Οι φήμες που ήθελαν την Bugatti να ετοιμάζει ένα δεύτερο μοντέλο δίπλα στη Chiron φαίνεται πως δεν θα επαληθευτούν, τουλάχιστον για το άμεσο προσεχές διάστημα.
Αυτή η αβεβαιότητα είναι ακόμα πιο έντονη σε κατασκευαστές με πιο ειδικό προφίλ όπως για παράδειγμα η Bugatti και η Pagani οι οποίοι δέχονται αρκετή πίεση και από τις συνεχώς αυστηρότερες απαιτήσεις σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων στις βασικές αγορές που απευθύνονται. Την ίδια στιγμή οι οικονομικές πιέσεις που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας κάνουν αρκετά πιο δύσκολη κάθε απόφαση για την δαπάνη πόρων με στόχο την εξέλιξη αυτοκινήτων που μπορούν να αγγίξουν τα 450 χλμ./ώρα. Βέβαια σε όλα τα παραπάνω που ειπώθηκαν από την Winkelmann δεν έχει υπολογιστεί ο παράγοντας της πολύ πιθανής αλλαγής διεύθυνσης για την Bugatti καθώς ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί αλλά ούτε και έχει διαψευστεί η φήμη πως το πλειοψηφικό πακέτο της εταιρίας θα πωληθεί στην κροατική Rimac η οποία έχει γίνει γνωστή για τα ηλεκτρικά supercar που έχει δημιουργήσει.