζική Geely οι δύο εταιρίες αποκάλυψαν το πλάνο της μεταξύ τους συνεργασίας σε παραγωγικό επίπεδο.

    Toν προηγούμενο μήνα η κινεζική Geely απέκτησε το 17% των μετοχών της Aston Martin Lagonda, υπερδιπλασιάζοντας το ποσοστό της που είχε σε αυτή ως τότε. Κατά συνέπεια, η συνεργασία τους θα είναι πιο στενή και ουσιαστική από πριν.
    Ως γνωστόν, η Aston Martin χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη της Mercedes-Benz και της Mercedes-AMG καθώς και άλλα μηχανολογικά και ηλεκτρονικά συστήματα της γερμανικής εταιρείας.

    Όπως έγινε γνωστό, η βρετανική εταιρεία θα ξεκινήσει να προμηθεύεται από την Geely διάφορα τμήματα και εξαρτήματα που αυτή κατασκευάζει και χρησιμοποιεί ήδη στα δικά της οχήματα.
    Σύμφωνα με δημοσίευμα στο βρετανικό Autocar η Aston Martin πρόκειται να ενσωματώνει στα νέα μοντέλα της το σύστημα κλιματισμού της Geely, όπως και καθίσματα που αυτή κατασκευάζει.

    Αυτό επιβεβαίωσε και ο Ρομπέρτο Φιντέλι, επικεφαλής στο Τμήμα Εξέλιξης της εταιρείας. Ο ίδιος τόνισε ότι θα προσπαθήσουν να επωφεληθούν απ’ ό,τι είναι διαθέσιμο και μπορούν να χρησιμοποιήσουν ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία εξέλιξης των καινούργιων αυτοκινήτων της. Στην προσπάθεια αυτή υπάρχει και η πλήρης υποστήριξη του Αμεντέο Φελίζα, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Aston Martin. O Ιταλός, ο οποίος κατείχε την ίδια επαγγελματική θέση και στη Ferrari από το 2008 έως το 2016, δήλωσε ότι η συνεργασία με την Geely θα μειώσει κατά 30% τη λίστα των προμηθευτών της Aston Martin οι οποίοι σήμερα είναι περίπου 300.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Η νέα Aston Martin DB12
    Η νέα Aston Martin DB12

    Η νέα και εντυπωσιακή Aston Martin DB12 αποτελεί την άξια συνέχεια μιας μεγάλης παράδοσης. Και προφανώς και το αυτοκίνητο του επόμενου James Bond...

    Το νέο επεισόδιο στην μακρά σειρά των μοντέλων DB της Aston Martin είναι γεγονός. Εβδομήντα πέντε χρόνια μετά την πρώτη DB1, η DB12 δίνει την συνέχεια στην παράδοση της εταιρίας να κατασκευάζει μερικά από τα πιο όμορφα και πιο γρήγορα GT της αγοράς.
    Με το νέο μοντέλο η Aston Martin στοχεύει σε μία συνολική αναβάθμιση, θέλοντας να τονίσει περισσότερο τα σπορ χαρακτηριστικά της DB12.
    Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται είναι ο 4λιτρος V8 Twin Turbo ο οποίος πλέον έχει φθάσει στους 680 ίππους, χάρη στις πολλές βελτιώσεις που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων μεγαλύτερες τουρμπίνες και επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης.
    Χάρη στην σημαντική αναβάθμιση της ιπποδύναμης, οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με την DB11, με το 0-100 χλμ/ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 325 χλμ/ώρα. Η DB12 έχει επίσης μία εντελώς νέα ανάρτηση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό στον πίσω άξονα, για πρώτη φορά σε μοντέλο DB. Εφοδιάζεται επίσης με αποκλειστικά ελαστικά της Michelin με κωδικό “AML” και νέες σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών.
    Η πρόθεση της Aston Martin για να ανεβάσει συνολικά την σπορ διάσταση του μοντέλου της φαίνεται και από την σχεδίαση. Το αμάξωμα είναι αισθητά φαρδύτερο, έχει μία νέα μάσκα με πιο τονισμένο το splitter και μία πιο δυναμική μετεξέλιξη του κλασικού θέματος που χαρακτηρίζει το εμπρός μέρος των αυτοκινήτων της Aston Martin.



    Το πίσω μέρος παραμένει πιστό στην αγγλική σχολή, όντας αρκετά “καθαρό” σαν σχήμα, με εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, αλλά χωρίς έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα και πάντα με το χαρακτηριστικό στιλ της μάρκας στα μεγάλα και γρήγορα GT που κατασκευάζει. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που φέρει το επανασχεδιασμένο σήμα της. Οι εξωτερικοί καθρέφτες χωρίς πλαίσιο και οι χωνευτές λαβές των θυρών δίνουν έναν τόνο μοντέρνου στην όλη σχεδιαστική προσέγγιση.
    Το εσωτερικό, για το οποίο υπήρχαν πολλά παράπονα τα τελευταία χρόνια, έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,25 ιντσών. Το ψηφιακό πακέτο διασύνδεσης και ενημέρωσης έχει ενισχυθεί με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες, ενώ στα πολύ υψηλά στάνταρ της εταιρίας παραμένει και το πρόγραμμα εξατομίκευσης, ένας τομέας για τον οποίο πάντα ξεχώριζε η Aston Martin.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ανανέωση για την Aston Martin DB11
    Ανανέωση για την Aston Martin DB11

    Η Aston Martin ανανεώνει την ήδη υπάρχουσα γκάμα των μοντέλων της, ξεκινώντας από την DB11.

    Τα προβλήματα που αντιμετώπισε η Aston Martin την τελευταία πενταετία φαίνεται να ξεπερνιούνται σταδιακά, καθώς ο Βρετανός κατασκευαστής δείχνει να βρίσκει έναν ρυθμό που θα την φέρει στην κερδοφορία.
    Βασικοί πρωταγωνιστές της εμπορικής ανάκαμψης είναι τόσο τα χρήματα που διαθέτει το fund στο οποίο επικεφαλής είναι ο Lawrence Stroll, όσο και αυτά του Ομίλου Mercedes-Benz, ο οποίος κατέχει το 20% της Aston Martin.
    Οι άνθρωποι της Aston Martin έχουν αρχίσει να εξελίσσουν την ανανεωμένη DB11, διαδικασία η οποία ξεκίνησε το 2022. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, τα πρωτότυπα μοντέλα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους, διαθέτουν μεγαλύτερη γρίλια στη μάσκα, νέο καπό και επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.

    Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές στο αμάξωμα είναι μικρότερες και περιορίζονται κυρίως στα φωτιστικά σώματα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, αλλαγές αναμένεται να υπάρχουν τόσο στην ανάρτηση όσο και στη γκάμα των κινητήρων (V8 και V12), ενόψει της εφαρμογής τού νέου πρότυπου Euro 7. Ο πρώτος αποτελεί προϊόν της Mercedes-AMG, ενώ ο V12 των 5,2 λίτρων κατασκευάζεται από την ίδια την Aston Martin.
    Πέραν από τις όποιες αισθητικές και λοιπές διαφοροποιήσεις, το GT μοντέλο τής εταιρείας ίσως αλλάξει και ονομασία. Έτσι, υπάρχει περίπτωση να μετονομαστεί σε DB12, χαρακτηρισμό τον οποίο έχει κατοχυρώσει η Aston Martin από το 2015.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σε δοκιμές εξέλιξης η νέα Aston Martin DB11
    Σε δοκιμές εξέλιξης η νέα Aston Martin DB11

    Η Aston Martin προχωρά στην αντικατάσταση της τρέχουσας γενιάς DB11, η οποία πολύ πιθανόν να αλλάξει και κωδική ονομασία.

    Η εταιρεία από το Gaydon παρουσίασε το 2016 την DB11, ως μοντέλο αντικαταστάτη της DB9 και πλέον το «πλήρωμα του χρόνου» για τη νέα της γενιά έχει έρθει, με τους ανθρώπους της βρετανικής φίρμας να έχουν ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης του καινούργιου μοντέλου.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο GT μοντέλο θα έχει πιο «επιθετική» σχεδίαση, διατηρώντας ωστόσο τις αρμονικές αναλογίες και το κομψό αμάξωμα, ενώ είναι πολύ πιθανόν να ονομαστεί DB12.

    Στα πρωτότυπα του καινούργιου μοντέλου διακρίνεται μια ευρύτερη και πιο έντονα διαμορφωμένη μάσκα, με μεγάλο άνοιγμα στη γρίλια, διαφορετικούς αεραγωγούς στο καπό, νέας σχεδίασης φώτα και splitter στην άκρη τού προφυλακτήρα.

    Έτσι φαίνεται ότι η γενική σχεδιαστική γραμμή τής DB11 έχει διατηρηθεί και στο αμάξωμα του νέου αυτοκινήτου, με το πλαϊνό, όσο και το πίσω μέρος να έχουν παραπλήσια διαμόρφωση με αυτή του παρόντος μοντέλου.

    Προς το παρόν, η Aston Martin κρατά «κλειστά τα χαρτιά της» αναφορικά με τα τεχνικά στοιχεία τής καινούργιας γενιάς αλλά και το πότε θα παρουσιαστεί επίσημα. Εφέτος, συμπληρώνονται 110 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας, συνεπώς θα είναι μια καλή ευκαιρία να γίνει αυτό, ώστε το νέο μοντέλο να αποτελέσει μέρος των σχετικών εορτασμών.

    Ωστόσο, το χρονοδιάγραμμα των δοκιμών είναι τέτοιο που υπάρχει η πιθανότητα να μην προλάβουν να ολοκληρώσουν την εξέλιξή του εντός του έτους και η παρουσίαση του να γίνει τελικά το 2024.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η εντυπωσιακή Aston Martin DBS Ultimate
    Η εντυπωσιακή Aston Martin DBS Ultimate

    Με την DBS 770 Ultimate, η Aston Martin ρίχνει αυλαία στον θρυλικό V12 κινητήρα.

    Η συγκεκριμένη έκδοση της DBS αποτελεί την ισχυρότερη στην ιστορία του μοντέλου, που ξεκινά το μακρινό 1967, ενώ πρόθεση της Aston Martin είναι να κατασκευάσει 499 αυτοκίνητα, τα οποία, όπως η ίδια ενημερώνει, έχουν ήδη προπωληθεί.

    Από τα 499, τα 300 θα είναι coupe και τα 199 cabrio. Με ορισμένες επεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής του κινητήρα και αύξηση της πίεσης στα turbo, η απόδοση του V12 είναι η υψηλότερη που έχουμε συναντήσει σε coupe Aston Martin μέχρι τώρα, φτάνοντας τους 770 ίππους και τα 900 Νm ροπής.

    Η ισχύς αυτή είναι αρκετή για να έχει το βρετανικό μοντέλο τελική ταχύτητα 340 χλμ./ώρα, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα, με τη συνδρομή και του αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων. Προφανώς, οι επεμβάσεις δεν σταματούν εκεί σε ό,τι έχει να κάνει με τη νέα έκδοση του αυτοκινήτου. Οι τεχνικοί της Aston έχουν αναβαθμίσει και τα φρένα, όπου χρησιμοποιούνται εκτενώς κεραμικά υλικά και η διάμετρος των δίσκων είναι 410 χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω.

    Η DBS 770 Ultimate ξεχωρίζει και από τους ειδικής σχεδίασης τροχών 21 ιντσών με τους οποίους εφοδιάζεται- και μάλιστα σε τρία διαφορετικά φινιρίσματα για να μπορεί ο ιδιοκτήτης να επιλέξει διαφοροποιώντας ελαφρώς την εμφάνιση του αυτοκινήτου του από τα υπόλοιπα. Πολύ ανθρακόνημα έχει χρησιμοποιηθεί και στο αμάξωμα, όπου βρίσκουμε νέα στοιχεία τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

    Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα Sports Plus επενδυμένα με καπιτονέ δέρμα και Alcantara. Η σχεδίασή τους είναι ειδικά για τη 770 Ultimate, ενώ δε λείπουν και τα ταμπελάκια που προσδιορίζουν τη διαφορετική αυτή έκδοση, με τη σχετική αρίθμηση. Η Aston Martin δεν έχει δώσει πληροφορίες για το κόστος του αυτοκινήτου αλλά μάλλον δεν έχει και πολύ σημασία, αφού και τα 499 αυτοκίνητα έχουν ήδη πουληθεί και τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στους ιδιοκτήτες τους τον Ιούνιο.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ