Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 15:14

Ηλεκτρικό hypercar ετοιμάζει η Bugatti

Γράφτηκε από

Τα σημαντικά νέα από το στρατόπεδο της Bugatti δεν σταματούν καθώς μετά την είδηση της επικείμενης εξαγοράς της από την κροατική Rimac Automobili νέες φήμες μιλούν για την παρουσίαση ενός νέου ηλεκτρικού hypercar μέσα στις επόμενες εβδομάδες

Μόλις πριν λίγες ημέρες κυκλοφόρησε η είδηση πως ο όμιλος VW βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την κροατική Rimac Automobili για την πώληση της Bugatti, κάτι που βέβαια ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τις δύο πλευρές.
Σήμερα όμως η Bugatti πρωταγωνιστεί και πάλι σε νέες φήμες οι οποίες θέλουν την εταιρία να έχει ήδη έτοιμο και μάλιστα να βρίσκεται λίγες εβδομάδες πριν την αποκάλυψη του νέου της hypercar το οποίο θα προορίζεται για χρήση στην πίστα και θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, κάτι που βάζει και πάλι στην ευρύτερη εικόνα τη Rimac η οποία έχει γίνει γνωστή για τα ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων που έχει κατασκευάσει.

Σύμφωνα λοιπόν με αναφορές στην ιστοσελίδα Supercar Blog ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Stephan Winkelmann, είναι έτοιμος να δώσει το πράσινο φως μέσα στον Οκτώβριο για τη υλοποίηση ενός μοντέλου που θα βασίζεται στο εξωτικό πρωτότυπο Vision Le Mans το οποίο είχε παρουσιαστεί ως ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο πίστας. Από εκεί και πέρα η εμπλοκή της Rimac σε αυτό το σχέδιο θα σήμαινε και την παροχή της απαραίτητης τεχνολογίας την οποία διαθέτει η κροατική εταιρία προκειμένου το hypercar της Bugatti να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, όπως δηλαδή ισχυρίζονται οι φήμες που κυκλοφορούν. Και είναι γεγονός πως η αυτό το αυτοκινήτου θα ήταν το ιδανικό συνοδευτικό στην επίσημη ανακοίνωση για την ολοκλήρωση της συμφωνίας VW – Rimac σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την Bugatti.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 12:04

Σχετικά Άρθρα

  • Στα σκαριά ένα νέο μοντέλο της Bugatti
    Στα σκαριά ένα νέο μοντέλο της Bugatti

    Η Bugatti διερευνά το ενδεχόμενο ενός διαδόχου της εμβληματικής Type 57 SC Atlantic, χρησιμοποιώντας το υβριδικό σύστημα κίνησης V16.

    Με την Bugatti Tourbillon να βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες δοκιμές, οι σχεδιαστικές και μηχανολογικές ομάδες της γαλλικής εταιρείας εξετάζουν νέα μοντέλα που θα μπορούσαν να διαθέτουν κινητήρα με αντίστοιχη διαμόρφωση.
    Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Bugatti, Frank Heyl, άφησε να εννοηθεί το πόσο ευέλικτο είναι το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης V16, υπονοώντας ότι θα μπορούσε να μπει σε διάφορα αμαξώματα, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων με κινητήρα εμπρός, όπως η Type 57 SC Atlantic.
    Ο Heyl ανέφερε επίσης το τμήμα Sur Mesure της Bugatti για παραγγελίες, το οποίο θα μπορούσε ενδεχομένως να δημιουργήσει μοντέλα περιορισμένης παραγωγής ή μοναδικά μοντέλα. Αυτή η εξατομικευμένη προσέγγιση έχει παρατηρηθεί σε προηγούμενα project όπως τα Bollide, Centodieci και La Voiture Noire.
    Η αυξανόμενη αγορά για μοναδικά, κατά παραγγελία οχήματα ευθυγραμμίζεται με τις προτιμήσεις της ελίτ πελατείας της Bugatti, η οποία εκτιμά την απόλυτη ατομικότητα.
    Ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Mate Rimac, τόνισε τη συνεχιζόμενη σημασία των κινητήρων εσωτερικής καύσης για τη μάρκα, αναφέροντας τους χαμηλούς όγκους παραγωγής και την περιορισμένη χιλιομετρική απόσταση των αυτοκινήτων Bugatti ως λόγους που δεν καθιστούν επείγουσα την ανάγκη ηλεκτροκίνησης.
    Αυτό υποδηλώνει ότι το υβριδικό σύστημα κίνησης V16, που πρωτοεμφανίστηκε στην Tourbillon, είναι πιθανό να ενσωματωθεί σε μελλοντικά μοντέλα.

    Η ίδια η Tourbillon αντλεί έμπνευση από την Type 57, όμως ένας πραγματικός διάδοχος του μοντέλου της δεκαετίας του 1930 θα αναπαράγει πιο πιστά τις αναλογίες του, με μακρύ ρύγχος και την καμπίνα αρκετά πίσω.

    Ο Rimac ήταν επιφυλακτικός όσον αφορά την αποκάλυψη του χρονοδιαγράμματος για το λανσάρισμα των νέων μοντέλων, δίνοντας έμφαση σε μια προσέγγιση βήμα προς βήμα με την Tourbillon να αποτελεί το σημείο εκκίνησης της νέας εποχής της Bugatti.

    Η ιδέα ενός V16 GT με κινητήρα εμπρός έχει παίξει και στο παρελθόν, κυρίως με το πρωτότυπο Galibier του 2009, υποδεικνύοντας ένα διαχρονικό ενδιαφέρον για αυτή τη σχεδιαστική κατεύθυνση από την πλευρά της εταιρείας.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η ηλεκτρική baby Bugatti
    Η ηλεκτρική baby Bugatti

    Η Bugatti παρουσίασε μία ειδική έκδοση της θρυλικής Type 35, που προορίζεται για συλλέκτες και μικροκαμωμένους οδηγούς.

    Η Bugatti Type 35, το θρυλικό αγωνιστικό μοντέλο συμπληρώνει φέτος την 100η του επέτειο, με τη γαλλική εταιρεία να κλείνει συνεργασία με την The Little Car Company για την κατασκευή της μικροσκοπικής Baby II Type 35 Centenary Edition.

    Το ντεμπούτο της αυθεντικής Type 35 έγινε το 1924 στο Γκραν Πρι της Λυών. Παρότι δεν κέρδισε σε εκείνον τον αγώνα, ανέβηκε στο βάθρο, μέσα σε μία δεκαετία 2.500 φορές, γεγονός που την κατέστησε ως το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό μοντέλο όλων των εποχών.

    Εν έτη 2024, η Bugatti τιμάει την μεγάλη ιστορία του μοντέλου με μία νέα ειδική έκδοση, η οποία βασίζεται στην Baby II Pur Sang. Κάθε μία από τις μόλις έξι μονάδες που θα βγουν από την παραγωγή έχει χειροποίητο αλουμινένιο αμάξωμα, με το χρώμα να είναι εμπνευσμένο από την εμβληματική Type 35.

    Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό, καθώς κοσμείται από μαύρα δερμάτινα καθίσματα, τιμόνι με ξύλινη στεφάνη και σιδερένιο ταμπλό, όπου εντοπίζεται και ένα μπρούτζινο έμβλημα με τον σειριακό αριθμό του πλαισίου.

    Οι διαστάσεις είναι στο 75% της αυθεντικής Type 35, κάτι στο οποίο βοήθησε σημαντικά η The Little Car Company.


    Ως προς το σύστημα πρόωσης, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 14 ίππων και μία μπαταρία 2,8 kWh. Έτσι, η Bugatti Baby II Type 35 Centenary Edition μπορεί να σημειώσει τελική ταχύτητα 68 χλμ./ώρα.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η μοναδική σε όλα Bugatti Mistral
    Η μοναδική σε όλα Bugatti Mistral

    H Bugatti Mistral απευθύνεται σε ελάχιστους, εκλεκτούς πελάτες της εταιρείας.

    Όταν η Bugatti παρουσίασε την Chiron το 2016, πολλοί υπέθεσαν ότι ήταν θέμα χρόνου να λανσαριστεί μια ανοικτή έκδοση, η οποία θα ακολουθούσε αντίστοιχα τα βήματα της Veyron Grand Sport.
    Ωστόσο, η γαλλική εταιρεία δεν σκόπευε ποτέ να πουλήσει την Chiron ως «κάμπριο» και μόλις ήρθε η ιδέα, η απόφαση για το ένδοξο φινάλε του εν λόγω hypercar, είχε ήδη ληφθεί. Η Chiron, όμως, αφήνει μια πολύ σπουδαία κληρονομιά, καθώς αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για μία από τις πιο συναρπαστικές Bugatti, όλων των εποχών.


    Η ανοιχτή Mistral, παίρνει το όνομά της από τον δυνατό αέρα που φυσά στη Νότιο Γαλλία και είναι ένα όνομα που έχουμε ξανασυναντήσει παλαιότερα σε αυτοκίνητο της Maserati. Είναι το πρώτο roadster της εταιρείας από την εποχή της Veyron Grand Sport Vitesse, η οποία ήταν σε παραγωγή μέχρι το 2015.

    Η καρδιά του hypercar είναι ο τετραπλά υπερτροφοδοτούμενος W16 της Bugatti, χωρητικότητας 8,0 λίτρων, που αποδίδει 1.600 ίππους και 1.600 Nm ροπής σε αυτές τις προδιαγραφές.


    Τα κάμπριο βρίσκονται συνήθως σε μειονεκτική θέση, σε σχέση με τα μοντέλα με σκληρή οροφή στα οποία βασίζονται, αλλά η Bugatti δεν ήθελε να συμβεί αυτό με την W16 Mistral.

    Ως εκ τούτου, οι μηχανικοί έχουν χρησιμοποιήσει νέα σύνθετα υλικά, εξαιρετικά υψηλής απόδοσης στην κατασκευή της, για να ελαχιστοποιήσουν το βάρος και να αυξήσουν την ακαμψία.

    Πέραν των κορυφαίων υλικών και των ενισχυμένων συστημάτων ασφαλείας, το υπεραυτοκίνητο των 5 εκατομμυρίων ευρώ, διαθέτει εξατομικευμένο ηχοσύστημα και ειδικής επεξεργασίας δέρματα στο σαλόνι, προκειμένου να αντέχουν στην έκθεση στον ήλιο ή σε άλλες καιρικές συνθήκες.


    Μόλις 99 εκλεκτοί πελάτες της μάρκας, θα έχουν το προνόμιο να αποκτήσουν το πανέμορφο αυτό roadster.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Ιδού η τελευταία Bugatti Chiron παραγωγής
    Ιδού η τελευταία Bugatti Chiron παραγωγής

    H Bugatti ρίχνει την αυλαία στο hypercar μοντέλο της, Chiron.

    Η Bugatti μόλις ολοκλήρωσε την παραγωγή της βασικής έκδοσης της Chiron με το συγκεκριμένο hypercar να ταξιδεύει στον Καναδά, προκειμένου να συναντήσει τον από πολλές απόψεις τυχερό ιδιοκτήτη του.
    Αυτό σημαίνει ότι η συγκεκριμένη Bugatti γίνεται συλλεκτική, ανεβάζοντας κατακόρυφα τη χρηματιστηριακή της αξία και αυτή της μεταπώλησης, που θα γίνει λογικά μετά από κάποια χρόνια.

    Η τελευταία Chiron προσαρμόστηκε μέσω του ειδικού προγράμματος Sur Mesure, για τον Καναδό πελάτη και αισθητικά ξεχωρίζει από τη μαύρη απόχρωση, εμπλουτισμένη με εντυπωσιακές χάλκινες πινελιές.
    Η Bugatti παρουσίασε την Chiron το 2016 ως διάδοχο της Veyron, επιβεβαιώνοντας ότι θα παραχθούν μόλις 500 μονάδες. Ωστόσο, αυτή η σειρά 500 μοντέλων περιλαμβάνει και μεταγενέστερες εκδόσεις της Chiron, συμπεριλαμβανομένων των Sport, Pur Sport και Super Sport


    Η καρδιά του hypercar μοντέλου είναι ο τετραπλά υπερτροφοδοτούμενος W16 της Bugatti, χωρητικότητας 8,0 λίτρων, που αποδίδει 1.479 ίππους και 1.600 Nm ροπής.

    Η παραπάνω εξωπραγματική ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων, επιτρέποντας συγκλονιστικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα).

    Πηγή: Protothema.gr
  • Υψηλά επίπεδα ασφάλειας για την Bugatti Bolide
    Υψηλά επίπεδα ασφάλειας για την Bugatti Bolide

    Το νέο hypercar μοντέλο της Bugatti πρωταγωνιστεί και σε θέματα ασφάλειας.

    Από την πρώτη στιγμή που η Bugatti παρουσίασε την εξωφρενικής σχεδίασης και τεχνολογίας Bolide, ήμασταν απόλυτα πεπεισμένοι ότι το συγκεκριμένο hypercar θα μπορούσε να γίνει σημείο αναφοράς για προσανατολισμένα για πίστα αυτοκίνητα.

    Η Bolide αποτελεί ουσιαστικά την μέγιστη προσπάθεια της γαλλικής μάρκας να δείξει τις ικανότητές της στον τομέα των αγωνιστικών μοντέλων, τα οποία χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια θα μπορούσαν να συμμετέχουν στις 24 Ώρες του Λε Μαν.

    Εκτός από τον τομέα των επιδόσεων και της αξεπέραστης οδηγικής συμπεριφοράς, η Bugatti Bolide πήρε άριστα και στην ασφάλεια. Αυτό δεν είναι κάτι που το λέμε τυχαία καθώς το εν λόγω μοντέλο έχει πάρει έγκριση ασφάλειας επιπέδου FIA για τις κατηγορίες LMH και LMDh.

    Όλα αρχίζουν από το μονοκόκ πλαίσιο το οποίο συναντάμε στα μονοθέσια της Formula 1 και τα πρωτότυπα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC). Έχει περάσει όλα τα τεστ σύγκρουσης της FIA και είναι σε θέση να αντέξει πιέσεις 7,5 τόνων στο εμπρός μέρος, 12 τόνων στο μεσαίο κομμάτι και 6 τόνους πίσω.


    Το μονοκόκ πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο ανθρακόνημα με μελετημένο πάχος σε όλα του τα σημεία. Το κερασάκι στην τούρτα της ασφάλειας της Bolide είναι το στρατιωτικού τύπου συστήματος πυρόσβεσης. Ακολουθεί και εκείνο τις προδιαγραφές της FIA και είναι σε θέση να προστατεύσει τους επιβάτες από κάθε είδους φωτιά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Bugatti ανακατασκευάζει σπάνια μοντέλα της
    Η Bugatti ανακατασκευάζει σπάνια μοντέλα της

    Η Bugatti προχωράει σε εργοστασιακή ανακατασκευή σπάνιων μοντέλων της στη Γαλλία.

    Πολλοί ίσως να μην το γνωρίζουν αλλά η Bugatti έχει δημιουργήσει εδώ και αρκετά χρόνια ένα ειδικό τμήμα ανακατασκευής για τα μοντέλα της, το La Maison Pur Sang και αποτελεί το πιστοποιημένο πρόγραμμα ανακατασκευών της Bugatti με μια έμπειρη εργοστασιακή ομάδα.
    Και επειδή ήδη οι πρώτες Veyron 16.4 της δεκαετίας του 2000 θεωρούνται «κλασικές» κάποιοι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε ανακατασκευή των μοντέλων τους στέλνοντάς τις στο Molsheim της Γαλλίας. Τα μοντέλα ήταν τα Veyron 16.4 Coupe και Grand Sport τα οποία προέρχονται από έναν συλλέκτη στο Ντουμπάι και πέρασαν περίπου εννιά μήνες στις εγκαταστάσεις του La Maison Pur Sang πριν ολοκληρωθούν.


    Αρχικά η Bugatti Veyron 16.4 Coupe του 2006 άλλαξε εντελώς χρωματισμό αφήνοντας πίσω το κλασικό μπεζ για την πιο μοντέρνα διχρωμία μπλε και μαύρο. Στο εσωτερικό, οι δερμάτινες επενδύσεις αλλάχθηκαν και χρησιμοποιήθηκε δέρμα Havanna.


    Από την άλλη, η Veyron Grand Sport του 2009 διατηρήθηκε σχεδόν ίδιο με τον χρωματισμό να παρέμεινε ο γνωστός ασημί. Στην καμπίνα ωστόσο υπήρξε επέμβαση με τα χρώματα να αφήνουν το Silk και να περνάνε στο Mangolia. Τα δύο αυτοκίνητα επέστρεψαν στον ιδιοκτήτη τους με πιστοποιητικό από την La Maison Pur Sang. Είναι μόλις τα δύο από τα δέκα μοντέλα που έχουν δεχτεί την εργοστασιακή φροντίδα της Bugatti.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τσέχος δισεκατομμυριούχος έκανε «test drive» σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο τρέχοντας με 417 χλμ./ώρα
    Τσέχος δισεκατομμυριούχος έκανε «test drive» σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο τρέχοντας με 417 χλμ./ώρα

    Για να μην αμφισβητήσει κανείς τα όσα ισχυρίζεται, ανέβασε το σχετικό βίντεο στο YouTube

    Τέρμα πάτησε το γκάζι ο Τσέχος δισεκατομμυριούχος Ραντίμ Πασέρ με το κοντέρ ταχύτητας του οχήματός του, μιας «Bugatti Chiron», να δείχνει 417 χιλιόμετρα την ώρα διασχίζοντας τον αυτοκινητόδρομο Α2 που συνδέει το Βερολίνο με το Ανόβερο.

    Για να μην αμφισβητήσει κανείς τα όσα ισχυρίζεται ο πάμπλουτος Τσέχος, ανέβασε το σχετικό βίντεο στο κανάλι του στο YouTube, όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό «Focus».

    Όπως ο ίδιος υποστηρίζει, έκανε ένα «test drive» στον γερμανικό αυτοκινητόδρομο και, ενώ έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα, δεν πήρε κλήση .

    Στο επίμαχο βίντεο, όπως γράφει το περιοδικό, ο Τσέχος Μίδας φαίνεται να προσπερνά με το όχημά του άλλα αυτοκίνητα ενώ στο πίσω φτερό της Bugatti Chiron υπήρχε μία επιγραφή που έγραφε «Καλημέρα» στους οδηγούς που έτρωγαν τη... σκόνη του.

    O 58χρονος μεγιστάνας του real estate πάτησε τέρμα το γκάζι στις πέντε παρά δέκα το πρωί, εξηγώντας δεν ήθελε να έχει κίνηση ο αυτοκινητόδρομος Α2.

    Δείτε το βίντεο:
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σημαντική διάκριση για την Bugatti Bolide
    Σημαντική διάκριση για την Bugatti Bolide

    To γαλλικό hypercar αναδείχθηκε ως το πιο όμορφο του κόσμου

    Τα μοντέλα της Bugatti –ομολογουμένως- έχουν τον τρόπο να τραβάνε τα βλέμματα και να γίνονται αποδέκτες επιφωνημάτων ενθουσιασμού.

    Αν υπάρχει, ωστόσο, ένα τετράτροχο στολίδι από την εταιρεία του Molsheim που μας κάνει να τρίβουμε τα μάτια μας, αυτό είναι η Bolide. Το απαστράπτον hypercar είναι και με τη βούλα το ομορφότερο υπερ-αυτοκίνητο, μετά από σχετική βράβευση στο πλαίσιο του 36ου Διεθνούς Φεστιβάλ Αυτοκινήτου στο Παρίσι.

    Η Bolide έδειξε τα κάλλη της γοητεύοντας την κριτική επιτροπή σχεδιασμού, μ’ αποτέλεσμα να ξεχωρίσει έναντι των υπόλοιπων τριών φιναλίστ, οι οποίοι δεν κατανομάζονται. Διευκρινίζεται πως η Bolide κυριάρχησε στην κατηγορία των hypercars – ήτοι στα «αυτοκίνητα παραγωγής που κοστολογούνται άνω των 60.000 ευρώ και που συνδυάζουν εντυπωσιακό design με εξωφρενικές επιδόσεις», όπως ορίζει ο θεσμός.

    Με χαμηλωμένο ρύγχος, έντονα κοψίματα, ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, LED προβολείς σχήματος “X”, μεγάλη εισαγωγή αέρα scoop στην οροφή, πελώρια πίσω πτέρυγα και τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση, η Bolide μόνο απαρατήρητη δεν περνάει.

    «Είναι μεγάλη μας τιμή, που το τελικό σχεδιαστικό αποτέλεσμα κέρδισε ένα τόσο σημαντικό βραβείο. Τα μπράβο ανήκουν σε ολόκληρη την ομάδα σχεδιασμού, στον καθένα που ασχολήθηκε με την κατασκευή και τελειοποίησε το design της Bolide», ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθυντής σχεδιασμού της Bugatti, Frank Heyl.

    Η έκδοση παραγωγής της Bolide παρουσιάστηκε τον περασμένο Αύγουστο, με την Bugatti να αναφέρει πως θα παραχθεί σε μόλις 40 κομμάτια, με την τιμή του καθενός ν’ ανέρχεται στα 4 εκ. ευρώ. Κινείται από τον γνωστό W16 της γαλλικής μπράντας, με την απόδοση να φτάνει τα τα 1.600 PS και τα 1.600 Nm ροπής.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ